Olin eilen eräässä rokkitapahtumassa.Ihmettelin et mitä miehille tapahtuu tälläsissä "joukkokokoontumisissa"???
Vedetään prkleenmoinen känni ja arvostellaan naisia.Se metsä on aivan muualla jos haluaa marjanpoimijaksi.
Kaikki ovat lähteneet pitämään hauskaa eikä suinkaan arvostelemaan toisiaan.Sitten nämä mmuutama, mielestään loistoyksilöporukka, ottaa aiheekseen kovaan ääneen arvostella ja haukkua naisia ulkonäön ja muodon perusteella.
Voi itku.Kuinka monen naisen illan tuo yksikin kundiporukka pilasi ala-arvoisella käytöksellään....Hämmästyttävintä oli se, että nämä kundit olivat 30- 40 v. jotkut ehkä jopa perheenisiäkin.
Itse sain olla rauhassa, (kiitos luojan suomien geenien!) mutta pyöreämpi tyttökaverini masentui todella joutuessaan arvostelun kohteeksi.
Ehkä seuraavalla kerralla lähdetään likkaporukalla, vedetään pää täyteen ja lauotaan idioottimaisuuksia miehille....
Voi itku - miehet!
15
1263
Vastaukset
- scale
Se lienee joidenkin mielestä äijää hommaa. Mun mielestä, vaikka se nainen nyt ei niin itseä viehätä, niin voi sen pitää omana tietonaankin. Kaikista meistä löytyy varmasti jokin piirre, mikä ei kaikkia miellytä.
Muuten jos joku on tyhmä, älkää te sitä kostako jollekkin jolla ei tuohon hölmöilyyn ole osaa eikä arpaa.- iiiiihaNa
Oot oikeassa että yhen "mädän omenan" takia ei kannata pilata koko pakkaa....mutta vituttaa edelleen sen verran niiden monien naisten puolesta...
Olisi mukava kuitenkin kokeilla, mitä "verbaalinen hivutus" likkaporukalla saa miehen itsetunnolle aikaseks ;) - mukavaa???
iiiiihaNa kirjoitti:
Oot oikeassa että yhen "mädän omenan" takia ei kannata pilata koko pakkaa....mutta vituttaa edelleen sen verran niiden monien naisten puolesta...
Olisi mukava kuitenkin kokeilla, mitä "verbaalinen hivutus" likkaporukalla saa miehen itsetunnolle aikaseks ;)Olet siis itse samanlainen pilkkakirves?
- iiiiihaNa
mukavaa??? kirjoitti:
Olet siis itse samanlainen pilkkakirves?
Asia on harkinnassa...kokeilla miltä se tuntuisi...
Morkkis sen jälkeen voi olla krapulaluokkaa, mutta tietäisinpä ainakin sen jälkeen mistä ja mitä puhun. - Ei noin
iiiiihaNa kirjoitti:
Asia on harkinnassa...kokeilla miltä se tuntuisi...
Morkkis sen jälkeen voi olla krapulaluokkaa, mutta tietäisinpä ainakin sen jälkeen mistä ja mitä puhun.Minusta on kyllä typerää kostaa jokin toiminta asettumalla
itse niiden ääliöiden tasolle.
Silloinhan sitä samalla todistaa, ettei ole yhtään
sen parempi ihminen kuin ne haukkujatkaan. Ei toisten
typerä läytös minusta oikeuta käyttäytymään itse typerästi.
Kyllä on jo lapsellista käytöstä humalatilasta huolimatta ja vielä keski-iän ohittaneita.Itselle ei
tulisi mieleenkään huudella tuommoisia hävyttömyyksiä toisille voin vain kuvitella miltä minusta tuntuis samassa tilanteessa.Kyllä hävettää meidän miesten puolesta:\- mitäh?!?!?!
"vielä keski-iän ohittaneita", kylläpäs sitä sinun mielestä nuorena keski-ikä ohitetaan :)itse alan sitten olemaan keski-ikäinen vaikka vielä muutama vuosi on tuohon 3-kybään :)
- naiset osaa tuon paremmin
Totta. Poikien olisi pitänyt mennä yhdessä vessaan haukkumaan naisia. Tämä käytösmalli pitäisi kyllä ottaa vastakkaiselta sukupuolelta opiksi.
- iiiiihaNa
Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;) - ........
iiiiihaNa kirjoitti:
Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)iiiiHana kirjoitti:
"Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)"
Totta puhut mutta valitettavasti naiset sortuu IHAN SAMANLAISEEN ARVOSTELUUN miehiä kohtaan. Valitettavasti. :( - iiiiihaNa
........ kirjoitti:
iiiiHana kirjoitti:
"Ensinnäkin mikä oikeuttaa ketään arvostelemaan muita?
