Maidenin uusin

video........

Video löytyy täältä:

http://www.youtube.com/watch?v=dNttRSMqOe0

Täytyypä sanoa, ettei juurikaan tehnyt vaikutusta, mutta oli parampaa kuin mitä DOD-levyllä. Tosiasia kuitenkin on, että uusi bändi tuollaisella materiaalilla ei saisi minkäänlaista huomiota tai edes levytyssopimusta. Toivottavasti loppulevy on parempaa.

12

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfsafsa

      Vittu mitä paskaa!

      • Hyvä!

        Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.

        Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?


      • hmmmm
        Hyvä! kirjoitti:

        Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.

        Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?

        minua ainakin vituttaa maidenin tason lasku ja todellakin toivoin (elättelen edelleen pieniä toiveita) tason nousua. positiivista tuossa oli tuotannon laadun parantuminen, mutta itse biisi oli oikeasti aika keskinkertainen ja kommentti tuollaisesta materiaalista uudelta bändiltä piti hyvin paikkansa. ei tuolla esityksellä kyllä levysopimusta saisi. tylsää...


      • eddie
        Hyvä! kirjoitti:

        Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa? Mielestäni parempaa tasoa kuin DOD ja BNW.

        Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?

        "Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa?"

        mielestäni pitäisi kysyä juuri mikä tuossa biisissä on niin hyvää. ja tämä siis tulee maiden fanilta.

        "Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?"

        itse olen taas maiden fanien keskuudessa huomannut, että maidenin arvostelu on jonkinmoinen tabu. blazen aikoihin moni toitotti miten hyviä levyjä tekivät, mutta brucen palattua olikin sitten kummallisesti kanttia myöntää kyseisten levyjen surkeus. kovan fanituksen lomassa kannattaa objektiivisuuden säilyttääkseen tosiaan miettiä kuuntelisiko samaa levyä, jos se olisikin aivan uuden, tuntemattoman bändin tuotos. monesti vastaus olisi varmasti ei.

        mutta voi näistä myöhempien aikojen levyistä pitääkin, ei siinä mitään. näitä asioita on monesti puitu hevibaareissa, yleensä eri keikkoja ennen tai niiden jälkeen ja pikkuisen humalluttua kaikki yleensä ovat samaa mieltä, että taso on tippunut roimasti. se on vaan hieman vaikeaa myöntää jopa itselleen varsinkin, jos taustalla on pitkä fanitus.


      • ...
        eddie kirjoitti:

        "Kuuntelitteko sattumoisin edes tuota biisiä? Mikä siinä oli huonoa?"

        mielestäni pitäisi kysyä juuri mikä tuossa biisissä on niin hyvää. ja tämä siis tulee maiden fanilta.

        "Pitääkö olla sitä mieltä, että Maiden ei voi enää tehdä hyvää musaa, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä?"

        itse olen taas maiden fanien keskuudessa huomannut, että maidenin arvostelu on jonkinmoinen tabu. blazen aikoihin moni toitotti miten hyviä levyjä tekivät, mutta brucen palattua olikin sitten kummallisesti kanttia myöntää kyseisten levyjen surkeus. kovan fanituksen lomassa kannattaa objektiivisuuden säilyttääkseen tosiaan miettiä kuuntelisiko samaa levyä, jos se olisikin aivan uuden, tuntemattoman bändin tuotos. monesti vastaus olisi varmasti ei.

        mutta voi näistä myöhempien aikojen levyistä pitääkin, ei siinä mitään. näitä asioita on monesti puitu hevibaareissa, yleensä eri keikkoja ennen tai niiden jälkeen ja pikkuisen humalluttua kaikki yleensä ovat samaa mieltä, että taso on tippunut roimasti. se on vaan hieman vaikeaa myöntää jopa itselleen varsinkin, jos taustalla on pitkä fanitus.

        Puhut kuin Iron Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide...


      • eddie
        ... kirjoitti:

        Puhut kuin Iron Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide...

        puhuin omista ja monien tuttavieni kokemuksista. siis tuttavien, joilla on useiden vuosien (kymmenien) maiden diggailu takana. voi kuulostaa tuolta, mutta meillä kaikilla on samansuuntaisia kokemuksia. ei se tietenkään tarkoita, että "Maiden -fanit olisivat joku puolue jolla on yhteinen sovittu mielipide".


    • iughoiho

      oikeassa siinä, että uusi bändi ei kovin helposti tuollaisella tasapaksulla matskulla saisi diiliä. Ei tunnu Maidenin kavereilla olevan oikein hanskassa tuo hidas soitto johon pitäisi saada fiilistä mukaan. Aika ruosteisen kuuloista soittoa.

    • ääääähhhh

      Hitto, että olen pettynyt. Kaikenkaikkiaan tuo on tylsä biisi, vaikka riffi onkin ihan ok.

    • biisin jo moneen kertaan, ja täytyy sanoa, että mitä useampaan kertaan oon sen kuullu, sitä enemmän oon siitä tykänny. Mulle se aukes aika hitaasti, mutta nyt kun pistää soimaan, niin kylmät väreet on taas totta... Odotan uutta levyä aivan malttamattomana!! Maidenin taso ei ole laskenut eikä laske!

      • -::-

        Huomasi jo ensimmäisellä kuuntelulla että kappale kestää kuuntelukertoja. Koko ajan vieläpä paranee kun kappale tulee tutummaksi. Hittiä tästä ei varmaan tule mutta hyvät mahdollisuudet että tullaan muistamaan pitkään..


    • Ihan hyvältä vaikka olikin aika tasapaksua, mutta ihan hyvä kappale on.

    • eddd

      tylsähän tuo oli. voi, kaukana ollaan maidenin loiston vuosista. tylsyys on biiseissä huonompaa kuin totaalinen epäonnistuminen. toivon loppulevylle vähän rohkeampia vetoja, jos ei perinteisellä linjalla pystytä tuon parempaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe