Serkun outo käytös.

hämmentynyt

Siis, mistä tässä nyt on kyse?

Olin uimassa kerran serkkujen ja sisarusten kanssa mummon siskon ja sen miehen mökillä, niin muitten lähdettyä jäin vielä katselemaan järveä.
No, kohta serkkutyttö tuli siihen viereeni ja antoi suukon poskelleni?!
Jäin siihen vielä vähäksi aikaa ja lähdin sitten pois häkeltyneenä. Ei siitä mitään sen kummempaa kehittynyt, mutta serkkuni outo käytös jäi vaivaamaan. Osaisiko joku selittää?

Eikä mitään "Oisit vaan nainut sitä!" Tyylisiä vastauksia kiitos.

PS.Tämä ei ole provo.

19

7980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoilijja

      no sitten vaan jatkat samaa rataa kuin ennekin oot vaa normaalisti, tai meet kysyyn siltä että saisko toisen samanlaisen

    • feliza

      Minkä ikäinen sä olet? Tai sun serkkus?
      Riippuu aika paljon siitäkin.. Mutta jos olette läheisiä serkkusi kanssa tuskin pieni pusu on kamalaa. Kyllähän sisaruksetkin voi antaa pienen pusun poskelle. Ranskassahan se korvaa suomen käsitervehdyksen.

      mutta kieltämättä aika outoa, jos se noin vaan tulee antamaan pusuja. Jos se tekee toisen kerran noin, kysy ihmeessä, että miksi?

      • ketjun aloittaja

        14. Ja serkkuni on suunnilleen saman ikäinen.
        Ei me nyt sen läheisempiä olla kuin serkukset yleensä. Ei se aiemmin ole pusuja antanut eikä sen jälkeen ole (ainakaan vielä) yrittänyt.


    • likka

      pikkuserkun kanssa ei olla läheisiä mut se aina van halailee muo ;D oiko tosiaan niin pahaa et se tykkää susta serkkuna ja antaa pusun :D

      • ketjun aloittaja

        ei se niin kauheaa ole mutta se tuntui vaan omituiselta.


    • Mistä on kyse? Jaa-a

      Olisit vaan pussannu sitä takas! Ja kunnolla. Ja monta kertaa ja vaikka millä lailla. Kielellä ja kaikkea.

      • ketjun aloittaja

        En ole kiinnostunut serkustani, eikä minulla ole aikomustakaan suudella omia sukulaisiani! Se on moraalitonta! Haluaisin vain tietää syyn mokomaan.


      • moraalitonta
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        En ole kiinnostunut serkustani, eikä minulla ole aikomustakaan suudella omia sukulaisiani! Se on moraalitonta! Haluaisin vain tietää syyn mokomaan.

        hyvä lapsi.


      • ......
        moraalitonta kirjoitti:

        hyvä lapsi.

        joskus saattaa ihastua serkkuun. (Itsellekin kävi joskus niin, tosin oli erittäin lievää ihastumista ja tosiaankaan ollut aikeissa tehdä mitään! ja meni äkkiä ohi.)Saatoi olla tässäkin tapauksessa niin. Luulempa että serkkusikin häkeltyi sen tehtyään ja on varmaan vähän nolona. En usko että hän enää moista tekee uudelleen ja paras varmaankin että sinäkin olet ihan normaalisti, näin serkkusikaan ei tunne itseään niin noloksi.


      • elämän ottaa
        moraalitonta kirjoitti:

        hyvä lapsi.

        Ei ketjun aloittajaan liittyen, mutta

        ei ole ihme ihastua serkkuun. Toista on nähnyt pienestä pitäen ja voi olla ensimmäinen vastakkaista sukupuolta oleva kaveri. Samaa taustaa ja kasvatuksesta tulleita arvoja on. Sekä samaa näköä, ja kaikkihan rakastavat itseään.


    • Ainakin

      Halailen serkkujani, siis ihan serkku mielessä vain. ja muutenkin olemme tosi läheisiä, ollaan me varmaan joskus pusuja vaihettu (poskelle) eikä siinä minun mielestäni mitään omituista ole. Se sinun serkkusi pusu tais vaan olla viaton pusu serkku mielessä... jos pusuja alkaa tulemaan useinkin ni sitten kannattaa kysyä että mikä on homman nimi?

      • ketjun aloittaja

        Ehkä minä vain ylireagoin tuon suhteen. Joo, antaa serkun olla. Kysyn häneltä sitten jos se vielä jatkuu.

        Kiitos vastauksistanne!


      • tyttö.......:
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Ehkä minä vain ylireagoin tuon suhteen. Joo, antaa serkun olla. Kysyn häneltä sitten jos se vielä jatkuu.

        Kiitos vastauksistanne!

        Pussailen mun serkkuja paljonki, suulle ja silleen. Ja vielä tyttöjäkin. ;) Tai oikeastaan vaan tyttöjä. Eikä se tarkota et olisin lesbo tai ihastunu niihin.. :D


    • ihQnAiNeN92

      Se o lesbo lesboilkaa ja kuvatkaa videolle ku haluun nähä xDxD

      • ketjun aloittaja

        se lesboilu, sillä olen poika ja serkkuni on tyttö.


    • F-Unohdettu

      Älä nyt kummia kuvittele. Tuollaista sattuu. Minunkin luokallani on koko koulu-urani aikana ollut eräs poika, joka pussailee molempien sukupuolen edustajia.

      • ketjun aloittaja

        olen poika.


    • tytskä..

      Asia voi hyvinkin olla niin, että hän on sinuun ihastunut...
      Mutta.. jos vain sinä käyttäydyt normaalisti, niin kyllä se ohi menee! Ajan kanssa..

      Kuhan ei anna vastakaikua..

      • ketjun aloittaja

        pidetään mielessä ^_^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe