Tiedote naisille

77 miestä

Tiedote naisille, jotka etsivät miestä isolla M:llä.

Jos mies kirjoitetaan isolla M:llä muulloin kuin virkkeen alussa, tarkoitetaan miestä nimeltä Mies. Vuodesta 1940 lähtien vain 77 miestä on Suomessa saanut nimekseen Mies. Onnea etsintään :p

Lähde: Väestörekisterikeskus

7

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lainata tuota ja lisätä omaan deittiprofiilini loppuun ;)

    • Nimetön

      pitäskö siihen sitten laittaa että haetaan miestä isolla P:llä

      Paskahousuja kaikki... :O)

      • 77 miestä

        Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?


      • oinasnainen
        77 miestä kirjoitti:

        Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?

        kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
        sai oikein nauraa kunnolla :DD
        kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
        oli oikein tarpeen :)))

        mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
        miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
        ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
        sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
        voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
        'hänen' pillinsä mukaan....etc.

        mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
        eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
        sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
        ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
        se on mies isolla M:llä :DD


      • Poika pienellä p:llä :)
        oinasnainen kirjoitti:

        kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
        sai oikein nauraa kunnolla :DD
        kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
        oli oikein tarpeen :)))

        mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
        miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
        ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
        sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
        voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
        'hänen' pillinsä mukaan....etc.

        mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
        eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
        sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
        ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
        se on mies isolla M:llä :DD

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|


      • leijonana
        Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|

        Näin sitä eri murteella haastaessa tulee väärinkäsityksiä : )


      • oinasnainen
        Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:

        Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.

        Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|

        mä meinaan tällä lausahduksella
        "'hänen' pillinsä mukaan" ett nainenki sais
        päätösvaltaa....siis meinaan sitä ett mulla on
        käyny niin ett mies päättää millon tavataan,mihin mennään,mitä tehään....
        en halua joutua "tossun alle". sitä mä meinasin.

        jos mulla ois mies joka on "minä vien tyyppiä" ja oikein mukava sellainen, jonka seurassa
        viihtyy niin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe