Suuri GALLUP

Gallup_g

Mikä on horoskooppisi? Oletko tyypillinen horoskooppisi edustaja?

26

3592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloodbrother

Vesimies. En tiedä, koska en seuraa horoskooppeja.

• sammakkomies-

tyypillinen vesimies.

• AquariusN
        sammakkomies- kirjoitti:

tyypillinen vesimies.

Sitoutumiskammoinen maailmanparantaja:D

Tarkkailee kaikkea koko ajan ikään kuin ulkopuolelta. Jopa itseään. Rakastaa hauskanpitoa ja inhoaa materiakeskeisyyttä.

• J.Jep

Skorpioni. Horoskoopit on EVVK, joten en tiedä olenko
      tyypillinen vai not.

• Kyllä

Kyllä.. mitä haet takaa???

• gallup_g

is...whatever..Who cares?

• ..naisetkin vastata..?

olen leijona..

"Leijona hallitsee tulisen elementtinsä, keskittää voimansa ja kerää itselleen arvovaltaa...avarakatseinen ihmistyyppi, innokas, suorapuheinen..ylpeä itsestään....kyky vakuuttaa muut omista kyvyistään ja käännyttää muut omalle kannalleen...esiintyjä, jolla on tarve olla esillä ja herättää kuulijoissa vastakaikua, saada palautetta ja kerätä ihailua omalla alallaan. ...suvaitsevainen, lämpöä ja iloa levittävä ihminen. Luovuus on omaa esiintymistä ja vallankäyttö johtamista, organisoimista ja tuloksellista ohjaamista.

Ensimmäisenä ja näkyvimpänä heikkoutena on oman merkityksen suurentelu...lieveilmiöinä mahtailevuus, pöyhkeys, kaiken ulkoistaminen, ylimielisyys, mahtipontisuus ja itsekkyys....Psyykkisesti epävarma...altis liioittelemaan, vaatimaan huomionosoituksia ja nostamaan itseään jalustalle."

----> en tykkää esiintymisestä enkä siedä kritiikkiä, mutta ehkä tuo kuitenkin joiltain osin pitää paikkaansa. tosin pätee varmaan suureen osaan lukijoistakin.

näitä luonneanalyysejäkin kun tuppaa olemaan vaikka sun minkälaista, niin tiedä sitten...

• Kolli_Kellinen

Skorpioni olen ja ainakin jossain määrin tunnistan itseni horoskooppikuvauksista, esimerkiksi tuo Vaahtokylvyn kuvaus sopii aika hyvin minuun:

http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/skorpioni/luonne.shtml

Uskon kyllä jossain määrin horoskooppeihin. Esimerkiksi skorpionia pidetään eläinradan suurena mystikkona ja siksi skorpionien luulisi olevan erityisen kiinnostuneita astrologiasta. Tämä pitänee paikkansa, sillä ainakin kännykkään horoskooppeja ja horoskooppimerkki-logoja ja -taustakuvia tilaavat selvästi eniten juuri skorpionit.

• Jihuuu

Leijona! (kohta saan synttärikaakkua, tsam di dam..)

En ihan tyypilliseksi tunnustaudu ( = en halua olla huomion keskipisteenä ja johtaja-asemassa, paitsi osaan kyllä pitää ohjat käsissäni että ehkä sisälläni asuukin pieni pomo), mutta leijonathan on kuulemma vahvoja ja itsepäisiä yms.. että kait sitä sit jonkun verran sinne päin kallistutaan :D

Mut siis hei enhän mäkään näihin usko :P

• Bloodbrother

Sullako on synttärit? Onneksi olkoon.

ps. kakku ei ole hyvää. En ole syönyt moneen vuoteen.

• Jihuuu
        Bloodbrother kirjoitti:

Sullako on synttärit? Onneksi olkoon.

ps. kakku ei ole hyvää. En ole syönyt moneen vuoteen.

Elokuussahan me jellonat ollaan jyrätty itsemme ihmisten ilmoille. Ei vielä ens viikolla mut sit seuraavalla pääsen puhaltelemaan kynttilöitä (no ei mulla oikeesti kynttilöitä ole kakussa :D ).. ja saan lahjoja, jee :D

Voihan puudeli (mä olen ihastunut tuohon puudeli sanaan, sen takia sitä usein toistelen :) ), sä et ole syönyt mun tekemää kakkua ;) Se on hjuvaa.. mieskin vei töihin mun tekemän täytekaakun niin sen työkaveri pisti mulle terveisiä vielä illallakin tekstiviestissä hyvästä kaakusta. Köhköh, ei noussu päähän xD

• Bloodbrother
        Jihuuu kirjoitti:

Elokuussahan me jellonat ollaan jyrätty itsemme ihmisten ilmoille. Ei vielä ens viikolla mut sit seuraavalla pääsen puhaltelemaan kynttilöitä (no ei mulla oikeesti kynttilöitä ole kakussa :D ).. ja saan lahjoja, jee :D

Voihan puudeli (mä olen ihastunut tuohon puudeli sanaan, sen takia sitä usein toistelen :) ), sä et ole syönyt mun tekemää kakkua ;) Se on hjuvaa.. mieskin vei töihin mun tekemän täytekaakun niin sen työkaveri pisti mulle terveisiä vielä illallakin tekstiviestissä hyvästä kaakusta. Köhköh, ei noussu päähän xD

enkä ai syödäkään, koska en halua jäädä koukkuun. ;-D

Tai jos tarkennetaan, niin ei kakku pahaa ole, muttei hyvääkään.

kaveritkin ovat joskus sanoneet minua puudeliksi, mutta onneks se on jäänyt pois.

