Mikä se on, kun täälläkin siitä nyt oli puhetta.
Mikä/minkälainen auto on mielestäsi munanjatke?
Liittyykö se omistajan varallisuuteen, auton merkkiin, auton malliin vai hintaa?
Omasta mielestäni munanjatke on auto, joka "pitää" ostaa vaikka siihen ei ole varaa.
Munanjatke?
5
1640
Vastaukset
- rusalka
JOKU näyttää olevan samaa mieltä kanssani, minulle se kelpaa ilman jatkettakin.
- Bloodbrother
..mulle mikään auto ei ole munanjatke. Autot aina ollut tietokoneiden ohella ykkösharrastus, en niinkään ajattele niitä miksikään munanjatkeeksi.
- keskusteluita
Taas näitä ketjuja. Joku käyttää rahansa autoon, joku toinen ulkomaanmatkoihin. Joku taas lasten harrastuksiin. Olkoon niin. Eiköhän se ole naisessa vika, jos miehen kulli autolla pitenee.
T: VW Golf Variant vm. 2004 (pappamalli, kuulema) - money talks
köyhät käyttää sanaa munanjatke, koska itellä ei oo varaa
- määmy
Mä katon munanjatkeeks auton, mikä o hankittu saadakseen kaatoja.
Vinkiks = Jos raflast hakee pelkkää kaatoo, kandee hankkii aito Mersun avainklenksu ja siihe aito Mersun avain.
ps. mikäli kaato o yhtään tietone, hän osaa suhteuttaa mersun merkin ja asunnon sisustuksen. Vuosii vanhoi huonekalui o vaikee suhteuttaa uuteen Mersuun.
ps.2. mikäli kaato kinuu "Mä oon aina halunnu seksii Mersus", kandee Mersuttomana miettii onks järkee jatkaa.
ps.3. jotku hankkii prätkän kaatoja varte
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174286
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731617Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231187Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42912- 171904
- 106880
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74873Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820