nauttien kesästä - sinkkunakin

miljami

Olen sinkku, tai paremminkin vanhapiika. Kesällä näkee paljon pareja ja lapsiperheitä ja silloin herää ajatus sisällä, että kunpa sais seurustella ja viettää kesää ja koko loppuelämäänsä toisen kanssa ja toisen sydämen lähellä. No, toisaalta on omia askareita ja töitä, jotka vievät aikani. Kuitenkin tuntuu myös hyvältä kun näkee paljon onnellisia ja rakstuneita ihmisiä, koska mulle tulee olo, siis pieni toivon kipinä, että ehkä jonain päivänä sinkkukin tapaa toisen yksinäisen. Ihanaa, että ihmiset rakastuvat, kihlautuvat ja menevät naimisiin tai rekisteröivät suhteen. Toivon koko sydämestäni, että kaikilla ihmisillä olisi hyvä olla - joko yksin tai kaksin.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin sitä pitää

Olipa mukavaa luettavaa :)

Minullakin on ollut oikein mukava kesä, vaikka olenkin sen sinkkuna viettänyt. Tänäänkin on aika kulunut oikein leppoisasti, kun on riittänyt kaikenlaista pikku puuhaa.

Viikonloppuna näkee taas monia vanhoja ystäviä, joten odotan jo innolla perjantaita. Veljelleni syntyy syksymmällä esikoinen ja olen aidosti onnellinen hänen puolestaan. Elämä on paljon kiinni siitä, mikä oma asenne on.

Minustakin on mukava katsella, kun nuoripari ei näe muuta kuin toisensa rakkauden huumassaan, tai kun vanhempi pariskunta on kuin kasvanut yhteen vuosien saatossa. Eihän se ole minulta pois, vaikka
      toiset ovatkin löytäneet parinsa ja ovat rakastuneita.

Se antaa toivoa, kuten sanoit. Ehkä joku päivä minullakin on kumppani, jonka kanssa voi elämäni jakaa. Ennen sitä keskityn tekemään sinkkuelämästäni mukavaa. Yksinäisyyden tuskailu kotona ei minusta ole kovin mukavaa.

• miljami

Sinunkin teksti oli hyvä lukea. Se on todellakin ihmisestä itsestä kiinni miten elämänsä haluaa elää. En tietenkään väitä, että sinkkuus aina tuntuu mukavalta, mutta mukavalta tuntuu tämä asenne: nauttia elämästä päivä kerrallaan näin ja keskittyen omiin askareisiin, joista saa voimaa. Voimaa ja iloa voi saada myös esim. sinun tapauksessa veljen esikoisen syntymisestä tai joku toinen sinkku saa energiansa vaikkapa musiikista tai maalaamisesta.

• Onhan se hauska nähdä kuinka joistakin pareista oikein loistaa se yhdessä olemisen onni ulospäin. Ehkä meilläkin joku päivä... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe