Syfilis soitti hard core-tyyppistä, mutta melodista punkkia jo 1981. Siinä soitti tyyppejä jotka myöhemmin soitti muun muassa Takuussa, Alamaailmassa ym. Ketä muita tässä legendaarisessa järvenpääläisbändissä ehti vaikuttaa?
Keitä Syfiliksessä skulas?
6
512
Vastaukset
- tsööz
Nokialla oli myös Syfilis niminen punkbändi suurinpiirtein noihin samoihin aikoihin.
- Tre punk
toi Kohussa soittanut Kulppi ollu just tosta Syfiliksestä?
- sfrtrgn
Tre punk kirjoitti:
toi Kohussa soittanut Kulppi ollu just tosta Syfiliksestä?
joo Kulppi oli.
- carita
sfrtrgn kirjoitti:
joo Kulppi oli.
Mut tässä jäken Syfiliksessä skulas ainakin Luigi, Kapa ja Pasku, nää jotka teki "Tappakaa julkkismulkut", "Hauskaa Syntiä" "Diktaattori" ym.
- Yx vaan
Nokian Syfiliksestä Kulppi siirty Kohu-63:een. Toi Nokian Syfilis oli anarkobändi. Vuosi oli jotain 1981.
- jhgfgxöl
Nokian Syfilikseltä kuulin joskus jonkun demon tyylisen nauhoituksen, oli kova. Valitettavasti nauhan omistaja heitti lusikan nurkkaan tänä vuonna. En muista ketä tässä soitti, Jaxi? Makkara?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297