Onko ulkonäkö tärkein?

Minni-Matleena

Olen nyt muutamana päivänä lukenut tätä palstaa ja minulle on tullut sellainen vaikutelma, että useimmat tänne kirjoittavat miehet haluavat viestittää ulkonäön olevan naisen tärkein ominaisuus heille. Onko tämä oikea käsitys, kun en ole perehtynyt aikaisempiin kirjoituksiin täällä?

Voisitteko kertoa missä suhteessa katsotte seuraavia asioita kumppanin valinnassa: persoonallisuus, älykkyys, ulkomuoto. Esimerkiksi 1/3 persoonallisuus, 1/3 älykkyys, 1/3 ulkomuoto.

47

7851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli....

jos on upea ulkonäkö mutta tympeä luonne, niin ei se yhtäkkiä olekaan niin kauniin näköinen

jos on tavallisen näköinen mutta hurmaava luonne, niin ulkonäkökin korostuu

ei voi jaotella prosenteilla

kokonaisuutta katson

• Minni-Matleena

tosiaan niin rasittava, ettei sitä jaksa millään.

Eikö sinulle ole mikään noista kolmesta tärkein vai ovatko kaikki samanarvoisia?

• Kenkuru

Erittäin juuri näin. Hemaisevinkin tyttö muuttuu ulkonäöltäänkin omassa mielessäni v-maiseksi naakaksi, jos luonne paljastuu sellaiseksi. Ja ehdottomasti tavallista harmaavarpusta katsoo ulkonäönkin puolesta kuin uusin silmin, jos kuoren alta ilmenee mukava ja miellyttävä ja muuten mielenkiintoinen luonne.

• Janne**

Ei ulkonäkö ole ainakaan mulle tärkein. Mutta kyllä suurin osa naisista on pinnallisempia kuin miehistä. Kun miettii sitä miten helposti se tavallisen näköinen ja pulskempikin nainen voi saada kainaloonsa sen komean miehen. Naiset taas hakee vaan sitä lihaksikasta priima vartaloa ja komeita kasvoja.

• hehehe...

"Mutta kyllä suurin osa naisista on pinnallisempia kuin miehistä"

vähänkö repesin :D

• pauliina -84

...niin väärässä...
        Kun juttu on se, et mulle ainakin kelpais tavallisenki näkönen, ei mikään lihaksikas priima, jota koko ajan ois joku kyttäämässä... ja ite oon kyl nätti (jos ei sem us ylpeetä tee, vaik noin sanonki, mut se on kaiketi keskivertomielipide) eikä noita miehiä jonossa oo ollu... Kysynpä vaan, et mitä miehet oikeesti pidätte kauniista naisista, nekö on ylpeitä jos on itsevarmuutta?

Mut mukava kuulla mieheltä, ettei sillä ulkonäöllä oo niin väliä... Onkohan sulla kokoemustietoa tosta väitteestä, et naiset on pinnallisempia...?

• Janne**
        pauliina -84 kirjoitti:

...niin väärässä...
        Kun juttu on se, et mulle ainakin kelpais tavallisenki näkönen, ei mikään lihaksikas priima, jota koko ajan ois joku kyttäämässä... ja ite oon kyl nätti (jos ei sem us ylpeetä tee, vaik noin sanonki, mut se on kaiketi keskivertomielipide) eikä noita miehiä jonossa oo ollu... Kysynpä vaan, et mitä miehet oikeesti pidätte kauniista naisista, nekö on ylpeitä jos on itsevarmuutta?

Mut mukava kuulla mieheltä, ettei sillä ulkonäöllä oo niin väliä... Onkohan sulla kokoemustietoa tosta väitteestä, et naiset on pinnallisempia...?

Kadullahan sen näkee miten komeilla miehillä on lihavia ja tavallisen näköisiä naisia, kun taas kauniilla naisilla on aina joku adonis kyljessä.

• Janne**
        hehehe... kirjoitti:

"Mutta kyllä suurin osa naisista on pinnallisempia kuin miehistä"

vähänkö repesin :D

Faktahan se on että naiset ovat pinnallisempia kuin miehet.

• neito...
        Janne** kirjoitti:

Kadullahan sen näkee miten komeilla miehillä on lihavia ja tavallisen näköisiä naisia, kun taas kauniilla naisilla on aina joku adonis kyljessä.

Kuvittelet heti että ne kauniit naiset on niiden adonisten kans ulkonäön takia... et voi tietää minkälainen luonne heillä on. Oon kyllästyny ku ihmiset ulkonäön perusteella arvioi luonnetta, kaikki suhteet on erilaisia, ja mistä tiedät että onko ne miehet niille pullukoille uskollisia edes? Ei mun mielestä ulkonäön perusteella voi päätellä mistään yhtään mitään.

• moro!
        Janne** kirjoitti:

Faktahan se on että naiset ovat pinnallisempia kuin miehet.

Jo pelkästään tuo sun vastauksesi todistaa että olet väärässä. :)

Enkä enää jaksa tuohon sinun provoiluusi vastailla. En vaan jaksa tuota juupas eipäs väittelyä, joten se on menox sano annie lennox!

• sekä että
        Janne** kirjoitti:

Itse olen kanssa ihmetelly noita "eri pari" pariskuntia. Niitä näkee molemmanlaisia. Itselläni erittäin kaunis (vois luulla malliksi) naispuolinen kaveri, joka seurustelee. Noh, ekan kerran kun näin sen ukon, niin en voinut uskoa silmiäni. Se oli tän naisen täydellinen vastakohta, oikeen amisjuntti ja tyylitön pelle. Älyllisestikin he ovat vastakohtia, naisella akateeminen koulutus, fiksu ja sivistynyt, miehellä vissiin joku amislinja käyty ja niin idioottimaista pilluläppää heittää. Järkyttävintä on, että tällaisia pariskuntia näkee joka päivä, sekä niitä sinun mainitsemia, että on hyvännäkönen kundi, ja sillä joku hirvee jokinorsu kainalossa.

• Annnnnnnnnnnnnna

useimmat miehet/jätkät katsovat yleensä ulkonäköön. pitäisi olla laiha ja paris hiltonin kasvot että olisi mitään mahdollisuuksia. TÄmä pätee ainakin nuorilla ja miehenaluilla. Olen kyllä sen jo itsekkin huomannut, että läskimakkaroilla en iske miehiä. vaikka kasvoni ovatkin kauniit ja olen muutenkin vartaloltani sopusuhtainen. Mutta en ole laiha, se on ongelma. Joudun siis nunnaksi. :/ olisi kiva tavata edes yksi nuori, joka ei ajattele 99% ulkonäköä. :(

• normaalikroppamies

Sä voit laihduttaa. Minä en voi mitään naamalleni. En ole miljonääri...

• Annnnnnnnnnnnnna
        normaalikroppamies kirjoitti:

mähän voin kyllä laihduttaa, se on aivan totta. mutta toisaalta, nytkun olen lihava, tiedän, että jos jätkä edes hetkeksikään kiinnostuu minusta ulkonäköni perusteella, hänelle se ei merkitse niin paljoa. :)

• tarkennus...

Hyvä Annnnnnnnnnnnnna.
        Lausehan alkaa isolla kirjaimella ja myös erisnimet kirjoitetaan isolla, vaikka ei Paris Hilton mielestäni sitä ansaitsisikaan.
        Lauseen toisen kirjaimen ei kuulu olla iso.

Asiaan...

Se että olet jo huomannut, ettet iske läskimakkaroilla miehiä, tuli kyllä ihan puskista... En usko että iskisit ilman niitäkään.
        Muista pysyä kuitenkin laihana ja ilmoita se suoraan, sillä sopusuhtaisia naisia ei olekaan.
        On vain laihoja ja lihavia.
        Vähemmän kaunistakin naista pystyy laittamaan, kunhan se ei ole "sopusuhtainen".
        Sinuna kyllä suuntaisin katseeni meihin hieman varttuneimpiin miehiin, kun näin kypsemmässä iässä ei tule oltua niin ronkeli enään.
        Lähinnä riittää, että olet nuori ja luntahtava.

Lämmintä kesää ja mukavia iskuhetkiä ;)

• Annnnnnnnnnnnnna
        tarkennus... kirjoitti:

Hyvä Annnnnnnnnnnnnna.
        Lausehan alkaa isolla kirjaimella ja myös erisnimet kirjoitetaan isolla, vaikka ei Paris Hilton mielestäni sitä ansaitsisikaan.

Asiaan...

Se että olet jo huomannut, ettet iske läskimakkaroilla miehiä, tuli kyllä ihan puskista... En usko että iskisit ilman niitäkään.
        Muista pysyä kuitenkin laihana ja ilmoita se suoraan, sillä sopusuhtaisia naisia ei olekaan.
        Vähemmän kaunistakin naista pystyy laittamaan, kunhan se ei ole "sopusuhtainen".
        Sinuna kyllä suuntaisin katseeni meihin hieman varttuneimpiin miehiin, kun näin kypsemmässä iässä ei tule oltua niin ronkeli enään.

niin mä oon ruvennut miettimään, että eiköhän ne miehet minusta kiinnostu, jos eivät, niin itsehän siinä menettävät tällaisen hyvän tytön. :)

• Kenkuru
        Annnnnnnnnnnnnna kirjoitti:

niin mä oon ruvennut miettimään, että eiköhän ne miehet minusta kiinnostu, jos eivät, niin itsehän siinä menettävät tällaisen hyvän tytön. :)

Tahtonsa vastaisesti yksineläjää ei hirveästi lohduta tuo "eivät tiedä mitä menettävät" -ajattelu...

• tarkennus tässä
        tarkennus... kirjoitti:

Hyvä Annnnnnnnnnnnnna.

Asiaan...

Mitä ihmettä tarkoittaa "enään"? Ilmeisesti tarkoitat sanaa "enää". Siihen sanaan ei kuulu ylimääräistä n-kirjainta loppuun.

• ..hah..
        normaalikroppamies kirjoitti:

..toi oli hyvä

• No ensimmäisessä katsekontaktissahan ulkonäön merkitys on lähellä 100% ja jos se ulkonäkö on kiva niin sen jälkeenhän ulkonäön merkitys laskee, ja muitten ominaisuuksien merkitys nousee.

Myöhemmässä vaiheessa luultavasti noitten kolmen ominaisuuden merkitys on juuri tuollainen yksi kolmasosa jokaiselle.

• Minni-Matleena

ulkonäkö muodostuu tärkeimmäksi valintaperusteeksi, koska vain kauniit valikoituvat "toiselle kierrokselle", jossa ulkonäön merkitys laskee.

• Minni-Matleena kirjoitti:

ulkonäkö muodostuu tärkeimmäksi valintaperusteeksi, koska vain kauniit valikoituvat "toiselle kierrokselle", jossa ulkonäön merkitys laskee.

on taas sellainen käsite joka on katsojasta kiinni. Pitäähän sen toisen jossain mielessä olla ilo silmälle.

• Kyyhkyläisesi

ei voi jakaa matemaattisesti sektoreittain. Pääsääntö on, että kiinnostun miellyttävän näköisestä ihmisestä. Miellyttävyys ei merkitse symmetristä kauneutta/komeutta välttämättä, vaan siihen liittyy myös olemukselliset seikat kuten rauhallisuus, itseluottamus ja tasapaino.

Näiden jälkeen luonneviat ja persoonallisuushäiriöt voivat tehdä täydelliset turnoffit, kunhan tyyppiin tutustuu hieman paremmin.

Eli toisin sanoen harvemmin kiinnostun kireän oloisesta nurkkahiirulaisesta, vaikka hän olisikin mitä hyväsydämisin ja viisain ihminen. Siedän huonosti lähelläni itseään kyseenalaistavia ihmisiä ja siksi on reilua säästää myös heidät minun seuraltani.

• Minni-Matleena

tärkeää, koska huono itseluottamus heijastuu usein käytökseen ikävällä tavalla. Minullekin itseluottamus ja tasapainoisuus ovat tärkeitä, mutta kovin rauhallinen ei tarvitse olla.

• vink

Kiinnostusta ei voi toivomallasi tavalla jakaa matemaattisesti osatekijöihin, kuten joku jo huomautti.

Voidaan kuitenkin sanoa, että ulkonäkö on naiselle se kriittisin tekijä, johon miehet keskimäärin eniten kiinnittävät huomiota. Erityisesti jos tavoitteena on pelkkä seksi.

Vakavassa tapauksessa luonne & kemiat korostuvat voimakkaasti, aivan kuten naisillakin. Miehet eivät lähde parisuhteeseen pelkän kauneuden perässä vaan tuolloin kriteerit ovat tiukemmat.

• Minni-Matleena

että miehillä siinä vakavassakin tapauksessa luonteen lisäksi on vaatimuksena hyvä ulkonäkö?

• vink
        Minni-Matleena kirjoitti:

että miehillä siinä vakavassakin tapauksessa luonteen lisäksi on vaatimuksena hyvä ulkonäkö?

Ei kannata takertua liikaa tuohon hyvään ulkonäköön, sillä se määrittyy katsojan silmässä. Alfaurokset pitävät vain kaunokaisia kauniina, perusjannut pitävät myös perustyttöjä kauniina jne.

Mieti mitä naiset vaativat miehiltä, sillä miehillä on suunnilleen samat vaatimukset naisille. Ainoa merkittävä poikkeus on miesten korostunut kiinnostus naisten hyvään ulkonäköön, mutta se on kuitenkin vain yksi kriteeri monien joukossa.

Eli vastauksena kysymykseesi: kyllä, vakavissa tapauksissa ulkonäkö on erityisen tärkeää.

Ja näin se toimii useimmilla käytännössä: omasta mielestä hyvännäköisistä etsitään sitä, jolla myös luonne on kunnossa. Ja ne ovatkin sitten pirun harvinaisia.

• syltty__
        Minni-Matleena kirjoitti:

"että miehillä siinä vakavassakin tapauksessa luonteen lisäksi on vaatimuksena hyvä ulkonäkö?"

Yleensä näin on, jos miehellä on varaa sitä vaatia. Eli jos mies on itse komea, hän kyllä vaatii että kumppani on kaunis. Jos mies on tavallinen, hän vaatii että kumppanikin on tavallinen, ruma ei yksinkertaisesti kelpaa. Jos mies taas on ruma, hän ei voi juurikaan vaatia mitään ;)

Miehellä siis kumppanin ulkonäön vaihtelu alaspäin on pienempi kuin naisella. Mies ei mielellään ota omaa tasoaan rumempaa naista, silloin pitää naisessa olla jotain todella erikoista.

• Syltty__

Jostain mystisestä syystä "kemiat eivät vain kohtaa" jos tytöllä on vaikkapa reilusti ylipainoa tai ei-kauniit kasvot ;))

• sanoa..

Että siinä tytössä vain ei ole sitä "jotain"!!

• noille

Ulkonäöllä on jotain merkitystä, ei sitä käy kieltäminen. Itse ihastun ensin johonkuhun tämän ulkoisten ominaisuuksien takia ja sitten joko päätän tehdä lähempää tuttavuutta tai unohtaa koko jutun. Homma on kuitenkin niin että tutustumisen jälkeen, jos olen ollut rohkea, keskityn yhteisiin hetkiin, ja siihen kuinka rauhalliselta, hyvältä ja helpolta toisen kanssa oleminen tuntuu. Tällöin tuo ulkonäkö jää jo enemmän taustaseikaksi. Tosin odotan että toinen pitää huolta omasta ulkonäöstään samalla tavalla kuin minä omastani. Jos molemmat näkevät asian samalla tavalla, niin eikö silloin ole jo kyse siitä että asiat nähdään samalla tavalla, ja arvostetaan samanlaisia asioita? Miksi siitä pitää tehdä jonkinsortin ongelma ja pulma, jos toiset päättävät olla sellaisen kanssa jolla on samanlaiset asenteet ja ideologia?

• niin...

... en huomannut edellisessä viestissä ilmaista, että olen siis miespuolinen ihminen. Jos se nyt vaikuttaa jotenkin jonkun mielipiteeseen tuosta viestistä. :)

• jooh77

ulkonäkö ei ole tärkein tekijä, mutta jos ilmoittaa suosikkeihinsa amnestyn, niin ei ole mikään ihme jos miestä ei saa, vaikka olis kuinka hyvän näköinen

• eioonikkiä

..joskus on vain ilmaistava mielikuvansa suoraan. Kokemukseni on, että suuri osa tänne kirjoittavista miehistä ei oo koskaan naista nähnytkään.;D Siitä sitten varmaan nuo "Pamelaa ihannoivat" jututkin.

Kyllä sen nyt vaan usein huomaa ihmisen kirjoituksista, että onko sillä mitään oikeaa "liveä", ts. että onko koskaan elänyt oikeasti, muutoinkin kuin netissä.

Tuntemistani fiksuista ja miehekkään komeista miehistä yhdelläkään ei ole niin torjuva asenne naisiin, kuin joillakin nettimiehillä.;D

On saittimiehissä myös niitä mukavan tuntuisiakin, tosin.;)

• Syltty__

"Tuntemistani fiksuista ja miehekkään komeista miehistä yhdelläkään ei ole niin torjuva asenne naisiin, kuin joillakin nettimiehillä.;D "

Netissä on helppo esittää tylyä ja kovaa. Todellisuudessa netissä katkeria kommentteja naisista suoltava mies on aika todennäköisesti sulaa vahaa todellisen naisen seurassa.

• ----tyttö----

Olen mukava ja älykäs nuori nainen, kehuttu kauniiksikin, mutta miestä ei vaan löydy. Tulen tosi hyvin juttuun miesten/poikien kanssa, mutta ikinä ei tule kiinnostavilta tyypeiltä aloitetta. Olen kaikille vain se hyvä kaveri. MISSÄ VIKA??
      Ehkäpä siinä, että olen aika lyhyt, enkä ole laiha! Miehet todellakin kiinnittävät huomion ulkonäköön..
      Tai sitten olen liikkunut väärässä seurassa..
      Mutta alkaa jo yksinelo riittää, ei ole kivaa :´/

• teekoo

hurmas nainen älyllä,hymyllä ja sen jäkeen tuntuu et hän kaunistuu vain joka päivä.

• Mopo62

Kaikki kolme ovat tärkeitä. Hyvä vain muistaa, että mikään noista kolmesta ei ole absoluuttisesti sama eri miehille. Käytän ylihelppoja esimerkkejä silläkin uhalla, että aina joku tarttuu esimerkkiin varsinaisena asiana.

1) Kauneus/Rinnat. Minun mielestäni pienet rinnat ovat kauniit - en pidä suurista rinnoista. Monilla miehillä lienee toisin päin.

2) Älykkyys/Piikikkyys kommenteissa. Monet pitävät älykkäistä, kuten minä. En kuitenkaan pidä kärkkäistä rääväsuista, jotka pyrkivät tuomaan omaa pätevyyttään esille. Varmat, älykkäät ihmiset ovat oma itsensä. Se on kaunista. Piikiset ja ruma kommentit ovat luotaan työntäviä.

3) Persoonallisuus. Persoonallisuus on rohkeutta olla oma itsensä. Tietysti on pitänyt tutkiskella itseään tietääkseen, kuka on on ja mitä tahtoo.

Sitten on vielä liuta seikkoja, jotka voivat vesittää kaiken edelläolevan. Minä en hyväksy mm päihteiden käyttöä lainkaan. Masentavan harvassa on nykyään täysin raittiita ihmisiä. Minun kaltaiseni raittiit, ulkoilevat eläin- ja lapsirakkaat miehet on tuomittu yksinäisyyteen liitossakin. Koirahan lähtee aina lenkkikaveriksi, kuitenkin.

• onha joo

no ei ehkä ole tärkein mutta on sekin minusta todella tärkeetä siis ulkonäkö, kun kerran pitää harrastaa seksiä, suudella ym että sitä haluaa tehdä ja kumminki hyvänäköset on namii! ;D

• rumilus.

Kyllä mä ymmärrän. itse olen niin ruma etten koskaan saa naista. En ole ikinä suudellut ja ikää on jo kohta 40 vuotta.

• perse reikä suussa

Miehille ei ole, mutta naisille on.

Eli siis miesten pitää olla täydellisiä, naiset saa olla ylipainoisia sun muuta koska he ovat naisia. ihan vaan siksi.

• tavis mies.

Naiset haluu niitä komeita , pitkiä miehiä. Ei tällänen alle 170 cm ole kiinnostava koskaan ollut. Naisille miehen ulkonäkö on tärkeetä. Mulle kelpaa ihan tavis nainen mut itse en kelpaa tavis naiselle.

• bbooyy

Kyllä minä ainakin ihastun niihin mukaviin ja itseni kanssa samanhenkisiin naisiin, eivätkä läheskään aina ole olleet niitä valtaosan (miehistä) mielestä parhaimman näköisiä, mutta eivätpä kyllä rumiakaan. Toki ulkonäköhän on varmasti kaikilla ihmisillä se, millä tehdään ensi vaikutelma. Olen mielestäni aina ihastunut ulkonäöllisesti itseni kanssa samantasoisiin naisiin.

Ihmisillä on muutenkin hyvin yksilölliset ihanteet, niin aika monen tyyppinen nainenkin voi olla joidenkin mielestä erittäin hyvännäköinen. Ei ole olemassa tietyntyyppistä naista joka on kaikkien mielestä kaunein :D

Itsellä menee tuo suhteuttaminen suurinpiirtein näin: 60% luonne, 30% ulkonäkö, 10% muut asiat... mielestäni valtaosa naisista on kumminkin älykkäämpiä kuin minä, joten en pidä sitä niin hirveän suurena kriteerinä :D. En nyt kumminkaan ole ihan tyhmäkään ;)

• Ei_oikein_kiinnosta

No itellä menee 80% ulkonäkö, 10% luonne ja 10 % älykkyys, kokoajan saa potkia liian rumia ja tavallisen näköisiä naisia pois, sekä näitä kivannäköisiä, jotka ei oo ees nättejä, saati sitten hyvännäköisiä eikä todellakaan kauniita, varsinkin jos menee baariin, inhottavaa että tullaan yrittää, silloin harvoin kun mä jotain yritän, se on yleensä parhaimman näköinen nainen koko paikassa, aattelin pistää rimaa vähän alemmaksi, koska niitä omasta mielestä tarpeeksi hyvännäköisiä naisia jolla on riittävän muodokas kroppa oon nähnyt vaan yhden, ja sekin oli latino Maltalla. En todellakaan halua että nainen on fiksumpi kuin minä, koska itse olen älykkäämpi yleisälykkyyden osalta kuin 99% väestöstä, muiden älykkyyden osa-alueiden osalta oon älykkäämpi kuin 95-97%. Luonteellakaan ei ole loppujen lopuksi merkitystä, koska suurin osa naisista on aika paskamaisia selkään puukottajia, kivoja naisia löytyy lähinnä aasialaisista jotka ei miellytä silmää. Joo ja saan halutessani suurimman osan naisista, mutta Suomessa ei oo kovin kova taso, yleisesti ottaen en saa tosin niitä aivan täydellisiä naisia, mutta en voisi ikinä seurustella tavallisen näköisen tai varsinkaan ruman kanssa, pidän jopa monia nättejä tyttöjä kavereina, koska kavereina ne on jees, mutta ulkonäkö ei kelpaa. Olen siis mies, johon varsinkin noilla lyhyillä naisilla on kauhee kompleksi, koska oon yli 190, voisin sanoa jopa komea, mutta kranttu tosielämässä. Netissä tosin lähettelen kivannäköisille naisille viestejä, mutta en mä oo kauheen kiinnostunut jos joku on kivannäköinen, eli oon mieluummin yksin.

• Ei_oikein_kiinnosta

Sori, toi edellinen kommentti vaikutttaa naisvihamieliseltä vähän ehkä, eikä se oo tarkoitus, en vaan halua särkeä naisten sydämiä josta en oo kiinnostunut, niin en lähetä heille turhia signaaleja, enkä mene heidän kanssaan sänkyyn. Mun mielestä on reilua, että jätän ne naiset josta en oo kiinnostunut muille miehille, enkä pyöritä haaremia, jos joku toinen mies voi sellaista perusnaista rakastaa, niin eikö oo parempi, että ne saa ne naiset. Se oikeesti menee niin, että moni jää ilman naisia, kun muutama pyörittää jotain kymmenen naisen haaremia, eli en halua käyttää omaa asemaani hyväksi väärin. Anteeksi toi edellinen avautuminen.

• Hyvä persoona, mutta

Vaatimattomammilla naisilla on harvoin tilaisuutta osoittaa hyvää luonnettaan, kun miehet ovat jo vehkeensä johdattamina kääntäneet huomionsa niihin prinsessoihin.

Jos sen miehen onnistuu itselleen saamaan, niin viisikymppisenä sen viimeistään menettää nuoremmalle versiolle, kun villitys iskee.

Eihän ne aivan kaikki miehet ulkonäköneskeisiä ole, mutta faktahan on se, että maailma on pullollaan nuoremman vuoksi jätettyjä naisia. Se kertoo olennaisen siitä mikä miehiä kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      93
      4700
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4009
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      158
      3807
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2648
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      135
      2598
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2077
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1729
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe