Rasva imu leuan alta?

Kokemuksia toimenpiteestä?

Onko kenelläkään kokemuksia rasvaimusta leuan alta? Kiinnostaa se miten se vaikuttaa kasvojen ns. yleisilmeeseen eli hoikentaako?
Hinnat aikamoisesti vaihtelee Eiran, Siluetin ja Nordströmin klinikoilla..Kannattaako hankkia parin kirurgin arviointi?

3

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • imutettu

Itse aikoinaan yritin viritellä keskustelua leuan aluksen rasvaimusta huonolla menestyksellä. Liekö niin harvinaista ..?? Yleensä tissit ja ennenkaikkea silikonit tuntuvat vain kiinnostavan..

Olin siis siluetissa imutuksessa. Toimenpide oli pikkujuttu. Viivyin pari tuntia klinikalla ja pääsin kotiin.Tehtiin ns. minimaalinen imu, kun ei paljoa ollutkaan rasvaa ja toisaalta olen jo hieman iäkkäämpi, emme halunneet kaulan jäävän tyhjänä roikkumaan imun jälkeen, sekin on vanhemmalla henkilöllä yksi varteen otettava juttu.
      Kaulalle jäi useita mustelmia, joita parantelin poolopaidan alla pari viikkoa. Viikon pidin myös yötä päivää päähinettä, joka tuki kaulan aluksen ihoa ja supisti sitä. Tämän viikon jälkeen pidin vielä useita viikkoja kotosalla ja yöllä " huppua" ns. varmuuden vuoksi.
      No, tyytyväinen olen nyt. Kasvot vaikuttavat hoikistuneelta, laihtuneelta. Lisäksi olen aikamoinen peiliin tiirailija nykyään. ...Näyttää niin nätiltä tuo uusi kaula. Olenhan se varmasti minä ..?
      Kannattaa varmaan kysellä parilta lääkäriltä, leikkausmenetelmiäkin kun on hieman erilaisia. Toiset tarvitsevat isompia, vaativampia toimenpiteitä ja toisille riittää pienempi. Tai siis tyytyykö pienempään ,sievään lopputulokseen vai haluaako ihan radikaalia muutosta.

• ..käynyt

Itse kävin puoli vuotta sitten Eirassa. Toimenpide oli tosi nopea ja kivuton. "Pantaa" piti pitää pari viikkoa toimenpiteen jälkeen. Parina päivän toimenpiteen jälkeen oli vähän hankala syödä, mutta äkkiä parani lähes kokonaan. Mustelmiakin oli todella vähän. Kyllä nyt leuanalus on selvästi pienempi, liikaleuka jäi Eiraan. Kasvot eivät kyllä näytä muuten laihemmilta, leuan alus vain poistui joka tietysti parantaa yleiskuvaa. Olen käynyt kahdessa toimenpiteessä Eirassa, hyvät kokemukset, lääkäri ja hoitajat ystävällisiä ja positiivisia. Miinuksena se että mielestän lääkärini teki "liian pienet" toimenpiteet, eli mielestäni imuutettavaa olisi ollut enemmän.

• Kokemuksia..

Täältä reissulta löysin vihdoin netin että pääsin tsekkaamaan onko vastauksia tullut.. Tämä vahvisti operaatio intoani. Kiitokset näistä vastauksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      954
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      66
      862
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe