Siis, mistä tässä nyt on kyse?
Olin uimassa kerran serkkujen ja sisarusten kanssa mummon siskon ja sen miehen mökillä, niin muitten lähdettyä jäin vielä katselemaan järveä.
No, kohta serkkutyttö tuli siihen viereeni ja antoi suukon poskelleni?!
Jäin siihen vielä vähäksi aikaa ja lähdin sitten pois häkeltyneenä. Ei siitä mitään sen kummempaa kehittynyt, mutta serkkuni outo käytös jäi vaivaamaan. Osaisiko joku selittää?
Eikä mitään "Oisit vaan nainut sitä!" Tyylisiä vastauksia kiitos.
PS.Tämä ei ole provo.
Serkun outo käytös.
19
8153
Vastaukset
- provoilijja
no sitten vaan jatkat samaa rataa kuin ennekin oot vaa normaalisti, tai meet kysyyn siltä että saisko toisen samanlaisen
- feliza
Minkä ikäinen sä olet? Tai sun serkkus?
Riippuu aika paljon siitäkin.. Mutta jos olette läheisiä serkkusi kanssa tuskin pieni pusu on kamalaa. Kyllähän sisaruksetkin voi antaa pienen pusun poskelle. Ranskassahan se korvaa suomen käsitervehdyksen.
mutta kieltämättä aika outoa, jos se noin vaan tulee antamaan pusuja. Jos se tekee toisen kerran noin, kysy ihmeessä, että miksi?- ketjun aloittaja
14. Ja serkkuni on suunnilleen saman ikäinen.
Ei me nyt sen läheisempiä olla kuin serkukset yleensä. Ei se aiemmin ole pusuja antanut eikä sen jälkeen ole (ainakaan vielä) yrittänyt.
- likka
pikkuserkun kanssa ei olla läheisiä mut se aina van halailee muo ;D oiko tosiaan niin pahaa et se tykkää susta serkkuna ja antaa pusun :D
- ketjun aloittaja
ei se niin kauheaa ole mutta se tuntui vaan omituiselta.
- Mistä on kyse? Jaa-a
Olisit vaan pussannu sitä takas! Ja kunnolla. Ja monta kertaa ja vaikka millä lailla. Kielellä ja kaikkea.
- ketjun aloittaja
En ole kiinnostunut serkustani, eikä minulla ole aikomustakaan suudella omia sukulaisiani! Se on moraalitonta! Haluaisin vain tietää syyn mokomaan.
- moraalitonta
ketjun aloittaja kirjoitti:
En ole kiinnostunut serkustani, eikä minulla ole aikomustakaan suudella omia sukulaisiani! Se on moraalitonta! Haluaisin vain tietää syyn mokomaan.
hyvä lapsi.
- ......
moraalitonta kirjoitti:
hyvä lapsi.
joskus saattaa ihastua serkkuun. (Itsellekin kävi joskus niin, tosin oli erittäin lievää ihastumista ja tosiaankaan ollut aikeissa tehdä mitään! ja meni äkkiä ohi.)Saatoi olla tässäkin tapauksessa niin. Luulempa että serkkusikin häkeltyi sen tehtyään ja on varmaan vähän nolona. En usko että hän enää moista tekee uudelleen ja paras varmaankin että sinäkin olet ihan normaalisti, näin serkkusikaan ei tunne itseään niin noloksi.
- elämän ottaa
moraalitonta kirjoitti:
hyvä lapsi.
Ei ketjun aloittajaan liittyen, mutta
ei ole ihme ihastua serkkuun. Toista on nähnyt pienestä pitäen ja voi olla ensimmäinen vastakkaista sukupuolta oleva kaveri. Samaa taustaa ja kasvatuksesta tulleita arvoja on. Sekä samaa näköä, ja kaikkihan rakastavat itseään.
- Ainakin
Halailen serkkujani, siis ihan serkku mielessä vain. ja muutenkin olemme tosi läheisiä, ollaan me varmaan joskus pusuja vaihettu (poskelle) eikä siinä minun mielestäni mitään omituista ole. Se sinun serkkusi pusu tais vaan olla viaton pusu serkku mielessä... jos pusuja alkaa tulemaan useinkin ni sitten kannattaa kysyä että mikä on homman nimi?
- ketjun aloittaja
Ehkä minä vain ylireagoin tuon suhteen. Joo, antaa serkun olla. Kysyn häneltä sitten jos se vielä jatkuu.
Kiitos vastauksistanne! - tyttö.......:
ketjun aloittaja kirjoitti:
Ehkä minä vain ylireagoin tuon suhteen. Joo, antaa serkun olla. Kysyn häneltä sitten jos se vielä jatkuu.
Kiitos vastauksistanne!Pussailen mun serkkuja paljonki, suulle ja silleen. Ja vielä tyttöjäkin. ;) Tai oikeastaan vaan tyttöjä. Eikä se tarkota et olisin lesbo tai ihastunu niihin.. :D
- ihQnAiNeN92
Se o lesbo lesboilkaa ja kuvatkaa videolle ku haluun nähä xDxD
- ketjun aloittaja
se lesboilu, sillä olen poika ja serkkuni on tyttö.
- F-Unohdettu
Älä nyt kummia kuvittele. Tuollaista sattuu. Minunkin luokallani on koko koulu-urani aikana ollut eräs poika, joka pussailee molempien sukupuolen edustajia.
- ketjun aloittaja
olen poika.
- tytskä..
Asia voi hyvinkin olla niin, että hän on sinuun ihastunut...
Mutta.. jos vain sinä käyttäydyt normaalisti, niin kyllä se ohi menee! Ajan kanssa..
Kuhan ei anna vastakaikua..- ketjun aloittaja
pidetään mielessä ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569