rintaliivit

ÄRSYTTÄVÄÄ

MIKSI MIKSI oletetaan että pienehköt tai pienet rinnat omaavat haluavat aina isommat rinnat ja sen takia kaikki pienissä koossa olevat rintaliivit ovat aina topattuja ja/tai push uppeja! Push upit on epämukavia, ja en halua käyttää sellaisia. Mutta tuntuu että sellaisia yksinkertaista pitsiä olevia rintsikoita saa vain B75:sta ylöspäin. Ja mulla olis B70...

Toki sitten on enemmän vaihtoehtoja, jos on enemmän rahaa upottaa alusvaatteisiin. Mutta esim. Lindex, KappAhl, H&M, ja useimmiten Seppälä myy pienirintaisille ainoastaan topattuja rintsikoita tai push uppeja. Ärsyttävää!!!!

Seppälästä olen joskus harvoin löytänyt toppaamattomia rintaliivejä 70 ympäryksellä. Mutta voin kuvitella että niillä joilla pitää olla 65 ympärys, rintaliivien osto on vielä vaikeampaa, varsinkin jos haluaa seksikkäitä alusvaatteita eikä mitään Snoopy pikkutyttöjen rintsikoita. Ja jos ei ole älyttömästi rahaa käytettävänä.

26

8782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi?

      Kokoni on 70 A ja löydän vain topattuja liivejä. Haluaisin ihania pitsiliivejä ja satiinisia liivejä. Pitäisiköhän meidän soittaa jonkin liiviliikkeen kuluttajapalveluun?

      • vähän jo mietin

        Itse jo mietin että mihin voisin lähettää terveisiä sisäänostajille tai rintaliivivalmistajille, että kaikki eivät suinkaan tunne tarvetta isontaa omia rintojaan.

        Minulla on ollut joskus isohkot rinnat, ja enää en kaipaa yhtään enempää etumusta, pienet rinnat on mulle paljon paremmat.


      • rintsikoiden muotoilu
        vähän jo mietin kirjoitti:

        Itse jo mietin että mihin voisin lähettää terveisiä sisäänostajille tai rintaliivivalmistajille, että kaikki eivät suinkaan tunne tarvetta isontaa omia rintojaan.

        Minulla on ollut joskus isohkot rinnat, ja enää en kaipaa yhtään enempää etumusta, pienet rinnat on mulle paljon paremmat.

        Sekin minua ärsyttää että usein isoimmille rinnoille tarkoitetut rintaliivit on tukevampia, eli paremman tuntuisia päällä. Ja ei ole mitään kohottavia tyynyjä. Pienille rinnoille tarkoitetut liivit on usein sellaisia missä kupit on edestä kiinni toisissan jollain pienen pienelle nauhanpätkällä, ja ainakin minun päälle ne on epämukavia.

        Unelmani:
        Tahtoisin siis pienessäkin koossa toppaamattomia, ei push uppeja, ohutta kevyttä materiaalia olevia rintaliivejä jotka ovat kuitenkin tukevia, esim. balconettemallisia mutta ilman toppauksia.


    • !!!!

      AA-70 ja mielellään ilman toppauksia

      • riinaxxxx

        mulla on sama ongelma,käytän a75 ja kaikki liivit on aina just niitä push uppeja tai muuten topattuja ja en tykkää niistä yhtään,miksei valmistjat voi ajatella ettei kaikki halua sellaisia käyttää.ärsyttävää.


    • usein lautamallia

      eli jonkinlaiset toppaukset on kyllä toivottavia, ettei näytä ihan sukupuolettomalta.

      • hali-016

      • esittelykamaa
        hali-016 kirjoitti:

        http://www.hali.dk
        löytyy aikuisempaankin makuun.

        Noi on jotain tupperware kutsu tyyppisiä juttuja, kaipaan alusvaatteita mitä saa kaupasta.


      • hanki silmälasit

        Hanki silmälasit, suomalaisten naisten keskimääräinen rintaliivi koko taitaa olla B75 ja se on kyllä jo ihan muuta kuin LAUTA. Lisäski olen kuullut että toikaan ei enää pidä paikkaansa, koska suomalaiset lihoo koko ajan = rinnat lihoo ja rintaliivikoot kasvaa. Eli kyllä täällä niitä isoja läskitissejä on enemmän.

        Suomalaisen naisen rinnan malli tosin on yleensä leveähkö ja littana, toisin kuin monissa euroopan maissa se on sellainen ketunnokkatyyppinen. Mut en sit tiedä kumpi on parempi :)


      • ...

        Itseasiassa suomalaiset on yleensä ihan normaaleja rintamukseltaan,mutta katsopa jtn amerikkalaisia,heidän kansansa jakautuu pitkälti tavattoman laihoihin lautoihin,ja ylettömän lihaviin pullukoihin.


      • hali-016
        esittelykamaa kirjoitti:

        Noi on jotain tupperware kutsu tyyppisiä juttuja, kaipaan alusvaatteita mitä saa kaupasta.

        Kyllä minä tule näyttämään tuotteitani vaikka vain sinulle haluamaasi paikkaan.
        onko sen mukavampaa, kun kokeilla rintaliivit ajan kanssa rauhassa kotona, kuin ahtaassa sovituskopissa?


      • elle...
        hanki silmälasit kirjoitti:

        Hanki silmälasit, suomalaisten naisten keskimääräinen rintaliivi koko taitaa olla B75 ja se on kyllä jo ihan muuta kuin LAUTA. Lisäski olen kuullut että toikaan ei enää pidä paikkaansa, koska suomalaiset lihoo koko ajan = rinnat lihoo ja rintaliivikoot kasvaa. Eli kyllä täällä niitä isoja läskitissejä on enemmän.

        Suomalaisen naisen rinnan malli tosin on yleensä leveähkö ja littana, toisin kuin monissa euroopan maissa se on sellainen ketunnokkatyyppinen. Mut en sit tiedä kumpi on parempi :)

        Tuntuu ihan siltä että kun tulee lisää sukupolvia niin etumuskin pienenee sitämukaa.. Yleensä juuri kaikilla vanhemmilla naisilla on hieman isompi povi mutta 25-40 vuotiailla on aina yhä vain pienempiä rintoja


    • ...

      Jos ympärysmittasi on 70 ja löydät itsellesi ympärysmitaltaan 75 olevat, mutta muuten hyvin istuvat ja kauniit liivit, kokeilepa tätä:
      Jos osaat itse ommella, niin voit pienentää itse liivejä tai vaihtoehtoisesti viedä liivit ompelijalle pienennettäväksi.
      Itse olen joutunut turvautumaan tähän keinoon useasti. Itselläni on ongelmana ympärysmitta 65 ja kuppikoko, joka on epätavallisen suuri. Eipä ole toivoakaan löytää rintaliivejä "normaalihintaisista" kaupoista...

      • kerrohan lisää :)

        Olen tuota joskus miettinytkin, pienentämistä siis. Mistä kohtaa liivit kannattaa pienentää? Selästi, hakasen vierestä, vai?


      • emma64

      • ...
        kerrohan lisää :) kirjoitti:

        Olen tuota joskus miettinytkin, pienentämistä siis. Mistä kohtaa liivit kannattaa pienentää? Selästi, hakasen vierestä, vai?

        Itse en ole rintaliivejä ikinä pienentänyt. Juuri vein viime viikolla kahdet liivit ompelijalle. Yleensä ne kuitenkin kavennetaan hakasten kohdalta, molemmilta puolilta saman verran. Jos ympärysmitta on esim. 70 ja haluat 65, niin molemmilta puolilta otetaan pois 2,5cm.


    • niin!

      Sama ongelma minulla! Rinnat ovat juuri sopivan kokoiset minunlaiselleni naiselle.Mutta miksi kummassa ei ole olemassa mukavia ja kauniita liivejä näihin mittoihin?! Topatut/push-upit ovat monesti TODELLA EPÄMIELLYTTÄVÄT, painavat ym..tiedätte kyllä kokemuksesta. Ja pilaavat työpäivän muistuttamalla ikävästi olemassa olollaan! Jos tässä maassa on joku, kehen voi ottaa yhteyttä asian suhteen ja joka voi tehdä elämästämme miellyttävää, olkoon hän hyvä ja ilmoittautukoon. KIITOS!

      • hali-016

        Minä en oikeastaan tiedä, mistä kohtaa Halin liivit kavennetaan, kun se tapahtuu tehtaalla, tehdään ikäänkuin mittatilaustyönä.

        minulle saa mailia laittaa jos haluaa liivit jotka eivät tunnu päällä.


    • pois

      Saahan ne toppaukset otettua poiskin, tosin ymmärrän kyllä että ne eivät ole niitä kauniita pitsiliivejä joita haluaisit. Mutta jos siis se toppaus on ongelma. Itse pidän niiden toppausten antamasta tuesta.

      • ei saa kaikkia pois

        Siis joo, ne tyynyt saa pois, irralliset mutta en mä nyt haluaisi uusia liivejä ruveta repimään auki ja leikkelemään niin toppauksia, jotka monissa malleissa on ihan "kiinteitä" eli ommeltu kiinni. Ja sit jos tekisinkin niin, niin koko rintaliivit varmaan olisivat sitten liian isot, koska se toppaus jättää ne sit rypylle jos sen ottaa pois.

        ja monissa liiveissä on toppau JA ne irralliset tyynyt! häh, kuvitteleeko ne että kaikki pienirintaiset tai pienehkärintaiset naiset haluavat vain ja ainoastaan olla ISOrintaisia?? en todellakaan halua, enkä halua näyttääkään sellaiselta!!


    • nahkariekale

      Näinhän se on.Pieniä kokoja on vain hirveillä toppauksilla ja pushuppeja ja muotoon prässättyjä.Haluan käyttää toppaamattomia,mieluiten pitsisiä,ja kokoni on 65B/70A.Eipä löydy mistään.Yhdet triumffin liivit on,mutta nekin olen ostanu joskus yläasteikäisenä eli kymmenkunta vuotta sitten ja ympärystä on pitänyt pienentää.

      • Sama koko

        Passionatalla on todella kevyesti topattuja liivejä. Höyhenen kevyitä sekä hyvän tuntuiset päällä. Espritillä koot alkaa A70:stä ja ainakin nyt syksyn malleista löytyy ilman toppausta ja kaaritukea olevia liivejä. (on siis myös pelkällä kaarituella). Olen löytänyt Stockkalta ja Sokokselta


      • halpahallista

        no ei ehkä mikään paras ohje, mutta olen itse huomannut, että halpahalleista saa 70AA ja 70A kokoisia liivejä.tiedän, että jotkut pitävät halpahallia huonona kauppana, ja luulevat että liivit eivät kestä, mutta en ole itse kokeillut.oikeastaan, ne liivit oli ihanat kun ne oli muumiaiheiset....:) on siellä isompiakin kokoja kun 70A..ainakin 85A asti muistaakseni..en ole niin tarkkaan katsonut :)


    • höm

      Ei niitä rintsikoita oikeasti tarvitse, niin mitä vaivata itseään turhaan. Itse etsiskelin tässä kaarituettomia liivejä niille kerroille kun jostain syystä haluaisin sellaisia pitää, mutta olivat tosi rumia tai sitten liian pientä kokoa... Uskomatonta että naisten alusvaatteissa on niin vähän valikoimaa, koitapas vaan löytää kivaa aluspaitaa.

    • riina82xxx

      moi.mietin et löytyykö täältä suomen kaupoista enään sellaisia liivejä jotka ei olisi topattuja,itse tykkään kaarituellisista ja ilman toppauksia,ne toppaukset tuntuu inhottavilta,joskus kokeilin ja ne kutitti.tai jotain esitelijää joka vois tulla kotiini niitä esittelee,inhottaa välillä kokeilla ahtaassa sovituskopissa.

    • Naftali

      Kyllä, 65 ympärysmitalla on tosi tosi vaikeeta löytää kohtuuhinnalla kivoja, oon pitkään kyselley kaikki Hm, Lindex, Kappahl ym, eikä niillä oo muuta kuin jotain 65aa pikkutyttöjen, ärsyttävää joo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe