R-vika

inspirenda

Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?

11

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      lisää, ja heitän kevytmielistä huulta siitä ja katon miten reagoi

    • tuo haittaa. Vikojen listassa tuo on yksi vähäpätöisimmistä.

      • alkup.

        Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?


      • vaan
        alkup. kirjoitti:

        Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?

        äggä-vika on jopa seksikäs

        ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!

        fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä


      • siis
        vaan kirjoitti:

        äggä-vika on jopa seksikäs

        ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!

        fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä

        "ymmägtää" :)

        ja miten sitä voi edes peitellä?


      • alkup.
        vaan kirjoitti:

        äggä-vika on jopa seksikäs

        ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!

        fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä

        Ei se nyt noin häiritsevä oo :D Kiitossii.


      • alkup.
        siis kirjoitti:

        "ymmägtää" :)

        ja miten sitä voi edes peitellä?

        Sen saa peiteltyä itseasiassa tosi hyvin. Täytyy vaan olla niin laajasti sanoja käytössä että tietää mitä sanoja voi käyttää. Siinä kehittyy tosi hyväks kun on kyllin kauan tehny.

        Ja huomaatkos, ei yllä yhtään ärrää.


      • alkup. kirjoitti:

        Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?

        ei sitä kannata peitellä, yleensähän asiat joita peittelee on vaikeampia myöhemmin "tunnustaa". Ja jos se ärrä-vika jota kuta häiritsee niin parempihan se on sunkin kannslta että se ihminen häippäsee saman tien :)


      • okeah
        alkup. kirjoitti:

        Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?

        Sanot vaan suoraan ja itsevarmasti etkä pyytele lainkaan anteeksi. Esim. "mulla on sitten ärrävika, jos ihmettelet", tai mikä suuhusi nyt sitten sopiikin.


    • Ö~ö

      "Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?"

      Todennäköisesti tykkään, siis ihan oikeasti tykkään. Ainakaan se ei haittaa. Sehän on vain pieni pikantti mauste, hurmaava. Kyllä kuule kaikissa muissakin ihmisissä on poikkeavuuksia, mitä erilaisimpia.

    • älä huoli

      Miehillä r-vika olisi vaikeampi tapaus, sillä naiset yleensä etsivät "virheetöntä" kumppania. Miehille taas pienet heikkoudet kumppanissa merkkejä siitä, että hänen itsetuntonsa ei ole niin korkea, että on heti tilaisuuden tullessa vaihtamassa parempaan mieheen. Näin minä ajattelisin asian evoluutionkin kannalta ja toisaalta omakin kokemus osoittaa, että olen usein ihastunut naisissa myös heidän heikkouksiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe