Tiedote naisille, jotka etsivät miestä isolla M:llä.
Jos mies kirjoitetaan isolla M:llä muulloin kuin virkkeen alussa, tarkoitetaan miestä nimeltä Mies. Vuodesta 1940 lähtien vain 77 miestä on Suomessa saanut nimekseen Mies. Onnea etsintään :p
Lähde: Väestörekisterikeskus
Tiedote naisille
7
1158
Vastaukset
lainata tuota ja lisätä omaan deittiprofiilini loppuun ;)
- Nimetön
pitäskö siihen sitten laittaa että haetaan miestä isolla P:llä
Paskahousuja kaikki... :O)- 77 miestä
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
- oinasnainen
77 miestä kirjoitti:
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DD - Poika pienellä p:llä :)
oinasnainen kirjoitti:
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DDMinulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :| - leijonana
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|Näin sitä eri murteella haastaessa tulee väärinkäsityksiä : )
- oinasnainen
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|mä meinaan tällä lausahduksella
"'hänen' pillinsä mukaan" ett nainenki sais
päätösvaltaa....siis meinaan sitä ett mulla on
käyny niin ett mies päättää millon tavataan,mihin mennään,mitä tehään....
en halua joutua "tossun alle". sitä mä meinasin.
jos mulla ois mies joka on "minä vien tyyppiä" ja oikein mukava sellainen, jonka seurassa
viihtyy niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638