Mun mielestä ne on Hurricanes, Ramones, Mötley crue, Bon jovi ja 69 eyes.
En yhtään tajua, että mistä noi on maineensa repässy.
Yliarvostetuimmat bändit
52
4069
Vastaukset
- ...
No Ramonesin nostaisin, ja Hurriganesin ehkä, noista bändeistä kuitenkin "Hall of Fameen".
Itse olen aina ihmetellyt U2:n suosiota. Munatonta kilkutusta.- Mreku
U2,voi kiesus..Keskinkertaista soittoa,umpisurkea "laulaja".Tekotaiteellista paskaa.
- basher
Mreku kirjoitti:
U2,voi kiesus..Keskinkertaista soittoa,umpisurkea "laulaja".Tekotaiteellista paskaa.
joka sanan!
- paskaa
60-luvulla syntyi hyviä bändejä...en vain ymmärrä miksi Grateful Deadiä pidetään hyvänä....
- overrated
Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Coldplay, Mew, The Strokes, Green Day ym ym...
Sitten suomalaisista Anssi Kela, CMX ( raivostuttavaa muminaa ), Eppu Normaali, Yö(k) - tontza
Totta puhut, se on tosi paska bändi. Karmeeta kantri-blues kilkutusta ja sitten ollaan muka tosi psykedeelisiä.
- tontza
overrated kirjoitti:
Sitten suomalaisista Anssi Kela, CMX ( raivostuttavaa muminaa ), Eppu Normaali, Yö(k)Etkö sä tykkää yhdestäkään nyky-bändistä? Green dayn, Yön, Eppu normaalin Ja CMX:n myönnän paskoiksi, mutta lopuilta löytyy kyllä nokkelaa ja musiikillisesti korkeatasoista tavaraa.
- Akilla
tontza kirjoitti:
Etkö sä tykkää yhdestäkään nyky-bändistä? Green dayn, Yön, Eppu normaalin Ja CMX:n myönnän paskoiksi, mutta lopuilta löytyy kyllä nokkelaa ja musiikillisesti korkeatasoista tavaraa.
Pakko kommentoida tähän, koska itsekin tuonne yliarvostettuihin laitoin tuon Coldplayn. Se johtuu ihan siitä, että se poppoo jättää minut syystä tai toisesta joka kerta kylmäksi. Esimerkiksi Arctic Monkeys pakottaa tainomaisesti lyömään lapikasta lattiaan, mutta tuo Coldplay ei sitä aikaan saa.. Taidokastahan se on, mutta minkäs sille saa kun ei vaan saa.. =/
- tontza
Akilla kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän, koska itsekin tuonne yliarvostettuihin laitoin tuon Coldplayn. Se johtuu ihan siitä, että se poppoo jättää minut syystä tai toisesta joka kerta kylmäksi. Esimerkiksi Arctic Monkeys pakottaa tainomaisesti lyömään lapikasta lattiaan, mutta tuo Coldplay ei sitä aikaan saa.. Taidokastahan se on, mutta minkäs sille saa kun ei vaan saa.. =/
....
- Jussi 1972
overrated kirjoitti:
Sitten suomalaisista Anssi Kela, CMX ( raivostuttavaa muminaa ), Eppu Normaali, Yö(k)Totta.Kamalaa paskaa.CMX..,laiha poika lappalainen laulaa teille uuden sävellyksensä,paskahaara.Nämä britti-homo bändit on oma lukunsa.Anssi Kela on vastenmielisimpiä ihmisiä,joita olen nähnyt.Onhan näitä.Maija Vilkkumaa,PMMP,apulanta (kaljupäinen homo),uniklubi (kuvaava nimi),yök perkele!
- kuunnellut
tontza kirjoitti:
Totta puhut, se on tosi paska bändi. Karmeeta kantri-blues kilkutusta ja sitten ollaan muka tosi psykedeelisiä.
anthem of the sun, blues foe allah tai terrapin station levyjä ? kaukana country/ bluesista.
- Öövini
ja Lovex.
- tontza
Slipknot=shit
- gdfgdf
tontza kirjoitti:
Slipknot=shit
Slipknot=Klipklop
- kaikille häh
Tarkoittaako slipknot,pähkinöihin liukastujaa?
- tontza
kaikille häh kirjoitti:
Tarkoittaako slipknot,pähkinöihin liukastujaa?
Ilmeisesti tarkoittaa vetosolmua, mutta itse tykkään kutsua sitä liukastusknööliksi.
- enttia
Kyllä Ramones ja Hurriganes ovat maineensa ansainneet, muut voi heivata.
- kovin tunnettu
Taidat olla aika vanha, jos tunnet bändin nimeltä Hurricanes. Eipä tuo minustakaan kovin hääppöinen ollut. Hurriganes, joka oli suomalainen porukka, sai sentään svengiä aikaiseksi, joskaan ei sitten juuri muuta.
- Akilla
Henkilökohtaisesti en ole voinut koskaan sietää suomalaisista Yötä, Popedaa enkä Eppu Normaalia. Ei kerta kaikkiaan niin ei. Näille kaikille pitäisi antaa keikkailukielto pariksi vuodeksi. Ni.
U2 on myöskin melkoista soopaa, samoin Coldplay. Arkin hienous on myös jäänyt minulle hieman hämäräksi. - joomm
Voin tähän väliin kertoo et Bon Jovi on paras bändi, jota maa päällään kantaa, ja joka bändiä dissaa on kuullut ainoastaan bändin radiokamaa, joka ei aina välillä ole oikeastaan ollenkaan bändin musiikkia edustavaa.
Ja yliarvostetuimmista voin nostaa ylivoimeaisena esille Iron Maidenin ja muita on sit esim. U2 ja monet vanhat kuten Led Led Zeppelin, ZZ Top, Beatles ym. Ymmärrän tosin vallan hyvin bändien ansainneen maineensa kyseisen aikakuden tarjonnan huomioon ottaen, mutta nostaisin silti monia myöhempien aikojen bändejä hiukan korkeammalle.- Öövini
Mutta notta Zeppeliini ja ZZtop huonoja,voi perse.Kyllä kummaltakin bändiltä löytyy niin monipuolisia kappaleeta ku olla ja voi,ootko kuullu ZZtopin vanhaa tuotantoa?
- Minä ite
No ilman Zeppelinin Jimmy Pagea EI olisi Richie Samboraakaan ja tuskin koko Bon Jovia. Ja ennenkuin alat väittää vastaan, huomautan, että minulla on KAIKKI Bon Jovin levyt hyllyssäni ja tiedän oikein hyvin, mitä he ovat hittibiisien ohella tehneet. Ensimmäisen kerran näin heidät 7800 Fahrenheit-kiertueella Helsingin Kulttuuritalolla paljon ennen niitä suuruuden päiviä.
- Beatlesilla
ei ollut aikanaan yhtään ns. floppia toisin kuin monilla muilla entisaikojen ja nykyisilläkin bändeillä. Itse arvostan Beatlesia nykymusiikin luojana.
- soopaa
Beatlesilla kirjoitti:
ei ollut aikanaan yhtään ns. floppia toisin kuin monilla muilla entisaikojen ja nykyisilläkin bändeillä. Itse arvostan Beatlesia nykymusiikin luojana.
Oli niillä monta turhaa renkutusta. Obladii obladaa.
- hyvä, että
soopaa kirjoitti:
Oli niillä monta turhaa renkutusta. Obladii obladaa.
tuollaiset riidan haastajat pitävät tätäkin palstaa pystyssä..! Mielipiteensä kullakin.. mutta totuus kuitenkin on se, mitä sanoin..
- mitään
hyvä, että kirjoitti:
tuollaiset riidan haastajat pitävät tätäkin palstaa pystyssä..! Mielipiteensä kullakin.. mutta totuus kuitenkin on se, mitä sanoin..
riitaa haasta. Jos sulla on yksi totuus Beatlesin pyhyydestä ja niiden kaikkien biisien täydellisyydestä, niin pitäydy vaan siinä. Älä suotta ota riidan haastamisena sitä, jos sanon, että niillä oli siellä helmien seassa ihan silkkaa shittiäkin. Eikä ne laulajina hääppöisiä olleet. Mun mielestä siis.
