Antauduin-vihdoin

Nuppunen

Olen ollut jo kolmisen kuukautta itseäni 20 -vuotta vanhemman ukkomiehen piirityksessä. Olen itse 22-vuotias, sinkkutyttö, opiskelija. Mies iski silmänsä minuun työpaikalla, olen kesälomittaja. Hän käytti kaikki keinonsa saadakseen minut itselleen. Alussa minua huvitti moinen "vanha äijä", varsinkin kun tiedän, että hänellä on vaimo ja kolme lasta. Nuorin on 8-v ja kaksi vanhempaa ovat murkkuikäisiä. Olen nähnyt heidät kerran, koko perhe vaikuttaa "unelmaperheeltä". Mutta mies kertoi, että hän ei ole ikinä hullaantunut näin, kuin minut nähdessään. Hän alkoi viihtymään työpöytäni äärellä, kosketti minua ohikulkiessaan, painoi poskensa poskeani vasten kun opasti työtä. Tunsin hänen hengityksnsä ja tuoksunsa. Aloin pikkuhiljaa kiihottumaan ja vihdoin jo odotin iltaisin, että aamu tulisi pian ja näkisin taas hänet. Hän alkoi näyttämään ikäistään nuorekkaammalta ja vakituiset työtoverit sanoivat, että eivät ole koskaan nähneet tätä miestä niin iloisena ja hyvinvoivana.
Ja vihdoin viikko sitten perjantaina olin tehnyt päätökseni ja kutsuin hänet asunnolleni, että voisimme jutella. Halusin kertoa hänelle, että en ole valmis suhteeseen, että en ole koskaan ajatellut voivani olla ukkomiehen kanssa. Kuitenkin pukeuduin hyvin huolellisesi, sillä halusin olla varma itsestäni.
En osannut ollenkaan varautua siihen, että hänellä oli kukkakimppu ja sampanjapullo tuliaisena. Hän kävi minuun käsiksi,kertoi, että on niin hullaantunut minuun, että ei voi estää itseään ja rukoili, että en torjuisi häntä vaan antaisin hänen rakastella itseäni. Kiihotuin niin mielettömästi, että hetken päästä olimme sängyllä hyväilemässä toisiamme. Hän söi minut suullaan, ja en voinut torjua häntä. En ole koskaan aikaisemmin saanut orgasmia rakastellessa ja nyt laukesin mielettömän nautinnollisesti. Olin täysin taivaassa. No taivasta kesti maanantaihin. Sain töissä kuulla, että mies oli lyönyt vetoa parin muun miehen kanssa, että saa minut sänkyynsä. Loukkaannuin helvetisti. En koko viikolla vaihtanut sanaakaan hänen kanssaan ja huomasin, että hän oli kuin kissa pistoksissa. Päätin että ikinä en anna anteeksi ja kestin toisen vanhemman miehen vihjaisun, että jos kerran annoin tälle toiselle miehelle, voisin antaa hänellekin. Perjantai-ilta tuli ja mies soitti ovikelloani. Huomasin, että olin päästänyt hänet sisälle asuntooni. Halusin kuitenkin uskoa, että en ollut vain vedon kohde vaan että olisin ollut tärkeä tälle miehelle. Hän pyysi polvillaan anteeksi ja tunnusti, että kaikki oli lähtenyt vedonlyönnistä, mutta hän oli niin ihastunut minuun, että oli unohtanut koko vedon. Itkin hänen sylissään loukkausta ja hän rukoili, että en jättäisi häntä, ja pyysi, että alkaisin hänen vakituiseksi rakastajakseen. Annoin anteeksi sain kokea taas orkun.
En välitä enää pätkääkään vaikka kaikki oli alkanut vedonlyönnistä. Olen hulluna tähän mieheen, inhoan hänen vaimoaan ja lapsiaan ja aion ottaa hänet keinolla millä hyvänsä miehekseni. Joten kaikki kakkoset, pidetään puolemme rakkauden vuoksi.

84

7950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M38 uros

Onhan se kiva kuulla että nuoren naisen pään saa sekaisin kun oikein piirittää... tarviipa ottaa samanikäinen rakastajatar... jos vaikka jaksaisi sängyssäkin paremmin...

• pentu

ja uskot vielä tuon kaiken. Miehellä ei luultavasti ole mitään halua jättää vaimoaa ja perhettään. Lisäksi tuo "inhoan jo vaimoa ym." kertoo mikä täysi kakara olet ja luultavasti ajan tullen saat maistaa omaa lääkettäsi, toivottavasti !!!!

Olet joko täysin tyhmä ja omahyväinen nuori narttu tai sitten tämä oli täysi provo

• M38 uros
        pentu kirjoitti:

ja uskot vielä tuon kaiken. Miehellä ei luultavasti ole mitään halua jättää vaimoaa ja perhettään. Lisäksi tuo "inhoan jo vaimoa ym." kertoo mikä täysi kakara olet ja luultavasti ajan tullen saat maistaa omaa lääkettäsi, toivottavasti !!!!

Olet joko täysin tyhmä ja omahyväinen nuori narttu tai sitten tämä oli täysi provo

Älä nyt kun tyttö on saanut vähän namia maistaa...

• nuppunen
        pentu kirjoitti:

Sinulla ei ole oikeutta haukkua minua nartuksi.

• viattomat eläimet r.y.
        nuppunen kirjoitti:

alkaa täällä loukkaamaan täysin syyttömiä naaraspuolisia nisäkkäitä. Sinulle sopii ihan toinen nimitys. Saat itse arvata, mikä se on.

• on..
        nuppunen kirjoitti:

sillä sehän sinä olet!

• tarkoitettu
        M38 uros kirjoitti:

tuolle nuppuselle ....laitoin väärään kohtaan....

• Nuppunen
        M38 uros kirjoitti:

En arvannut, että kirjoitukseni aiheuttaa nälvimistä. Luulin, että ymmärtäisitte kuinka vaikean taistelun taistelin ennenkuin jouduin pakon edessä antautumaan. Ja tunteilleen ei voi mitään. Mies on aikuinen, hän osaa pitää hyvänä, hän vannoo rakastavansa minua.

• antanut
        nuppunen kirjoitti:

itsestäsi typerän nartun kuvan ja olet täysi ääliö kun siellä vikiset loukatuksi tulemista, itse haluat vahingoittaa ja loukata syvästi vai mitä seurava voi enää tarkoittaa:

Olen hulluna tähän mieheen, inhoan hänen vaimoaan ja lapsiaan ja aion ottaa hänet keinolla millä hyvänsä miehekseni. Joten kaikki kakkoset, pidetään puolemme rakkauden vuoksi.

...toivottavasti sinunlaisia ei ole olemassa kovin monta, on tainnut barbie -leikit jäädä kesken

• että ei voi enää
        Nuppunen kirjoitti:

En arvannut, että kirjoitukseni aiheuttaa nälvimistä. Luulin, että ymmärtäisitte kuinka vaikean taistelun taistelin ennenkuin jouduin pakon edessä antautumaan. Ja tunteilleen ei voi mitään. Mies on aikuinen, hän osaa pitää hyvänä, hän vannoo rakastavansa minua.

uskoa silmiään, omaat joko narsistisen luonnehäiriön tai sitten olet lukenut liikaa harlekiinejä tai sinulla on vain aivosoluja liian vähän

• metsä vastaa kuin
        nuppunen kirjoitti:

sinne huudetaan :)...

• Nuppunen
        antanut kirjoitti:

itsestäsi typerän nartun kuvan ja olet täysi ääliö kun siellä vikiset loukatuksi tulemista, itse haluat vahingoittaa ja loukata syvästi vai mitä seurava voi enää tarkoittaa:

Olen hulluna tähän mieheen, inhoan hänen vaimoaan ja lapsiaan ja aion ottaa hänet keinolla millä hyvänsä miehekseni. Joten kaikki kakkoset, pidetään puolemme rakkauden vuoksi.

...toivottavasti sinunlaisia ei ole olemassa kovin monta, on tainnut barbie -leikit jäädä kesken

En ole itseasiassa koskaan ajatellut rakastuvani itseäni vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Mutta hänen kykynsä tyydyttää minut seksuaalisesti on omaa luokkaansa. En voi enää pitää näppejäni hänestä erossa, kiehnään hänenssä koko ajan, roikun hänen kaulassaan ja sylissään ja hän nauttii siitä mielettömästi. Hän sanoi, että ei ole ikinä saanut vaimoltaan niin ihanaa seksiä kuin minulta. En ole mielestäni tyhmä sanan varsinaisessa merkityksessä. Opiskelen yo:ssa.

• Namitus
        M38 uros kirjoitti:

Olen 40 mies ja tekisi mieli...tällaisia kun sattuisi kohoralle

• ukkeli
        Namitus kirjoitti:

Olen 40 mies ja tekisi mieli...tällaisia kun sattuisi kohoralle

tuikkaus vain

• todellakan
        Nuppunen kirjoitti:

usein voi mitään, mutta sille antaako niiden ohjata elämäänsä ja valintojaan voi. Jos tässä tunteitten mukaan elettäisiin olisi ruumiita roppakaupalla ja mitä kummallisimpia ilmiöitä. Jos vihaan sinua tapan sinut ,koska tunnen niin, että haluan tappaa sinut.
        Oletpa todella lapsellinen ja höynähtänyt aikuisen miehen liehittelyyn. Hän kyllä tietää miten sinulla pelataan. Ja ajattele ,jos menisitte naimisiin ei kovin monta vuotta kuluisi kun hoitaisit ukkorahjaa , josta ei heru seksin hippustakaan. Häh hää, ei tarttis ventisen vaimon ja lasten kantaa sitä raskasta velvollisuutta ,välttämättömyyttä. Mutta porskuta vaan edestäsi sen löydät minkä taaksesi jätät. Onko sinulla muuten huono itsetunto ,kun tarvitset sellaista vanhemman miehen palvontaa nuorelle naiselle ?
        Et muuten joutunut pakon edessä antautumaan , teit itse päätöksesi ja kannat siitä itse vastuun. Ehkä elämä ei ole sinulle vielä sitä opettanut.

• jaanas.
        Nuppunen kirjoitti:

En ole itseasiassa koskaan ajatellut rakastuvani itseäni vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Mutta hänen kykynsä tyydyttää minut seksuaalisesti on omaa luokkaansa. En voi enää pitää näppejäni hänestä erossa, kiehnään hänenssä koko ajan, roikun hänen kaulassaan ja sylissään ja hän nauttii siitä mielettömästi. Hän sanoi, että ei ole ikinä saanut vaimoltaan niin ihanaa seksiä kuin minulta. En ole mielestäni tyhmä sanan varsinaisessa merkityksessä. Opiskelen yo:ssa.

Eräs naistuttu on erittäin fiksu (lukenu korkeelle) mutta...todella säälittävä käytökseltään, panettaa itseään kaikille, antaa itsensä ukkomiesten leluksi, tekee omasta mielestään kaikki temput sängyssä, antaa kapakan vessassa vaikka kolmelle jos miehet haluaa ja aina vaan ihmettelee miksi ei saa kunnon suhdetta vaikka on niin fiksu....

• Kiitos nauruista
        todellakan kirjoitti:

usein voi mitään, mutta sille antaako niiden ohjata elämäänsä ja valintojaan voi. Jos tässä tunteitten mukaan elettäisiin olisi ruumiita roppakaupalla ja mitä kummallisimpia ilmiöitä. Jos vihaan sinua tapan sinut ,koska tunnen niin, että haluan tappaa sinut.
        Oletpa todella lapsellinen ja höynähtänyt aikuisen miehen liehittelyyn. Hän kyllä tietää miten sinulla pelataan. Ja ajattele ,jos menisitte naimisiin ei kovin monta vuotta kuluisi kun hoitaisit ukkorahjaa , josta ei heru seksin hippustakaan. Häh hää, ei tarttis ventisen vaimon ja lasten kantaa sitä raskasta velvollisuutta ,välttämättömyyttä. Mutta porskuta vaan edestäsi sen löydät minkä taaksesi jätät. Onko sinulla muuten huono itsetunto ,kun tarvitset sellaista vanhemman miehen palvontaa nuorelle naiselle ?
        Et muuten joutunut pakon edessä antautumaan , teit itse päätöksesi ja kannat siitä itse vastuun. Ehkä elämä ei ole sinulle vielä sitä opettanut.

Heh. Minä täällä yön tunteina tirskun itsekseni kun luen viestiäsi. Tuo hä hää oli hauska. Muutenkin järkevää tekstiä ukkorähjöineen kaikkineen.

Kiitos yönauruista:)

• Ei yo
        jaanas. kirjoitti:

Eräs naistuttu on erittäin fiksu (lukenu korkeelle) mutta...todella säälittävä käytökseltään, panettaa itseään kaikille, antaa itsensä ukkomiesten leluksi, tekee omasta mielestään kaikki temput sängyssä, antaa kapakan vessassa vaikka kolmelle jos miehet haluaa ja aina vaan ihmettelee miksi ei saa kunnon suhdetta vaikka on niin fiksu....

Heh. Kyllä näitä viestejä on hauska lukea. Tosiaan, moni nostaa itsensä korkeammalle jalustalle kun käy yliopistoa, mutta ikävä kyllä se ei vielä takaa yhtään mitään ihmisen älyllisistä lahjoista. Älyäkin kun on niin montaa sorttia:)

• edellinen
        Ei yo kirjoitti:

Heh. Kyllä näitä viestejä on hauska lukea. Tosiaan, moni nostaa itsensä korkeammalle jalustalle kun käy yliopistoa, mutta ikävä kyllä se ei vielä takaa yhtään mitään ihmisen älyllisistä lahjoista. Älyäkin kun on niin montaa sorttia:)

Just joo. Joku kiimatarinoita kirjoittava akkapahanen ärsyttää ihmisiä jotta saa aiheita. Joku kirjoitti ja tottahan se on. Ap kertoo, että antautui viimein. No, sitten alempana, että suhdetta onkin kestänyt jo kolme kk.

Haista p****a alkuperäinen!!!!!!!!!!!!!

• PELKKÄ PIKKU ...

PILLU!

Toisaalta osasit kirjoittaa hyvän provon, josta on monen helppo provosoitua.

• äiti-immeinen

Eikö teistä kukaan tajua, että syyllinen on tämä aikuinen mies, joka vietteli tämän nuoren opiskelijatytön. Menkää itseenne. Kuohita pitäisi nelikymppinen perheenisä.

• Nuppunen
        äiti-immeinen kirjoitti:

Eikö teistä kukaan tajua, että syyllinen on tämä aikuinen mies, joka vietteli tämän nuoren opiskelijatytön. Menkää itseenne. Kuohita pitäisi nelikymppinen perheenisä.

mutta en syytä rakasta miestä. Hän on elämäni ihanin asia. Hän sanoo rakastavansa minua enemmän kuin vaimoaan ja lapsiaan yhteensä.

• lapseni tiesivät
        äiti-immeinen kirjoitti:

jo hyvin nuorena mikä on oikein ja mikä väärin. Ja he osasivat sanoa myös EI, jos asia oli heistä eettisesti ja moraalisesti väärin. 22-vuotias on aikuinen ja vastuussa omista teoistaan.

• ja rakkaus
        Nuppunen kirjoitti:

mutta en syytä rakasta miestä. Hän on elämäni ihanin asia. Hän sanoo rakastavansa minua enemmän kuin vaimoaan ja lapsiaan yhteensä.

ovat kaksi aivan eri asiaa. Koita erottaa ne.

• hän sitten
        Nuppunen kirjoitti:

on naimisissa ? Kummallista,että inhoat jopa hänen lapsiaan . Koetko itse olevasi lopultakin miehen tytär vähän perverssillä tavalla ?

• Nuppunen
        hän sitten kirjoitti:

on naimisissa ? Kummallista,että inhoat jopa hänen lapsiaan . Koetko itse olevasi lopultakin miehen tytär vähän perverssillä tavalla ?

ei kauaa. Tottakai hän on naimisissa vielä, koska tapasimme vasta kolme kuukautta sitten. Olen päättänyt avioitua hänen kanssaan. Kuten sanoin, minä rakastan häntä ja hän vannoo rakastavansa minua. Sitäpaitsi työpaikalla tiedetään suhteemme ja en pelkää, että vaimonsa saa varmasti tietää asiasta jo pian.

• näin se menee
        ja rakkaus kirjoitti:

ovat kaksi aivan eri asiaa. Koita erottaa ne.

rakastuminen ja rakastaminen ovat kaksi eri asiaa. rakkaus on rakkautta, se sisältyy noista kumpaankin. mutta rakkauttakin on erilaista.

• ketään enempää
        Nuppunen kirjoitti:

kuin lapsiaan. Tämä asia vaan on fakta jos terveistä ihmisistä puhutaan. Saa nähdä kuinka kauan sinua pidetään kuvioissa. Koitapa nyt pyytää tätä miestä jättämään perheensä, joka hänelle kertomasi mukaan on kakkosasia. Sillä saat selville miehen todelliset tunteet. Ja muista; ei tekosyitä.

Äiti-immeinen on kyllä oikeassa. Moni parikymppinen on vielä tosi naiivi nykyään ja varmaan lueskelee kaikenmaailman harlekiineja. Suurin syyllinen tässä on ehdottomasti tuo kiimainen ikäiseni perheellinen nuorimies.

• Kantrikundi
        äiti-immeinen kirjoitti:

muistaakseni.

• minttumaaria
        äiti-immeinen kirjoitti:

mieltä. Aikuinen mie vokottelee lapsensa ikäistä tyttöä. Ei ole mies kypsä aikuinen, hänen tunteensa tulisivat olla lähinnä isälliset ei himokkaat. Onkohan mies jäänyt jollekkin kaksikymppisen kehitystasolle. Äitinä kyllä antaisin hänen kuulla kunniansa ja toivottaisin terapiaan kasvamaan aikuiseksi mieheksi.

• 4-kymppinen mies

Että on enemmän kuin mahdollista, että hän vannoo rakastavansa sinua ym. kauniita asioita, koska haluaa nuoren rakastajattaren. Ei siis uutta puolisoa tms. Se on panosuhde ja sellaiseksi jää. Kukaan ei tosissaan väitä esimerkiksi rakastavansa hoitoaan enemmän kuin lapsiaan ellei ole täysin tunnevammainen. Ja sellaisia kannattaa välttää, vaikka kuinka olisi metrinen meisseli.

• Nuppunen

olen pelkkä panosuhde. Kysymyksessä on rakastuminen. Kuinka hän olisi jaksanut piirittää kolmea kuukautta, jos ei olisi rakastunut.
        En halunnut tätä, mutta tulen tekemään kaikkeni, että saan hänet miehekseni.

• äiti-immeinen
        Nuppunen kirjoitti:

olen pelkkä panosuhde. Kysymyksessä on rakastuminen. Kuinka hän olisi jaksanut piirittää kolmea kuukautta, jos ei olisi rakastunut.

On se helkkarin kumma, että vieläkin nykyaikana on näitä maalaistylleröitä, jotka kaatuvat kuin kuloheinä vähänkin lipevämpien auervaarojen lirkutuksiin. Minä säälin tätä tyttöä, nuppunen hän vielä on tunteiltaan ja kenenkään yli nelikymppisen häntäheikin ei pitäisi iskeä näppejään häneen. Ajatelkaa miehet, minkälainen vamma tytön sieluun jää kun totuus valkenee.
        Koeta jaksaa irrottautua tämän miehen otteista. voimia sinulle.

• Nuppunen
        äiti-immeinen kirjoitti:

On se helkkarin kumma, että vieläkin nykyaikana on näitä maalaistylleröitä, jotka kaatuvat kuin kuloheinä vähänkin lipevämpien auervaarojen lirkutuksiin. Minä säälin tätä tyttöä, nuppunen hän vielä on tunteiltaan ja kenenkään yli nelikymppisen häntäheikin ei pitäisi iskeä näppejään häneen. Ajatelkaa miehet, minkälainen vamma tytön sieluun jää kun totuus valkenee.
        Koeta jaksaa irrottautua tämän miehen otteista. voimia sinulle.

En halua irrottautua hänen otteestaan. Tulen tekemään kaikkeni, että saan hänet yhä enemmän syttymään itselleni. Hän saa varmasti parasta seksiä kanssani.

• myös parasta
        Nuppunen kirjoitti:

En halua irrottautua hänen otteestaan. Tulen tekemään kaikkeni, että saan hänet yhä enemmän syttymään itselleni. Hän saa varmasti parasta seksiä kanssani.

arkielämää? Vaikka seksi on parisuhteessa oleellinen asia, se ei suinkaan ole ainoa. Toivottavasti et satuta itseäsi.

• Nuppunen
        myös parasta kirjoitti:

arkielämää? Vaikka seksi on parisuhteessa oleellinen asia, se ei suinkaan ole ainoa. Toivottavasti et satuta itseäsi.

Ei hän satuta minua. Seksimme on taivaallista. Hän jumaloi varataloani ja nuoruuttani ja kokemattomuuttani. Minä jumaloin hänen kykyään sängyssä. Jokaisen miehen pitäisi saada nuori vaimo.

• 4-kymppinen mies
        Nuppunen kirjoitti:

Vaan olet valloitus minusta. Tykkää kyllä, mutta miten hän saattaisi olla heti rakastunut, jos tutustui sinuun kun menit kesäharjoittelijaksi työpaikkaan? Ei se nyt ihan niin tapahdu.

Pelkäänpä, että sinuun ja muihin asianosaisiin saattaa sattua ja pahasti ennemmin tai myöhemmin.

• sääliks käy :(
        Nuppunen kirjoitti:

Ei hän satuta minua. Seksimme on taivaallista. Hän jumaloi varataloani ja nuoruuttani ja kokemattomuuttani. Minä jumaloin hänen kykyään sängyssä. Jokaisen miehen pitäisi saada nuori vaimo.

mä oon sataprosenttisen varppina, et tää on ISO provo????????
        ei aikuisten oikeesti kukaan voi olla NOIN toope?
        eihän???

JOS tää on totta, niin pari asiaa ihmetyttää kovasti.
        1. mä ymmärrän vielä sen, että nuppusesta seksi on taivaallista "kokeneen" miehen kanssa (varsinkin kun ei oo aikaisemmin saanut orgasmia vaikka on jo 22v. kyllä se on niin, et jos tohon ikään ei oo aikaisemmin saanut, ja nyt tän ukon kans saa, niin paviaaninkin kanssa SE olis taivaallista), mutta että aikuisesta "kokeneesta" miehestä seksi olis mahtavaa kokemattoman "aloittelijan" kanssa niin .... ei mee läpi.
        muutaman kerran tyhjennyksen jälkeen ukko alkaa jo kyllästymään kokemattoman räpellyksiin ja vaihtaa takas eukkoonsa tai kokeneempaan typsyyn.
        usko tai älä.

2. kun sä niin kovasti haluat siitä aviomiehes, niin ootkos ajatellut että kun et enää kovinkaan montaa vuotta kuulu kategoriaan nuori, niin kuinkas sun sit käy?
        kaikki ne lapset ja sä? (tosin 99% varmuudella yli 40 ukko ei halua enää lisää muksuja)
        sä ja lapset sen takia, että kun ukko on 60 ja sä 40 (=vanha), niin jokaiselle keski-iän kriisiä käyvälle miehelle pitää saada NUORI VAIMO/VAIMOKE/RAKASTAJATAR.
        siinä sit oot hoomoilasena ja mietit (toivottavasti edes sit tajuat miltä tästä tänhetkisestä vaimosta tuntuu kun "juttu" paljastuu) et mitenkäs tässä näin kävi?

ei millään pahalla, mut kuitenkin :)

• vanhenet itse?
        Nuppunen kirjoitti:

Oletetaan, että teidän suhde (jos ikinä nyt vakavaksi muuttuisikaan) päättyy vaikka kymmenen vuoden päästä. Sitten olet muutaman vuoden itseksesi ja löydät ikäisesi miehen. Sinun logiikkasi mukaan tämän miehen pitäisi jättää sinut ja ottaa nuori ja kiinteä vaimo.

Sinulla on varmasti hyvä vartalo, mutta hyvää seksiä et taatusti kokemattomana osaa vielä antaa. Se on taivahan tosi ja ymmärrät kun vartut.

• vanhenet itse
        sääliks käy :( kirjoitti:

mä oon sataprosenttisen varppina, et tää on ISO provo????????
        ei aikuisten oikeesti kukaan voi olla NOIN toope?
        eihän???

JOS tää on totta, niin pari asiaa ihmetyttää kovasti.
        1. mä ymmärrän vielä sen, että nuppusesta seksi on taivaallista "kokeneen" miehen kanssa (varsinkin kun ei oo aikaisemmin saanut orgasmia vaikka on jo 22v. kyllä se on niin, et jos tohon ikään ei oo aikaisemmin saanut, ja nyt tän ukon kans saa, niin paviaaninkin kanssa SE olis taivaallista), mutta että aikuisesta "kokeneesta" miehestä seksi olis mahtavaa kokemattoman "aloittelijan" kanssa niin .... ei mee läpi.
        muutaman kerran tyhjennyksen jälkeen ukko alkaa jo kyllästymään kokemattoman räpellyksiin ja vaihtaa takas eukkoonsa tai kokeneempaan typsyyn.
        usko tai älä.

2. kun sä niin kovasti haluat siitä aviomiehes, niin ootkos ajatellut että kun et enää kovinkaan montaa vuotta kuulu kategoriaan nuori, niin kuinkas sun sit käy?
        kaikki ne lapset ja sä? (tosin 99% varmuudella yli 40 ukko ei halua enää lisää muksuja)
        sä ja lapset sen takia, että kun ukko on 60 ja sä 40 (=vanha), niin jokaiselle keski-iän kriisiä käyvälle miehelle pitää saada NUORI VAIMO/VAIMOKE/RAKASTAJATAR.
        siinä sit oot hoomoilasena ja mietit (toivottavasti edes sit tajuat miltä tästä tänhetkisestä vaimosta tuntuu kun "juttu" paljastuu) et mitenkäs tässä näin kävi?

ei millään pahalla, mut kuitenkin :)

en lukenut viestiäsi, joten samaa asiaa täältäkin tuutista.

• Nuppunen
        vanhenet itse? kirjoitti:

Oletetaan, että teidän suhde (jos ikinä nyt vakavaksi muuttuisikaan) päättyy vaikka kymmenen vuoden päästä. Sitten olet muutaman vuoden itseksesi ja löydät ikäisesi miehen. Sinun logiikkasi mukaan tämän miehen pitäisi jättää sinut ja ottaa nuori ja kiinteä vaimo.

Sinulla on varmasti hyvä vartalo, mutta hyvää seksiä et taatusti kokemattomana osaa vielä antaa. Se on taivahan tosi ja ymmärrät kun vartut.

Koska hän piiritti minua kolme kuukautta, hän varmasti halusi minut. Ja sanon edelleen, että olin loppuun saakka haluton aloittamaan tätä suhdetta. Mutta hän on niin paljon parempi sängyssä kuin ikäiseni nuoret miehet, että en pysty enää lopettamaan. Miksi ukkomies haluaisi kakkosta jos seksi pelaisi kotona. Epäilen, että hänen nelikymppinen vaimonsa ei halua enää seksiä miehensä kanssa.

• Helevetti
        Nuppunen kirjoitti:

Koska hän piiritti minua kolme kuukautta, hän varmasti halusi minut. Ja sanon edelleen, että olin loppuun saakka haluton aloittamaan tätä suhdetta. Mutta hän on niin paljon parempi sängyssä kuin ikäiseni nuoret miehet, että en pysty enää lopettamaan. Miksi ukkomies haluaisi kakkosta jos seksi pelaisi kotona. Epäilen, että hänen nelikymppinen vaimonsa ei halua enää seksiä miehensä kanssa.

Nyt miekii riehahdan. Olen itse nelikymppinen perheenäiti. Seksuaalisuuteni on täydessä kukassa ja mieheni saa niin paljon kuin sielu sietää. En ole näin älytöntä potaskaa ennen lukenut. Häpeä mokoma narttu.

• muttei ikuisuuden.
        Nuppunen kirjoitti:

Eli siis muista, että sullakin ikä karttuu...Kyllä "ukkos" kerkiää elinaikanaan vielä sinutkin nuorempaan vaihtaa...Ymmärrät häntä varmaan silloin?!? Heh heh...=D

• nuukahtaa ruppuseksi
        Nuppunen kirjoitti:

Mahdoitko unohtaa, ystävä hyvä, ettei se kokeneenkaan miehen kalu saa sinua pysymään nuorena. Sanoit, että jokaisen miehen pitäsi saada nuori vaimo, entäpä kun totuus on se, että jokaisena aamuna sinäkin olet päivän eilistä vanhempi ja joku päivä et enää itsekään ole mikään nuppunen.. Ja usko tai älä, ne vuoden menee todella nopeasti.

• nuppu on vasta
        nuukahtaa ruppuseksi kirjoitti:

Mahdoitko unohtaa, ystävä hyvä, ettei se kokeneenkaan miehen kalu saa sinua pysymään nuorena. Sanoit, että jokaisen miehen pitäsi saada nuori vaimo, entäpä kun totuus on se, että jokaisena aamuna sinäkin olet päivän eilistä vanhempi ja joku päivä et enää itsekään ole mikään nuppunen.. Ja usko tai älä, ne vuoden menee todella nopeasti.

nuppu! Minä mielummin miehenä ottaisin jo auenneen ruusun. Ja kauniisti se ruusukin kuihtuu, pikkuhiljaa, mutta arvokkaasti.

• nuppunen
        nuppu on vasta kirjoitti:

nuppu! Minä mielummin miehenä ottaisin jo auenneen ruusun. Ja kauniisti se ruusukin kuihtuu, pikkuhiljaa, mutta arvokkaasti.

En usko että minä kuihtuisin sen arvottomammin kuin sinun ruususesi. En voi uskoa silmiäni kuinka miehetkin voivat olla tuomitsevia. Onko tämä jotain kaksinaismoraalia... ketä nämä miehet ovat jotka vaihtavat vaimonsa nuorempaan? Heitä on pilvin pimein.

• ja millainen
        nuppunen kirjoitti:

En usko että minä kuihtuisin sen arvottomammin kuin sinun ruususesi. En voi uskoa silmiäni kuinka miehetkin voivat olla tuomitsevia. Onko tämä jotain kaksinaismoraalia... ketä nämä miehet ovat jotka vaihtavat vaimonsa nuorempaan? Heitä on pilvin pimein.

MORAALI SINULLA ITSELLÄSI ON? Vastaappa jos pystyt.

• Nuppunen
        ja millainen kirjoitti:

MORAALI SINULLA ITSELLÄSI ON? Vastaappa jos pystyt.

Minun moraalikäsitykseni ei sairasta tässä tilanteessa. Olemme keskustelleet suhteestamme miehen kanssa. Meillä menee loistavasti sängyssä, suunnittelen tulevaisuuttani hänen kanssaan. Lähden syyskuussa lopettamaan opintoni toiseen kaupunkiin, mutta mies on luvannut tulla vapaa-aikoina luokseni.
        Kun valmistun, avioidumme. Siihen mennessä hän ehtii hoitaa avioeron.

• millainen moraali?
        Nuppunen kirjoitti:

Minun moraalikäsitykseni ei sairasta tässä tilanteessa. Olemme keskustelleet suhteestamme miehen kanssa. Meillä menee loistavasti sängyssä, suunnittelen tulevaisuuttani hänen kanssaan. Lähden syyskuussa lopettamaan opintoni toiseen kaupunkiin, mutta mies on luvannut tulla vapaa-aikoina luokseni.
        Kun valmistun, avioidumme. Siihen mennessä hän ehtii hoitaa avioeron.

Sinun moraalikäsityksesi siis hyväksyy kakkosena olon, vaimon vihaamisen, lasten vihaamisen? Että sellainen moraali sinulla. Sen lisäksi olet naiivi! Säälittävä. Pikku tyttö.

• niitäkin miehiä on
        nuppunen kirjoitti:

jotka hakevat nuorempia naisia, lähinnä se on sellaisten keski-iän kriisistä kärsivien toivoton yritys palata vielä kerran nuoruuteen.
        Minä keski-ikäisenä miehenä olen onneksi säästynyt moiselta huonolta itsetunnolta. Pidän tuollaisia miehiä lähinnä säälittävinä hupsuina, jotka kyllä lopulta tajuavat virheensä.
        Ja sinä pikku nuppu, mitäs sitten?

• naiset ovat
        Nuppunen kirjoitti:

jo niin sinut itsensä ja kehonsa kanssa, että seksi heidän kanssaan on paljon parempaa kuin nuoren kokemattoman ja epävärman parikymppisen kanssa!

• kokenut

Älkää tuhlatko aikaanne ja mietteitänne tämän kirjoittajan ajatuksiin, toivottavasti näette miten hän keksii lisää ja lisää juttuja ja yrittää provosoida palstalaisia!! Asiat asiana ja todelliset tarinat erottaa kyllä toisistaan!

• provo : D..

Keksi parempi provo : D..

• Saman kokenut

En tiedä onko sinulla vain vilkas mielikuvitus vai puhutko totta (en edes lukenut kirjoitustasi kokonaan)...Mutta tuli omat kokemukset mieleen. Itse olin alaikäinen ja sekaannuin kahden lapsen isään. Ikäeroa ei yhtä paljon mutta huomattavasti jokatapauksessa. Ja vaikka sitä miestä kohtaan paljon tunsinkin niin eipä ole elämässä ollut mitään muuta asiaa, jota olisin yhtä paljon katunut ja hävennyt.

Oletko nyt itse ajatellut ihan järjellä asiaa? Lapset eivät katoa kuitenkaan, tapahtui mitä tapahtui. Eikä hänen vaimonsakaan. Uskotko, että varttuessasi pystyt olemaan kokematta yhtään omantunnon tuskaa? Sinulla elämä alussa, hänellä ei nyt ihan lopussakaan, mutta kuitenkin eri vaiheessa. Vaikka mies olisi vapaa, olisi suhteenne huonolla pohjalla jos vihaat hänen lapsiaan - usko pois. Vaikka nyt on se alkuhuuma menossa ja tunnet vain vihaa hänen puolisoa kohtaan...Niin joskus se viha voikin lientyä ja voit ehkä ajatella miltä itsestäsi olisi tuntunut hänen sijassaan.

• Nuppunen

hänen vaimonsa on saanut synnyttää hänelle perheen. En tiedä vielä haluaako hän kanssani lapsia. Mutta se nähdään sitten kun olemme naimisissa ja olen valmistunut ammattiin.

• ei oltu mitään enää
        Nuppunen kirjoitti:

hänen vaimonsa on saanut synnyttää hänelle perheen. En tiedä vielä haluaako hän kanssani lapsia. Mutta se nähdään sitten kun olemme naimisissa ja olen valmistunut ammattiin.

varattu mies voi jättää toisen naisen takia kaiken!
        Olen itse kokenut sen!

• aika paksua

hiton huono provo, mut kuka saa kiksejä mistäkin

• KIRJOITUKSIIN!!!!

HÄN ON SAMA IHMINEN, JOKA KIRJOITTELI PROVON JOKUNEN AIKA SITTEN MYÖS PETTÄMISESTÄ, MUTTA TOISELLA TAVOIN. LOPPUJEN LOPUKSI KERTOI KEKSINEENSÄ ITSE KOKO JUTUN SAADAKSEEN KIRJOITUSMATERIAALIA OMALLE NOVELLILLEEN TAI MIKÄ LIE SITTEN OLIKIN.

ELI TÄMÄ EI OLE TODELLISUUTTA VAAN FIKTIOTA. ÄLKÄÄ SIIS OTTAKO LIIAN TOSISSANNE!

• totta joka sana

Miksi tämä olisi provoa? Minullakin on vanhempi vakipanotypykkä.

• hahaa....
        totta joka sana kirjoitti:

Miksi tämä olisi provoa? Minullakin on vanhempi vakipanotypykkä.

Provolla tarkoitetaan tässä tapauksessa provosoivaa viestiä. Sitä ei välttämättä ole edes tarkoitettu provosoivaksi, vaikka usein näin onkin. Kun se vaan provosoi niin se on provo! ja tämä aloitusviesti todellakin provosoi.

• tyttö pieni

Teillä on hieno panosuhde. "Mies jumaloi nuoruuttani ja kokemattomuuttani", joten pian et ole nuori etkä kokematon ja se osa suhteesta on takanapäin...

Ja niitä miehen lapsia ei kannata himoita, sillä jos haluat miehen, saat myös hänen lapsensa, luoksesi, kotiisi, joka toinen viikonloppu, yhden arki-illan ja lomat. Siinä laittelet ruokaa heille ja luette iltasadut, toimit äitipuolena. Sitäkö haluat tulevaisuudeltasi?

Eikö kannattaisi etsiä lapseton vapaa mies, jonka kanssa voisitte aloittaa perheen ilman näitä aiemman liiton lapsia?

• Mies63

No johan oli sontaa? Onnea valitsemallesi tielle, suunta on tasan yksi ja sekin alaspäin....heh heh heh

• hahhah....

Olet vaan typerä ja naiivi. Kyllä sä vielä jonain päivänä tajuat ja häpeät.

Kerropa minulle, miksi mies ei ole jo vaimoaan ja lapsiaan jättänyt, jos rakastaa kerran sinua niin kovasti?

• ukolla, ikä-kriisi

jota se torjuu sun avulla!!!

Voi luoja onko näin yksinkertaisia tytyjä vielä nykyaikana!!!

• Mohamed

Olet täysi limasäkki kuten ukkomiehesikin. Ansaitsette kieltämättä toisenne.
      Vaimoa kyllä käy sääliksi ja sulla on kusta päässä jos et hänen tunteistaan lainkaan välitä...
      Mutta tais ole provo tää teksti?

• Julia

Lähetä näitä niihin hömppälehtiin.

• jokin keski-ikäisen

kaljamahan toiveuni. Salasuhde oman tyttären ikäisen naisenalun kanssa. Oma tyttäreni inhoaa yli kaiken keski-ikäisiä miehiä ,jotka osoittavat mielenkiintoaan häntä kohtaan. Hän sattuu olleen paikalla kun niitä kauniimpia kehonosia jaettiin ja joutuu täten usein ihailun kohteeksi. Hän ihmettelee, että kuvitteleeko nuo keski-ikäiset (isän ikäiset ja vanhemmat) öllöt, että olisin kiinnostunut heistä, ei imartele tippaakaan heidän "kaunis tyttö" ym .

Tulee mieleen jokin Lolita- kompleksi näistä kenen lie jutuista.

• ....

Otetaan innolla itsellemme rakkautemme kohteet, miehet ja naiset jotka pettävät ensialkuun perheensä ja myyvät äitinsä eniten tarjoavalle.

Miksi sinä haluat ihmisen jolle mikään ei ole pyhää eikä arvokasta?

• Nuppunen

Tämä mies on elämänvaiheessa, että hän haluaa muuttaa elämänsä suuntaa. Hän on valmis luopumaan perheestään ja prustamaan uusioperheen kanssani. Olen valmis siihen. Koko maailma on täynnänsä uusioperheitä. En pidä miestä pahana, hän on ihana, jumaloin häntä ja aion kertoa sen hänelle heti huomispäivänä.

• Roikkuva
        Nuppunen kirjoitti:

Tämä mies on elämänvaiheessa, että hän haluaa muuttaa elämänsä suuntaa. Hän on valmis luopumaan perheestään ja prustamaan uusioperheen kanssani. Olen valmis siihen. Koko maailma on täynnänsä uusioperheitä. En pidä miestä pahana, hän on ihana, jumaloin häntä ja aion kertoa sen hänelle heti huomispäivänä.

Elä tyttörukka "rakastu" roikkuvaan vanhaan ukonkäppänään. Sillä muutaman vuoden päästä sillä roikkuu muutakin kuin silmäpussit ja peräpukamat valuu verta. Kuvittelet hänen olevan maailman ihanin mies, mutta kun sillä on jo kokemusta kuinka nainen lepytetään kun sänkyyn halutaan niin luulet sen tavan jatkuvan läpi elämän. Tuolla miehellä tulee olemaan vielä monta nuorta naista kohteena kun himot rupee hyrräämään, joten jätä hyvän sään aikaan ja etsi ikäistäsi seuraa.

• jumaloit
        Nuppunen kirjoitti:

häntä, on teidän suhde todella huonolla pohjalla. Vielä koittaa se päivä kun et jumaloi. Parisuhteessa toisen jumaloiminen on suorastaan sairaalloista. Ei, ei, ei, pikku tyttö. Täysi-ikäinen tyttäreni sanoi , että opiskelupaikassaan ovat lähes kaikki täysi-ikäisiä ,mutta hyvin harva kypsä aikuinen.

Kuule sillä ukolla on jokin Lolita-kompleksi , jos tiedät mitä se tarkoittaa. Hän käyttää sinua hyväkseen.

• ...ei voi muuta todeta

Ei v***u voi olla näin säälittävää!!!

Naurettava penikka...

Milloin muuten hyvä seksi on tarkoittanut rakkautta?!?

• ...ressukka

Odotan innolla sitä päivää, kun tajuat tyhmyytesi. Toivottavasti se tapahtuu joskus...

Olethan silloin tällä palstalla messissä? Kerro kuulumisia. =D

• Äiti-immeinen

Mitä jos tekisit näin: Pyydä vanhempasi kutsumaan tämä vävykokelas kotiin ja esittele hänet tulevana miehenäsi. Kerro samalla että mies on naimisissa ja hänellä on kolme lasta. Vanhempasi ymmärtävät varmasti tilanteen, koska ovat luultavasti tämän miehen kanssa saman ikäisiä. Jo se, että miten mies suhtatuu asiaan, kun esität hänelle tämän ehdotuksen, antaa jo suuntia. Ole vahva ja kunnioita itseäsi. Sinun ei ole pakko antautua kenenkään ukkomiehen kynnysmatoksi.

• mitä luulet

miehen sanovan siihen, varsinkin kun haaveilet uusioperheestä. Todella hyvä alku sille perheelle....siis tuo sinun inhosi lapsia kohtaan, siitä mies varmaan isänä pitää....

• esitellä ja liikkua..

kanssasi avoimesti ja julkisesti ? epäilen ettei kehtaa. Pelkää että kaverit ja sukulaiset nauraa ja paheksuu niinkuin tekevätkin. Olet valitettavasti pelkkä pano jota miehesi ei kehtaa esitellä kenellekkään. Pitää vaan kanssasi hauskaa ja ottaa sen mitä haluaakin. Ja tottakai kehuu ja lirkuttelee sinulle ja lupaa vaikka tähdet taivaalle kun tietää että se uppoo suhun ku veitsi sulaan voihin ja sillä tavalla saa haluamansa. Kannattaisi kerätä viimeisetki ylpeyden rippeesi jos niitä on vielä jäljellä (toivottavasti on) ja etsiä ikäistäsi seuraa pojista jotka haluavat olla kanssasi oikeista syistä eikä vain käyttää sinua hyväksesi. Onnea matkaan !

• nuppunen

Kukaan ei näe pienintäkään onnistumisen mahdollisuutta tässä suhteessani. Ymmärsin, että toisen aviomiehen kanssa seurusteleminen on rankkaa, mutta tämä palaute vaikuttaa jo lykkaukselta.
        Kukaan muu kuin "äiti-immeinen", ei syytä, että mieheni olisi aiheuttanut tämän suhteen alkamisen. Sanon edelleen, että olin tätä vastaan kolme kuukautta, ennenkuin päädyin sänkyyn eka kerran. Ja seksin onnistuminen edesauttoi tämän suhteen alkamiseen. Nyt lopetan tämän selittelyn. Minä otan rakastajani miehekseni.

• olaani
        nuppunen kirjoitti:

Kukaan ei näe pienintäkään onnistumisen mahdollisuutta tässä suhteessani. Ymmärsin, että toisen aviomiehen kanssa seurusteleminen on rankkaa, mutta tämä palaute vaikuttaa jo lykkaukselta.
        Kukaan muu kuin "äiti-immeinen", ei syytä, että mieheni olisi aiheuttanut tämän suhteen alkamisen. Sanon edelleen, että olin tätä vastaan kolme kuukautta, ennenkuin päädyin sänkyyn eka kerran. Ja seksin onnistuminen edesauttoi tämän suhteen alkamiseen. Nyt lopetan tämän selittelyn. Minä otan rakastajani miehekseni.

...naiset sit osaa! Ota ota hyvä ihminen (eikun siis pettäjä) ja viimeistään vuoden kuluttua se sut jättää. On saanu jo mitä halus, sut! Sit pamahdat paksuks ja miehes kattelee jonku toisen mistä saa seksiä....ikävä kyllä!

• Hoitaja
        nuppunen kirjoitti:

Vanhuksille haetaan hoitotukea, jota sinä haet vanhalle ukolle ja valitat kun ei mikään pelaa. Sääli on sairautta, mutta voi tyttö rukka mihin kusipesään itses pistät.

• nuppunen
        Hoitaja kirjoitti:

Vanhuksille haetaan hoitotukea, jota sinä haet vanhalle ukolle ja valitat kun ei mikään pelaa. Sääli on sairautta, mutta voi tyttö rukka mihin kusipesään itses pistät.

Käsittämätöntä populismia. Mitä hoitotukea nelivitonen terve ja kykenevä mies tarvitsee?

• se hoitotuki tulla
        nuppunen kirjoitti:

Käsittämätöntä populismia. Mitä hoitotukea nelivitonen terve ja kykenevä mies tarvitsee?

vaikka sinusta. Tässä tätä populismia.

Muuten, millainen isäsuhde sinulla on ollut? Kun tuntuu, että haet itsellesi isää. Se jos mikä on käsittämätöntä populismia.

• Omaishoitaja
        nuppunen kirjoitti:

Ei vielä nyt tarvitse eläkkeensaajan hoitotukea, mutta aika kuluu nopeasti ja huomaat olevasi eläkeukon hoitaja juuri viirilissä iässä, jolloin vielä seksi maittaa mutta ukko on viagaraiässä ja dementoitunut eikä muista mitä nuorella naisella on käyttöä muuten kuin vaipanvaihtoon virtsankarkailuun. Leluna hän sinua nyt pitää. Naapurissamme on hyvä esimerkki, kun vanhan ukon nai niin nyt viidentoistavuoden jälkeen maittaa jo nuoremmat miehet ja joutui ulkoruokintaan, että sitä saa mitä haluaa mutta ei aivoja kannatta laittaa narikkaan vaikka himot hyrrää.

• vastaavan tapauksen
        Omaishoitaja kirjoitti:

Ei vielä nyt tarvitse eläkkeensaajan hoitotukea, mutta aika kuluu nopeasti ja huomaat olevasi eläkeukon hoitaja juuri viirilissä iässä, jolloin vielä seksi maittaa mutta ukko on viagaraiässä ja dementoitunut eikä muista mitä nuorella naisella on käyttöä muuten kuin vaipanvaihtoon virtsankarkailuun. Leluna hän sinua nyt pitää. Naapurissamme on hyvä esimerkki, kun vanhan ukon nai niin nyt viidentoistavuoden jälkeen maittaa jo nuoremmat miehet ja joutui ulkoruokintaan, että sitä saa mitä haluaa mutta ei aivoja kannatta laittaa narikkaan vaikka himot hyrrää.

suuri rakkaus omaa tytärtä nuoremman naisen kanssa. Avioon suoraa päätä. Kai olivat onnellisia akiansa, mutta sitten alkoi tyttö aikuistumaan kun mies alkoi olla lähempänä viittäkymmentä. Tuli selkkauksia , mutta jotenkin selvisivät. Äijä pinkaisi vieraisiin kai pönkittääkseen miehisyyttään ,jonka koki huonoksi nuoren naisen rinnalla. Jäi kiinni ja vaimo vieraisiin, jäi kiinni. Sitten taas tuskien kautta yhteiseloa. Nyt hoitaa nainen ikääntynyttä miestä ja kaiketi odottaa omaisuudenjakoa ,kun ukosta aika jättää.

Mutta turhaa odottaa , mies on aikoja sitten siirtänyt omaisuuden aikuisille lapsilleen ja jättänyt itselleen pienoisen rahaston.

Tämän tiedän siitä, että mies ennen avioitumista minulle kertoi , että haluaa omaisuuden säilyvän suvusa ja lapsilla. Oli sen verran sentään järkeä päässä.

Tunnen muutenkin miehen ja hän on pienessä kaljassa kehunut kuinka hienosti hoiti itselleen nuoren akan, joka passaa. Odottaako pirulainen perintöä, nauran pilvenreunalta.

• Arvostelija

Aikamoista tuubaa. Harvinaisen huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe