Mitäs kaipparit, tuli mieleeni kuinka paljon painoarvoa laitatte naisen musiikkimaulle muuttaessanne yhteen asumaan? Musiikkihan on siitä häiritsevää yhteiselon kannalta, että jos molemmilla ei ole samanlainen maku musiikin suhteen, niin siitä joutuu kärsimään:( Joku kynsien pureskelu tai leivänmurut sängyssä nyt on pientä melusaasteeseen verrattuna. Korvakuulokkeet eivät tule kyseeseen, koska musiikki täytyy Tuntea kropassa.
Skenaario: makaat sohvalla hyvässä krapulassa kaikessa rauhassa sunnuntaiaamuna ja naisesi laittaa soimaan jotain eurohumppaa tai Maija Vilkkumaata- lujalla. Miten herrasmies käyttäytyy sellaisen provokaation edessä?
Onko liikaa vaadittu tulevalta asuinkumppanilta, että levyhyllystä löytyisi ainakin Axis, Ege Bamyasi ja Bone Machine vai olenko pinnallinen?:/
Entä miten naiset suhtautuvat miehen "paskaan" musiikkimakuun? Onko yksinkertaisesti liikaa joutua kuuntelemaan freejazzia tai darkmetallia raskaan työpäivän päätteeksi? Entä miehen musiikkiharrastus- soittaminen siis: jatkuvien skaalaimprovisointien ja edes-takas-bassokuljetuksien kuunteleminen ajaa hulluksi?
Ihan oikeesti, vakava asia jota pitää miettiä hyvissä ajoin etukäteen.
Yhteisasuminen ja naisen paska musamaku?
37
2936
Vastaukset
- hiljaisuus on ihanaa
Jos nyt yhteen taas muuttaisin, niin tuo olisi kyllä yksi tarkistettava asia. Yksin asuessani asunnossani ei ole taustamelua, pidän hiljaisuudesta ja sen antamasta mielenrauhasta. Auta armias jos joku teinipoppari saisi päähänsä laittaa jotain lattariynghytystä tulemaan, grammari ja emäntä lentäisi ovesta ulos.
- nain en
kaikkiruokainen musiikin suhteen, joten ehkä tässä asiassa ei miehen kanssa tulisi ongelmaa. Tietysti joka musiikkilajissa löytyy sekä hyviä että huonoja artisteja, joten mahdollisesti joutuisin kehittämään miehen makua ja näkemystä, jos siltä vaikuttaisi.
Humppa ja tekno voisi pidemmän päälle ajaa minut pois miehen luota...ainakin hetkiseksi. Pahimmassa tapauksessa miehelle voisi rakentaa oman äänieristetyn musiikkihuoneen. Saisi siellä sitten kuunnella ja soitella päivät pääksytysten. ;) - patricia kaas
Musiikkimaku ym.tulee automaattisesti esille jo seurusteluvaiheessa,ainakin niille jotka eivät halua ostaa sikaa säkissä..
Mitä yhtenäisempi,sitä parempi,antaa mahdollisuudet harrastaa yhdessä..;)
Eikä sohvalla voi maata hyvässä krapulassa.Hyvää krapulaa ei ole(myrkytystila):)- on just usein
seurustelussa ollut melko tärkeä tuo edes vähän yhteneväinen musiikkimaku.
Johan ihmisiä luokitellaankin musiikkimaun mukaan, tai ei tarvitse luokitella, mutta aika usein ihmiset jossain tietyssä genressä pukeutuukin tietyin tavoin. - MMies
Minä ja terapeuttini.
"Musiikkimaku ym.tulee automaattisesti esille jo seurusteluvaiheessa,ainakin niille jotka eivät halua ostaa sikaa säkissä.."
Joo, mutta musiikkimakukin muuttuu vuosien myötä- toivottavasti ainakin. Eikai se ole mitenkään vältettävissä jos toinen hörhähtää siperialaiseen kurkkulauluun tai 50-luvun b-leffojen soundtrackeihin.
"Eikä sohvalla voi maata hyvässä krapulassa.Hyvää krapulaa ei ole(myrkytystila):)"
Voi voi. Hyvä krapula on ei-pelottava:) - naang
MMies kirjoitti:
Minä ja terapeuttini.
"Musiikkimaku ym.tulee automaattisesti esille jo seurusteluvaiheessa,ainakin niille jotka eivät halua ostaa sikaa säkissä.."
Joo, mutta musiikkimakukin muuttuu vuosien myötä- toivottavasti ainakin. Eikai se ole mitenkään vältettävissä jos toinen hörhähtää siperialaiseen kurkkulauluun tai 50-luvun b-leffojen soundtrackeihin.
"Eikä sohvalla voi maata hyvässä krapulassa.Hyvää krapulaa ei ole(myrkytystila):)"
Voi voi. Hyvä krapula on ei-pelottava:)On ei-pelottava..anna mun kaikki kestää.Onko sitten myös saunakrapula,lenkkeilen koko päivän-krapula,syön kokoajan-krapula..vai ovatko nuo vain pelottavan ja ei-pelottavan alalajeja..
Tuo kommentointisi musiikkimaun muutoksista vuosien mittaan on mielenkiintoinen.Toki varmaan on paljon myös ihmisiä,joiden musiikkimaku vaihtelee elämän pirrassa milloin mihinkin.Ja toiset ovat kaikkiruokaisia(unelmakumppani)...Ongelma ei ole iso,ehkä.Itse elän hyvin monipuolisesta musiikista,mutta ...Konsta Jylhää diggaileva kaveri saattaisi olla liikaa?
Olisiko pohdinnassasi ollut kysymys musiikkimausta vai enemmän omasta pohdinnastasi siitä,aloitatko parisuhteen kanssani vai et??
...virnistellen naang... - MMies
naang kirjoitti:
On ei-pelottava..anna mun kaikki kestää.Onko sitten myös saunakrapula,lenkkeilen koko päivän-krapula,syön kokoajan-krapula..vai ovatko nuo vain pelottavan ja ei-pelottavan alalajeja..
Tuo kommentointisi musiikkimaun muutoksista vuosien mittaan on mielenkiintoinen.Toki varmaan on paljon myös ihmisiä,joiden musiikkimaku vaihtelee elämän pirrassa milloin mihinkin.Ja toiset ovat kaikkiruokaisia(unelmakumppani)...Ongelma ei ole iso,ehkä.Itse elän hyvin monipuolisesta musiikista,mutta ...Konsta Jylhää diggaileva kaveri saattaisi olla liikaa?
Olisiko pohdinnassasi ollut kysymys musiikkimausta vai enemmän omasta pohdinnastasi siitä,aloitatko parisuhteen kanssani vai et??
...virnistellen naang..."On ei-pelottava..anna mun kaikki kestää.Onko sitten myös saunakrapula,lenkkeilen koko päivän-krapula,syön kokoajan-krapula..vai ovatko nuo vain pelottavan ja ei-pelottavan alalajeja.."
Ei kun nuo ovat ei-pelottavan alalajeja- muunnelmia junttikrapulasta kuten tärinä-krapula, yrjö-krapula jne. Pelottava krapula on sitten se, kun ei uskalla avata ovea, mennä ulos, ei edes partsille röökille ettei Ne tule...Astetta rankempi sitten liskot ynnä muut mukavat örkkiäiset.
"Olisiko pohdinnassasi ollut kysymys musiikkimausta vai enemmän omasta pohdinnastasi siitä,aloitatko parisuhteen kanssani vai et??"
Ihan tuli vaan tuossa mieleeni aiemmasta musiikki-aiheisesta ketjusta... - naang
MMies kirjoitti:
"On ei-pelottava..anna mun kaikki kestää.Onko sitten myös saunakrapula,lenkkeilen koko päivän-krapula,syön kokoajan-krapula..vai ovatko nuo vain pelottavan ja ei-pelottavan alalajeja.."
Ei kun nuo ovat ei-pelottavan alalajeja- muunnelmia junttikrapulasta kuten tärinä-krapula, yrjö-krapula jne. Pelottava krapula on sitten se, kun ei uskalla avata ovea, mennä ulos, ei edes partsille röökille ettei Ne tule...Astetta rankempi sitten liskot ynnä muut mukavat örkkiäiset.
"Olisiko pohdinnassasi ollut kysymys musiikkimausta vai enemmän omasta pohdinnastasi siitä,aloitatko parisuhteen kanssani vai et??"
Ihan tuli vaan tuossa mieleeni aiemmasta musiikki-aiheisesta ketjusta...Jo ehtoopuolella..
Juhlallisesti olen antanut itselleni lupauksen,ettei enää ikinä! - MMies
naang kirjoitti:
Jo ehtoopuolella..
Juhlallisesti olen antanut itselleni lupauksen,ettei enää ikinä!Lupaus varmaan kuultu ennenkin...:)
Parantele sitä krapulaas vaikka kattelemalla leffaa neloselta: vaikuttaa asialliselta. - naang
MMies kirjoitti:
Lupaus varmaan kuultu ennenkin...:)
Parantele sitä krapulaas vaikka kattelemalla leffaa neloselta: vaikuttaa asialliselta.Katsoin Tom Hanksin "Cast awayn"..
- naang-saau
naang kirjoitti:
Katsoin Tom Hanksin "Cast awayn"..
..Yritän lukea Da Vincin-koodia,mutta ei nappaa..
- MMies
naang-saau kirjoitti:
..Yritän lukea Da Vincin-koodia,mutta ei nappaa..
Heitä roskiin se roska. Jaa, eikö se pyöveli-kirja olisi sopiva?
http://kotisivu.dnainternet.fi/lingtuom/b03.htm - naang
MMies kirjoitti:
Heitä roskiin se roska. Jaa, eikö se pyöveli-kirja olisi sopiva?
http://kotisivu.dnainternet.fi/lingtuom/b03.htmLomalla..Näen jo sieluni silmin miehen x tulevan tekemään tuttavuutta kanssani,retorinen,helppo kysymys "Mitä luet?" muuttaa yhtäkkiä merkitystä..hmm..ehkä jkv...kun vastaan "kirjaa pyöveleistä"
- naang
naang kirjoitti:
Lomalla..Näen jo sieluni silmin miehen x tulevan tekemään tuttavuutta kanssani,retorinen,helppo kysymys "Mitä luet?" muuttaa yhtäkkiä merkitystä..hmm..ehkä jkv...kun vastaan "kirjaa pyöveleistä"
Asiantuntijalta..noista krapuloista..Onko niissä joku alalaji,joka kestää useamman päivän? Ilman siis alkoholimyrkytystilan jatkamista..
- MMies
naang kirjoitti:
Lomalla..Näen jo sieluni silmin miehen x tulevan tekemään tuttavuutta kanssani,retorinen,helppo kysymys "Mitä luet?" muuttaa yhtäkkiä merkitystä..hmm..ehkä jkv...kun vastaan "kirjaa pyöveleistä"
No ainakin mies kiinnittää huomiotta sinuun hieman tarkemmin. Tai sitten ei...Toinen suositus, kun nyt Miehen logiikka-palstalla ollaan, olis sitten vaikkapa Cizia Zŷken `Kultaa`. Tosikertomus Miehen logiikasta jossain Keski-Amerikan viidakoissa.
Ja mitä krapulaan tulee, niin eikös se nyrkkisääntö ole, että niin monta päivää kestää krapula, kun on juonutkin? Eli jos dokaat 4 päivää, krapula kestää sitä luokkaa jne- tosin psyykkiset vaikutukset kestävät kauemmin tietenkin. Mutta ihan normaaliahan tuo on, jos kokematon alkoholin kanssa on- ja vaikkei olisikaan, että krapula kestää pari päivää yhden illan dokaamisesta. Pitää katsoa kans mitä juo. - MMies
MMies kirjoitti:
No ainakin mies kiinnittää huomiotta sinuun hieman tarkemmin. Tai sitten ei...Toinen suositus, kun nyt Miehen logiikka-palstalla ollaan, olis sitten vaikkapa Cizia Zŷken `Kultaa`. Tosikertomus Miehen logiikasta jossain Keski-Amerikan viidakoissa.
Ja mitä krapulaan tulee, niin eikös se nyrkkisääntö ole, että niin monta päivää kestää krapula, kun on juonutkin? Eli jos dokaat 4 päivää, krapula kestää sitä luokkaa jne- tosin psyykkiset vaikutukset kestävät kauemmin tietenkin. Mutta ihan normaaliahan tuo on, jos kokematon alkoholin kanssa on- ja vaikkei olisikaan, että krapula kestää pari päivää yhden illan dokaamisesta. Pitää katsoa kans mitä juo.Cizia Zykë.