- joomm
Jaa, tais tulla taas yhtenä väsyneenä lauantai-iltana avauduttua itselleen...
Koskaan en oo sanonu, et bändit kuten ZZ Top tai Led Zeppelin olis huonoja. Todellakin kuuntelen ja diggaan kyseisistä bändeistä. Enkä todellakaan kiellä Richie Samboran ja kumppaneiden ottaneen vaikutteita kyseisiltä bändeiltä, mutta mikä on tehty niin on tehty ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jne.
Puhtaasti bändejä ja niiden musiikkia arvostelemalla sanoisin, että ennen kaikkea 80-luvulla on tehty laadukasta/parasta musiikkia (Bon Jovi, Queen, Aerosmith...vai pitäiskö sanoa 70-luvulla). Toki sitä vielä nykyäänkin joskus korviin kantautuu. Et sillee - silleen ottanut
mitään kirjoitti:
riitaa haasta. Jos sulla on yksi totuus Beatlesin pyhyydestä ja niiden kaikkien biisien täydellisyydestä, niin pitäydy vaan siinä. Älä suotta ota riidan haastamisena sitä, jos sanon, että niillä oli siellä helmien seassa ihan silkkaa shittiäkin. Eikä ne laulajina hääppöisiä olleet. Mun mielestä siis.
Riidan haastamisena otin vaan tuon "älä jauha soopaa" aloituksen. Kullakin olkoon oikeus mielipiteeseensä, niin myös mulla. Enkä kiellä sitä, ettei kaikki ollut hyviä lauluja. Ei munkaan mielestä. Puhuin lähinnä kokonaisuudesta. Ja olen sitä mieltä myös, ettei ne ollut hyviä laulamaan eikä soittamaan. Ne teki niin hyvät laulut, että menestys tuli suureksi osaksi siitä. Uskon, että olisivat olleet parempia muusikoita, jos edellytykset harrastamiseen ym. olisivat olleet nykyisen tasolla. Siis nehän opetteli soittamaan itsekseen ym. Ei ollut (tai jos oli, ei ollut varaa) samanlaista koulutusta kuin nykyisin.
Siis edellisten sanojen myötä olen Beatlesista sitä mieltä, että bändi nykyisin on ennemminkin (varsinkin njuorten keskuudessa) ali- kuin yliarvostettu.
Ei pahalla..:) - mä arvostan
silleen ottanut kirjoitti:
Riidan haastamisena otin vaan tuon "älä jauha soopaa" aloituksen. Kullakin olkoon oikeus mielipiteeseensä, niin myös mulla. Enkä kiellä sitä, ettei kaikki ollut hyviä lauluja. Ei munkaan mielestä. Puhuin lähinnä kokonaisuudesta. Ja olen sitä mieltä myös, ettei ne ollut hyviä laulamaan eikä soittamaan. Ne teki niin hyvät laulut, että menestys tuli suureksi osaksi siitä. Uskon, että olisivat olleet parempia muusikoita, jos edellytykset harrastamiseen ym. olisivat olleet nykyisen tasolla. Siis nehän opetteli soittamaan itsekseen ym. Ei ollut (tai jos oli, ei ollut varaa) samanlaista koulutusta kuin nykyisin.
Siis edellisten sanojen myötä olen Beatlesista sitä mieltä, että bändi nykyisin on ennemminkin (varsinkin njuorten keskuudessa) ali- kuin yliarvostettu.
Ei pahalla..:)ja pidän Beatlesista. Hieno bändihän se oli.
- ..........
jos joku tykkäisi KAIKISTA menestyneistä bändeistä. Vähän hölmöä pukea omaa dissaustaan "yliarvostetut bändit" -nimikkeen alle, jos joku juttu ei satu itselle kolahtamaan. Ketä kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta?
- tottakyllä
BON JOVI on liian yliarvostettu. vaan teinixit sun muut fanittaa sitä vaikka se on rockin alhasinta pohjasakkaa.
- conflict
Maija vilkkumaan suosiota ihmettelen suuresti.
- ihmettelen....
Hurriganes ei jytää minulla....kauheaa englannin mongerrusta...laulaisivat suomeksi jos enkku ei onnaa...kuunnelkaa CCR:ää niin huomaatte eron...
