Tiedote naisille, jotka etsivät miestä isolla M:llä.
Jos mies kirjoitetaan isolla M:llä muulloin kuin virkkeen alussa, tarkoitetaan miestä nimeltä Mies. Vuodesta 1940 lähtien vain 77 miestä on Suomessa saanut nimekseen Mies. Onnea etsintään :p
Lähde: Väestörekisterikeskus
Tiedote naisille
7
1158
Vastaukset
lainata tuota ja lisätä omaan deittiprofiilini loppuun ;)
- Nimetön
pitäskö siihen sitten laittaa että haetaan miestä isolla P:llä
Paskahousuja kaikki... :O)- 77 miestä
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
- oinasnainen
77 miestä kirjoitti:
Ahaa! Kun nainen hakee miestä isolla M:llä, hän tarkoittaakin "miestä isolla m niin kuin munalla". Ymmärsinkö oikein? Kun hän hakee miestä isolla P:llä, hän tarkoittaa isolla peniksellä?
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DD - Poika pienellä p:llä :)
oinasnainen kirjoitti:
kyllä toi viestin lukeminen piristi päivää,
sai oikein nauraa kunnolla :DD
kiitos siitä!!! oliki aika tylsä tää aamu nii
oli oikein tarpeen :)))
mulla on toi mies isolla M:llä sellanen ett haluan
miehen enkä kesken kasvusta lasta. vaikka sitä
ollaan täys ikäisiä nii käytös on lapsellista...
sitä luullaa olevansa niin täydellistä ja
voivansa sanoo mitä haluaa ja kaikki pitäis mennä
'hänen' pillinsä mukaan....etc.
mulle riittää mies jolla on niitä käytöstapoja,
eikä aattele aina vain itteänsä ja vain seksiä...
sellanen tuiki tavallinen mies joka ei luule
ittestään liikoja ja on mukavaa seuraa :)
se on mies isolla M:llä :DDMinulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :| - leijonana
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|Näin sitä eri murteella haastaessa tulee väärinkäsityksiä : )
- oinasnainen
Poika pienellä p:llä :) kirjoitti:
Minulle miehenä tuo mies isolla m:llä tarkoittaa juuri tuommoista "minä vien"-tyyppiä ja nainen haluaa olla siis vietävissä.
Itse täytän nuo haluamasi ominaisuudet, mutta en tulisi kirjoittaneeksi sinulle, koska oletan että tarkoitat tuolla isolla m:llä juuri päinvastaista... :|mä meinaan tällä lausahduksella
"'hänen' pillinsä mukaan" ett nainenki sais
päätösvaltaa....siis meinaan sitä ett mulla on
käyny niin ett mies päättää millon tavataan,mihin mennään,mitä tehään....
en halua joutua "tossun alle". sitä mä meinasin.
jos mulla ois mies joka on "minä vien tyyppiä" ja oikein mukava sellainen, jonka seurassa
viihtyy niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381