Olin eilen eräässä rokkitapahtumassa.Ihmettelin et mitä miehille tapahtuu tälläsissä "joukkokokoontumisissa"???
Vedetään prkleenmoinen känni ja arvostellaan naisia.Se metsä on aivan muualla jos haluaa marjanpoimijaksi.
Kaikki ovat lähteneet pitämään hauskaa eikä suinkaan arvostelemaan toisiaan.Sitten nämä mmuutama, mielestään loistoyksilöporukka, ottaa aiheekseen kovaan ääneen arvostella ja haukkua naisia ulkonäön ja muodon perusteella.
Voi itku.Kuinka monen naisen illan tuo yksikin kundiporukka pilasi ala-arvoisella käytöksellään....Hämmästyttävintä oli se, että nämä kundit olivat 30- 40 v. jotkut ehkä jopa perheenisiäkin.
Itse sain olla rauhassa, (kiitos luojan suomien geenien!) mutta pyöreämpi tyttökaverini masentui todella joutuessaan arvostelun kohteeksi.
Ehkä seuraavalla kerralla lähdetään likkaporukalla, vedetään pää täyteen ja lauotaan idioottimaisuuksia miehille....
Voi itku - miehet!
15
1223
Vastaukset
- scale
Se lienee joidenkin mielestä äijää hommaa. Mun mielestä, vaikka se nainen nyt ei niin itseä viehätä, niin voi sen pitää omana tietonaankin. Kaikista meistä löytyy varmasti jokin piirre, mikä ei kaikkia miellytä.
Muuten jos joku on tyhmä, älkää te sitä kostako jollekkin jolla ei tuohon hölmöilyyn ole osaa eikä arpaa.- iiiiihaNa
Oot oikeassa että yhen "mädän omenan" takia ei kannata pilata koko pakkaa....mutta vituttaa edelleen sen verran niiden monien naisten puolesta...
Olisi mukava kuitenkin kokeilla, mitä "verbaalinen hivutus" likkaporukalla saa miehen itsetunnolle aikaseks ;) - mukavaa???
iiiiihaNa kirjoitti:
Oot oikeassa että yhen "mädän omenan" takia ei kannata pilata koko pakkaa....mutta vituttaa edelleen sen verran niiden monien naisten puolesta...
Olisi mukava kuitenkin kokeilla, mitä "verbaalinen hivutus" likkaporukalla saa miehen itsetunnolle aikaseks ;)Olet siis itse samanlainen pilkkakirves?
- iiiiihaNa
mukavaa??? kirjoitti:
Olet siis itse samanlainen pilkkakirves?
Asia on harkinnassa...kokeilla miltä se tuntuisi...
Morkkis sen jälkeen voi olla krapulaluokkaa, mutta tietäisinpä ainakin sen jälkeen mistä ja mitä puhun. - Ei noin
iiiiihaNa kirjoitti:
Asia on harkinnassa...kokeilla miltä se tuntuisi...
Morkkis sen jälkeen voi olla krapulaluokkaa, mutta tietäisinpä ainakin sen jälkeen mistä ja mitä puhun.Minusta on kyllä typerää kostaa jokin toiminta asettumalla
itse niiden ääliöiden tasolle.
Silloinhan sitä samalla todistaa, ettei ole yhtään
sen parempi ihminen kuin ne haukkujatkaan. Ei toisten
typerä läytös minusta oikeuta käyttäytymään itse typerästi.
Kyllä on jo lapsellista käytöstä humalatilasta huolimatta ja vielä keski-iän ohittaneita.Itselle ei
tulisi mieleenkään huudella tuommoisia hävyttömyyksiä toisille voin vain kuvitella miltä minusta tuntuis samassa tilanteessa.Kyllä hävettää meidän miesten puolesta:\- mitäh?!?!?!
"vielä keski-iän ohittaneita", kylläpäs sitä sinun mielestä nuorena keski-ikä ohitetaan :)itse alan sitten olemaan keski-ikäinen vaikka vielä muutama vuosi on tuohon 3-kybään :)
- naiset osaa tuon paremmin
Totta. Poikien olisi pitänyt mennä yhdessä vessaan haukkumaan naisia. Tämä käytösmalli pitäisi kyllä ottaa vastakkaiselta sukupuolelta opiksi.
- iiiiihaNa
Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;) - ........
iiiiihaNa kirjoitti:
Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)iiiiHana kirjoitti:
"Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)"
Totta puhut mutta valitettavasti naiset sortuu IHAN SAMANLAISEEN ARVOSTELUUN miehiä kohtaan. Valitettavasti. :( - iiiiihaNa
........ kirjoitti:
iiiiHana kirjoitti:
"Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)"
Totta puhut mutta valitettavasti naiset sortuu IHAN SAMANLAISEEN ARVOSTELUUN miehiä kohtaan. Valitettavasti. :(Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin....
Eilinen säväytti vaan niin kovin muitakin... - ei ihan..
iiiiihaNa kirjoitti:
Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin....
Eilinen säväytti vaan niin kovin muitakin..."Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin...."
Kyllä miehetkin osaa käyttäytyä fiksusti, jopa humalassa. Se vaan riippuu ihmisestä, jos on täysin urpo mies niin se voi selvinpäinkin laukoa kaikenlaisia kommentteja.
Sitten naiset. Naiset voi olla ihan yhtä julmia, niin selvinpäin...kuin varsinkin kännipäissään jolloin ei mitkään estot pidättele sanomasta mitä mieleen tulee.
Mun juttuni pointti on ettei pidä yleistää vaan jokaista tulis katsella yksilönä. Fiksuja mahtuu niin miehiin kuin naisiinkin. Sama pätee niihin täysurpoihin joilla ei ole käytöstavoista mitään hajuakaan. - iiiiihaNa
ei ihan.. kirjoitti:
"Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin...."
Kyllä miehetkin osaa käyttäytyä fiksusti, jopa humalassa. Se vaan riippuu ihmisestä, jos on täysin urpo mies niin se voi selvinpäinkin laukoa kaikenlaisia kommentteja.
Sitten naiset. Naiset voi olla ihan yhtä julmia, niin selvinpäin...kuin varsinkin kännipäissään jolloin ei mitkään estot pidättele sanomasta mitä mieleen tulee.
Mun juttuni pointti on ettei pidä yleistää vaan jokaista tulis katsella yksilönä. Fiksuja mahtuu niin miehiin kuin naisiinkin. Sama pätee niihin täysurpoihin joilla ei ole käytöstavoista mitään hajuakaan.Kerropa mulle ehdotus, millä me saatais ne muutama "mätäomena" karsittua joukosta....
Tietenkin on väärin yleistää asioita ja ihmisiä, mutta tiedäthän sanonnan et ko pakasta löytyy yks paska, niin se pilaannuttaa pikkuhiljaa kaikki. Tätäkö se sitten on verrannollisesti kundien känniporukas? Joku saa aivan loistavan väläyksen et teenpäs näin ja muut seuraa peräs ko päättömät kanat... Sori ehkä liian karskisti sanottu mutta.... - niinpä...
iiiiihaNa kirjoitti:
Kerropa mulle ehdotus, millä me saatais ne muutama "mätäomena" karsittua joukosta....
Tietenkin on väärin yleistää asioita ja ihmisiä, mutta tiedäthän sanonnan et ko pakasta löytyy yks paska, niin se pilaannuttaa pikkuhiljaa kaikki. Tätäkö se sitten on verrannollisesti kundien känniporukas? Joku saa aivan loistavan väläyksen et teenpäs näin ja muut seuraa peräs ko päättömät kanat... Sori ehkä liian karskisti sanottu mutta....Sepä se. Miten saadaan ne mädät omput pois...en tosiaan tiedä. Ainoa mitä itse voi tehdä on koittaa näyttää esimerkkiä muille. Tietty ne mädät omput nauraa päin naamaa mut naurakoon. Niin ne tekis jos tekis itse samat idioottimaisuudet perässä.
- iiiiihaNa
niinpä... kirjoitti:
Sepä se. Miten saadaan ne mädät omput pois...en tosiaan tiedä. Ainoa mitä itse voi tehdä on koittaa näyttää esimerkkiä muille. Tietty ne mädät omput nauraa päin naamaa mut naurakoon. Niin ne tekis jos tekis itse samat idioottimaisuudet perässä.
Niin, musta ei mitään feministiä tms sellasta saa vaikka sanonkin että edelleen me naiset osataan ne käyttäytymisetiketit ehkä hiukan paremmin kännis ko miehet.
Mut tää on taas tätä et toinen tykkää mansikasta ja toinen mustikasta.....
Kohta ollaan taas lähdössä siihen rokkitapahtumaan ja saas nähdä mitä tänään tapahtuu ;)
Saanko pidettyä itteni aisoissa jos satun näkemään tuon saman kundiporukan siellä elvistelemässä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406