- madhouse roosters
niitä ovat yö ja dingo.
- esko pesusieni
Mä olen aina ihmetellyt Scorpions suosiota,minusta se on aika tylsää musaa (varsinkin wind of change).Yöks.
Teräsbetoni on kans yksi turhimmista bändeistä Popedan rinnalla.
Samoin on tuo the Darkness yhtye. - tontza
esko pesusieni kirjoitti:
Mä olen aina ihmetellyt Scorpions suosiota,minusta se on aika tylsää musaa (varsinkin wind of change).Yöks.
Teräsbetoni on kans yksi turhimmista bändeistä Popedan rinnalla.
Samoin on tuo the Darkness yhtye.Darkness rules! Löysää pipoas, would you?
- esko pesusieni
tontza kirjoitti:
Darkness rules! Löysää pipoas, would you?
No onhan niillä yksi hyvä biisi myönnetään : )
Koetan löysätä pipaani.
- tietenkin
Guns & Roses ja Oasis. En tajua niiden super-bändi-statuksia. Molemmilla oli vain hyvä debyyttilevy, jonka jälkeen taso laski nopeasti.
- maiden-
täyttä sontaa.
- Sivviilipalavelusmies
-The rasmus
-Kolmas nainen
-Ismo Alanko
-Pauli Hanhiniemi
-cmx
-4 ruusua
-sleepy sleepers
-leevi and the leavings (jossain määrin)
-Virve Rosti (kaikki suurimmat hitit pelkkiä suomennoksia alkuperäisistä, joita sitten lauleskeli vieläpä oman nimensä alla!)
- ja monia muita joita nyt juuri ei tule mieleen.
Lisäksi yhdelläkään noista ei ole rockin kanssa paljoa tekemistä.
Hurricanes on loistavaa. Albert Järvinen on minusta edelleen yksi suomen parhaita kitaristeja, vaikka kuollut jo onkin. Remun rumpujensoittotaidoista tosin voidaan olla montaa mieltä.
69eyes putoaa nuorisoon kovasti, mutta täytyy myöntää että ei se nyt huonoa ole. Jopa hyviäkin piisejä muutama. Ja bon jovi ja varsinkin ramones ovat jo legendoja, ja mikäli näiden tuotantoon on tutustunut tarkemmin niin ei tarvitse ihmetellä suosiota.
ps. pelkkien radiohittien perusteella ei koskaan kannata arvioida bändiä. Radiohitit on yleensä niitä huonoimpia biisejä mitä kyseiseltä bändiltä löytyy. Poikkeuksiakin toki on.- ödxlkhgdf
Mielestäni kaikki suomalaiset ns. hevibändit, kuten Lordi, Trio Niskalaukaus, Kotiteollisuus, ym ovat yliarvostettuja. Todellinen heavymusikki vesitty ja pahasti näiden tuotosten ansiosta. Itse kuuntelin nuorempana runsaasti heavya, kuten Deep Purplea ym, mutta nyt on hevi Suomessa samassa asemassa kuin humppamusiikki 70-luvulla. Mollivoittoista paskaa.
- etenkin just
ödxlkhgdf kirjoitti:
Mielestäni kaikki suomalaiset ns. hevibändit, kuten Lordi, Trio Niskalaukaus, Kotiteollisuus, ym ovat yliarvostettuja. Todellinen heavymusikki vesitty ja pahasti näiden tuotosten ansiosta. Itse kuuntelin nuorempana runsaasti heavya, kuten Deep Purplea ym, mutta nyt on hevi Suomessa samassa asemassa kuin humppamusiikki 70-luvulla. Mollivoittoista paskaa.
se Niskalaukaus oli aivan hirveää kuraa. Miten kaikki pitikin sitä kovana hevijuttuna. Se oli ihan samaa paskaa mollijollotusta kuin Yö, vähän hevimmillä skitoilla vain.
- Sivviilipalavelusmies
ödxlkhgdf kirjoitti:
Juurikin näin. Niskalaukauksen jollain levyllä oli muistaakseni biisi tai kaksi ihan ok. Makuasioitahan nämä myös pitkälti ovat. Etenkin teräsbetoni on jo suorastaan huvittavaa, mutta se ei taida vielä ainakaan olla kovin arvostettu.
Heviin kuuluu tietysti se raskaampi soundi, mutta on joitakin biisejä jotka ovat todella rankkoja ja "heavyja" vaikka on akustisella kitaralla vedetty. Sanat tekevät paljon. - nykäsmatti
ödxlkhgdf kirjoitti:
heavy bändin määritelmä, mikä on heavyä nykyään, triot ja lordit ? wasp ja kiss , ne on jotain muuta kyl se lähtee hendrixistä, en tie mulle heavy on sabbath, heep, purple ehkä rainbow? ac/dc on rokkii?
- Tiiren
Täytyy kyl sanoo, et Iron Maidenia en ole koskaan ymmärtänyt vähääkään, vaikka kyseisestä musiikkityypistä muuten diggaankin. Suurin syy on ehkä maailman surkein "laulaja", jota ei kestä kuunnella.
Monien suomalaisten kohdalla tulee myös tuo yliarvostus mieleen, mutta yksikään suomalaisbändi ei todellakaan ole saavuttanut sellaista suosiota, että sitä voisi kutsua yliarvostetuksi. Eli jätettäköön mainitsematta
ja muita...
U2
Osa Metallican levyistä (esim. uusin), vaikka bändi on aivan v***n hyvä
Madonna
Rolling Stones (parikymmentä vuotta sitten ei parempaa ollut tarjolla, mutta että vielä nykyään..)- korjaus tuohon
"Rolling Stones (parikymmentä vuotta sitten ei parempaa ollut tarjolla, mutta että vielä nykyään..)"
C'mon. Rollarit oli 1986 jo ihan has been. Stadion-jukeboksi jo silloin. Itse asiassa aina on ollut parempaakin tarjolla. Vaikka täytyy tunnustaa, että Mick Taylorin aikakaudella 1969-1975 bändi teki pirun hienoja levyjä. - asiaa kattoo
korjaus tuohon kirjoitti:
"Rolling Stones (parikymmentä vuotta sitten ei parempaa ollut tarjolla, mutta että vielä nykyään..)"
C'mon. Rollarit oli 1986 jo ihan has been. Stadion-jukeboksi jo silloin. Itse asiassa aina on ollut parempaakin tarjolla. Vaikka täytyy tunnustaa, että Mick Taylorin aikakaudella 1969-1975 bändi teki pirun hienoja levyjä.Jos on rokkifani, tuskin mikään bändi menee ainakaan Rollareiden ohitse, samalle tasolle nousee kyllä CCR, The Who ja suomalaisista Hurriganes. Who saattaa olla jopa parempi.
Mutta riippuu mistä pitää. Kyllä minusta Rollareita parempia bändejä on, mutta olenkin enemmän poppari, jazzari, soulari ja klasari kuin rokkijätkä - puhtaan rokin saralla Rolling Stones lienee aika kiistämättömästi ja varmasti se nro 1. Ellei sitten Who mene ohitse, makuasia.
- alppu
Jätetään Hurriganes pois listalta koska ilman sitä kuunneltaisiin vieläkin Raittisen veljeksiä.
- masanykäs
entäs noi rollarit, ne teki parhaimmat kappaleet 60-luvulla, eikä oikein sen jälkeen mitään järkevää, silti on vaan hienoo digata niitä? cold play onks se joku rock and roll bändi, en o ikinä kuullutka?
- masanykäs
rollarit on aika yliarvostettu, jätkät teki ne hyvät kappaleet 60-luvulla, sen jälkeen ei mitää oikein mitään järkevää, mut onhan se kiva kunnioittaa 60 v jätkii jotka soittaa rokkii,
- nykäsmatti
et taida rock and rollii ymmärtää ,se on hyvä että myönnät sen, jatka klassisen kuuntelemista sieltäkin löytyy kovaa kamaa esim. beethooven ja tsaikovsky.
- Anonyymi
KOTITEOLLISUUS musiikki ala-arvoista rääkymistä ja entäs heidän lippuhinnat??Aivan posketonta tuollaiselta yhtyeeltä ,joilla ei yhtään hittiä!!!
YLIARVOSTETTU PAHASTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684