ONNEA 24

Made24

24 sai 12 Emmy ehdokkuutta tänä vuonna elikkäs onnea sarjalle, JA kaikille LOST faneille tais olla Lostin ehdokkuuksien määrä peräti 1 nii ei tarvii väitellä et kumpi on parempi sarja.!


http://www.fox.com/specials/emmy2006/index.htm

5

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MBoy

      Tämä oli hieno uutinen. Upea sarja sai ansaitsemansa määrän ehdokkuuksia. Toivottavasti niitä Emmyjä sitten tippuu gaalassa tämän loistavan toimintasarjan haaviin.

      24 on monin tavoin poikkeuksellinen sarja. Liian moni tv-jatkumo kyntää jo ojanpohjia viidennen kautensa kohdalla. Toki poikkeuksiakin on. Vaikka X-Files eli juuri tuolloin kultakauttaan.

      Mutta, viides kausi kakkosnelosesta oli mielestäni sarjan historian tähän mennessä paras kausi! Näyttelyltään, lavastukseltaan ja leikkaukseltaan 24 on ehdottomasti nykyaikaisten televisiotuotantojen kärkeä. Jos 80-luvulla mentiin MacGyverin tahtiin ja 90-luvulla Salaisten Kansioiden, niin kuluvan vuosikymmenen SE juttu telkkarissa on ollut vailla epäilyksiä Kiefer Sutherlandin tähdittämä 24.

      • JakkiBaueri

        *SISÄLTÄÄ PALJASTUKSIA VIELÄ MTV3:LLA NÄYTTÄMÄTTÖMÄSTÄ KAUDESTA*


        Olen samaa mieltä kanssasi.. 5. Kausi oli ehdottomasti sarjan paras.. Dramaattisia tapahtumia alusta asti. Mietin vain.. kuinka helppoa tuosta on jatkaa sarjan Kuudennelle kaudella.. Moni sarjan päähenkilöistä menehtyi kauden aikana.. Alkuperäsistä taitaa jäljellä olla vain: Jack ja Kim.. tähän hätään en vielä keksi enempää.. Itse en ole nähnyt kuin 5. Kauden ekan jakson (http://myspace.com/burgerking, Ilmaista ja tietääkseni vielä laillistakin..).
        Mutta olen kyllä olen lukenut mitä sarjan lopuissa jakoissa tapahtuu.. parhaana paikkana on Wikipedia.. Edgarin, Palmerin, Tony ja Michellen kuolema samalla kaudella on järkytys.. Saa nähä miten Jack kuolee.. todennäköisesti 8:lla kaudella.. veikkaa että tekee Itsemurhan jos Kim on kuollut jossain..
        Toivottavasti kausi alkaisi Maikkarilta aikasemmin kuin Tammikuussa 2007.. jota vahvasti epäilen..
        Losti ei mielestäni olen niinkään hyvä kuin 24. Vaikka Lostikin on hyvä.. 24 vain on... paras..


    • juuuuuu

      Taidat olla aika vajaa, paskan marjat tuo ehdokkuuksien määrä kertoo kumpi on parempi joku tykkää toisesta ja toinen pitää toisesta vajokki!kunnon idiootti pelle

      • Made 24

        Se nyt vaan sattuu olemaan tv alan ammattilaiset ketkä ne ehdokkaat valitsee niin eiköhän se jotain kerro


    • niin..

      24 ja Lost kummatkin hyviä sarjoja, en osaa sanoa kumpi on mielestäni parempi. Eikä siitä kannata kinata, se on lapsellista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe