"kuppausklubi" 2ketju

:-D

jaahas, edellinen on taasen täysi.
Tänne vaan jatkoa seuraa.
Kiva että kuppaaja3 toimii ja palloreisikös kans oli saanut hyviä tuloksia?

ap

160

19299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallopylly

      kuppaaja3.. olet niin pieni kokoinen.. oikeen kateeksi käy... voi kun saisin joskus noin hoikat jalat ja kapean lantion kun sulla on! Ole vain todella tyytyväinen omaan vartaloosi! :)

      • kuppaaja3

        kiitos ihanasta kommentistasi :)itse en vaan ole tyytyväinen,kun olen ollut tosi laiha ennen raskautta.jotenkin sitä vaan haluaa niihin samoihin mittoihin.vyötäröni oli vain 64 cm.mulla on muuten aina ollut ne pampulat siellä sisäreisien yläosissa,vaikka olin laihakin.mainitsit aiemmin,että ne olisi tukkeumat.onko sinulla pampulat pinentyneet yhtään?


      • pallopylly
        kuppaaja3 kirjoitti:

        kiitos ihanasta kommentistasi :)itse en vaan ole tyytyväinen,kun olen ollut tosi laiha ennen raskautta.jotenkin sitä vaan haluaa niihin samoihin mittoihin.vyötäröni oli vain 64 cm.mulla on muuten aina ollut ne pampulat siellä sisäreisien yläosissa,vaikka olin laihakin.mainitsit aiemmin,että ne olisi tukkeumat.onko sinulla pampulat pinentyneet yhtään?

        tuntuu että on pienentyny, mut nyt sisäpuolelta ei vielä näy mitään muutoksia... täytyy ruveta pyöräileen ja käveleen jos ne vaikka lähtis kun niille antais vähän vauhtia. sain jo suurimman osan mustelmista pois mut nyt tuli hurja määrä eilen takaisin.. täytyy nyt imutella vaan sillä isoimmalla kupilla tänään.


      • kuppaaja3
        pallopylly kirjoitti:

        tuntuu että on pienentyny, mut nyt sisäpuolelta ei vielä näy mitään muutoksia... täytyy ruveta pyöräileen ja käveleen jos ne vaikka lähtis kun niille antais vähän vauhtia. sain jo suurimman osan mustelmista pois mut nyt tuli hurja määrä eilen takaisin.. täytyy nyt imutella vaan sillä isoimmalla kupilla tänään.

        tuli taas oikein mukavan paljon.kuppasin kyllä niidenkin päältä tälläkertaa,mutta pienemmällä paineella.
        noista pampuloista:mulla ei ole koskaan auttanut liikuntakaan niihin :( on se vaan kumma.olen jo moneen kertaan harkinnut rasvaimuun menoa.ei vaan ole rahaa sellaiseen.olisin niin iloinen jos niiistä pääsisi eroon!!


      • pallopylly
        kuppaaja3 kirjoitti:

        tuli taas oikein mukavan paljon.kuppasin kyllä niidenkin päältä tälläkertaa,mutta pienemmällä paineella.
        noista pampuloista:mulla ei ole koskaan auttanut liikuntakaan niihin :( on se vaan kumma.olen jo moneen kertaan harkinnut rasvaimuun menoa.ei vaan ole rahaa sellaiseen.olisin niin iloinen jos niiistä pääsisi eroon!!

        haluisin niistä pampuloista eroon! ne on raivostuttavat! ja kun ne on ainakin mulla sisäreisistä ihan löysät.. olis edes kiinteät :)


    • pallopylly

      ihana tunne kun sai oikeen veren kiertämään!!! nyt kuumottaa ihanasti! mulla tosiaan auttaa toi että vedän ekaks sillä isoimmalla ja sit toiseksi pienimmällä ;) sillä saa tosi hyvät kuumotukset aikaan! naamakin on ihan punainen vaikka en kupannu kun reisiä ja peppua.. ja niitähän minä olen vain kuppaillu, kun siellä on ne mun ongelmat ;) ihanaa että on taas aloitettu uuden uusi ketju!

      • ###

        no niin oon puoltoista vkoa kupannu ja tein mittauksen. suluissa vanha mitta.
        reisi oikea 56 (58)
        reisi vasen 56 (57)
        lanne (ratsarien kohdalta) 100 (102)
        maha (navan kohdalta) 84 (86)
        vyötärö 75, sitä en mitannukkaan ennen.
        Aikas hyvin, vai mitä? hanuri on sinisenkirjava, mut onneksi sataa ja voi pitää housuja. Kyllä tuolla kuppauksella tehoa tuntuu olevan, en ole muuttanut ollenkaan ruokatapojani, enkä edes urheillu, ja silti! Jippii!!


      • kuppaaja3
        ### kirjoitti:

        no niin oon puoltoista vkoa kupannu ja tein mittauksen. suluissa vanha mitta.
        reisi oikea 56 (58)
        reisi vasen 56 (57)
        lanne (ratsarien kohdalta) 100 (102)
        maha (navan kohdalta) 84 (86)
        vyötärö 75, sitä en mitannukkaan ennen.
        Aikas hyvin, vai mitä? hanuri on sinisenkirjava, mut onneksi sataa ja voi pitää housuja. Kyllä tuolla kuppauksella tehoa tuntuu olevan, en ole muuttanut ollenkaan ruokatapojani, enkä edes urheillu, ja silti! Jippii!!

        kiva,että kuppaus on tehonnut sinullekin :) se kyllä kannustaa jatkamaan,kun tuloksia tulee.myönnän,että itsellänikin on tuo liikunta jäänyt vähemmälle parin viikon aikana.mäkään en enää välitä mustelmista,kun uintikelit meni ohi.ei muuta kun mustelmaa toisen päälle ;)


      • pallopylly
        ### kirjoitti:

        no niin oon puoltoista vkoa kupannu ja tein mittauksen. suluissa vanha mitta.
        reisi oikea 56 (58)
        reisi vasen 56 (57)
        lanne (ratsarien kohdalta) 100 (102)
        maha (navan kohdalta) 84 (86)
        vyötärö 75, sitä en mitannukkaan ennen.
        Aikas hyvin, vai mitä? hanuri on sinisenkirjava, mut onneksi sataa ja voi pitää housuja. Kyllä tuolla kuppauksella tehoa tuntuu olevan, en ole muuttanut ollenkaan ruokatapojani, enkä edes urheillu, ja silti! Jippii!!

        Onneksi olkoon!!! Hieno suoritus ;) Ihana huomata että tää todella toimii!!! Ja eikös oo ihanaa kun ei tarvii radikaalisti tai ollenkaan muuttaa vanhoja tapoja! Voi vaan olla ja kuppailla! JEE JEE!


    • kuppaaja3

      ei oo totta,otin mitat pari päivää sitten,ja ajattelin nyt mittaan huvikseen uudestaan,kun tuli eilen herkuteltua ;) siis uskomatonta,että taas oli mitat pienentyneet,jihuu!!siis tässä muutos verrattuna 2 päivää taaksepäin:

      vyötärö 71 (72)
      lantio 94 (ei muutosta)
      reisi pikkasta alle 55 (55,5)

      oon ihan kummissaan,että tämä on näin tehokasta :)

      • :-D

        Hienoa, en ole siis todistetusti mainostanut humpuukkia ja leikkinyt että tää toimii :-)

        ap


      • kuppaaja3
        :-D kirjoitti:

        Hienoa, en ole siis todistetusti mainostanut humpuukkia ja leikkinyt että tää toimii :-)

        ap

        täytyy myöntää,että epäilin kyllä suuresti kuppien tehoa,ennen kun ne ostin.enpäs epäile enää,vaan olen tyytyväinen :) kiitos sinulle,että kerroit näistä kupeista,ja jaksat kirjoitella tänne niin ahkerasti!

        oletko ap ottanut mittoja nyt ylläpitovaiheessa?kiinnostaisi,että alkaako sentit tulla takaisin,vai onko tulos pysyvä...

        mulla oli ennen kuppauksen aloittamista reisien selluliitti kipeetä,ei tarvinut kun hellästi puristaa,niin kipeetä teki.nyt sitä kipua ei enää ole,jippii.saa puristaa aika kovaa,että tuntuu.


      • pallopylly

        ...enää tuo kuppaus ei satu sillä tavalla kuin aluksi! ainut vaan että jotenkin tuntuu että se ei muka auttaisi sitten niin tehokkaasti kun ei satu ;) mutta ehkäpä kuitenkin auttaa! kuppaaja3 on saanu tosia hyviä tuloksia aikaan! oikeen kateeks käy ;) mulla on huomenna mittaus päivä! pidetään peukkuja että senttejä olis lähteny, edes vähän ;) sekin motivoi jos on lähteny ihan vähän.. tekee mieli kupata vielä enemmän!! mut toki se olis hienoa kun olis lähteny useampikin sentti! huomisiin tuloksiin!


      • kuppaaja3
        pallopylly kirjoitti:

        ...enää tuo kuppaus ei satu sillä tavalla kuin aluksi! ainut vaan että jotenkin tuntuu että se ei muka auttaisi sitten niin tehokkaasti kun ei satu ;) mutta ehkäpä kuitenkin auttaa! kuppaaja3 on saanu tosia hyviä tuloksia aikaan! oikeen kateeks käy ;) mulla on huomenna mittaus päivä! pidetään peukkuja että senttejä olis lähteny, edes vähän ;) sekin motivoi jos on lähteny ihan vähän.. tekee mieli kupata vielä enemmän!! mut toki se olis hienoa kun olis lähteny useampikin sentti! huomisiin tuloksiin!

        mullakaaan ei enää satu niin paljoa kun alussa,mutta sattuu kuitenkin.mäkin pidän huomenna mittauspäivän,tänään olis ammulla pitänyt mittaa,mutta unohdin.toivotaan,että sinulla pallopylly olisi lähtenyt sentit tippuilemaan!kuinka kauan kuppaat per alue?


      • mursuliini
        kuppaaja3 kirjoitti:

        mullakaaan ei enää satu niin paljoa kun alussa,mutta sattuu kuitenkin.mäkin pidän huomenna mittauspäivän,tänään olis ammulla pitänyt mittaa,mutta unohdin.toivotaan,että sinulla pallopylly olisi lähtenyt sentit tippuilemaan!kuinka kauan kuppaat per alue?

        .. mittauspäivä, oikein jänskittää kun ekan viikon jälkeen ei ollut mitään senttejä lähtenyt (en tosin ole varma mittasinko prikulleen samasta kohtaa).

        Niin kuinkas kauan te muuten imuttelette?
        Itselläni menee noin tunti kokonaisuudessaan; kuppaan siis vatsan, reidet ympäriinsä, pakarat ja läskit mitkä on pakaroiden ja alaselän välissä (olisko jenkat :p )
        Vatsaan menee eniten aikaa.


      • :-D
        mursuliini kirjoitti:

        .. mittauspäivä, oikein jänskittää kun ekan viikon jälkeen ei ollut mitään senttejä lähtenyt (en tosin ole varma mittasinko prikulleen samasta kohtaa).

