Mä pukeudun näin: lanne farku, tiukat, paita, vyö, kengät, seksikäs meikki. Siis et oon toosi seksikäs!!
Tykkäätteks te olla seksikkäitä?
Seksikäs
6
1096
Vastaukset
- njk
..........ja korkeat korot tottakai?
- Nimetön
Niin joo!!
- njk
Nimetön kirjoitti:
Niin joo!!
Itsekin pukeudun seksikkäästi näin kesällä,minihame/toppi ja korkeat korot,suosin 12-14cm piikkikorkoja,joskus platformeja tolppa koroilla
- :-D
njk kirjoitti:
Itsekin pukeudun seksikkäästi näin kesällä,minihame/toppi ja korkeat korot,suosin 12-14cm piikkikorkoja,joskus platformeja tolppa koroilla
Seksikkyys on tyylikästä, ei tarvi olla halvan näköinen. Joten platform-kengät.. :D tai mitäs minä ihmisten makuasioista tiedän..
- njk
:-D kirjoitti:
Seksikkyys on tyylikästä, ei tarvi olla halvan näköinen. Joten platform-kengät.. :D tai mitäs minä ihmisten makuasioista tiedän..
Tarkennus edelliseen viestiini,vaikkakin rakstan korkeita korkoja jo sen vuoksi että olen 157cm pitkä niin ei se kuitenkaan tarkoita että aina sipsuttaisin yli 12 cm piikkikoroissa,normaaali ns.arki korkoni on 8cm piikkikorko,ja bilettämään lähtiessä suosin niitä kunnon piikkikorkoja yli 12cm,ja platform pohjilla mieluusti koska jalan kokoni on 36 joten jalka olisi luonnottomassa asennossa ilman platform pohjaa jos korkoa on yli 12cm...........
- oudoksun
nainen ei tahdo olla seksikäs ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423