Miesten kommentteja

Nainen kyseleepi

Mikä teissä miehissä oikein on vikana?

Kun nainen jättää, niin alkaa huorittelu ja kaiken maailman valheiden levittely, jopa netissä!
Milloin on alkoholisti, (vaikka olisi absolutisti) milloin on henkisesti sairas, (vaikka terveen paperit olisikin) milloin hyväksikäyttäjä (vaikka todisteita olisi päinvastaisesta) ym, ym.
Eikö miehen ego vaan kertakaikkiaan kestä sitä "häpeää"?
Mitä hävettävää olisi niiden OIKEIDEN tunteiden näyttämisessä?

Ei ymmärrä...

8

627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syltty__

"Mikä teissä miehissä oikein on vikana? "

Väärä kysymys.

Mikä sinun miehessäsi oikein on vikana? Ja mikä sinussa oli vikana kun silloni tuollaisen otit?

Tuo ei nimittäin ole ihan normaalia miehen käytöstä.

• Nainen kysyypi

Luulin tekeväni järkevän, aikuisen naisen päätöksen, koska mikään ei ollut hyvä.
        Turhaa pilata kahden ihmisen elämää moisessa suhteessa.
        Ja silloin paljastui tämä aivan vieras ihminen. Kamalia syytöksiä, kiristystä, haukkumista ja jopa uhkailua.
        Omasta mielestäni itse "ihan normaali" ja "tavallinen", ja eroon asti luulin myös toisen osapuolen olevan...
        Ei normaalia minunkaan mielestä.

• hossi

Miehessä vain ärtymys, katkeruus ja viha epäonnistuneesta suhteesta. Sitä vaan voi olla helppoa purkaa tuollatavalla mut saattaa hivenen kertoa myös vähän henkisestä vajaavaisuudesta?
      Olisko kyseessä vain väärä valinta sinun kohdalta.

• Mies.

mikä joissakin pojissa on vikana tai ei oikeastaan edes vikana, vaan kasvatus kesken syystä tai toisesta.

Toivottavasti törmäät joskus mieheen, niin käsityksesi muuttuu, ettei kaikki ole miehiä, vaikka ääni mörisee ja mälli lentää.

• Nainen kyseleepi

Kaiken maailman purkauksia minäkin jo elämäni aikana saanut niskaani, mutta moinen oli kyllä niin loukkaavaa ja ihmisarvoa alentavaa.
        En oikein tiennyt kuinka suhtautua...
        Mutta nämä muutamat viestit jo auttaa minua näkemään selvemmin.
        Kiitos vastaajille :)
        Huomaan että sydän ja aivot paikallaan olevia miehiä täällä pyörii ;)

• jota tapailin,

oli tuollainen. Ei sitä voinut kyllä kauaa tapailla, kun sillä tais olla jotain skitso-oireitakin. Mutta törkeitä juoruja se levitteli kaikista entisistään, niin lennokkaita etten niitä uskonut. En onneksi tiedä mitä se musta on puhunut sen jälkeen kun pyysin sitä poistumaan kun alkoi meillä riehumaan yksinään. En halunnut enää tapailla, kun se oli niin arvaamaton, agressiivinen, äärettömän pessimistinen, kateellinen, katkera, ilkeä ja paha. Kamala!

Tolla oli kaiketi jotain narsismiakin taustalla. Se ei tuntenut empatiaa. Ajatteli vain rahaa. Ei voinut ymmärtää, ettei ole täydellinen. Siispä naisissa oli aina vika. Pelkäsi aina että muut nauraa sille. Kuvitteli että kaikki ovat sille kateellisia. Piti itseään komeana, hyvän näköisenä ja ikäistään nuorempana (heh) ja korosti niitä joka välissä. Luuli olevansa taivaan lahja naisille, palkinto.

• scale

eroista hoidu kuitenkin iman tollasta sirkusta. Ei kannata yleistää.

• Minä poika ainakin katoaisin kuin se kuuluisa pieru saharaan. Ei näy eikä kuulu. Perään olisi turha lähteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe