Surkeat treffit & naisen logiikka

voijjeesus

Haluan kertoa pienen tarinan eräistä treffeistä, jotka koin vähän aikaa sitten.

Minulla oli yhdeksältä tällit erään naisen kanssa, jonka tapasin joskus baarissa. Niiden piti kyllä olla jo kahdeksalta, mutta neiti ei onnistunut pääsemään silloin, joten hän siirsi niitä tunnilla, tietenkin vain pariakymmentä minuuttia ennen sovittua aikaa. No ei siinä mitään, otin ylimääräisen ajan hyötykäyttöön käymällä kaupassa ym. Sen jälkeen laitoin tukkaani huolella kuntoon ja itseäni hyvännäköiseksi lähemmäksi tunnin ajan, eli näin vaivaa asian eteen minkä jälkeen ajan tapaamispaikkaamme kuin tommi mäkisen ja mika häkkisen salainen äpärälapsi kaasupohjassa, jotta ehtisin ajoissa. Mutta eikös hän sitten suvaitse tulla muodikkaasti noin 10 minuuttia myöhässä. Ei siinä sitten mitään, en ottanut asiasta mitenkään hernettä nenääni. Alamme keskustelemaan, tai lähinnä hän höpöttää, koska en meinaa saada suunvuoroa, jolloinka minulle selviää että tytön ainoa harrastus on juominen ja hän pitää nyt välivuotta, jonka jälkeen hän aikoo jollekkin taiteelliselle alalle (mielestäni tyhjäntoimittajia), eli ei kovin kunnolliselta, puhumattakaan kypsältä, tytöltä vaikuta. Sitten tapahtuu käänne kupletin juonessa - neidin puhelin soi. Hän kertoo että hänen kaverinsa ovat saaneet tosi halvalla (5€) liput viiden minuutin päästä alkavaan leffaan ja kysyy haluanko mukaan. Sanoin että en jaksa istuskella paikallani pariatuntia, koska oli juuri tappotreenit. Tämän jälkeen hän kysyy voisiko hän mennä sitten yksin kavereidensa kanssa, johon vastaan että "senkus meet", ja hänhän sitten meni, anteeksi pyydellen sentään, ja halusi ehdottomasti tavata uudelleen. Kovasti hän kyllä kyseli, että ei kai haittaa, mutta luulisi nyt aikuisen ihmisen tajuavan, että kun vastaan kohteliaisuus syistä "ei haittaa", niin tarkoitan sillä "mitäs luulet". Totta helvetissä se haittaa, näin aivan turhaa vaivaa treffien eteen ja sain tytöstä todella epäkypsän ja lapsellisen kuvan.

Tarinasta erityisen mielenkiintoisen tekee se, kun otetaan huomioon, että tapaamani naisenalun taso ulkoisesti oli korkeintaan keskivertoa. Itse taas olen urheilullinen, muodikkaasti pukeutuva, huomattavan komea ja ennenkaikkea käytöstavat osaava ja henkisesti kypsä, enkä yleensä kiinnitä juurikaan huomiota hänen kaltaisiin naisiin. Vaikka saatankin kuulostaa ylimieliseltä, niin silti näin ollen tämä kerta oli hänelle käytännössä kuin lottovoitto ihmissuhderintamalla, joten hänen olisi luullut panostavansa täysillä. Tai ehkä panostikin, en vain ymmärrä naisen logiikkaa tarpeeksi hyvin. Tapasin hänet kuitenkin, koska ajattelin että hänhän saattaa olla ihmisenä hieno ja päämäärätietoinen, vain huomatakseni kuinka väärässä olin luuloineni. Mutta mikä saa naisen uskomaan että 10 minuuttia treffien alusta (siis oikeasta alusta, ei siitä jolloin ne olisi pitänyt alkaa) voi lähteä leffaan, koska kaverit ovat saaneet liput 2€ normaalia halvemmalla? Eli hieman ihmettelen, että minkä helvetin takia haluaisin hänet nähdä uudelleen ja minkä helvetin takia hän oikeasti odottaa näkevänsä minut uudelleen...

Olisiko joku ystävällinen ja selittäisi minulle jotain naisen logiikasta? Kertokaa toki muutkin miehet esimerkkejä surkeista treffeistänne. Kiva välillä vuodattaa.

53

4766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marlowe

pieni vinkki: Sinuna aloittaisin työskentelyn omasta logiikasta.

• voijjeesus

Parahin Marlowe, perustele hieman. Olen aina pitänyt itseäni hyvin loogisena ihmisenä. En silti väitä että olisin kaikkitietäväinen, saatan hyvinkin olla sokea jollekkin asialle. Voisitko sinä nyt hieman valaista, kun paremmin tunnut tietävän, mitä käsitin väärin? Tätähän minä pyysinkin - enkä mitään viisastelua.

• Marlowe
        voijjeesus kirjoitti:

Parahin Marlowe, perustele hieman. Olen aina pitänyt itseäni hyvin loogisena ihmisenä. En silti väitä että olisin kaikkitietäväinen, saatan hyvinkin olla sokea jollekkin asialle. Voisitko sinä nyt hieman valaista, kun paremmin tunnut tietävän, mitä käsitin väärin? Tätähän minä pyysinkin - enkä mitään viisastelua.

kun vastaus viipyi. On ollut kiirettä viime päivät.

Sitä vain tarkoitin, että ei naisen logiikassa ollut välttämättä mitään vikaa. Asennoidut tyttöön kuin kolmanteen jalkavaimoon ja sitten ihmettelet mikä menee pieleen. Voi hyvät hyssykät, minkä ikäisiä pentuja tekin mahdatte olla? Naiset on hiton herkkävainuisia miesten suhteen, ne haistaa kilometrin päähän jos mies aliarvioi niitä.

• pihkura

mutta tuo kyseinen nainen vaikutti just sellaselta tukka putkella painajalta. Vähintään kahdessa paikassa samaa aikaa, eikä tajua antavansa itsestään hätäisen ja suttuisenkin kuvan. Ja sekin, että tosiaan huomaamattaan loukkaa ihmisiä, kun ei malta keskittyä yhteen hetkeen..

Pelkkä veikkaus :)

• AlmandaN

Tuossa kertomuksessasi oli, lähinnä tuo naisen "höpöttäminen" kertoi hermostuneisuudesta, liekö syynä komeutesi(en vitt..), nopea karkaaminen...tukee käsitystäni siitä, että olit enemmän kuin hän uskalsi odottaa.

tuomioni siis on, nainen otti jalat alleen yksinkertaisesti nähtyään sinut ja tajusi ettette olisi yhteensopiva pari! Prk, luultavasti logiikkani petti taas!

• Ehkäpä sen

vuoksi että olet sinkku, koska et itse kestä komeita miehiä ja pidät itseäsi alempana kuin he. Sinä näit vain oman kuvasi tuossa naisessa, vaikka oikeassa elämässä höpöttäjänaisessa ei ollut yhtään minkäänlaista huonoa itsetuntoa.

