Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?
R-vika
11
1178
Vastaukset
- vaan
lisää, ja heitän kevytmielistä huulta siitä ja katon miten reagoi
tuo haittaa. Vikojen listassa tuo on yksi vähäpätöisimmistä.
- alkup.
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
- vaan
alkup. kirjoitti:
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
äggä-vika on jopa seksikäs
ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä - siis
vaan kirjoitti:
äggä-vika on jopa seksikäs
ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä"ymmägtää" :)
ja miten sitä voi edes peitellä? - alkup.
vaan kirjoitti:
äggä-vika on jopa seksikäs
ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!
fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitäEi se nyt noin häiritsevä oo :D Kiitossii.
- alkup.
siis kirjoitti:
"ymmägtää" :)
ja miten sitä voi edes peitellä?Sen saa peiteltyä itseasiassa tosi hyvin. Täytyy vaan olla niin laajasti sanoja käytössä että tietää mitä sanoja voi käyttää. Siinä kehittyy tosi hyväks kun on kyllin kauan tehny.
Ja huomaatkos, ei yllä yhtään ärrää. alkup. kirjoitti:
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
ei sitä kannata peitellä, yleensähän asiat joita peittelee on vaikeampia myöhemmin "tunnustaa". Ja jos se ärrä-vika jota kuta häiritsee niin parempihan se on sunkin kannslta että se ihminen häippäsee saman tien :)
- okeah
alkup. kirjoitti:
Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?
Sanot vaan suoraan ja itsevarmasti etkä pyytele lainkaan anteeksi. Esim. "mulla on sitten ärrävika, jos ihmettelet", tai mikä suuhusi nyt sitten sopiikin.
- Ö~ö
"Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?"
Todennäköisesti tykkään, siis ihan oikeasti tykkään. Ainakaan se ei haittaa. Sehän on vain pieni pikantti mauste, hurmaava. Kyllä kuule kaikissa muissakin ihmisissä on poikkeavuuksia, mitä erilaisimpia. - älä huoli
Miehillä r-vika olisi vaikeampi tapaus, sillä naiset yleensä etsivät "virheetöntä" kumppania. Miehille taas pienet heikkoudet kumppanissa merkkejä siitä, että hänen itsetuntonsa ei ole niin korkea, että on heti tilaisuuden tullessa vaihtamassa parempaan mieheen. Näin minä ajattelisin asian evoluutionkin kannalta ja toisaalta omakin kokemus osoittaa, että olen usein ihastunut naisissa myös heidän heikkouksiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437