Syfilis soitti hard core-tyyppistä, mutta melodista punkkia jo 1981. Siinä soitti tyyppejä jotka myöhemmin soitti muun muassa Takuussa, Alamaailmassa ym. Ketä muita tässä legendaarisessa järvenpääläisbändissä ehti vaikuttaa?
Keitä Syfiliksessä skulas?
6
468
Vastaukset
- tsööz
Nokialla oli myös Syfilis niminen punkbändi suurinpiirtein noihin samoihin aikoihin.
- Tre punk
toi Kohussa soittanut Kulppi ollu just tosta Syfiliksestä?
- sfrtrgn
Tre punk kirjoitti:
toi Kohussa soittanut Kulppi ollu just tosta Syfiliksestä?
joo Kulppi oli.
- carita
sfrtrgn kirjoitti:
joo Kulppi oli.
Mut tässä jäken Syfiliksessä skulas ainakin Luigi, Kapa ja Pasku, nää jotka teki "Tappakaa julkkismulkut", "Hauskaa Syntiä" "Diktaattori" ym.
- Yx vaan
Nokian Syfiliksestä Kulppi siirty Kohu-63:een. Toi Nokian Syfilis oli anarkobändi. Vuosi oli jotain 1981.
- jhgfgxöl
Nokian Syfilikseltä kuulin joskus jonkun demon tyylisen nauhoituksen, oli kova. Valitettavasti nauhan omistaja heitti lusikan nurkkaan tänä vuonna. En muista ketä tässä soitti, Jaxi? Makkara?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817