• Nainen.

Olen leijona. Muuten olen ilmetty leijona paitsi, että olen kovin ujo. :D

Ystäväpiirissä otan aika usein johtaja-aseman ja pidän valokeilassa loikoilusta. :D

• NoJust

ja vissiin ihan sellainen kuin kuvitella saattaa.

• santa claus

Ja varmaan tyypillinen sen lajin edustaja ...

• MMies

Valkoinen Kosminen Taikuri.

" Ix käyttää kaikkia työkaluja, kaikkea voimaa ja mahdollisuuksia Jumalaisen raakuuden ilmitulon edistämiseksi. Jumaluus työskentelee sinussa vapauttaen menneisyyden ja mahdollistaa uuden kehittymisen. Keskuksessasi oleva valo tuo yhteyden jumalaiseen tahtoon. Huomaat, että mikä palvelee laajempia yhteyksiä, palvelee myös sinua. Tiedostat, että kaikki on mahdollista, ja tästä tiedosta kumpuaa sisäinen yhteytesi maagisuuteen, taikuuteen. Löydettyäsi oman täydellisyytesi tanssit kosmisen tietoisuuden tanssia olemassaolosi keskuksessa. Seisot vihkimättömänä yhteydessä valon ehdottomaan alkuperään.

Kun opit näkemään maailman vain ohuen hunnun verhoamana erillään toisista ulottuvuuden tasoista, maagisuutesi on aina ja kaikkialla.
      Tässä ajassa suuruuden portit ovat avoimina, tätä aikaa on odotettu kauan jolloin kosminen tietoisuus voi täyttää vastaanottavaiset sydämet."

Minäkö hörhö??

• skooppi

En tiedä.

• avecMaria
    • Johtotähti

Sviddu mitä skeidaa. Tän pitäisi olla MIEHEN LOGIIKKA-niminen site. Menkää ny teinit omille mestoillenne.

• tiituska80

erittäin tyypillinen neitsyt, ehkä siivoushulluus ei korostu kovin.. Enemmänkin olen tarkka asioiden hoidossa ja viilaan pilkkua muutenkin turhan tarkkaan ;)

• hymy:)

Jästipää (21.4.-21.5.)
      Sinoot alati eheroon taharoon krätyysellä päällä, mutta eipähän tua liä sullen mitään uutta. Jästipää jukuri ku oot. Älä ny kuitenkaan vaivu epätoivohon, kyllä sä viälä kehityskelepoone oot, kunhan sullon vaa hyvä kouluttaja!

*ja pittää ihan paikkansa* :)

• scale

Juoppohullun päiväkirjassa luonnehditaan näin:
      "Olet symppis ja ymmärrät toistenkin ongelmia. Sinua on naurettavan helppo käyttää hyväkseen ja sinulle nauretaan takanapäin-aina. Ensimmäiset sanat jotka rapu oppii ovat: "Minä olen äiti." Tätä hokevat niin pikkupojat kuin -tytötkin. Lykkäät aina kaikki asiat huomiseen, jonka takia sinusta ei tule ikinä yhtään mitään. Suurin osa sosiaaliavusta nauttivista on Rapuja. Itket paljon ja äänekkäästi, joka huvittaa suunnattomasti muita. Sinulla on naurettava tarve yrittää kahlita kaikki läheisesi yhdeksi vitun nipuksi, jota yrität johtaa sairaan mustasukkaisen mielesi avulla. Tälläkin hetkellä miljoona ihmistä ympäri maailmaa rukoilee, ettei kukaan Rapu rakastuisi heihin.
      Onnenkapine: Siveysvyö puolisolle
      Onnennumero: Siveysvyön lukon numero
      Onnenväri: Kaikki paitsi keitetyn ravun punainen
      Motto: "Et mene minnekkään! Missä sä olet? Milloin tulet? Tää muistetaan"
      Auto: Matkailuauto koko perheelle
      Istuu kuin nyrkki silmään.

• CharlieChaplin

mutta en usko horoskooppeihin...

• NoJust

"Puntari
      (24.9.- 23.10.)
      No sie se olet aina yhtä tasanen, oikein sivulisiaki välilä pölättää. Vishin luuleva sinua joksikki tsompiksi, nulppea olet ko mahoton. Sinua ei hetkhauta, oliko pyhä vai arki, ko kaikki mennee sitä samaa rattaa. Sinun pitäis vasitenki vähän rävhäyttää. Pistäppä kunnola ranttaliksi ja katto sitte minkä näkösiksi muitten naamat mennee!"

Olen pistänyt ranttaliksi aina. Eikä koskaan hyvältä näytä :)
      ..jos vielä joskus oppisi...

• eikä mitään hajua minkälainen mun 'pitäis' sen johdosta olla eikä kyllä älyttömästi edes kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4518
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3641
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2322
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2189
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1535
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      108
      1401
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1393
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1311
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1244
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1154
    Aihe