Olen sinkku, tai paremminkin vanhapiika. Kesällä näkee paljon pareja ja lapsiperheitä ja silloin herää ajatus sisällä, että kunpa sais seurustella ja viettää kesää ja koko loppuelämäänsä toisen kanssa ja toisen sydämen lähellä. No, toisaalta on omia askareita ja töitä, jotka vievät aikani. Kuitenkin tuntuu myös hyvältä kun näkee paljon onnellisia ja rakstuneita ihmisiä, koska mulle tulee olo, siis pieni toivon kipinä, että ehkä jonain päivänä sinkkukin tapaa toisen yksinäisen. Ihanaa, että ihmiset rakastuvat, kihlautuvat ja menevät naimisiin tai rekisteröivät suhteen. Toivon koko sydämestäni, että kaikilla ihmisillä olisi hyvä olla - joko yksin tai kaksin.
nauttien kesästä - sinkkunakin
3
325
Vastaukset
- niin sitä pitää
Olipa mukavaa luettavaa :)
Minullakin on ollut oikein mukava kesä, vaikka olenkin sen sinkkuna viettänyt. Tänäänkin on aika kulunut oikein leppoisasti, kun on riittänyt kaikenlaista pikku puuhaa.
Viikonloppuna näkee taas monia vanhoja ystäviä, joten odotan jo innolla perjantaita. Veljelleni syntyy syksymmällä esikoinen ja olen aidosti onnellinen hänen puolestaan. Elämä on paljon kiinni siitä, mikä oma asenne on.
Minustakin on mukava katsella, kun nuoripari ei näe muuta kuin toisensa rakkauden huumassaan, tai kun vanhempi pariskunta on kuin kasvanut yhteen vuosien saatossa. Eihän se ole minulta pois, vaikka
toiset ovatkin löytäneet parinsa ja ovat rakastuneita.
Se antaa toivoa, kuten sanoit. Ehkä joku päivä minullakin on kumppani, jonka kanssa voi elämäni jakaa. Ennen sitä keskityn tekemään sinkkuelämästäni mukavaa. Yksinäisyyden tuskailu kotona ei minusta ole kovin mukavaa.- miljami
Sinunkin teksti oli hyvä lukea. Se on todellakin ihmisestä itsestä kiinni miten elämänsä haluaa elää. En tietenkään väitä, että sinkkuus aina tuntuu mukavalta, mutta mukavalta tuntuu tämä asenne: nauttia elämästä päivä kerrallaan näin ja keskittyen omiin askareisiin, joista saa voimaa. Voimaa ja iloa voi saada myös esim. sinun tapauksessa veljen esikoisen syntymisestä tai joku toinen sinkku saa energiansa vaikkapa musiikista tai maalaamisesta.
Onhan se hauska nähdä kuinka joistakin pareista oikein loistaa se yhdessä olemisen onni ulospäin. Ehkä meilläkin joku päivä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393