- naang
MMies kirjoitti:
Ja mitä krapulaan tulee, niin eikös se nyrkkisääntö ole, että niin monta päivää kestää krapula, kun on juonutkin? Eli jos dokaat 4 päivää, krapula kestää sitä luokkaa jne- tosin psyykkiset vaikutukset kestävät kauemmin tietenkin. Mutta ihan normaaliahan tuo on, jos kokematon alkoholin kanssa on- ja vaikkei olisikaan, että krapula kestää pari päivää yhden illan dokaamisesta. Pitää katsoa kans mitä juo.Siis minä.Kohdallani kysymyksessä lienee tuo kokemattomuus..Ja monien eri makuelämysten sekoitteleminen..
- naang
MMies kirjoitti:
Cizia Zykë.
Nuo kirjavalinnat äärettömän tärkeitä...Viime reissulla meni ns.pieleen(jäi kotiin) ja niin sitten lueskelin englantilaisia höpöhöpö-lehtiä koko matkan.Kielitaitoni,koulutukseni(ei-akateeminen;)) ja kärsivällisyyteni(itse tekemäni dg.ADHD) ei riitä minkään toiskielisten romaaneiden ym.lukemiseen ensimmäistä kymmentä sivua pitemmälle.
- Maku äitisi suussa
Mun mielestä toi on vaan niitä juttuja että toisen tiettyjä juttuja pitää vain ymmärtää. Aluksi siedetään, sitten sallitaan, sitten ymmärretään. Yhteiselämän peruskiviä. Asioista keskustellaan järkevästi. Esim. itse olen aamuäreä enkä halua kuulla juuri mitään aamuisin; mistäpä tämänkin joku arvaisi jos ei siitä puhuta? Kerrota kysymättä.
Totta, ei mua todellakaan huvita kuunnella mitään Nylon Beatia, Kiss FM:ää sun muuta. Ja toisaalta ei se nainenkaan varmasti aina rakasta kun innostan luukuttamaan Kill 'em Allia, Dillinger Escape Plania tai vastaavaa. Mutta olen kyllä valmis kompromisseihin, niitä pitää kumminkin molempien tehdä. Ja kummasti sitä sitten huomaa että okei, voinhan mä kuunnella Dillingeriä kuulokkeistakin jos se säästää mut joltain piraatti Eminem-cd:ltä. - n/81
varmaan unelmakumppani siinä mielessä, etten itse kuuntele musiikkia ollenkaan, paitsi kännissä ja silloin kelpaa mikä vaan:)
- Jihuuu
Kyllä toi musiikkimaku puoli on tsekattu jo seurustelun alkaessa, ettei tartte toisen pskasta mausta kärsiä! Eli yhteen osuu musiikkimaut.
- Hare*
Onhan se hyvä juttu jo naista metsästettäessä ottaa selville tällaiset asiat. Jossain kohtaa kumminkin alkaa se toisen musamaku ärsyttämään. Eli hevarit ja rokkarit etsikää kaltaisianne ja tekno ja pop hihhulit etsikää kaltaisianne...jne
- rokkia
Heh, meillä menee kihlatun kanssa musamaku komeasti ristiin. Itse en ole 15 vuoteen kuunnellut juuri mitään muuta 80- ja 90-luvun taitteen gangsta-räppiä ja sitten jotain uudempaa hardcore-underground-hiphop-skeidaa. Parempi puoliskoni sen sijaan on ollut aina henkeen ja vereen rokkimimmi. Mutta hyvin ollaan toimeen tultu. Olen jonkun verran saanut naiseni innostumaan räpistä. Johtunee siitä, että naisilla on yleensä miehiä parempi kielipää ja rytmitaju. Kun pistää vaan tulemaan jotain tarpeeksi hyvää räppiä, niin tyttö alkaa aina villista pyörittämään persettään =)
Ja vastavuoroisesti naiseni on saanut minut pitämään joistakin herkistä rokkiballaadeista. Ja loppujen lopuksi se on aika sama, mitä soundeja siellä kotipesässä kuunnellaan, kunhan sieltä jostain seasta kuuluu säännöllisin väliajoin myös seksiääniä! =) - NoJust
musiikkimaku ei ole kynnyskysymys, ainakaan minun puoleltani.
Sen kuuntelu sen sijaan voi olla. Minä en kuuntele musiikkia juuri koskaan. Silloin tällöin voin laittaa koneelta yhden biisin ja kuunnella sen, mutta olen enemmän telkkarityyppiä. Telkkari on aina auki ja sieltä katsotaan kaikki mahdolliset uutiset ja säätiedot. Ja joskus - hyvin harvoin - saa MTV pauhata.
En siis pidä, jos kotona soi koko ajan musiikki, oli se sitten Stam1naa tai Anneli Mattilaa, vaikka itse pidän kummastakin ja kaikesta siltä väliltä. Fiiliksen mukaan katsos.
Paskaa musiikkimakua ei ole olemassakaan, tai no, jos jollekin on olemassa vain joku Las Ketchup tai vastaava niin ehkä sitten. Minuun uppoaa sekin ihan satunnaisina annoksina (esim autoradiosta).
Krapulassa nyt on parempaakin tekemistä kuin musiikin kuuntelu... - nejda
no mie kuuntelen jonkun verran "tyttö"metallia. Exä kuunteli huomattavasti rankempaa. Ei kiva. Haluan pystyä kotona keskittyyn muuhunkin kuin musiikin kuunteluun, eli taustalla saa soida musiikki, muttei ajatuksia häiritsevä.
En tule kovin hyvin toimeen musiikki=elämä-ihmisten kanssa, koska keskusteluaiheet vähissä, vaikka muuten ovatkin samanhenkisiä. En jaksa hankkia musiikkitietoutta&suurta levykasaa(mitä musamiehet usein vaativat)vain päästäkseni joihinki bändäripiireihin. Mutta on mulla tyttökavereita, jotka oikeesti tykkäilevät musiikista, eli et vaadi kai liikaa, on niitä olemassa.- MMies
" Mutta on mulla tyttökavereita, jotka oikeesti tykkäilevät musiikista, eli et vaadi kai liikaa, on niitä olemassa."
En nyt _vaadi_ mitään, mutta tuli vain mieleeni kun itse olen jonkinlainen musafriikki, niin miten se mahdollinen yhteiselo. Itse en mitään suomipoppia tai poppia/teknoa/iskelmää/jne suostu kuuntelemaan, niin aika hankalaa siinä mielessä. Siis: minä olen hankala:)
- J.S. Bach
Toisaalta, onko sulla naistakaan?
Axis, Ege Bamyasi ja Bone Machine ovat täysin tuntemattomia suuruuksia. Epäilen kuitenkin että niitä soittamalla muistuttaa Kiduttaja-Pullisen re-inkarnaatiota.
- naang
Tukehdun ruokaani,joka ei mene alas:)
Sattui niinkin hassusti, että löysin kumppanikseni miehen, joka ei kuuntele musiikkia ollenkaan, vaikka teininä ajattelinkin, etten voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei kuuntele samanlaista musiikkia kuin minä. Näin jälkeenpäin ajateltuna yhteneväistä musiikkimakua huomattavasti tärkeämpää on rehellisyys, huomaavaisuus, luotettavuus ym. parisuhteen kulmakivet, jotka miehellä sitten ovatkin hienosti hallussa.
Minun ei siis tarvitse kärsiä miehen musiikkimaun johdosta, mutta joskus kuulen itse kainoja toiveita siitä, voisiko volyymia kääntää pienemmälle tai onko pakko kuunnella samaa biisiä kymmenettä kertaa. (No ON, jos se iskee kunnolla.)
Toisaalta en koskaan kuuntele musiikkia "taustahälynä", vaan ainoastaan silloin, kun minulla on aikaa keskittyä siihen kunnolla. Silloin olen muutenkin yleensä yksin. Tai sitten vedän pari ovea miehen ja minun väliltä kiinni ja mies saa rauhassa keskittyä vaikkapa uutisiin. Kuulokkeita en suostu minäkään käyttämään.
Tavasta kuunnella musiikkia juuri ennen nukahtamista jouduin luopumaan yhteen muuttamisen myötä, mutta sen tilalle on tullut kyllä muita mukavia harrastuksia. En siis valita :)- MMies
"Tavasta kuunnella musiikkia juuri ennen nukahtamista jouduin luopumaan yhteen muuttamisen myötä, mutta sen tilalle on tullut kyllä muita mukavia harrastuksia."
Niitä sinkkuuden "iloja"...Piti hommata stereot makkariinkin, että voin kuunnella musiikkia nukkumaan mennessäkin. MMies kirjoitti:
"Tavasta kuunnella musiikkia juuri ennen nukahtamista jouduin luopumaan yhteen muuttamisen myötä, mutta sen tilalle on tullut kyllä muita mukavia harrastuksia."
Niitä sinkkuuden "iloja"...Piti hommata stereot makkariinkin, että voin kuunnella musiikkia nukkumaan mennessäkin."Niitä sinkkuuden "iloja"...Piti hommata stereot makkariinkin, että voin kuunnella musiikkia nukkumaan mennessäkin."
Jep. Mulla oli myös yksin asuessani stereot ihan joka huoneessa... Asuin nimittäin yksiössä. Nykyisessä asumismuodossa on se etu, että naapurit ei taatusti valita, vaikka volyyminappula olisi kaakossa yötä päivää.
Mitäs muuten kuuntelet tuutulauluina?- MMies
Limbo kirjoitti:
"Niitä sinkkuuden "iloja"...Piti hommata stereot makkariinkin, että voin kuunnella musiikkia nukkumaan mennessäkin."
Jep. Mulla oli myös yksin asuessani stereot ihan joka huoneessa... Asuin nimittäin yksiössä. Nykyisessä asumismuodossa on se etu, että naapurit ei taatusti valita, vaikka volyyminappula olisi kaakossa yötä päivää.
Mitäs muuten kuuntelet tuutulauluina?Mulla on alakerran asukki yrittänyt valittaa joskus kun se ei saa nukuttua "päiväunia"(alkoholistinainen, jossa biletetään aamuun asti välillä..Meiju Suvas ym. on kova sana niillä...)..prkl mä kuuntelen vaan päivisin lujaa ja niin lujaa ku haluan:)
Jaa, kuuntelen nukkumaan mennessä yleensä jotain rauhallista. Tangerine Dreamin `Stratosfear` tai `Ricochet`, David Darlingia, Coyote Oldmania, R. Carlos Nakaita, Steve Roachia ym vastaavia tai sitten jotain Opethin `Damnationia` tai god speed you! black emperoria- se riippuu ihan. Miles Davisin `Sketches Of Spain`Ja `Kind Of Blue` on kans suosikkeja. Tällä hetkellä oon taas kyllästynyt kaikkiin levyihini, niin oon kuunnellu ainoastaan Hendrixiä ja nettiradioita viikon.:/
- keskiyonkehraaja
Että koska mies ei tosta musiikista oo koskaan niin niin välittänyt niin hän hommas mulle Mp3 soittimen . Kulkee kevyesti mun mukana enkä häiritse muita koska mulla itellä soi aina:::
- virhe40
Samaa voisin sanoa minäkin: miehellä on paskamusamaku! Ei tahdo millään jaksaa ainaista Olavivirtaa kuunnella. Jokunen kappale vielä menettelee, mutta jos koko levy on kuunneltava, niin, se on liikaa!
Minusta musiikin omapäinen kuuntelu on vallankäyttöä, kuten kaikki muukin, joka on tahallista toiseen ihmiseen kohdistuvaa välinpitämättömyyttä.
Osaat kirjoittaa asian ulos. Osaat sen myös puhua ulos. Näillä pienillä tapahtumilla samalla testaat, pitääkö hän sinusta todella, vai miten on?
Ihanteellista olisi, jos kumpikin pitäisi edes lähes samantyylisestä musiikista.
Ja vielä: minusta pullanmurujen päällä makaaminen olisi kyllä jo irvokasta vallankäyttöä. Puutu siihen ensin, ethän ole pulu.- MMies
En ajatellut tuota asiaa kyllä vallankäyttönä vaan pikemminkin tapatottumuksena lähinnä. Itse kuuntelen lähes jatkuvasti musiikkia, niin tuli vain mieleeni miten mahdollinen asuinkumppani siihen suhtautuisi ja miten muilla on homma ratkennut.
- Lähes kaikkikorvainen
En silti usko että kovin suurta ongelmaa tulisi, sillä pidän monesta eri tyylilajista: laiko, rebetiko, elafro, synchrono, entechno, ja jopa paradosiako sekä nisiatiko. Mutta noiden em. ulkopuolelta jos joudun väkisin kuuntelemaan tulen hermostuneeksi ja vihaiseksi, eikä varmasti ole pienintäkään mahdollisuutta, että asuisin joskus jonkun kanssa joka ei kuuntelisi em. vaan jotain paskaa jota tuskin musiikiksi voisi kutsua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997