Huijarinainen

deitissä

Olin treffeillä yhden huijarinaisen äskettäin joka löytyi täältä deitistä. Ilmoituksessaan ämmä kertoo etsivänsä tositarkoituksella seuraa, mutta heti kun tavattiin se sanoi suoraan ettei nyt oikein mitään etsikään, kunhan vain kokeilee sitä! Otti päähän ettei ämmä voinut kertoa sitä heti vaan piti käyttää aikaa semmoiseen leikkimiseen. Lisäksi ämmä kehtaa ilmoittaa ilmoituksessaan ettei innostu valehtelusta! Otin ainakin toistaiseksi ilmoitukseni kokonaan pois sillä en halua käyttää aikaani leikkimiseen. Omassakin ilmoituksessani kerroin suoraan että etsin seuraa tositarkoituksella enkä mitään "kunhan vain testailen" seuraa!

16

4882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caippi

      Jos se sut nähdessään ajatteli, että paras sanoa vaan kokeilevansa, ettei toi tampio kuvittele, että meillä voisi olla jotain sutinaa =D

      • neiti vain

        Sama tuli mullakin mieleen...ei kehdannu mimmi suoraan sanoa ettei kiinnosta, niin keksi sitten vaan muka kokeilla..niin pääsi pälkähästä.


      • neito24
        neiti vain kirjoitti:

        Sama tuli mullakin mieleen...ei kehdannu mimmi suoraan sanoa ettei kiinnosta, niin keksi sitten vaan muka kokeilla..niin pääsi pälkähästä.

        ..me yleensä toimitaan kun ei viitti ihan koko totuutta töksäyttää päin miehen naamaa.


    • tsode

      aivan selkeesti näin oli käynyt,heppu vaan ihan hurjana näkeekseen totuutta.

    • kokenut2

      Minäkin tapasin naisen, joka huijasi minulta ja monelta muulta tonnin poikineen. Esittää blondi kovin kaltoin kohdeltua. Älkää menkö sen ansaan!

      • stdreg

        Kuka?


      • Samanlainen

        Vaikuttaa nykyään Pohjois-pohjanmaalla...


    • Karavaanikulkee

      Tutulta kuulostaa, näin minäkin tekisin. Ei sitä kehtaa suoraan sanoa että oikeastaan haen komeampaa, älykkäämpää, fiksumpaa ja puheliaampaa. En tiedä kumpi parempi, totuus vai valkoinen valhe.

    • 19.7.2006 !!!?

      Chatti on vaativin trollauksen lajeista, sillä vauhti on kova. Ajatuksen on oltava saumattoman eheä. Hetkeksikään ei voi herpaantua, tai kaikki romahtaa.

    • ?..

      "heti sanoi suoraan"...sehän on rehellinen ihminen

    • milli1

      Olisiko ollut parempi sanoa ettet ole hänen tyyppiään.

    • sanon vaan.

      99% naisista on huijareita eikä etsi mitään suomi24 treffeissä.

      • rt rret

        Samaa mieltä.
        Lisäksi yllättävän moni on vielä avioliitossa.
        heille varmaan mukava saada kiksejä kun viimeistä myyntipäivää testailevat.
        Itselle sattunut muutama tapaus ja pikkuhiljaa on paljastunut rouva huijariksi.
        No jokin selitys asialle tietysti on mutta minä en jää siihen kierteeseen vaan deletoin kylmästi roskikseen kun olen varma asiasta.


      • leksa6
        rt rret kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Lisäksi yllättävän moni on vielä avioliitossa.
        heille varmaan mukava saada kiksejä kun viimeistä myyntipäivää testailevat.
        Itselle sattunut muutama tapaus ja pikkuhiljaa on paljastunut rouva huijariksi.
        No jokin selitys asialle tietysti on mutta minä en jää siihen kierteeseen vaan deletoin kylmästi roskikseen kun olen varma asiasta.

        Joku nainen etsii ukkomiehiä sänkyynsä ja sitten alkaa kiristää rahaa


    • mariannena

      Voi pojat, tietäisittepä vaan kuin paljon naimisissa olevat ihmiset ahdistellessaan sinkkuja aiheuttavat työmaakiusaamisia ihan sukupuolesta riippumatta. Päävoitto on kun molempia sukupuolia olevat alkavat ahdisteleen kaksistaan, toinen yllyttää toista mustasukkaiseksi kehumalla sinkkua jostain, niin saavat työmaahelvetin aikaiseksi. Eikä ne lutkat ees tajua olevansa pedofiileja jotka polkee muita. Saatikka että ajattelisivat miltä omasta kumppanista tuntuis jos tietäis toisen itsekeskeisyyden. Enkä sano vai sanonko ääneen yhden julkkis pariskunnan jotka molemmat ovat harrastaneet tätä lajia sukunimi alkaa A kirjaimella ja kolme kirjainta lisää.

      No sori kuin tänne eksyin, minä en deittaile, koska se leikki ei sytytä vaan kuluttaa ihmistä liikaa harrastettuna.

      Sä oot Leksa vähän idiootti, kun mikään ei riitä mies.

    • Komeamies888

      Jos naama ei miellytä niin silloin naisia ei kiinnosta se on nyt selvää! Kannattaa pitää ulkonäköstä huolta niin saa seuraa :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe