vittumaiset naiset...

R-T.V.

...miksi suomalaiset naiset ovat niin vittumaisia ja tavallisia miehiä mollaavia? Mutta auta armias jos kyseessä on jokin etniseen vähemmistöön kuuluva ja/tai taparikollinen, kehuja alkaa sadella. Käsittämätöntä.

32

5980

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttimies

      on omaa sukua liian lähellä,sekarotunen on terveempi lapsi,mee afrikkaan,nii siel oot kuumaa valuuttaa

    • Mja

      tästä asiasta keskutellaan aika paljon ja mie ainakin oon huomannu että naiset on muuttuneet..
      siis jos verrataan edellistä sukupolvea ja meitä..naiset eivät enää olekkaan niitä jotka pitävät suunsa kiinni joka paikassa..on muutakin kuin mies ja perheen tyytyväisyys..hei,naiset on taitaneet vain alkaa elää enemmän omaa elämää.kertoa mielipiteensä ja halunsa ääneen..
      en yleistä ,mutta kyllä se vittumaisuus johtuu usein siitä miten itseä on kohdeltu...on kyl totta et hyvät käytöstavat on unohtuneet,ollaan liiankin itsekkäitä ja omanarvon tuntevia..hienotunteisuus on jotain aika utopista,lukekaas vaikka näitä kirjotuksia...

      • mieltä .....

        Veemäisyys voi johtua siitä, miten naista on kohdeltu. Ei ole kylmiä naisia,on vain taitamattomia miehiä. Miehiä, jotka ei osaa käsitellä naisia. Toisten ihmisten kunnioittaminen, hienotunteisuus ja yleensäkkin alkeellisimmatkin käytöstavat ovat unohtuneet ihmisiltä. Kaiken tekniikan, tiedon ja taidon keskellä olemme kivikautisia idiootteja.


      • Tumpelo
        mieltä ..... kirjoitti:

        Veemäisyys voi johtua siitä, miten naista on kohdeltu. Ei ole kylmiä naisia,on vain taitamattomia miehiä. Miehiä, jotka ei osaa käsitellä naisia. Toisten ihmisten kunnioittaminen, hienotunteisuus ja yleensäkkin alkeellisimmatkin käytöstavat ovat unohtuneet ihmisiltä. Kaiken tekniikan, tiedon ja taidon keskellä olemme kivikautisia idiootteja.

        Jos järjestelmä kaatuu,mies kysyy itseltään: "mitähän mä oikein tein?" ja alkaa selvittää ongelmaa,mutta jos nainen lähtee,harva mies kysyy silloin itseltään:"mitähän mä oikein tein tai jätin tekemättä?"

        mies osaa käyttää hyvinkin monimutkaisia teknisiä laitteita ja fiksailla niitä,mutta ei sitten millään osaa tulla toimeen naisten kanssa ;)


      • TätiTurpeinen

        Ennen ei tosiaan omia asioita pölpötetty ympäri kyliä. Toisaalta ennen naiset ymmärtivät arvostaa suomalaisia miehiä. Ellei jotain todella perustavanlaatuista syytä ole inhota jotakuta, on parempikin pitää suunsa kiinni. Samassa veneessä tässä ollaan. Miettikää aina kahteen kertaan ennen kuin rahtaatte kaiken maailman katolilaisia tai afrikkalaisia Suomeen.


      • sulo_vilen
        Tumpelo kirjoitti:

        Jos järjestelmä kaatuu,mies kysyy itseltään: "mitähän mä oikein tein?" ja alkaa selvittää ongelmaa,mutta jos nainen lähtee,harva mies kysyy silloin itseltään:"mitähän mä oikein tein tai jätin tekemättä?"

        mies osaa käyttää hyvinkin monimutkaisia teknisiä laitteita ja fiksailla niitä,mutta ei sitten millään osaa tulla toimeen naisten kanssa ;)

        Mutta eihän nainen olekaan kausaalinen systeemi. ;)


      • Anonyymi
        mieltä ..... kirjoitti:

        Veemäisyys voi johtua siitä, miten naista on kohdeltu. Ei ole kylmiä naisia,on vain taitamattomia miehiä. Miehiä, jotka ei osaa käsitellä naisia. Toisten ihmisten kunnioittaminen, hienotunteisuus ja yleensäkkin alkeellisimmatkin käytöstavat ovat unohtuneet ihmisiltä. Kaiken tekniikan, tiedon ja taidon keskellä olemme kivikautisia idiootteja.

