Eikös teistä tämä ole huorahtava http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=166827&articleId=233656&variantId=1624146&referer=/checkout/checkoutbasket.aspx?
Vastaukset 6
- ????
sinua vaivaa?? Joka osastolla pitää moista kysellä! Taitaa jollain tutullasi olla tuollaiset ja hän näyttää niissä hyvälle ja sinä et ja olet kateellinen.
- nimimerkki
Jestas, miksi kaikki luulee että olen vaan kateellinen?!
Kyse ei ole tutustani, jolla on tuollaiset.
Mä halusin tietää mitä muut ovat tästä mieltä ennen kuin ostan. - lintu6
nimimerkki kirjoitti:
Jestas, miksi kaikki luulee että olen vaan kateellinen?!
Kyse ei ole tutustani, jolla on tuollaiset.
Mä halusin tietää mitä muut ovat tästä mieltä ennen kuin ostan.outo tapa aloittaa kysely.Jos itse jo aloitat miettimällä onko se "huorahtava" niin kannattaa jättää sitten ostamatta.
- huorahtavat
Riippuu ihan miten noita käyttää. Jos käyttää piikkarikorkokenkien kanssa ja pvc-minihameen kera, niin joo voi näyttää halvalta. Mutta jos käyttää tavallisen söpön farkkuhameen ja vaikka varvassandaalien kanssa niin ei oo yhtään huorahtavat.
Itse kyl tykkään legginsseistä jotka loppuu pohkeeseen ja ovat ilman mitään kuvioita. Ei siis pitsiä, tms. vaan tavallista sukkahousukangasta.- nimimerkki
"Riippuu ihan miten noita käyttää. Jos käyttää piikkarikorkokenkien kanssa ja pvc-minihameen kera, niin joo voi näyttää halvalta. Mutta jos käyttää tavallisen söpön farkkuhameen ja vaikka varvassandaalien kanssa niin ei oo yhtään huorahtavat." --> Asiaa, kiitos =).
Tavalliset leggingsit näyttävät kai paremman näköisiltä. Taidan hankkia, ja myös uudet kengät (ei piikkarikorkokengät).
- duski
en nyt ihan käsitä taas. jos omasta mielestä joku vaate on huorahtava (ja ilmeisesti ainakin vähän siihen suuntaan on ajatus mennyt kun kerran sitä täältä pitää kysyä) eikä tahdo näyttää huorahtavalta, niin eikö silloin ole varsin selvää että jättää vaan kyseisen vaatekappaleen ostamatta? o_O ja kun makujakin on niin monia niin turha sitä täällä on ihmetellä, varmasti nuo ovat ainakin jonkun mielestä törkeän hutsahtavat. mutta jos omasta mielestä ne on hyvät ja ne päällä on hyvä olla niin mitäs sitä sitten muiden mielipiteitä miettimään. luulis jokaisella olevan vähän omaakin harkintakykyä vaateiden suhteen (no, toki monet esimerkit todistaa päinvastaista :P).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1382344
- 511019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160907Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50776- 83757
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.163670- 53637
- 67636
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e141607- 4589
- 6564
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21538- 52533
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.160527Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508- 55498
- 34497
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66489