Tietäisikö kukaan täällä, mistä saisi vielä AXE INCA deodoranttia (tai jopa saippuaakin)?
Viimeiset pisarat viimeisestä suihkepullosta kyseistä tuoksua menossa. Korvaavaakaan tuoksua en ole löytänyt muista merkeistä. Toiselta puolelta Suomea en ehkä lähde hakemaan, mutta isomman erän jos saisi jostain tilattua... Tai jos Pohjanmaan (tai Hyvinkään seudun) kaupoista löytäisi, niin käyn kyllä heti hakemassa.
AXE Inca !?
6
1656
Vastaukset
- ovat vaan noiden
COROLLA-poikien suosiossa, ja tietty ne viikset pitää olla =D Kun vaihdat kuule Hugo Bossin BOSS tuoksuun niin johan muijat tykkää, tai Ralp Lauren POLO...tai jopa tämä David Beckhamin INSTINCT on myös hyvä...AXE, (englannissa sitä myydään nimellä LYNX,) is so last season....
- Mä vaan
David Beckhamin tuoksu tappaa siittiöitä, siitä ei tytöt tykkää ;)
- ....niin...
Mä vaan kirjoitti:
David Beckhamin tuoksu tappaa siittiöitä, siitä ei tytöt tykkää ;)
olin muuten jostain lukevinani että ainakin DB:n dödössä olis jotain kiellettyä ainetta, mutta en sitten sen kummemmin ottanut selvää... itse käytän tuota EDT:ä, liekö siinä samaa siittiöntappajaa!!!
- se sama
Älä tuomitse kun et tiedä taustoja.
Ei tykkää varmasti kaikki "muijat" noista sinun mainitsemistasi. Ja tärkeäähän on myös itse pitää tuoksusta. Käytän Ferrari Blackia melko usein. Se on hyvä muuten, mutta vähän liikaa haisee alkoholilta, joten ei sovi joka tilanteeseen. Olen kyllä kokeillut muutamia kalliimpiakin, mutta niistä ei löytynyt yhtään hintansa arvoista tuoksua. (Tai ei ole tähän mennessä löytynyt). Urheiludeodorantit taas ovat oma lukunsa.
Axen deodorantit ei yleensä ole kovin kaksisia, mutta mainitsemani Inca on miellyttänyt sekä minua, että useita "muijia" :)
Ps. Autoni ei ole Toyota - better yet...
tai sitten voit käyttää hiukan mielikuvitusta tuoksun valinnassa... Ei Boss:ssa ja Polo:ssa mitään vikaa ole mutta kun joka viides vastaantulija käyttää samaa...
- Anonyymi
Nytkö ois Axe incaa ni kyllä lähtis naista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346