• AlmandaN
        Ehkäpä sen kirjoitti:

vuoksi että olet sinkku, koska et itse kestä komeita miehiä ja pidät itseäsi alempana kuin he. Sinä näit vain oman kuvasi tuossa naisessa, vaikka oikeassa elämässä höpöttäjänaisessa ei ollut yhtään minkäänlaista huonoa itsetuntoa.

Sinkku, ruma, tyhmä, huonosti koulutettu, työtön, heikko itsetunto, ei ikinä komeaa miestä saanut!

Allekirjoittanut myöntää kaiken!

• olevasi

Jumalan lahja naiselle, mutta juuri se sinut petti. Pudotahan se pääsi sieltä pilvistä alaspäin, niin alat näkemään ja kuulemaan mitä ympärilläsi ihan oikeasti tapahtuu.

Nainen lähti kavereidensa kanssa leffaan juuri sen vuoksi, kun ei kestänyt tuollaista miestä joka luulee olevansa the maailman paras ja komein.

Ymmärrätkö vihjettä?

Nainen oli taiteellinen ja vaikka sinä teetkin rahaa, treenaat kroppaasi, ja olet looginen, sekä teet asioita vain sinua itseäsi varten, sinulta jää sen vuoksi paljon erilaisia vaikuttavia asioita huomaamatta sellaisista aiheista joita ei voi pelkällä 1 1=2 logiikalla mitata.

Selitän sinulle tämän kuitenkin mahdollisimman yksinkertaisesti.

Nainen näki mitä sisimmältä olit ja olit naiselle pettymys.

Puhelinsoitto oli pakoreitti, mikä on yhtäkuin, sinä et lähde treffeilläsi naisen ja hänen kaveriensa matkaan.

Mietihän antoiko nainen sinulle muita mahdollisuuksia kuin valita: lähdet mukaan tai et lähde -> jokatapauksessa hän lähtee?

Suomenna tuon ylläolevan vielä selkeämmäksi: Hän valitsi kaverinsa sinun sijastasi.

Sinä luulet että tyhjäntoimittajataiteilijat eivät huomaa mitään, mutta siinä sinä olet pahasti väärässä. Juuri He huomaavat ja he huomaavat myös paljon sellaisia asioita joita sinä et pysty koskaan huomaamaan vaikka kuinka yrittäisit. Arvoasteikolla ihmisenä sinä olet alhaalla ja tuo taiteilija niin paljon yläpäässä, ettet sinä voi sitä ymmärtää. Etkä sinä voi koskaan ymmärtää heidän päämääriään, koska sinulle 1 1 = vain 2, ja heille (1 1) = (1 1) = (1 1)... päämäärä.

Koska et osaa ymmärtää tuollaista logiikkaa, niin minä kerron vastauksen pulmaasi:

Olet hyvätapainen, sen vuoksi lupasit tavata hänet uudelleen. Samoin teki hän. Totuus ja tässä tapauksessa myös vastaus pulmaasi on se, että te ette oikeasti haluakaan nähdä toisianne enää koskaan. Joten älä vaivaa päätäsi enää tuolla, koska sinä et sitä tule välttämättä koskaan ymmärtämään täydellisesti.

• voijjeesus

Voi voi, nyt taisi joku provosoitua, ehkä vastaavaa käynyt omassa elämässäkin ja vieläkin katkeroittaa? Heti ainakin vedit muutaman ehkäpä ihan loogisen, mutta väärän johtopäätöksen minusta. Luultavasti haet mallia siitä aikasemmasta kokemuksestasi? Kuka sanoi, että teen rahaa? Olen opiskelija, ansaitsen aika niukasti rahaa.
        Teen sinulle yhden asian selväksi: Olen todella jalat maassa tyyppinen ihminen. En ikinä tee numeroa ulkonäöstäni, korkeintaan anonyyminä näin keskustelupalstalla. En luule olevani the maailman paras ja komein, vaikka en siitäkään kaukanakaan ole, selvästi keskivertoa parempi monissa asioissa. Joissakin asioissa toki huonompikin. Kaiken mitä olen saavuttanut, olen kovalla työllä ansainnut, mitään en ole ilmaiseksi saanut. Siinä ehkä suurin syy siihen, miksi osaan olla nöyrä ja vaatimaton, siis oikeassa elämässä.

Kun aloit vetämään johtopäätöksiä, että nainen näki sisimmässäni että olen ylimielinen pintaliitäjä, paljastit vain oman puutteesi luetunymmärtämiseen. Nimenomaan painotin, että deittini ei juurikaan pikatapaamisellaan ehtinyt mitään minusta saamaan selville, ainakaan tuollaisia puolia mitä luettelit, ja mitä minussa ei edes ole.

Tein ehkä virheen kirjoittaessani viestin loppuosaan tasoerostamme, sillä varsinainen ongelma oli juuri tuo mitä hänen päässään liikkui lähtiessään elokuviin.

Btw, ihan vielä provosoidakseni on todettava, että matkalla tapaamispaikaltamme autolleni huomasin usean naisen pään kääntyvän kohdallani ja oikein nautin, kun aurinkolasieni takaa katselin salaa kuinka erään lökäpöksyräppärin naisystävä oikein söi minua silmillään. Ihanaa muuten leijua, näin nettipalstoilla

• .......
        voijjeesus kirjoitti:

Voi voi, nyt taisi joku provosoitua, ehkä vastaavaa käynyt omassa elämässäkin ja vieläkin katkeroittaa? Heti ainakin vedit muutaman ehkäpä ihan loogisen, mutta väärän johtopäätöksen minusta. Luultavasti haet mallia siitä aikasemmasta kokemuksestasi? Kuka sanoi, että teen rahaa? Olen opiskelija, ansaitsen aika niukasti rahaa.
        Teen sinulle yhden asian selväksi: Olen todella jalat maassa tyyppinen ihminen. En ikinä tee numeroa ulkonäöstäni, korkeintaan anonyyminä näin keskustelupalstalla. En luule olevani the maailman paras ja komein, vaikka en siitäkään kaukanakaan ole, selvästi keskivertoa parempi monissa asioissa. Joissakin asioissa toki huonompikin. Kaiken mitä olen saavuttanut, olen kovalla työllä ansainnut, mitään en ole ilmaiseksi saanut. Siinä ehkä suurin syy siihen, miksi osaan olla nöyrä ja vaatimaton, siis oikeassa elämässä.

Kun aloit vetämään johtopäätöksiä, että nainen näki sisimmässäni että olen ylimielinen pintaliitäjä, paljastit vain oman puutteesi luetunymmärtämiseen. Nimenomaan painotin, että deittini ei juurikaan pikatapaamisellaan ehtinyt mitään minusta saamaan selville, ainakaan tuollaisia puolia mitä luettelit, ja mitä minussa ei edes ole.

Tein ehkä virheen kirjoittaessani viestin loppuosaan tasoerostamme, sillä varsinainen ongelma oli juuri tuo mitä hänen päässään liikkui lähtiessään elokuviin.

Btw, ihan vielä provosoidakseni on todettava, että matkalla tapaamispaikaltamme autolleni huomasin usean naisen pään kääntyvän kohdallani ja oikein nautin, kun aurinkolasieni takaa katselin salaa kuinka erään lökäpöksyräppärin naisystävä oikein söi minua silmillään. Ihanaa muuten leijua, näin nettipalstoilla

ehkä sen lökäpöksyn nainen katto vaan että onpas ´leuhkan näköinen tyyppi..voit pitää itseäs komeana mutta ei semmoinen sliipattu ja pumpattu tyyppi tod. kaikkiin iske, kauneus on katsojan silmässä..ja itellään leuhkiminen, yöks..vaikkei sitä mainostaskaan kyllä se olemuksesta paistaa läpi..

..onko sua kiusattu ulkonäöstä yläasteella?

• Syltty__
        ....... kirjoitti:

ehkä sen lökäpöksyn nainen katto vaan että onpas ´leuhkan näköinen tyyppi..voit pitää itseäs komeana mutta ei semmoinen sliipattu ja pumpattu tyyppi tod. kaikkiin iske, kauneus on katsojan silmässä..ja itellään leuhkiminen, yöks..vaikkei sitä mainostaskaan kyllä se olemuksesta paistaa läpi..

..onko sua kiusattu ulkonäöstä yläasteella?

" ehkä sen lökäpöksyn nainen katto vaan että onpas ´leuhkan näköinen tyyppi..voit pitää itseäs komeana mutta ei semmoinen sliipattu ja pumpattu tyyppi tod. kaikkiin iske, kauneus on katsojan silmässä..ja itellään leuhkiminen, yöks..vaikkei sitä mainostaskaan kyllä se olemuksesta paistaa läpi.. "

No aivan varmasti. Minäkin oikein ahmin kaikkia rumiluksia silmilläni. Tai sitten en.

• Saara9999

Itse taas olen urheilullinen, muodikkaasti pukeutuva, huomattavan komea ja ennenkaikkea käytöstavat osaava ja henkisesti kypsä, enkä yleensä kiinnitä juurikaan huomiota hänen kaltaisiin naisiin. Vaikka saatankin kuulostaa ylimieliseltä, niin silti näin ollen tämä kerta oli hänelle käytännössä kuin lottovoitto ihmissuhderintamalla, joten hänen olisi luullut panostavansa täysillä.

Hauskaa. Lue ylläoleva vielä ajatuksella ja perustele miten et ole pinnallinen ja koe huonoa itsetuntoa? Normaalilla itsetunnolla varustetulle ihmiselle ei tule edes moinen mieleen.

Valitettavasti totuus on, että kaikkia ei voi miellyttää.

• voijjeesus

No niin, tuleehan sieltä keskustelua. Joku on oikein raskaastikkin ottanut asian. Minun täytyy kuitenkin tunnustaa, että tein pahan karhunpalveluksen itse keskustelun aiheelle (joka ei ollut pinnallisuus ja ylimielisyys!) kun kirjoitin tarinan minä-muodossa, sillä kyseinen tapahtuma sattui hyvällä ystävälleni, joka kertoi tapahtuneen messengerin välityksellä minulle samaisena iltana, lähinnä huvittuneena. Mutta itse tarina pitää paikkansa sataprosenttisesti, mutta nämä herneitä nenään aiheuttaneet lottovoitto ja ulkonäkökommentit olen itse lisännyt mehevöittämään tarinaa. Ystäväni ei itse maininnut ulkonäkö aiheesta muuta kuin että hän lähti nimen omaan tapaamaan kyseistä naista sen takia, josko hänestä paljastuisi hieno ihminen, ei sen takia että olisi pitänyt hänen ulkonäköänsä mitenkään erityisen vetävänä. Toki objektiivisesti katsottuna tuo tasoero pitää paikkansa, naisen olen nähnyt baareissa ja ystäväni tuntenut useita vuosia. Ja hän todellakin kääntää naisten päät yökerhoissa ja kaduilla. Toisin kuin ystäväni, minä olen itse pinnallinen, vaikka en ihan yhtä hyvännäköinen olekaan. Ehkä siksi toin juuri pinnalliset asiatkin keskusteluun. Toivoisin kuitenkin, että keskustelu jatkuisi itse aiheesta, niin kuin monet ovat osanneetkin jatkaa, eikä pinnallisuudesta.

Tarkentaakseni vielä, kärsivällisenä ihmisenä ystäväni kertoi olleensa täysillä vielä mukana treffeillä, vaikka nainen olikin itsestään lähinnä huonoja puolia luetellut. Kuten sanottua, kamelin selän katkaisi vasta käsittämätön leffaan lähteminen.

• ooooh
        voijjeesus kirjoitti:

No niin, tuleehan sieltä keskustelua. Joku on oikein raskaastikkin ottanut asian. Minun täytyy kuitenkin tunnustaa, että tein pahan karhunpalveluksen itse keskustelun aiheelle (joka ei ollut pinnallisuus ja ylimielisyys!) kun kirjoitin tarinan minä-muodossa, sillä kyseinen tapahtuma sattui hyvällä ystävälleni, joka kertoi tapahtuneen messengerin välityksellä minulle samaisena iltana, lähinnä huvittuneena. Mutta itse tarina pitää paikkansa sataprosenttisesti, mutta nämä herneitä nenään aiheuttaneet lottovoitto ja ulkonäkökommentit olen itse lisännyt mehevöittämään tarinaa. Ystäväni ei itse maininnut ulkonäkö aiheesta muuta kuin että hän lähti nimen omaan tapaamaan kyseistä naista sen takia, josko hänestä paljastuisi hieno ihminen, ei sen takia että olisi pitänyt hänen ulkonäköänsä mitenkään erityisen vetävänä. Toki objektiivisesti katsottuna tuo tasoero pitää paikkansa, naisen olen nähnyt baareissa ja ystäväni tuntenut useita vuosia. Ja hän todellakin kääntää naisten päät yökerhoissa ja kaduilla. Toisin kuin ystäväni, minä olen itse pinnallinen, vaikka en ihan yhtä hyvännäköinen olekaan. Ehkä siksi toin juuri pinnalliset asiatkin keskusteluun. Toivoisin kuitenkin, että keskustelu jatkuisi itse aiheesta, niin kuin monet ovat osanneetkin jatkaa, eikä pinnallisuudesta.

Tarkentaakseni vielä, kärsivällisenä ihmisenä ystäväni kertoi olleensa täysillä vielä mukana treffeillä, vaikka nainen olikin itsestään lähinnä huonoja puolia luetellut. Kuten sanottua, kamelin selän katkaisi vasta käsittämätön leffaan lähteminen.

se olikin "ystäväsi"... joo joo... seli seli....

• Sarkku

Aika tökeröä käytöstä, ja vielä naiselta... en tarkoita, etteikö me naiset pystytä tuollaiseenkin, mutta yleensä naisilla on tunneälyä ihan luonnostaan. Törmäsit siis johon kuhun jolla ei ole. Toisaalta, jos jonkun poimii baarista, ei ehkä voi liikoja odottaakaan... Itse yritän luottaa siihen, että törmäisin jossain muualla kuin baarissa, ettei alkoholi vääristä omaa käsitystä, tai sitä vastapuolen olemusta. Mutta ehkäpä kukaan ei ole minua aikoihin treffeille pyytänytkään.

Tuossa taas tuli todistettua, mitä kirjoitit, että keskinkertaiset naiset pääsevät paremmin treffeille ja yleensä sitoutuvatkin, kuin itsevarmat (tercveesti) ja nätit. Toisaalta, eihän treffien määrä mitään auta, jos laatu on heikko...

Parempaa onnea sinulle ensi kerralla! Hienoa, että on miehiä, jotka pyytävät treffeille ja omaavat itse käytöstapoja.

• Kaikkea on siis pakko lukea

naisilla, siis puuttuu täysin normaalit tunteet, on vain oman navan tuijotus ja kylmyys ja ilkeys ja älyä ei ole nimeksikään, koskeintaan koulussa etuperin ja takaperin ulkoa opittua ja tyystin unohdettua asiaa. Ainoat, joilla olen huomannut olevan tunneälyä ovat akateemiset miehet, ei siis akateemiset naiset. Nämä naiset saavatkin sitten minun puolestani vanhentua ja rypistyä sen kissansa tai koiransa tai koiratarhansa kanssa. Älytön kommentti tuo, että nykynaisilla on tunneälyä!!!!

• Sarkku
        Kaikkea on siis pakko lukea kirjoitti:

naisilla, siis puuttuu täysin normaalit tunteet, on vain oman navan tuijotus ja kylmyys ja ilkeys ja älyä ei ole nimeksikään, koskeintaan koulussa etuperin ja takaperin ulkoa opittua ja tyystin unohdettua asiaa. Ainoat, joilla olen huomannut olevan tunneälyä ovat akateemiset miehet, ei siis akateemiset naiset. Nämä naiset saavatkin sitten minun puolestani vanhentua ja rypistyä sen kissansa tai koiransa tai koiratarhansa kanssa. Älytön kommentti tuo, että nykynaisilla on tunneälyä!!!!

Niin tuo äskeinen kommenttihan osoitti huomattavaa tunneälyä...

• tyttö 18

ehkä tuo oli aika töykeää naiselta. tosin saatoit itse olle enemmän treffi mielellä kuin hän.. hän ehkä ajatteli, että voisitte vain viettää aikaa yhdessä. mutta jo tuo, että hän käy paljon baareissa vai miten se oli.. niin ei ehkä antanut ihan sellaista kuvaa hänestä. ihan hyvä, että jätit tuollaisen. en itsekään kyllä naisena aivan tajua noita naisia ;D hmm, ehkä olenkin sitten aika jees treffi seuraa ollu itse =)

• (ex)Veijari-77

Unohda moinen vosu. Vai että taiteilijaksi ja välivuosi baarissa... Jestas sentään.

• vikaa..

Taiteilijatko vosuja?

• (ex)Veijari-77
        vikaa.. kirjoitti:

Taiteilijatko vosuja?

Ellei halua välttämättä joutua elättämään muijaansa ja ostamaan tälle auton, matkoja yms. niin on paras välttää naisia jotka haluavat taiteilijoiksi. Noilla haaveilijoilla on kyllä hienoja ajatuksia mutta pennejä ei senkään vertaa.

• pöhhöh
        (ex)Veijari-77 kirjoitti:

Ellei halua välttämättä joutua elättämään muijaansa ja ostamaan tälle auton, matkoja yms. niin on paras välttää naisia jotka haluavat taiteilijoiksi. Noilla haaveilijoilla on kyllä hienoja ajatuksia mutta pennejä ei senkään vertaa.

Mihin taiteilija tarvitsee autoa ja matkoja?

Aloittaja muuten mainitsi vain taiteellisen alan, eli luetaanhan tuohon muutakin kuin varsinainen taiteilija, on siis muotoilijaa, lavastajaa, sisustussuunnittelijaa ynnä muuta.

• Ja jokainen nörtti
        pöhhöh kirjoitti:

Mihin taiteilija tarvitsee autoa ja matkoja?

Aloittaja muuten mainitsi vain taiteellisen alan, eli luetaanhan tuohon muutakin kuin varsinainen taiteilija, on siis muotoilijaa, lavastajaa, sisustussuunnittelijaa ynnä muuta.

tietää että näitä taiteellisen alan taitajia tarvitaan. Jää koodaamiset koodaamatta, jos ei ole taitajaa joka näyttää numeroveijarille että sen pitää näyttää tältä että se myy.

Kyllä se on niin että molemmat porukat täydentävät toisiaan ja samalla tarvitsevat toisiaan.

• -Kake-

Vai että kohtelias tollaselle vielä olit. Itsekin olisin vittuillu päin naamaa ja jatkanu samaa vitsiä minkä nainen aloitti. Ei tollanen lehmä koskaan opi mitään, jos ei anna feedbackia. Mitä tohon sun lottovoittomaisuuteen tulee, niin tässä onkin se sun ongelma. Jos oikeasti haluat olla lottovoitto, niin anna naisen myös ymmärtää se.

• -Sinkkuneiti

Olipas siinä tyttö vähän hakoteillä. Samanlaista käytöstä olen havainnut miehissä, joita olen treffannut. Itse olen aina panostanut ulkonäkööni ennen treffejä, pukeutunut nätisti ja meikannut huolellisesti. Ja mitä olenkaan saanut palkaksi - miehille on äkkiä tullut kiire lähteä kavereitten mukaan, eikä tyypit ole edes pyytäneet minua mukaan! Eikä se voi johtua ulkonäöstäni, koska olen rehellisesti sanottuna kaunis. Paljon saanut kehuja kuvastani treffipalstalla. Itse ovat miehet pyytäneet numeroani baarissa ja pyytäneet treffeille, mikä tosin on hyvin harvinaista.

Eli siinä mielessä tapaamasi tyttö oli kohtelias, kun sentään pyysi sinua mukaan leffaan. Itse olisin lähtenyt leffaan. Mutta sinähän olit päättänyt jo, ettei teille tule jatkoa, joten asia oli loppuunkäsitelty.

• älä kiehu

Minä en oikein ymmärrä, mistä kaikki tuo katkeruus johtuu?
      Jos nainen ei ollut sinun tyylisesi, miksi sinun
      täytyy täällä morkata häntä ties miksi, samalla itseäsi
      pilviin kehuen? Taisi sittenkin hiukan kirpaista se,
      että hän lähti kaveritensa mukaan, eikä jäänyt sinua
      ihastelemaan.

Olihan tuollainen huonoa käytöstä, mutta jos nainen
      oli mielestäsi tyhjäntoimittaja, keskinkerrainen yms.
      ja itse olet oikea lottovoitto, miksi hermostuit
      noin paljon?

Kaipaako se oma ego jatkuvasti pönkitystä, kun ei
      yhtä epäonnistunutta deittiä kestä? Kai komealle
      parisuhdelottovoitolle naisehdokkaita löytyy, eikä
      tarvitse tyytyä käytöstapoja osaamattomiin tyhjäntoimittajiin?

Älä nyt oikeasti enää tapaa häntä, jos et pidä häntä
      juuri minään. En minä ainakaan tapailisi ihmistä,
      jota en arvosta yhtään.

• Real parisuhdelottovoitto

>>>"Kai komealle parisuhdelottovoitolle naisehdokkaita löytyy, eikä tarvitse tyytyä käytöstapoja osaamattomiin tyhjäntoimittajiin?"

Tai sitten tässä on käynyt niin että tämä lottovoitto vain 'luulee' olevansa parisuhde lottovoitto. Jos hän olisi parisuhdelottovoitto, hänellä olisi jo parisuhde eikä hän olisi täällä valittamassa yhdestä huonosta treffiseurasta joka ei nyt osannut käyttäytyä.

Kumma miten nämä "Parisuhdelottovoitot" tuovat sen "lottovoittonsa" esille esittelemällä nopeaa autoaan, menevää olemustaan ja pumpattua vartaloaan ja kehumalla itseään maasta taivaisiin. Normaalilla järjellä ja itsetunnolla varustettu parisuhdelottovoitto ja pelimies hakee vain treffiseuransa ja valitsee siitä parhaan ja aloittaa sen jälkeen suhteen, eikä sompaile pitkin mantuja esittelemässä vain itseään.

• hone-y

Kyse ei ole mistään naisen logiikasta vaan kyseisen neitosen olemattomista sosiaalisista taidoista ja käytöstapojen puutteesta. Häneen ei kannata tuhlata aikaa eikä mitään muutakaan. Se oli siinä. Huonot treffit eivät ole maailmanloppu.

Ja kyllä, kuulostat erittäin ylimieliseltä kuvatessasi kuinka et voi ymmärtää miten ulkonäöltään keskiverto nainen ei lämmennytkään sinulle, kaikkien unelmien prinssien perikuvalle, joka nyt kaikessa armossaan teki poikkeuksen ja katsahti täysin tyylistään poikkeavaan naiseen. Olen sanaton... Onnea nyt kuitenkin jatkoa varten!

• vaikuttaa

naisen huonolta itsetunnolta moinen käytös..
      Miten treffit oli sovittu? Siis olikohan naiselle täysin selvää, että kyse oli deitistä romanttisessa tarkoituksessa vai vain puolitutun kanssa ohimennen kuulumisten vaihtamisesta? Itse nimittäin saattaisin toimia samoin jos en oikein uskaltaisi uskoa, että tuon "tasoinen" mies tosiaan olisi minusta siinä mielessä kiinnostunut.. Ja kavereiden kanssahan suunnitelmat voivat nopeasti muuttua ja niistä voidaan sopia ilman että niistä otetaan hernettä nenään.
      Samaan viittaisi tuo "hössötys", hermostuneena tilitti lyhyessä ajassa miinuksensa - johan sen sanoi oma järkensäkin, ettei edukseen ollut laskettavissa asiat, joita itsestään kertoi. Saattoi ajatella mielessään mokanneensa peruuttamattomasti ja todeta että ei toivoa, joten leffaliput tulivat pelastuksena...
      Näin olettaisin jo syystä, että en usko kenenkään ilkeyttään noin huonosti käyttäytyvän, etenkään kun itse on tahtonut alunperin tavata. Jos olen oikeassa, niin nainen saattoi pettyä pahastikin ettet lähtenyt mukaan leffaan - sillä olisit voinut osoittaa aitoa kiinnostusta. Ja ehkä tuolla leffassa hän olisi voinu olla itsevarmempi ja lopettaa höpinänsä, kavereidensa läsnäollessa taustatukena, ikäänkuin omalla maaperällään.. Jaa, kukapa tietää.

• tanira

No jo oli tyttösellä otsaa. Ensin ei käy sovittu aika ja sitten vielä myöhästyy. Minusta tuo kertoo jo vähän siitä, ettei tyttöä kiinnostanut koko tapaaminen kanssasi. Oli vissiin sopinut etukäteen, että kaverit soittaisivat hänet pois tilanteesta.

• baarikärpänen ja kärpäslätkä

No hyvä mies, teit varmaan jo siellä baarissa virhevalinnan (ehkä alkoholilla vaikutusta?).
      Ja kuka pakottaa ketään tapaamaan uudestaan, sehän oli vain yksi tapaaminen. Eli uutta matoa ja unohda neitonen ja sano suoraan jos hän soittaa, että loukkaannuit hänen käytöksestään (ei ole sukupuolisidonnainen juttu, ko. moukkia löytyy myös miehistä).
      Mutta ehkä pieni parannus myös omaan ajatteluun... kaikkihan me ajattelemme olevamma tosi kauniita ja komeita, muut keskivertoja tai surkimuksia. Älä siis ala itserakaaksi idiootiksi, teitä ei kukaan älykäs ja aidosti ihanan nainen jaksa katsella.

• -meiku

Minusta on aika selkeää, ettei hän ollut kovin kiinnostunut sinusta.

Taiteilijaluontoiset ovat yleensä herkkiä vaistoamaan juuri tuollaisen osoittamasi "ylemmyydentunnon" ja eivät viihdy sellaisessa seurassa vaikka ihmiskuori olisikin tavallista "tasokkaampi".

• sinua vietiin

Rait. Eli nainen teki näin: Hän käski kavereitaan soittamaan aikaan, jolloin tietää jo sinut nähneensä. Tai jopa tilasi herätyksen tms. Sitten kun oli sinut nähnyt, eikä jostain syystä napannut, keksi tekosyyn ja lähti livohkaan. Maailman vanhin temppu ja samalla tylsin. Voit lohduttautua tiedolla, että tuollaisen naisen kanssa et varmasti muutenkaan olisi halunnut aikaasi viettää.

• hiuslakka

Ei mikään ihan tyhmä tytteli. Osaa ilmeisesti syöttää kaltaisillesi ylimielisille kusipäille ihan oikeata lääkettä :-)

Paljonkohan tyttö teki töitä treffien eteen? Luultavasti ei juuri mitään. Sinä sen sijaan kieriskelit hiuslakkoinesi oikein kunnolla. Miksi? Päästäksesi treffeille "mitäänsanomattomuuden" kanssa? Jokin tässä ei nyt täsmää.

Kavereiden soitto on ikivanha temppu päästä eroon jostakin erehdyksestä.

• voijjeesus

Onko se silloin erehdys, jos tyttö pyytää myöhemmin tekstiviestillä vielä uusille treffeille? Ei taida olla. Itse taidat vain olla katkeroitunut saamattomuuteesi. Et muuten taida olla tietoinen, että jotkut ihmiset laittavat tukkansa ja itsensä edustavaan kuntoon muutenkin kaupungilla käydessään, tapasi siellä sitten jonkun tai ei. Aina ei tarvitse näyttää juuri sängystä heränneeltä.

• nolo, häpeäisit
        voijjeesus kirjoitti:

Onko se silloin erehdys, jos tyttö pyytää myöhemmin tekstiviestillä vielä uusille treffeille? Ei taida olla. Itse taidat vain olla katkeroitunut saamattomuuteesi. Et muuten taida olla tietoinen, että jotkut ihmiset laittavat tukkansa ja itsensä edustavaan kuntoon muutenkin kaupungilla käydessään, tapasi siellä sitten jonkun tai ei. Aina ei tarvitse näyttää juuri sängystä heränneeltä.

Ensiksi kirjoitat niinkuin juttu olisi tapahtunut sinulle ja sitten kun saat suorapuheisia kommentteja typerästä ylimielisyydestäsi ja heikosta itsetunnostasi, väitätkin että se tapahtui kaverillesi. Eikö sulla ole tarpeeksi munaa tunnustaa että olet mokannut? Etkö, "pelimies", olekaan niin mies että pystyisit ottamaan vastuuta? Taidatkin olla vain niitä jotka yrittävät vain luistaa kaikesta ja pelkäävät kaikkea ja ennenkaikkea sitä vastuun ottamista.

Luehan uudelleen aloituksesi ja lue sieltä lopusta se missä kirjoitit kuinka piti "avautua". Eiköhän se jo puoliksi todista sen että sinulle se mokailu sattui eikä kaverille.

Vähän tuntuu siltä että yrität peittää vastuuntunnon pelkoasi ja omaa heikkoa kyvykkyyttäsi, pumppaamalla lihaksiasi ja pukeutumalla vähillä opiskelijan rahoilla vain uusimpiin muotivaatteisiin ja aurinkolaseihin. Ei paska muuksi muutu vaikka sen kuinka käärisi kultapaperiin.

Taisi sattua sydänalaan melko pahasti, kun sekä naiset että miehet kertoivat ettet olekaan se maailmanparas äidinkultapoika ja lottovoitto naisille ja puhkaisivat ylimielisyyden kuplasi. Jos olisit lottovoitto ihmissuhteissa, et sinä olisi treffaamassa ja valittamassa huonoista treffeistä vaan hoitamassa niitä ihmissuhteitasi. Jos sinä olisit ollut se lottovoitto sille naiselle, sinä olisit oikeasti painanut koko onnettoman tapauksen villaisella. Siinä vaiheessa kun olisit kävellyt autollesi ja huomannut eri naisten kääntävän päätään, olisit muuttanut suunnitelmiasi siten että olisit jäänyt juttelemaan heille. Mutta ethän sinä niin tehnyt, sinulla meni suunnitelma sekaisin kun tyttö ei toiminutkaan niinkuin sinä olit ajatellut. Sinä et osaa muovautua eri tilanteisiin vaan otat kaiken epäonnistumisesi itseesi ja painut sitten kotiisi häpeämään. Äläkä yritä selittää ettei olisi ollut muka aikaa, koska sinullahan oli koko ilta varattu sille ensimmäiselle naiselle. Sinä et osaa muokkautua tilanteisiin ja siksi en yhtään ihmettele että seuraat helppoja "päämääriä", sinä kun et pysty mukauttamaan päämääriäsi tilanteiden vaatimilla tavoilla.

Kaikki ihmiset laittautuvat viimeisen päälle parhaimpiinsa treffeille, tai ihan mihin tahansa tapaamiseen menevätkin. Mutta ei sitä silti mainosteta muille, koska se on aivan päivänselvää. Sinä kuitenkin muistutit kuinka laitoit hiuksiasi ja pukeuduiduit tyylikkääksi ja vielä tuijottelit aurinkolasien takaa kuinka muijat riisuivat sinua silmillään, sellainen, jos mikä, kertoo kuinka pinnallinen olet.

• hiuslakka
        voijjeesus kirjoitti:

Ei se ole erehdys. Tytteli haluaa pitää hauskaa myös toisen kerran kustannuksellasi. Sinähän et tätä tajunnut, koska sä oooot niiiiin lahja iha kaikille maailman naisille.

Säälittävä pissis-Lasse sinä olet.

• en pissis-Lasse
        hiuslakka kirjoitti:

Ei se ole erehdys. Tytteli haluaa pitää hauskaa myös toisen kerran kustannuksellasi. Sinähän et tätä tajunnut, koska sä oooot niiiiin lahja iha kaikille maailman naisille.

Säälittävä pissis-Lasse sinä olet.

enkä lassukka, vaan järki ja tunne-elämä kunnossa ja näin ollen voin pitää hauskaa vielä vaikka kolmannenkin kerran kustannuksellasi. Heipä hei! Toivottavasti löydät niitä pissi-Lassukoita roppakaupalla!

• hellehattu
        en pissis-Lasse kirjoitti:

enkä lassukka, vaan järki ja tunne-elämä kunnossa ja näin ollen voin pitää hauskaa vielä vaikka kolmannenkin kerran kustannuksellasi. Heipä hei! Toivottavasti löydät niitä pissi-Lassukoita roppakaupalla!

Niinhän tuo näyttää olevan järki ja tunne-elämä viimeisen päälle kunnossa :-)

• sinua!

Ja sinä mokasit. Tuollasista paskaa käytöstä ei olisi pitänyt hyväksyä pisaran vertaa, jos olisit halunnut pysyä miehenä. Nyt olit nössö. Lue täältä lisää:

http://kasikirja.fi

• Neitokainen...

Kysymys kuuluu: Miksi edes lähditte treffeille? Viestistäsi käy ilmi ettei tyttö ollut sinun mielestäsi edes hyvännäköinen saati sitten kiinnostava.. Joten miksi edes yrittää treffejä?

Saattoi olla että tyttö suostui kohteliaisuudesta. Että treffinne oli hänelle läpihuutojuttu.. Hän ei ilmeisestikään ollut sinun makuusi, joten miksi oletat että sinä olisit ollut hänen makuun. Eikö olisi ollut kamalaa jos hän olisi rakastunut sinuun päätä pahkaa ja sinä et edes pitänyt hänestä?

Vai siis mikä tässä nyt oikein on ongelmana.. Asia olisi minun mielestäni toisin jos sinä olisit ollut tosissani ihastunut tyttöön ja halunnut viettää hänen kanssaan aikaa.

Ja oikeasti.. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.. Tästä tosiaan saa melko pinnallisen kuvan. Vaikka ensitapaamisissa se on iso osa. Ja sitten en muuten ymmärrä että miksi kirjoittaa minä-muodossa jos ystäväsi olikin se joka kävi treffeillä? Annoit selkeän kuvan että se olit sinä joka olit treffeillä, ei ystäväsi. Ihan niinkuin olisit valehdellut.

• voijjeesus

Luehan neitokainen tarkemmin. Treffeille lähdön syy oli selvittää, olisiko nainen ollut henkisesti mielenkiintoinen, vaikka ulkonäkö ei mitään suuria tunteita synnyttänytkään. Varmasti olet itsekkin ollut kiinnostut ihmisestä, joka ei aivan unelmiesi prinssiltä näytäkkään, mutta on hyvää seuraa ja upea persoona? Eikö se ole merkki siitä ettei nimenomaan ole pinnallinen, vaikka tiedostaisikin oman ulkonäkönsä? Ja miksikö kirjoitin minä muodossa? Pääasiassa siitä syystä, että ystäväni kirjoitti tuon tarinan raakaversion messengerissä minulle, copypastetin sen kirjoituslaatikkoon, korjailin hieman kieliasua, lisäilin omia mielipiteitäni ja sävytin tarinaa. Siksi, puhdasta laiskuutta. Ja kyllä se vähän paremmalta kuulostaakin minämuodossa, tosin silloin ei voi tuoda objektiivisiä mielipiteitään esille. Toki myönnän, että saattaa kuulostaa aika paskapuheelta. Ei se kuitenkaan sinun tai minun elämää kaada, tämän kaltaisien keskustelupalstojen suosio perustuu nimenomaan siihen, että saa haukkua ja väitellä mielin määrin. Vaikka sitten usealla aliaksellakin samassa keskustelussa.

• Neitokainen...
        voijjeesus kirjoitti:

Luehan neitokainen tarkemmin. Treffeille lähdön syy oli selvittää, olisiko nainen ollut henkisesti mielenkiintoinen, vaikka ulkonäkö ei mitään suuria tunteita synnyttänytkään. Varmasti olet itsekkin ollut kiinnostut ihmisestä, joka ei aivan unelmiesi prinssiltä näytäkkään, mutta on hyvää seuraa ja upea persoona? Eikö se ole merkki siitä ettei nimenomaan ole pinnallinen, vaikka tiedostaisikin oman ulkonäkönsä? Ja miksikö kirjoitin minä muodossa? Pääasiassa siitä syystä, että ystäväni kirjoitti tuon tarinan raakaversion messengerissä minulle, copypastetin sen kirjoituslaatikkoon, korjailin hieman kieliasua, lisäilin omia mielipiteitäni ja sävytin tarinaa. Siksi, puhdasta laiskuutta. Ja kyllä se vähän paremmalta kuulostaakin minämuodossa, tosin silloin ei voi tuoda objektiivisiä mielipiteitään esille. Toki myönnän, että saattaa kuulostaa aika paskapuheelta. Ei se kuitenkaan sinun tai minun elämää kaada, tämän kaltaisien keskustelupalstojen suosio perustuu nimenomaan siihen, että saa haukkua ja väitellä mielin määrin. Vaikka sitten usealla aliaksellakin samassa keskustelussa.

Pitäisi lukea tarkemmin.. Ja monessa asiassa olet viestissäsi oikeassa. Enkä tosiaan halua moittia sinua tai muita ihmisiä siitä että täällä vaihtavat mielipiteitä, väittelevät, haukkuvat. Eikä minun maailma siihen tosiaankaan kaadu. Sana on vapaa ihan joka iikalla.

Mutta palatakseni edelleen tuohon naisten logiikkaan. En jotenkaan näe tuossa tilanteessa ongelmaa. Ehkäpä juuri siksi että olen nainen.. Siis kohteliaisuudesta ja hyviin tapoihin vedoten, olisin itse luultavasti käyttäytynyt eritavalla. Mutta jotenkin näen tuossa tapaamisessa paljon sitä että naista ei kiinnostanut. Ja se toki saattaa olla kolaus miehen egolle. Ja siitä "ei haittaa" kommentista sen verran.. Jos ei tunne ihmistä eikä osaa lukea ihmistä niin sen saattaa tosiaan ottaa totuutena, eikä tule ajatelleeksi että se tarkoittikin "mitäs luulet".

Suoraan puhuminen yleensä ehkäisee väärinkäsityksiä.

• voijjeesus
        Neitokainen... kirjoitti:

Pitäisi lukea tarkemmin.. Ja monessa asiassa olet viestissäsi oikeassa. Enkä tosiaan halua moittia sinua tai muita ihmisiä siitä että täällä vaihtavat mielipiteitä, väittelevät, haukkuvat. Eikä minun maailma siihen tosiaankaan kaadu. Sana on vapaa ihan joka iikalla.

Mutta palatakseni edelleen tuohon naisten logiikkaan. En jotenkaan näe tuossa tilanteessa ongelmaa. Ehkäpä juuri siksi että olen nainen.. Siis kohteliaisuudesta ja hyviin tapoihin vedoten, olisin itse luultavasti käyttäytynyt eritavalla. Mutta jotenkin näen tuossa tapaamisessa paljon sitä että naista ei kiinnostanut. Ja se toki saattaa olla kolaus miehen egolle. Ja siitä "ei haittaa" kommentista sen verran.. Jos ei tunne ihmistä eikä osaa lukea ihmistä niin sen saattaa tosiaan ottaa totuutena, eikä tule ajatelleeksi että se tarkoittikin "mitäs luulet".

Suoraan puhuminen yleensä ehkäisee väärinkäsityksiä.

Aivan , asiallinen mielipide. Mutta kyseessä ei ole mikään egon kolaus tai pettymykset, vaan pointtini on se, miksi/millä logiikalla tyttö kuvittelee pääsevänsä uusille treffeille, jos hän päättää edelliset kymmenessä minuutissa. Ja vielä noin lapsellisella syyllä kuin 2 euron säästö elokuvalipuissa? Sillä nimenomaan tyttö haluaisi tavata vielä uudestaan, mikä toki jäänee hänen optimistiseksi haaveiluksi. Haluaisin kaltaisesi kirjoittajan vastauksen tähän, vaikka moni onkin nyt eksynyt aiheesta ja provosoitunut ulkonäköseikkoihin, joiden alkuperäinen tarkoitus oli lähinnä poistaa kommentit aiheesta "et ollut tytölle tarpeeksi hyvännäköinen".

• Neitokainen..
        voijjeesus kirjoitti:

Aivan , asiallinen mielipide. Mutta kyseessä ei ole mikään egon kolaus tai pettymykset, vaan pointtini on se, miksi/millä logiikalla tyttö kuvittelee pääsevänsä uusille treffeille, jos hän päättää edelliset kymmenessä minuutissa. Ja vielä noin lapsellisella syyllä kuin 2 euron säästö elokuvalipuissa? Sillä nimenomaan tyttö haluaisi tavata vielä uudestaan, mikä toki jäänee hänen optimistiseksi haaveiluksi. Haluaisin kaltaisesi kirjoittajan vastauksen tähän, vaikka moni onkin nyt eksynyt aiheesta ja provosoitunut ulkonäköseikkoihin, joiden alkuperäinen tarkoitus oli lähinnä poistaa kommentit aiheesta "et ollut tytölle tarpeeksi hyvännäköinen".

Yksi varsin yksinkertainen vastaus olisi se että treffiaika oli tytölle todellakin huono. Se leffa oli ehkä jo suunniteltu aiemmin. Ja joskushan sitä arvio aikataulunsa väärin, inhimillistä. Se että meni kavereidensa kanssa eikä jäänyt sinun seuraasi ei ole kypsää käytöstä, mutta niinkuin moni muukin tässä sanonut niin hyvä tapa paeta.

Mitäs jos se uuden tapaamisen pyyntö tytöltä oli kohteliaisuutta ja yritystä paikkailla omaa käytöstä ja äkkinäistä pakenemista.. Luultavasti tunne siitä että homma ei toiminut oli kuitenkin molemminpuolista.

Ja niistä huonoista treffeistä.. On niitä minullekin sattunut. Mutta ne olen pystynyt klaaraamaan ja vetämään kunnialla läpi. Jälkeenpäin ehkä sitten naureskellut tilanteelle tai pohtinut että mikä kumma sai edes lähtemään moisen tyypin kanssa treffeille.

• huh huijaa hoh hoijaa

lumppuihin kannata sekoilla. Pidä jonkinlaista tasoa. Nykynaisissa sitä ei ole, mutta jos jonkun haluat, niin katso kaksikin kertaa, mihin paskaan kätesi työnnät. Tällaiset ääliöt ovat vain ääliöitä varten. Nosta nyt, hyvä mies, se tasovaatimuksesi!!!!!!!!!

• Voihan nenä
        Neitokainen.. kirjoitti:

Yksi varsin yksinkertainen vastaus olisi se että treffiaika oli tytölle todellakin huono. Se leffa oli ehkä jo suunniteltu aiemmin. Ja joskushan sitä arvio aikataulunsa väärin, inhimillistä. Se että meni kavereidensa kanssa eikä jäänyt sinun seuraasi ei ole kypsää käytöstä, mutta niinkuin moni muukin tässä sanonut niin hyvä tapa paeta.

Mitäs jos se uuden tapaamisen pyyntö tytöltä oli kohteliaisuutta ja yritystä paikkailla omaa käytöstä ja äkkinäistä pakenemista.. Luultavasti tunne siitä että homma ei toiminut oli kuitenkin molemminpuolista.

Ja niistä huonoista treffeistä.. On niitä minullekin sattunut. Mutta ne olen pystynyt klaaraamaan ja vetämään kunnialla läpi. Jälkeenpäin ehkä sitten naureskellut tilanteelle tai pohtinut että mikä kumma sai edes lähtemään moisen tyypin kanssa treffeille.

että moni mies on pelastunut, kun et ole lähtenyt treffeille, sillä olet täysi kusipää ja tyhjänuppi. Kaikenlaisia ketaleita tännekin kirjoittelee.

• neiti X
        voijjeesus kirjoitti:

ehkä hän ei halunnut toisille treffeille...tekosyitä on ja sillä varjolla että haluaa ehdottomasti tavata uudelleen on helppo tekosyy liueta paikalta.

• Neitokainen...
        Voihan nenä kirjoitti:

että moni mies on pelastunut, kun et ole lähtenyt treffeille, sillä olet täysi kusipää ja tyhjänuppi. Kaikenlaisia ketaleita tännekin kirjoittelee.

Antaisitko vielä perustelut kommentillesi?

• neiti vain

No huh, että sulla oli surkeet treffit..mimmihän oli täys dorka. Lapsellinen ja epäkypsä. Sun onnes, että se paljastu heti, säästit kallisarvoista aikaa..harmi vaan, että surkeista treffeistä jää paha maku suuhun, into tutustua uusiin ihmisiin lopahtaa. Mulla ainakin. Mä olen samaa kategoriaa kuin sä mutta edustan naissukupuolta ja vielä sillä erotuksella, että saatan käydä treffeillä myös keskivertojen kanssa, riippuu tyypistä. Oon sinkku omasta tahdostani, vaikka myönnän et olis aika jees tavatakin joku. MUTTA. Mä en jaksa käydä treffeillä ja jauhaa niitä tutustumisjuttuja, vain todetakseni, että noup. Tämäkin kusi. Nättinä ja simpsakkana tyttönä ehdokkaita riittäis, mutta vielä toistaseks ei ole niin potentiaalista tullut vastaan, että jaksaisin lähteä siihen hullunmyllyyn..treffeillä käyminen on kamalaa itseasiassa.

Että jep, nou logiikkaa tolla sun mimmilläs what so ever. En muutenkaan ymmärrä valtaosaa naisista..kaipa mä sit olen jotenkin ylemmyydentuntoinen, mut johtuu vaan kyllästymisestä..

• Ennustajaeukko Lapista

että et ole perheellistä tyyppiä ollenkaan, jos jo treffeilläkäynti on niin kurjaa. Elä onnellista sinkkuelämää omine harrastuksinesi ja unohda kaikki treffit ja muut viritykset.

• Tyttönen**

Ei noin voi toiselle tehdä! Mitähän sen tytön päässä oikein liikkui!? No, kuitenkin onneksi tämä asia paljastui tässä asiassa ja voit hyvällä omalla tunnolla keskittyä muihin asioihin ja mahdollisten uusien tyttönen tapaamiseen. Tiedän miltä susta tuntuu.. Mut hei, pidä lippu korkealla! Varmasti saat vielä "tasoisesi" tytön kun panostat itseesi ja pidät moraalin korkealla. Niin aion tehdä minäkin ja odotella josko jonain päivänä löytäisin yhtä sporttisen, mukavan, kypsän ja söpön pojan treffeille kanssani.. ja nimenomaan kypsän.. sillä se on ensisijaisen tärkeää! :)

Tsemppiä sulle! :)

• jaa-aa

Loppujenlopuksi hyvinhän nuo treffit meni, sillä pääsit nopeasti eroon naisesta. Kertomasi perusteella voisin kuvitella, että kaverien puhelinsoitto oli etukäteen sovittu juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe