Olen syönyt pillereitä nyt neljä liuskaa, viides menossa. Lääkäri "määräsi"/suositteli tahdiksi kaksi liuskaa eli 42 pilleriä putkeen ja sitten tyhjennysvuoto. Minulla on lisäksi pco eli liikaa munarakkuloita, jonka vuoksi ovulaatio myöhästyy ja aiheuttaa ovulaatiokipuja. Lääkäri sanoi, että pillerit helpottavat oireita.
Nyt on kuitenkin niin, että kaksi kertaa tyhjennysvuodon jälkeen kun aloitan uuden liuskan, toisena, kolmantena tai neljäntenä päivänä on hirveät vatsakivut: koko alavatsa kipristelee ja kivut ovat kuin kuukautiskivut, tosin vielä pahemmat.
Myös alavatsa saattaa olla vain toiselta puolelta kipeä, ihan kuin ovulaatiokivuissa.
Nytkin oli niin pahat kivut, ettei päässyt yhtenä iltana ja yönä kävelemään, ei voinut istua, nukkumisesta ei tietoakaaan.
Lääkäri sanoi vain, että "syö vielä kaksi liuskaa ja jos on vielä silloin kipuja, niin varataan sitten aika". Miten tälläisiä kipuja voi kestää, kun tavalliset 800mg buranatkaan eivät tehoa? Onko kellään muulla vastaavia kipuja?
Nyt on kuitenkin niin, että kaksi kertaa tyhjennysvuodon jälkeen kun aloitan uuden liuskan, toisena, kolmantena tai neljäntenä päivänä on hirveät vatsakivut: koko alavatsa kipristelee ja kivut ovat kuin kuukautiskivut, tosin vielä pahemmat.
Myös alavatsa saattaa olla vain toiselta puolelta kipeä, ihan kuin ovulaatiokivuissa.
Nytkin oli niin pahat kivut, ettei päässyt yhtenä iltana ja yönä kävelemään, ei voinut istua, nukkumisesta ei tietoakaaan.
Lääkäri sanoi vain, että "syö vielä kaksi liuskaa ja jos on vielä silloin kipuja, niin varataan sitten aika". Miten tälläisiä kipuja voi kestää, kun tavalliset 800mg buranatkaan eivät tehoa? Onko kellään muulla vastaavia kipuja?
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.