R-vika

inspirenda

Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?

11

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

lisää, ja heitän kevytmielistä huulta siitä ja katon miten reagoi

• tuo haittaa. Vikojen listassa tuo on yksi vähäpätöisimmistä.

• alkup.

Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?

• vaan
        alkup. kirjoitti:

Tosi kiva kuulla tällästä kommenttia, kun oon ihan hiton epävarma asian suhteen. Onko sitten parempi vaan antaa toisen huomata se heti vaiko pitkittää asian huomaamista hetkeen, jolloin jo tunnetaan paremmin?

äggä-vika on jopa seksikäs

ei kannata ujostella sellaista mikä kuuluu luonteeseen!

fiksut ihmiset ymmärtää tämän eikä anna sen häigitä

• siis
        vaan kirjoitti:

"ymmägtää" :)

ja miten sitä voi edes peitellä?

• alkup.
        vaan kirjoitti:

Ei se nyt noin häiritsevä oo :D Kiitossii.

• alkup.
        siis kirjoitti:

"ymmägtää" :)

ja miten sitä voi edes peitellä?

Sen saa peiteltyä itseasiassa tosi hyvin. Täytyy vaan olla niin laajasti sanoja käytössä että tietää mitä sanoja voi käyttää. Siinä kehittyy tosi hyväks kun on kyllin kauan tehny.

Ja huomaatkos, ei yllä yhtään ärrää.

• alkup. kirjoitti:

ei sitä kannata peitellä, yleensähän asiat joita peittelee on vaikeampia myöhemmin "tunnustaa". Ja jos se ärrä-vika jota kuta häiritsee niin parempihan se on sunkin kannslta että se ihminen häippäsee saman tien :)

• okeah
        alkup. kirjoitti:

Sanot vaan suoraan ja itsevarmasti etkä pyytele lainkaan anteeksi. Esim. "mulla on sitten ärrävika, jos ihmettelet", tai mikä suuhusi nyt sitten sopiikin.

• Ö~ö

"Mitä miehet tykkää jos deittailtavalla naisella paljastuu olevan lievä r-vika?"

Todennäköisesti tykkään, siis ihan oikeasti tykkään. Ainakaan se ei haittaa. Sehän on vain pieni pikantti mauste, hurmaava. Kyllä kuule kaikissa muissakin ihmisissä on poikkeavuuksia, mitä erilaisimpia.

• älä huoli

Miehillä r-vika olisi vaikeampi tapaus, sillä naiset yleensä etsivät "virheetöntä" kumppania. Miehille taas pienet heikkoudet kumppanissa merkkejä siitä, että hänen itsetuntonsa ei ole niin korkea, että on heti tilaisuuden tullessa vaihtamassa parempaan mieheen. Näin minä ajattelisin asian evoluutionkin kannalta ja toisaalta omakin kokemus osoittaa, että olen usein ihastunut naisissa myös heidän heikkouksiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      62
      6673
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      212
      5266
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      61
      4491
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      102
      3761
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2931
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2817
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      114
      2590
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      20
      2017
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1917
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1811
    Aihe