Video löytyy täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=dNttRSMqOe0
Täytyypä sanoa, ettei juurikaan tehnyt vaikutusta, mutta oli parampaa kuin mitä DOD-levyllä. Tosiasia kuitenkin on, että uusi bändi tuollaisella materiaalilla ei saisi minkäänlaista huomiota tai edes levytyssopimusta. Toivottavasti loppulevy on parempaa.
Maidenin uusin
12
727
Vastaukset
- asfsafsa
Vittu mitä paskaa!
- Hyvä!
Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.
Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä? - hmmmm
Hyvä! kirjoitti:
Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.
Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?minua ainakin vituttaa maidenin tason lasku ja todellakin toivoin (elättelen edelleen pieniä toiveita) tason nousua. positiivista tuossa oli tuotannon laadun parantuminen, mutta itse biisi oli oikeasti aika keskinkertainen ja kommentti tuollaisesta materiaalista uudelta bändiltä piti hyvin paikkansa. ei tuolla esityksellä kyllä levysopimusta saisi. tylsää...
- eddie
Hyvä! kirjoitti:
Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.
Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?"Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa?"
mielestäni pitäisi kysyä juuri mikä tuossa biisissä on niin hyvää. ja tämä siis tulee maiden fanilta.
"Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?"
itse olen taas maiden fanien keskuudessa huomannut, että maidenin arvostelu on jonkinmoinen tabu. blazen aikoihin moni toitotti miten hyviä levyjä tekivät, mutta brucen palattua olikin sitten kummallisesti kanttia myöntää kyseisten levyjen surkeus. kovan fanituksen lomassa kannattaa objektiivisuuden säilyttääkseen tosiaan miettiä kuuntelisiko samaa levyä, jos se olisikin aivan uuden, tuntemattoman bändin tuotos. monesti vastaus olisi varmasti ei.
mutta voi näistä myöhempien aikojen levyistä pitääkin, ei siinä mitään. näitä asioita on monesti puitu hevibaareissa, yleensä eri keikkoja ennen tai niiden jälkeen ja pikkuisen humalluttua kaikki yleensä ovat samaa mieltä, että taso on tippunut roimasti. se on vaan hieman vaikeaa myöntää jopa itselleen varsinkin, jos taustalla on pitkä fanitus. - ...
eddie kirjoitti:
"Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa?"
mielestäni pitäisi kysyä juuri mikä tuossa biisissä on niin hyvää. ja tämä siis tulee maiden fanilta.
"Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?"
itse olen taas maiden fanien keskuudessa huomannut, että maidenin arvostelu on jonkinmoinen tabu. blazen aikoihin moni toitotti miten hyviä levyjä tekivät, mutta brucen palattua olikin sitten kummallisesti kanttia myöntää kyseisten levyjen surkeus. kovan fanituksen lomassa kannattaa objektiivisuuden säilyttääkseen tosiaan miettiä kuuntelisiko samaa levyä, jos se olisikin aivan uuden, tuntemattoman bändin tuotos. monesti vastaus olisi varmasti ei.
mutta voi näistä myöhempien aikojen levyistä pitääkin, ei siinä mitään. näitä asioita on monesti puitu hevibaareissa, yleensä eri keikkoja ennen tai niiden jälkeen ja pikkuisen humalluttua kaikki yleensä ovat samaa mieltä, että taso on tippunut roimasti. se on vaan hieman vaikeaa myöntää jopa itselleen varsinkin, jos taustalla on pitkä fanitus.Puhut kuin Iron Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide...
- eddie
... kirjoitti:
Puhut kuin Iron Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide...
puhuin omista ja monien tuttavieni kokemuksista. siis tuttavien, joilla on useiden vuosien (kymmenien) maiden diggailu takana. voi kuulostaa tuolta, mutta meillä kaikilla on samansuuntaisia kokemuksia. ei se tietenkään tarkoita, että "Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide".
- iughoiho
oikeassa siinä, että uusi bändi ei kovin helposti tuollaisella tasapaksulla matskulla saisi diiliä. Ei tunnu Maidenin kavereilla olevan oikein hanskassa tuo hidas soitto johon pitäisi saada fiilistä mukaan. Aika ruosteisen kuuloista soittoa.
- ääääähhhh
Hitto, että olen pettynyt. Kaikenkaikkiaan tuo on tylsä biisi, vaikka riffi onkin ihan ok.
biisin jo moneen kertaan, ja täytyy sanoa, että mitä useampaan kertaan oon sen kuullu, sitä enemmän oon siitä tykänny. Mulle se aukes aika hitaasti, mutta nyt kun pistää soimaan, niin kylmät väreet on taas totta... Odotan uutta levyä aivan malttamattomana!! Maidenin taso ei ole laskenut eikä laske!
- -::-
Huomasi jo ensimmäisellä kuuntelulla että kappale kestää kuuntelukertoja. Koko ajan vieläpä paranee kun kappale tulee tutummaksi. Hittiä tästä ei varmaan tule mutta hyvät mahdollisuudet että tullaan muistamaan pitkään..
Ihan hyvältä vaikka olikin aika tasapaksua, mutta ihan hyvä kappale on.
- eddd
tylsähän tuo oli. voi, kaukana ollaan maidenin loiston vuosista. tylsyys on biiseissä huonompaa kuin totaalinen epäonnistuminen. toivon loppulevylle vähän rohkeampia vetoja, jos ei perinteisellä linjalla pystytä tuon parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483