Toiseksi, varmaankin jokainen meistä lähtiessään ulos bilettämään, haluaa pitää ennenkaikkea hauskaa eikä suinkaan lähde tuijottamaan mitä kelläkin on päällä tai minkänäköinen kukin on saati arvostelemaan muita mitenkään. Kasvun paikka monelle miehelle tajuta, ettei se ulkokuori ole koko paketti... Ja todettu fakta et ryhmässä tyhmyys tiivistyy.
Kolmanneksi, se olisi ollut loistava väläys, jos kukaan niistä eilisistä "besserwissereistä" olisi älynnyt mennä vessaan jupisemaan asiansa ;)"
Totta puhut mutta valitettavasti naiset sortuu IHAN SAMANLAISEEN ARVOSTELUUN miehiä kohtaan. Valitettavasti. :(Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin....
Eilinen säväytti vaan niin kovin muitakin... - ei ihan..
iiiiihaNa kirjoitti:
Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin....
Eilinen säväytti vaan niin kovin muitakin..."Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin...."
Kyllä miehetkin osaa käyttäytyä fiksusti, jopa humalassa. Se vaan riippuu ihmisestä, jos on täysin urpo mies niin se voi selvinpäinkin laukoa kaikenlaisia kommentteja.
Sitten naiset. Naiset voi olla ihan yhtä julmia, niin selvinpäin...kuin varsinkin kännipäissään jolloin ei mitkään estot pidättele sanomasta mitä mieleen tulee.
Mun juttuni pointti on ettei pidä yleistää vaan jokaista tulis katsella yksilönä. Fiksuja mahtuu niin miehiin kuin naisiinkin. Sama pätee niihin täysurpoihin joilla ei ole käytöstavoista mitään hajuakaan. - iiiiihaNa
ei ihan.. kirjoitti:
"Naiset osaa käyttäytymisetiketit paremmin kuin miehet ;) en kiellä etteikö naiset yhtälailla siinä missä miehetkin...."
Kyllä miehetkin osaa käyttäytyä fiksusti, jopa humalassa. Se vaan riippuu ihmisestä, jos on täysin urpo mies niin se voi selvinpäinkin laukoa kaikenlaisia kommentteja.
Sitten naiset. Naiset voi olla ihan yhtä julmia, niin selvinpäin...kuin varsinkin kännipäissään jolloin ei mitkään estot pidättele sanomasta mitä mieleen tulee.
Mun juttuni pointti on ettei pidä yleistää vaan jokaista tulis katsella yksilönä. Fiksuja mahtuu niin miehiin kuin naisiinkin. Sama pätee niihin täysurpoihin joilla ei ole käytöstavoista mitään hajuakaan.Kerropa mulle ehdotus, millä me saatais ne muutama "mätäomena" karsittua joukosta....
Tietenkin on väärin yleistää asioita ja ihmisiä, mutta tiedäthän sanonnan et ko pakasta löytyy yks paska, niin se pilaannuttaa pikkuhiljaa kaikki. Tätäkö se sitten on verrannollisesti kundien känniporukas? Joku saa aivan loistavan väläyksen et teenpäs näin ja muut seuraa peräs ko päättömät kanat... Sori ehkä liian karskisti sanottu mutta.... - niinpä...
iiiiihaNa kirjoitti:
Kerropa mulle ehdotus, millä me saatais ne muutama "mätäomena" karsittua joukosta....
Tietenkin on väärin yleistää asioita ja ihmisiä, mutta tiedäthän sanonnan et ko pakasta löytyy yks paska, niin se pilaannuttaa pikkuhiljaa kaikki. Tätäkö se sitten on verrannollisesti kundien känniporukas? Joku saa aivan loistavan väläyksen et teenpäs näin ja muut seuraa peräs ko päättömät kanat... Sori ehkä liian karskisti sanottu mutta....Sepä se. Miten saadaan ne mädät omput pois...en tosiaan tiedä. Ainoa mitä itse voi tehdä on koittaa näyttää esimerkkiä muille. Tietty ne mädät omput nauraa päin naamaa mut naurakoon. Niin ne tekis jos tekis itse samat idioottimaisuudet perässä.
- iiiiihaNa
niinpä... kirjoitti:
Sepä se. Miten saadaan ne mädät omput pois...en tosiaan tiedä. Ainoa mitä itse voi tehdä on koittaa näyttää esimerkkiä muille. Tietty ne mädät omput nauraa päin naamaa mut naurakoon. Niin ne tekis jos tekis itse samat idioottimaisuudet perässä.
Niin, musta ei mitään feministiä tms sellasta saa vaikka sanonkin että edelleen me naiset osataan ne käyttäytymisetiketit ehkä hiukan paremmin kännis ko miehet.
Mut tää on taas tätä et toinen tykkää mansikasta ja toinen mustikasta.....
Kohta ollaan taas lähdössä siihen rokkitapahtumaan ja saas nähdä mitä tänään tapahtuu ;)
Saanko pidettyä itteni aisoissa jos satun näkemään tuon saman kundiporukan siellä elvistelemässä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483