Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?
R-vika
11
1146
Vastaukset
- vaan
lisää, ja heitän kevytmielistä huulta siitä ja katon miten reagoi
tuo haittaa. Vikojen listassa tuo on yksi vähäpätöisimmistä.
- alkup.
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
- vaan
alkup. kirjoitti:
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
äggä-vika on jopa seksikäs
ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä - siis
vaan kirjoitti:
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä"ymmägtää" :)
ja miten sitä voi edes peitellä? - alkup.
vaan kirjoitti:
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitäEi se nyt noin häiritsevä oo :D Kiitossii.
- alkup.
siis kirjoitti:
"ymmägtää" :)
ja miten sitä voi edes peitellä?Sen saa peiteltyä itseasiassa tosi hyvin. Täytyy vaan olla niin laajasti sanoja käytössä että tietää mitä sanoja voi käyttää. Siinä kehittyy tosi hyväks kun on kyllin kauan tehny.
Ja huomaatkos, ei yllä yhtään ärrää. alkup. kirjoitti:
ei sitä kannata peitellä, yleensähän asiat joita peittelee on vaikeampia myöhemmin "tunnustaa". Ja jos se ärrä-vika jota kuta häiritsee niin parempihan se on sunkin kannslta että se ihminen häippäsee saman tien :)
- okeah
alkup. kirjoitti:
Sanot vaan suoraan ja itsevarmasti etkä pyytele lainkaan anteeksi. Esim. "mulla on sitten ärrävika, jos ihmettelet", tai mikä suuhusi nyt sitten sopiikin.
- Ö~ö
"Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?"
Todennäköisesti tykkään, siis ihan oikeasti tykkään. Ainakaan se ei haittaa. Sehän on vain pieni pikantti mauste, hurmaava. Kyllä kuule kaikissa muissakin ihmisissä on poikkeavuuksia, mitä erilaisimpia. - älä huoli
Miehillä r-vika olisi vaikeampi tapaus, sillä naiset yleensä etsivät "virheetöntä" kumppania. Miehille taas pienet heikkoudet kumppanissa merkkejä siitä, että hänen itsetuntonsa ei ole niin korkea, että on heti tilaisuuden tullessa vaihtamassa parempaan mieheen. Näin minä ajattelisin asian evoluutionkin kannalta ja toisaalta omakin kokemus osoittaa, että olen usein ihastunut naisissa myös heidän heikkouksiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737