Tiedote naisille

77 miestä

Tiedote naisille, jotka etsivät miestä isolla M:llä.

Jos mies kirjoitetaan isolla M:llä muulloin kuin virkkeen alussa, tarkoitetaan miestä nimeltä Mies. Vuodesta 1940 lähtien vain 77 miestä on Suomessa saanut nimekseen Mies. Onnea etsintään :p

Lähde: Väestörekisterikeskus

7

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainata tuota ja lisätä omaan deittiprofiilini loppuun ;)

    • Nimetön

      pitäskö siihen sitten laittaa että haetaan miestä isolla P:llä

      Paskahousuja kaikki... :O)

      • 77 miestä

        Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?


      • oinasnainen
        77 miestä kirjoitti:

        Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?

        kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
        sai oikein nauraa kunnolla :DD
        kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
        oli oikein tarpeen :)))

        mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
        miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
        ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
        sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
        voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
        'hänen' pillinsä mukaan....etc.

        mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
        eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
        sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
        ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
        se on mies isolla M:llä :DD


      • Poika pienellä p:llä :)
        oinasnainen kirjoitti:

        kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
        sai oikein nauraa kunnolla :DD
        kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
        oli oikein tarpeen :)))

        mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
        miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
        ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
        sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
        voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
        'hänen' pillinsä mukaan....etc.

        mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
        eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
        sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
        ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
        se on mies isolla M:llä :DD

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|


      • leijonana
        Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|

        Näin sitä eri murteella haastaessa tulee väärinkäsityksiä : )


      • oinasnainen
        Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|

        mä meinaan tällä lausahduksella
        "'hänen' pillinsä mukaan" ett nainenki sais
        päätösvaltaa....siis meinaan sitä ett mulla on
        käyny niin ett mies päättää millon tavataan,mihin mennään,mitä tehään....
        en halua joutua "tossun alle". sitä mä meinasin.

        jos mulla ois mies joka on "minä vien tyyppiä" ja oikein mukava sellainen, jonka seurassa
        viihtyy niin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe