Mikä on parikymppisillä miehillä se maksimi ikäero?siis voiko kakskymppinen hypätä sänkyyn esim.26 kanssa vai vielä vanhemmankin?Mikä on se maksimi-ikä?
Nainen 26v ja mies 20v
11
1196
Vastaukset
- luulen että
suurin ero voisi olla noin 10v. Siinä alkaa olemaan jo sen verran vuosia välissä että elämäntilanne on täysin eri kuin toisella.
Pelkästä "sänkyyn hyppäämisestä" en osaa sanoa koska en sitä itse harrasta, mutta luultavasti iällä ei ole sen suurempaa merkitystä kunhan nainen vain miellyttää. Minä olisin varmaan parikymppisenä hypännyt suit sait sukkelaan sänkyyn vaikka 50 vuotiaan kanssa. Seurustelustahan et puhunut kysymyksessäsi halaistua sanaakaan.
- Ikärasismia
Nainen se on mummokin! Petiin vaan!
- Kokemuksiii
Kyllähän parikymppiselle kelpaa vaikka melkein viiskymppinenkin nainen panoksi. Pimppi kuin pimppi periaate.
- tosi tyhmiä
ajattele.. jos pystyt?
- näihinkin juttuihin
Voit hypätä vaikka 100-vuotiaan kanssa punkkaan jos siltä tuntuu.
Kyllä parikymppiset kollit ottaa sänkyynsä naisen kuin naisen, kunhan on sen verran ulkonäköä, että ei tarvitse hävetä... Näin oli ainakin omalla kohdalla silloin reilut kymmenen vuotta sitten. (Tosin joskus hävettikin jälkeen päin selvin päin)
- Mooses*
Eihän tuo nyt ole ikäero eikä mikään. Kunhan akka on täysikäinen, niin se kelpaa miehelle kuin miehelle. Pilluhan se sullakin on...
- NoJust
...enpä ole vielä koskaan tavannut 20-vuotiasta MIESTÄ...
- hyvä juttu.
En muuten minäkään!:)
- susannah.
Kulle kyllä niille kundeille kelpaa melkeinpä PILDE KUIN PILDE!
Että no worries, beibi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201