        Mitäs jos vaimo antaa työpaikka-aviomiehelle sylitanssia joka keskiviikko aamu, kun menee puolituntia aikaisemmin kuin pitää, kun on "palaveri"
        Miesope käväsee vain tällä koululla kun pitää tyhjentää kassit. Muuten on omalla koulullaan 4 km päässä.
        Arvaa onko vaimo minua kohtaan aivan kylmä ja vittumainen.
        Nyt isäinpaivänäkään ei minkänlaista elettä.

        Paljon olen mitettinyt opettajan Tarja-vaimoa, miten heidän suhteessa muuten menee? Tarja elää autuaan tietämättömänä?

        En vain tiedä miten jatkais huiravaimoni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos vaimo antaa työpaikka-aviomiehelle sylitanssia joka keskiviikko aamu, kun menee puolituntia aikaisemmin kuin pitää, kun on "palaveri"
        Miesope käväsee vain tällä koululla kun pitää tyhjentää kassit. Muuten on omalla koulullaan 4 km päässä.
        Arvaa onko vaimo minua kohtaan aivan kylmä ja vittumainen.
        Nyt isäinpaivänäkään ei minkänlaista elettä.

        Paljon olen mitettinyt opettajan Tarja-vaimoa, miten heidän suhteessa muuten menee? Tarja elää autuaan tietämättömänä?

        En vain tiedä miten jatkais huiravaimoni kanssa.

        Jätä avioero hakemus.


      • Anonyymi
        mieltä ..... kirjoitti:

        Veemäisyys voi johtua siitä, miten naista on kohdeltu. Ei ole kylmiä naisia,on vain taitamattomia miehiä. Miehiä, jotka ei osaa käsitellä naisia. Toisten ihmisten kunnioittaminen, hienotunteisuus ja yleensäkkin alkeellisimmatkin käytöstavat ovat unohtuneet ihmisiltä. Kaiken tekniikan, tiedon ja taidon keskellä olemme kivikautisia idiootteja.

        On vittumaisia naisia, vitun tyhmää väittää muuta. 😂


    • tarkoitatko

      Tarkoitatko naisista puhuessasi alle 20v. tyttöjä?

      Teinipissisten ajatusmaailmasta ei kannata välittää.

      Joillakin naisilla v-mäisyys lähtee siitä, ettei tarjolla ole ollut riittävästi seksiä. Olettavat automaattisesti, että retkulta tai etnolta saa enemmän munaa vähemmällä vaivalla.

    • aviossa

      Älähän yleistä. Saattaa olla jotkut naiset ilkeitä mutta mietippä sitä, jos se vika on sittenkin juuri hänessä, jolle nainen syystäkin vittuilee. Miehen puoleltakaan ei kaikkea tarvitse sietää. Jotkut miehet osaa antaa arvoa naisille paremmin kuin toiset ja käyttäytyvät kunnioittavammin.

      • Kyllä naiset toki osaa vittuilla olen itekkin siihen syyllistynyt.Mutta tässä kun nyt uutta suhdetta mieheen yritän luoda vittuilut olen jättänyt,silloinkin kun mua loukataan niin yritän vaan niellä ne,Mutta sanon kyllä suoraan että en siedä huonoa kohtelua,Mutta mutta mites ku kaveri on sairaan mustasukkanen,jos puhunkin miehistä sitä rupee vituttamaan ja saan kuulla kunniani auta armias ku se viinaa ottaa niin silloin saan vittuilua minä kuulla.Minä kuuntelen ja yritän keskustella asiallisesti aiheesta mikä häntä painaa.Harvoin puolustaudun vittuilulla.


