Jättäjä kärttää seksiä?

hyvinkin entinen kohta

Siis, mikäs on logiikkana kun jättäjä (mies) haluaa edelleen seksiä mun kanssani. Erosta on nyt noin kuukausi eikä ilmeisesti uutta ole löytynyt kun minua kinuaa petiinsä. "Olet ainoa jonka sinne huolisinkaan.. iske mut vaikka baarista mukaasi". Säälittävää.. itte en periaatteestanikaan entisiini ole koskenut; kerran jätetty, soppa hyytynyt. MIEHET, kommenttejanne kaivataan jälleen.. Vaikka kai näitä vastaavia on tälläkin palstalla käsitelty??

Niin joo ja kuulemma nyt on menossa 2 seurusteluvuoden jälkeinen "kriisi", joten ihan puhtaasta erostakaan ei voida puhua. En kuitenkaan ite pidä yhteyttä ukkoon.

11

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehen mielestä suhteenne ei toiminut. Seksihän voi toki toimia, vaikkei muuta olisikaan. Vrt. vakipano.

• scale

Sultahan saisi tuttua ja turvallista seksiä. Lisäksi sulta vonkaamiseen on matalampi kynnys, kuin ventovieraalta.
      Kuukauden kuivan kauden jälkeen kaverin kassit roikkuu uhkaavan alhaalla.

• Kolli_Kellinen

Täytyy tunnustaa, että itsekin olen syyllistynyt tuohon mitä exäsi tekee. Kun uutta kumppania ei ole löytynyt ja seksiä tekee kuitenkin mieli, tuntuu jotenkin turvallisemmalta ottaa yhteyttä siihen exään, jonka kanssa tietää mitä nannaa olisi odotettavissa sillä saralla. En ole oikeastaan koskaan, paria nuoruuden seikkailua lukuunottamatta, harrastanut yhden illan suhteita, sillä hyvään seksiin oppii mielestäni vain ajan kanssa, elämällä yhdessä.

• alkup.

mitäs se hyödyttää? Tuntuu että yritetään lämmitellä välejä.

• Kolli_Kellinen
        alkup. kirjoitti:

mitäs se hyödyttää? Tuntuu että yritetään lämmitellä välejä.

...paitsi jalkovälejä ;)

Tällaisessa tilanteessa pitää ajatella seksi seksinä ja that's it.

Hyödyttää se ainakin sen verran, että ei tarvitse epätoivoisesti metsästää seksiseuraa baareista.

• puutteessa

haluaa olla sun fuckbuddy

• adrianleewerkuhn

Kerran takavuosina, kun jätin yhden mimmin(ainut kerta kun mä olen ehtinyt ketään koskaan jättää), niin parin kuukauden päästä sattumalta törmättiin soittoruokalassa ja mentiin siitä sitten vielä mun luokse puimaan edesmenneen parisuhteemme traagisia kipupisteitä..

Mä kyllä itseasiassa halusin vaan tämän kunnioitetun exän kanssa(joka siis ei ollut siinä vaiheessa enään neitsyt) suoraan hetekkaan, mutta tämä kaksinkertaisesti entinen (sekä neitsyt että naisystävä) ei suostunut.

Ja vielä muutama kuukausi takaperin oli petipolkka soinut railakkaasti. Ja nyt sitten paitsi jalat myös kädet tiukasti ja hurskaasti yhdessä. Naiset on ihmeellisiä..

ps. Nainen puhuu parisuhteessa mahdollisen eron koittaessa tekevänsä kenties vuosien mitä perusteellisimman surutyön. Uskokoon ken tahtoo.

Aina kun allekirjoittanut on eronnut, mimmillä on roikkunut suurinpiirtein seuraavana päivänä joku uusi(tosin aika vaatimaton) mies kainalossa.

Siis siinä vaiheessa, kun mä vasta olen alkanut edes suunnittelemaan paitsi teryleenien prässäystä myös tiketin varaamista seuraaviin paikallisen nuorisoseuraintalon iltamiin.

• Kolli_Kellinen

Miehet ovat riippuvaisia seksistä ja naiset ihmissuhteista. Kumpi sitten lienee parempi: Se, että katkenneen suhteen jälkeen aloittaa heti uuden suhteen (joka on kuitenkin yleensä tuomittu epäonnistumaan) vai se, että vonkaa exältä seksiä, koska ei halua hypätä heti uuteen suhteeseen.

Ehkä pitäisi olla olemassa jonkinlainen deittiklubi, jonka jäseneksi pääsisivät vasta eronneet, jotka eivät halua heti uutta suhdetta, vaan pelkästään seksiä. Jos seksin saanti olisi turvattu, surutyötä voisi tehdä kaikessa rauhassa.

• adrianleewerkuhn
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Miehet ovat riippuvaisia seksistä ja naiset ihmissuhteista. Kumpi sitten lienee parempi: Se, että katkenneen suhteen jälkeen aloittaa heti uuden suhteen (joka on kuitenkin yleensä tuomittu epäonnistumaan) vai se, että vonkaa exältä seksiä, koska ei halua hypätä heti uuteen suhteeseen.

Ehkä pitäisi olla olemassa jonkinlainen deittiklubi, jonka jäseneksi pääsisivät vasta eronneet, jotka eivät halua heti uutta suhdetta, vaan pelkästään seksiä. Jos seksin saanti olisi turvattu, surutyötä voisi tehdä kaikessa rauhassa.

Erinomainen ajatus.

Ja tässä deittiklubissa "juuri eronneille" olisi ehdoton kielto minkään muun kuin seksisuhteen muodostamiselle.

Jos tälläisiä klubeja syntyy viljalti, alkaa allekirjoittaneelle tulla kiire vakituiseen parisuhteeseen, jotta siitä sitten pääsee mahdollisimman pikaisesti eromaan...

• noin se taitaa olla
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Mutta eivätkö miehet olekaan riippuvaisia ihmissuhteista? Niin moni mies on vetänyt itsensä hirteen, kun nainen on jättänyt.

Toi deittiklubi ois hyvä idea. Taitais kyllä enemmistö jäsenistä olla miehiä...

• berlin..

Se on just sitä mitä sä kirjoitit. Mies kuvittelee että kun sitä on puutteessaa, niin kyllä se kiva "exä" hänelle sitten sitä pildeä antaa. Hän ajattelee, että nythän se on kivempaa kun ei tartte sen "kaamean" akan kanssa seurustella. Älä anna sille, olkoon puutteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4849
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3185
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      208
      2662
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1575
    Aihe