metallin saralta.
Itse olen tykästynyt seuraaviin
-Shade Empiren :Kun pimeys laskeutuu
-Katamenian: Pohjolan perintö
-Enochian Crescentin aina sytyttävä klassikko Väkisinkastettu.
- ja hävettää tunnustaa mutta kuitenkin: Teräsbetonin Metallisydän
Parhaat suomenkieliset biisit
19
2328
Vastaukset
- TURUUUST
MATTEUS JA TEPPEUS PASSIO!
- G04723
Matin ja Tepon; Näin se Kesäloma Toimii, ja sehän on vallan mainio suomenkielinen biisi. Tietenkin tuo suomenkielisen teinihevin kulttiklassikko Eunukkilan Kresentin; Väkisinkastettu ja Moonsorrow - Kylän Päässä. Siinäpä vasta vallan mainioita biisejä onkin...
- Öövini
Rajaton rakkaus.
- Niisku-Justiina
Timo Rautiaisen LINTU ja ELEGIA
- pilkkua
Se on ja pimeys laskeutui ja kyllä olen samaa mieltä että se tai Catamenia verikansa
- tenukepiltä
Turmion Kätilöt: Pirun nyrkki, Verta ja Lihaa, Irstauden ilosanoma
Verjnuarmu: Kuuven sylen syvvyeessä, Laalavat jooset, Kalaman kalapee - ravenolore
Catamenia - Kuolon tanssi.
- arkkienkeli-mikael
Kotiteollisuus: Jos sanon
Teräsbetoni: Älä mene metsään
Kotiteollisuus: Kielletyn puun hedelmä
Children Of Bodom: Lake Bodom
Lordi: It´s snow in Hell- joku
Teräsbetoni-Taivas lyö tulta
ja kaikki muutki TB:n biisit - nimimerkki
...
- Mutha
ei tule mieleen kuin vanhan punk-bändi Eutanasian metallinen biisi Rakkautta huokuu maa, joka tuo mieleen vanhan kunnon Onslaughtin laulullaan...
- Naikkonen777
Turmion Kätilöt - Tirehtööri
Ruoska - Käärmeenpesä
Moonsorrow - Sankarihauta
Ajattara - Ilon Päivä
- siisti
Laalavat jouset :D
- metallikukko
Timo Rautiaisen : Elegia unohtui.
- OneBrownMouse
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - kuusikymmentäkaksi, Sotahuuto - Kapina, ja muita en jaksa luetella:D
- Ellu_jee
Timo Rautiainen & Trio niskalaukaus - Häpeän lävistämä
Maj Karma - Rukous
Kotiteollisuus - Pohjanmaan kautta
Ja Viikatteen koko Unholan urut -cd on kuuntelemisen arvonen - mojova
STUD niminen poppoo ja biisi mä haluun elää (on rocknrollissa voimaa)
onkohan toi bändin nimi oikein?- msmith
kyllä, bänin nimi stud ja kipale on mä haluun elää.. Tsekkaa myös studin viimeinen yö!
- Nimetön
Ajattara - Naaras
Moonsorrow - Kylän päässä
Mokoma - Uni saa tulla
Kotiteollisuus - Tuonen joutsen
Timo Rautianen trio Niskalaukaus - Minun oikeus
Stam1na - Kadonneet kolme sanaa
Kilpi - Kaaoksen kuningas
Tuoni - Pirun pelto
Tuoni - Ainoastaan
Turmion Kätilöt - Teurastaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808