      • LeijonaDragon76
        arial kirjoitti:

        Kyllä naiset toki osaa vittuilla olen itekkin siihen syyllistynyt.Mutta tässä kun nyt uutta suhdetta mieheen yritän luoda vittuilut olen jättänyt,silloinkin kun mua loukataan niin yritän vaan niellä ne,Mutta sanon kyllä suoraan että en siedä huonoa kohtelua,Mutta mutta mites ku kaveri on sairaan mustasukkanen,jos puhunkin miehistä sitä rupee vituttamaan ja saan kuulla kunniani auta armias ku se viinaa ottaa niin silloin saan vittuilua minä kuulla.Minä kuuntelen ja yritän keskustella asiallisesti aiheesta mikä häntä painaa.Harvoin puolustaudun vittuilulla.

        Voi helevetti teitä naisia, että otattaki tollasia kusipäitä,mustasukkasia ja kivikaudella ajattelevia puupäitä. Ettekö ole vielä oppinut et tollanen käsittely mitä sä saat nyt tulee paheneen ja jos menettä Kihloihin tai vaikka Naimisiin...nii sä tuut menettään kaiken sen mitä sä olet, sillä se tulee muuttaan sua ja sä et voi mitään jos annat äijän vittuila nuin ko se jo tekeekin(susta tulee ajan myötä hellanvieressä oleva kotiäiti sille), siis mie varotan sua nainen et juokse ja lujaa vielä ku kerkiät!!!
        Sä löydät sata kertaa paremman prinssin ittelles ja saat säilyttää itsesi sellasena kuin olet!!
        Sitä paitsi flirtti on päivän piristys ja pikku mustasukkasuus kuuluu asiaa, mut sun nykynen äijäs on sairas ja omistushaluinen.
        Tuo sun ns. mies on just niitä kivikauden jäänteitä jotka pitää kiinni ja kolistelee naisia joko fyysisesti tai verbaalisesti, miksi te nielettä sellasta???
        (mä en ole koskaan ymmärtäny mikä kusipäissä viehättää=miehen ulkopuolinen näkemys asiasta!!)

        Naiset nauttikaa sellasesta seurasta missä te saatte olla oma ittenne ja heittää flirtiä ilman et siitä saa selkäänsä verbaalisesti tai fyysisesti!!
        Olen nähny liian paljon naisia jotka nielee tollasta, et ottakaa ittellenne kunnon miehet ei kivikauden Retuja niin säästättä aikaa ja itteänne turhilta murheilta..

        Elämä on nauttimista varten,ei kärsimystä!

        Ja Retut alkakaa piekseen toisianne nii ymmärrätte mitä te teettä naisille!!

        Mä en haluu tavata yhtään naista joka on saanu sellasta kohtelua koska ne muuttuu joko aroiksi tai niistä just niitä v-päitä...
        Olen onneksi löytäny helmen joka on koskettamaton ja muut saa kyllä kattoa!! sillä olen ylpeä hänestä ja hän minusta.


    • Paahtopähkinä

      Tuokin purkaus nyt oikein tuli..

      Tällaisenä suomalaisena naisena otin kommenntisi hiukan kummastuneena.

      En suosi mitään rotua rodun takia.. tai ihmistä sen tekojen takia. Mutta tuohan nyt oli vain yhdestä ihmisestä.
      Mikäs on sinun päätökseen vaikuttaneen tutkimuksen otos?:D

    • CharlieChaplin

      on maailman ihanin olento!

    • adrianleewerkuhn

      Suurin osa suomalaisista naisista lienee edelleen suhteessa/aviossa ns. tavallisen suomalaisen miehen kanssa.

      Jos suomalainen nainen automaattisesti ja aina suosisi parisuhdevalinnoissaan "taparikollisia", se saattaisi heijastua rikollisuuden huimana ja äkillisenä kasvuna.

      Toistaiseksi ei ole todennäköistä, että "pikkukioskikeikka" ennen lavatansseja merkittävästi lisäisi saamisen todennäköisyyttä.

    • Muikku.

      No ei ole. Ehkä sinä vain alitajuisesti hakeudut sellaisten naisten pariin...uskokaa jo, että se unelma siitä kauniista ja ihanasta naisesta voi puhjeta ja huomaatte, että sisäinen kauneus ja ulkoinen kauneus eivät aina kohtaa. Sinä teet selvästi arviontivirheitä...

    • Minulla nimittäin on miehistä parhain, josta en löydä muuta negatiivista sanottavaa kuin että se on pirun hyvän näköinen.

      Yleensäkin arvioin ihmistä mieluummin arvomaailman ja tekojen perusteella kuin sukupuolen, kansallisuuden, hiustyylin, automerkin tai tittelin.

    • naisista käyttäytyy

      hyvin niin kauan kun kuin heitä kohdellaan asiallisesti.
      Ja sitten kun ei kohdella niin miksi ei saisi antaa takaisin samalla mitalla?
      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
      On kummallista että vieläkin löytyy miehiä jotka käyttätyvät erittäin törkeästi nuoria tyttöjä/naisia kohtaan.
      Täysin tuntemattomien ulkonäköä arvostellaan ja ehdotellaa sopimattomia.
      Samat sankarit ovat kuin "kusi sukassa" vanhempien rouvien edessä.
      Ne kun ovat oikeasti niin vittumaisia että että saattavat sanoa takaisin ja vielä niin kovalla äänellä että saattaa joku muukin sen kuulla.

    • Anonyymi

      Kun komea mies pyörittää 100 naista ja ottaa yhden tasoisensa naisen parisuhteeseen, niin ne 99 muuta naista loukkaantuu kun eivät kelvanneet alfalle kuin seksiin jos edes siihenkään ja kostotoimenpiteet 99 naista suorittaa sitten tasoisillensa miehille eli siis tyhjiä lupauksia, ghostaamista, pskamaisuutta tms.

    • Anonyymi

      Asun vuokratalossa, jossa väki vaihtuu, niin olen havainnut, että ei ole yksi eikä kaksi perhettä, jossa akka saa huutoraivareita niin että kuuluu seinien läpi naapuriinkin, ja lapsetkin rupeavat itkemään, mutta en ole koskaan kuullut miehen raivoavan yhdessäkään naapuriperheessä.

      Minun huushollissa ei akkoja ole eikä tule!

      • Anonyymi

        Hienoa olet ottanut opiksesi naiselle ei mikään riitä olit sitten kiltti tai määräilevä


    • Anonyymi

      Pahantahtoisuus lisääntyy, kun asiat eivät mene toivotun mukaan? Koston halu kasvaa, kun oma mieli hyväksyy sen. Ei ole väliä sillä, onko oikeutettua kostaa. Kostonhaluiset ovat katkeroituneita ihmisiä jostain. Koston kohde voi syntyä omista mielikuvista? Itsekkyys ja ylimielisyys ruokkii piirteitä, jotka vähemmän hyviä.

    • Anonyymi

      Jaa, taas tätä…huoh

      • Anonyymi

        Paha ruokkii pahaa, siksi ei unohdu, vaikka haluaisi. Vaikea hyväksyä asioita, jotka menee oman ymmärryksen yli.


    • Anonyymi

      Vieläpä hylkivät lyhyitä miehiä pelkästään pituuden takia. Todellakin vittumaisia otuksia. Ironista etenkin 160cm naisilta, joille alle 180cm mies ei kelpaa. Mistä vitusta tää idea tuli? Se, että nainen o pitkä, ei ole este rakkaudelle. Vieläpä pitkät miehet pilkkaavat lyhyitä täällä

      Onneksi eivät kaikki oo tommosii, mutta semmosta porukkaa o vähemmän. Taidanpas suunnata itään kumppannin hankinnas, ku siellähän miehen pituus on paljon pienempi ongelma kuin tässä läntises paskas

      Eli kuolkoon tää kirottu kansa sukupuuttoon

    • Anonyymi

      Naiset on herkkiä siksi ulosanti on rajua koska he ovat heti taistelussa kuolemaa vastaan omasta mielestään kun joku on eri mieltä vaikka kyseessä voisi olla ihan tavallinen keskustelu.

    • Anonyymi

      Kuulun siis vittumaisin naisin kun lähes 70 vuotiaana ,torjun sama kerostaloa asuvan ja sama rappu miehen joku 56-58 v. Akaton ollut eronsa jälkeen joku 20v.On kyllä työ elämä ja rakkautaan kohditaa minun kun kaljassa,mikä maa mikä valutta.Torjun. Ei tee yhtän tenää,iloa jos ovellni seisoo mikä maa valutta ja sanoo: Olet nin sekst ainakun sut nään mulla alkaa seisoo. Ei kunnioita sitä että miesystäväni kuoli sydis yli vuosi sitten. Välin on piha piri känissä huutanut perääni,kun kiellän halaamatta: Tollanen vanha ämmä en sinua huolisikaan.Lisää vitumasena akkana. 2018 Mies ikäiseni Leski pihapiiri täydessä känissä mua panettaa tarttis saada seksiä,ruvetaan sala suhteeseen ! Eikä sinä mitään koko tavi 2022 mennyt joku kerho toiminta missä kävin hum .kävin! Kävin lopetin koska ahdistuin .kysessä mies ,ei kanta suomalinen ikää 55v. peräni juoksi .aina kun mahdolisuus.ja Muut ei kuule. Keitätkö kahvi, toisin pulla, miloin hävikki ruokaa. EN KEITÄ,EN TARVITSE MITÄÄN, Perille ei vaa mennyt ei sana.Hänellä muten vaimo. Jos motivit puhtaat miksi ei kotinsa kutsunut perhen kanssa kahville. YHÄ ASIAT OVAT TABUJA JOSSA NAISET IKÄÄN KATSOMATTA JOUTUVAT HENKISEN AHDISTELUN KOHTEEKSI KERROSTALOT,KERHOT.EI SIIS TYÖPAIKAT AINOASTAAN TAI 4 SEINÄ SIJÄLLÄ AVIOPUOLISOIDEN KANSSA. Joten aina ei Naisessa vikaa.Vaikka aina sylinen nainen miesten mielestä. Miesten itse pitäisi mietiä miten puhu naiselle ja ymärtä jos ei kinostus se ei ole,piste.Itä Hesasta.

    • Anonyymi

      Jännä juttu että juuri nämä vittumaiset naiset päätyvät parisuhteisiin ja perheen perustamiseen. Kiltit ja mukavat naiset saavat olla aivan omissa oloissaan.

    • Anonyymi

      En tiedä eikä kiinnosta, naisista ei ole miehelle mitään hyötyä joten asian ihmetteleminen yleensäkin on ajan ja hyvän elämän haaskaamista.

      Aivan samalla voi katsoa ja ihmetellä miksi puliukko makaa kännissä ojassa öristen - tai vain todeta että jaa, nyt on näin - ja jatkaa matkaa kohti omaa hyvää elämänsisältöä.

      Suhtaudu naisiin kuin puliukkoihin niin homma helpottuu.

    • Anonyymi

      Täysin totta sanotaan että vanhempi sukupuoli oli naisissa todella paljon fiksumpia ja mukavenpia ja ennen naiset olivat kohteliaita nykysin suomalainen nainen on todella vittumainen,itsekäs ja todella ilkeä eläävät jossain kuvitus maailmassa en tiijä vaikuttaako siihen tämä some mut ihan hirvee ero on naisissa nyt kun 90 luvulla saattaa olla niin että nainen itse on ylipainoinen eikä todellakaan ole mikään prinsessa niin naurattaa kun nämä naiset kehtaa vaatia mieheltä unelma kroppaa kun itse ovat valaita eikä enää normaalia ahkera työssä käyvä mies kelpaa kenellekään naiselle en tiedä missä maailmassa nämä suomalaiset naiset elää lähinnä naurattaa sit on myös todella surullista mitä nää suomen naiset nykysin edustaa

    • Anonyymi

      Monissa kommenteissa heijastuu naisten asenne, jonka mukaan kaikki ongelmat johtuvat aina miehestä, mutta naisessa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Pitäisiköhän naisten jo ruveta kasvamaan aikuisiksi ja katsoa itseään peiliin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe