Eli itse olen nyt n. vuoden syönyt Cerazette merkkisiä minipillereitä, ja muutama "ongelma" on ilmennyt tässä vuoden aikana. Ajattelin kysellä, että onko muilla minipillereitä syövillä ollut samoja ongelmia...
Eli ensinnäkin, vuoden aikana minulla on ollut about kolmet kuukautiset. Ennen kuin aloitin kyseisten pillereiden syönnin, luin, että se on ihan normaalia, että ei joka kk tule...On se vain aika inhottavaa, kun ei sitten yhtään tiedä koska tulee ja koska ei...Ne vain yhtäkkiä alkaa. Ja vuotokin on toki vaihtunut aika runsaasta minimaaliseen.
Ja sitten, asia joka on oikeasti ongelma. Seksi ei kiinnosta. Tai siis kiinnostaa, mutta en halua. Halut ovat kadonneet. Ei ole samanlaista kiihkoa enää.
Minipillerien käyttäjät kertokaa onko teillä ollut samanlaisia vaivoja?!
Olen menossa torstaina lääkäriin, katsotaan nyt mitä hän sanoo...Tavallisiin pillereihin en voi palata geenivirheen vuoksi..Olisi siis ihan kiva jos näitten kanssa ei olisi näitä ongelmia.
Minipillereistä
4
562
Vastaukset
- =)))))
syön, olen syönyt jo vissiin 3vuotta. Halut on kadonneet ja kuukautiset on jääneet kokonaan pois joka ei tietty mua haittaa lainkaan!
- Krisss
olen käyttänyt Cerazetteja vasta kahden liuskan verran, mutta olen huomannut että haluttomuus on lisääntynyt vähän. Mulla ei oo tullu menkkoja koko pillereiden syönnin aikana, mikä on alkanut jo vähän pelottaa. Ehkä pitäis mennä hakemaan raskaustesti, ni asia ainakin varmistuis. En syö pillereitä aina täsmälleen samaan aikaan, kerran tullut jopa 11 tunnin heitto. Mutta ehköisyteho pitäisi ohjekirjan mukaan silti säilyä.
- N35
Minun pitäisi siirtyä syksyllä Femodenista Cerazetteen. Kauhulla odotan, mitä tuleman pitää, kun olen netistä lukenut kauhukertomuksia järjettömistä turpoamisista ja jatkuvasta kuukausiakin kestävästä vuodosta. Toki tiedän, että kuukautiset saattavat jäädä kokonaan poiskin (se olisi toivottavaa). Suotavaa olisi myös, että himot vähän vähenisivät, näin sinkkuna on vaikeaa olla himojensa kanssa yksin :D Ja sen takia pillereitä ylipäätään syön, koska kuukautiseni ovat olleet ilman pillereitä todella epäsäännölliset ja runsaat.
Mutta jos kuvitellaan, että kuukautiset tulisivat kutakuinkin säännöllisesti minipillereiden aikana, niin miten menkkoja voi siirtää? Näillä "normaalipillereillähän" se on tosi helppoa.
Ja mites siirtyminen Femodenista Cerazetteen käy, kun ohjeessa lukee, että ei pidä mitään taukoa pillereiden ottamisessa, vaan jatkaa viimeisen normipillerin jälkeen minipillerillä, kun taas gynekologini sanoi, että se 7 päivän tauko pidetään. Itse aion varmaan toimia Cerazetten ohjeen mukaan. Miten muut olette tehneet tämän siirtymisvaiheen?
Yhtään en odota minipillereiden syömistä, mutta verenpaineeni on ollut välillä sen verran korkealla, että lääkäri katsoi parhaimmaksi vaihtaa pillereitä. Tai sitten pitäisi lopettaa se tupakointi, ikuisuusprojekti...- käytössä
Neljättä liuskaa cerazettea napsin.Ei menkkoja, hyvä, koska alhainen hemoglobiini luonnostaan.Seksihalutkin kyll vähissä, tosin kaikki pilsut mielestäni vie ne.
Ei turvotuksia, mutta alussa pukkas parit finnit naamaan.Kaulaan myös tullut vähän, mutta liekö helteen aiheuttamia.Olen tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013