        Niin kuinkas kauan te muuten imuttelette?
        Itselläni menee noin tunti kokonaisuudessaan; kuppaan siis vatsan, reidet ympäriinsä, pakarat ja läskit mitkä on pakaroiden ja alaselän välissä (olisko jenkat :p )
        Vatsaan menee eniten aikaa.

        mutta jos on viikon ihan kuppaamatta nii iho alkaa tuntua erilaiselle :-O
        Eli pari kertaa viikossa pitäs jaksaa kuppailla sittenkin kun on saanu tilanteen hallintaan, ettei tuu takapakkia

        ap


      • kuppaaja3
        :-D kirjoitti:

        mutta jos on viikon ihan kuppaamatta nii iho alkaa tuntua erilaiselle :-O
        Eli pari kertaa viikossa pitäs jaksaa kuppailla sittenkin kun on saanu tilanteen hallintaan, ettei tuu takapakkia

        ap

        mitenköhän jaksan jatkossa sitten kuppailla tuon 2 kertaa viikossa,kääk.kerta olis kuullostanut paremmmalta.
        nyt tuntuu tosi pitkältä ajalta,kun pitäis päivittäin kupata masua vielä 2 viikkoa ja reisiä ja peppua 2,5 viikkoa(aloitin niiden kuppoot hiukka myöhemmin).sitten olisi se 4 viikkoa täynnä.jotenkin laiskottaisi hirveesti,mutta pakko vaan jaksaa.haluan nähdä itseni ilman muhkuroita.
        juuri puristelin mahaani,ja näyttäisi,että selluliitti on kadonnut :) ei sitä kyllä mahassa ollut kun pikkaisen,mutta oli siitäkin kiva päästä eroon.tämä mahassa ollut sellu oli aika uutta,eli tuli jotain pari vuotta sitten.pepussa ja jaloissa sellua on ollut paljon kauemmin,joten lähteminenkin kestää varmasti pitempään.ihan kuin olisi jo pikkaisen vähentynyt,siis ihan pikkaisen.


      • kuppaaja3
        mursuliini kirjoitti:

        .. mittauspäivä, oikein jänskittää kun ekan viikon jälkeen ei ollut mitään senttejä lähtenyt (en tosin ole varma mittasinko prikulleen samasta kohtaa).

        Niin kuinkas kauan te muuten imuttelette?
        Itselläni menee noin tunti kokonaisuudessaan; kuppaan siis vatsan, reidet ympäriinsä, pakarat ja läskit mitkä on pakaroiden ja alaselän välissä (olisko jenkat :p )
        Vatsaan menee eniten aikaa.

        kirjoitinkin tuohon edelliseen pinoon näitä kuppausaikoja,eli vatsa 15 min.,peppu 2*5 min.,reidet 2*9 min.katson aina tarkasti kellosta,että tulee kupattua sama aika.eli noin 45 minsaa,kun laskee mukaan liukkarin levitykset välissä.itse teen kuppauksessa vedot aika nopeaan tahtiin.oikein hartiat väsyy tässä touhussa.huomenna sitten mittaillaan,toivottavasti kaikilla on hyviä tuloksia!


      • pallopylly
        mursuliini kirjoitti:

        .. mittauspäivä, oikein jänskittää kun ekan viikon jälkeen ei ollut mitään senttejä lähtenyt (en tosin ole varma mittasinko prikulleen samasta kohtaa).

        Niin kuinkas kauan te muuten imuttelette?
        Itselläni menee noin tunti kokonaisuudessaan; kuppaan siis vatsan, reidet ympäriinsä, pakarat ja läskit mitkä on pakaroiden ja alaselän välissä (olisko jenkat :p )
        Vatsaan menee eniten aikaa.

        mä kuppaan suurinpiirtein 2x5 min peppua ja 2x15-20 min reisiä. mä taas teen aika hitaasti.. en muistanu mitata tänä aamuna joten huomiselle menee.. mulla olis ollu siis tänään mittaukset. aamulla sitten näkee miten on käyny ;) mun ohjeissa oli että kaks viikko kupataan kerran päivässä ja sit kaks-kolme viikko 2 kertaa päivässä.. onko muut tehny näin vai vaan kerran päivässä?


      • mursuliini
        pallopylly kirjoitti:

        mä kuppaan suurinpiirtein 2x5 min peppua ja 2x15-20 min reisiä. mä taas teen aika hitaasti.. en muistanu mitata tänä aamuna joten huomiselle menee.. mulla olis ollu siis tänään mittaukset. aamulla sitten näkee miten on käyny ;) mun ohjeissa oli että kaks viikko kupataan kerran päivässä ja sit kaks-kolme viikko 2 kertaa päivässä.. onko muut tehny näin vai vaan kerran päivässä?

        .. luki. En kyllä jaksa reisiä ja peppua kahta kertaa päivässä imutella, eikä mulla kyllä ihokaan kestä (ellei sitten ota paaaljon helläkätisemmin). Vatsaa vois kyllä imutella kahdesti päivässä.
        Mulla on huomenna mittauspäivä (tulee 2vk täyteen), sit vois alkaa kahdesti imutteleen.


      • kuppaaja3
        mursuliini kirjoitti:

        .. luki. En kyllä jaksa reisiä ja peppua kahta kertaa päivässä imutella, eikä mulla kyllä ihokaan kestä (ellei sitten ota paaaljon helläkätisemmin). Vatsaa vois kyllä imutella kahdesti päivässä.
        Mulla on huomenna mittauspäivä (tulee 2vk täyteen), sit vois alkaa kahdesti imutteleen.

        2 kertaa päivässä,ei oo totta...en kyllä jaksa kun kerran.eikä ole aikaakaan.hyvä kun tämän kerran.olen nyt kupannut mahaa 2 viikkoa ja reisiä ja peppua 1,5 viikkoa.

        kuppasiko ap 2 kertaa päivässä?


      • pallopylly
        mursuliini kirjoitti:

        .. luki. En kyllä jaksa reisiä ja peppua kahta kertaa päivässä imutella, eikä mulla kyllä ihokaan kestä (ellei sitten ota paaaljon helläkätisemmin). Vatsaa vois kyllä imutella kahdesti päivässä.
        Mulla on huomenna mittauspäivä (tulee 2vk täyteen), sit vois alkaa kahdesti imutteleen.

        joten olis pitäny aloittaa kaks kertaa päivässä. kuppailin kuitenkin vain pidemmän aikaa.. Kuppailen pelkkiä jalkoja ja pyllyä. aikaa meni tunti, voi olla että taas huomenna olen täynnä mustelmia... ;) nuo mun mustelmat ei varmaan lähde ikinä pois kun kuppailen koko ajan niiden päältä uudelleen ;)


      • pallopylly
        kuppaaja3 kirjoitti:

        2 kertaa päivässä,ei oo totta...en kyllä jaksa kun kerran.eikä ole aikaakaan.hyvä kun tämän kerran.olen nyt kupannut mahaa 2 viikkoa ja reisiä ja peppua 1,5 viikkoa.

        kuppasiko ap 2 kertaa päivässä?

        ...yhteen kertaan, imuttelen sit vaan kauemmin.. ei mullakaan oo aikaa.. koko aika pitäis olla kuppi kädessä :) meinaan mäkin olla vähän turhan laiska kuppailun suhteen.. viimeisen viikon aikana jäi taas 3 päivää väliin.. voi kun jaksais joka ilta niin sais parhaat tulokset ;) yritetään me edes kuppaaja3 kannustaa toisiamme kuppaamaan joka päivä :)


      • kuppaaja3
        pallopylly kirjoitti:

        ...yhteen kertaan, imuttelen sit vaan kauemmin.. ei mullakaan oo aikaa.. koko aika pitäis olla kuppi kädessä :) meinaan mäkin olla vähän turhan laiska kuppailun suhteen.. viimeisen viikon aikana jäi taas 3 päivää väliin.. voi kun jaksais joka ilta niin sais parhaat tulokset ;) yritetään me edes kuppaaja3 kannustaa toisiamme kuppaamaan joka päivä :)

        yritetään kannustaa toisiamme :)mulla on jäänyt 1 päivä väliin tämän 2 viikon aikana.olisi hyvä sinunkin kuppailla aina rutiininomaisesti samaan aikaan päivästä,niin ei jäisi niin helposti välipäiviä.itse kuppaan aina,kun saan lapsen päikkäreille.
        tsemppiä kuppailuun pallopylly!


      • :-D
        pallopylly kirjoitti:

        joten olis pitäny aloittaa kaks kertaa päivässä. kuppailin kuitenkin vain pidemmän aikaa.. Kuppailen pelkkiä jalkoja ja pyllyä. aikaa meni tunti, voi olla että taas huomenna olen täynnä mustelmia... ;) nuo mun mustelmat ei varmaan lähde ikinä pois kun kuppailen koko ajan niiden päältä uudelleen ;)

        Minä kuppailin sen "aktiiviajan" kerran päivässä. Joko lasten päiväuniaikaan tai sitten illalla suihkuun mennessä.
        Nyt ylläpidolla kuppaan suihkua ennen yleensä ma ja pe tai ti ja la. Vähän oon ollut laiska ja kupannut kerran viikkoon :-S

        ap


      • kuppaaja3
        :-D kirjoitti:

        Minä kuppailin sen "aktiiviajan" kerran päivässä. Joko lasten päiväuniaikaan tai sitten illalla suihkuun mennessä.
        Nyt ylläpidolla kuppaan suihkua ennen yleensä ma ja pe tai ti ja la. Vähän oon ollut laiska ja kupannut kerran viikkoon :-S

        ap

        kiva kuulla,että teit kuppauksen kerran viikossa,ja silti tuli niin hyviä tuloksia :)mihinköhän tuo perustuu,että pitäisi 2 kertaa tehdä?

        mulle kävi niin,että se ohje,joka oli kuppipakkauksen sisällä,katosi ennenkun kerkisin sitä lukea.oliko siinä mainittu tästä 2 kerrasta päivässä?oliko siinä jotain muuta oleellista,mitä pitäisi tietää?
        kiittelen!


    • kuppaaja3

      moikkelista!olen nyt kuppaillut mahaa 2 viikkoa,ja reisiä ja bebaa 1,5 viikkoa.mittailin tuossa kolme päivää sitten,eikä sen jälkeen ole tullut muutoksia.eli mitat:

      vyötärö 71 (72 viikolla 1) (74 aloittaessa)

      lantio 94 (ei muutosta 5 päivää sitten mitattuun) (ei aloitusmittausta)

      reisi pikkasta alle 55 (55,5 viisi päivää sitten) (ei aloitusmittausta)

      odottelen innolla muiden tuloksia!!

    • pallopylly

      tässäpä nämä!
      vertaan siis siihen kun aloitin!
      vyötärö : 70 -> 67
      lantio : 102 -> 100
      reisi : 61 -> 58
      JEE JEE!! viime viikolla oli noista alkuperäisistä lähteny 1 cm nyt siis vähän enemmän!! ja mulla on tosiaan jääny välistä noita päiviä! nyt yritän tosissaan koska jos saan näin hyviä tuloksia sillä että en edes joka päivä kuppaa niin millaisia ne on sitten jos kuppaan joka päivä ;) Kuppaaja3:lla oli myös hyvät tulokset kahdelta viikolta! ONNEA!!!

    • mursuliini

      Otin mittoja useasta paikkaa joita haluan seurata. Eli vatsaa oon kupannut 2vk, reisiä ja peppua 1vk.
      Ekan viikon jälkeen ei ollut senttejä lähtenyt (tai sitten mittasin väärästä paikkaa).

      oikea reisi 65,5cm ->63,5cm
      vasen reisi 65,5cm ->64cm
      (reidet mitattu ylhäällä olevan "rasvapallon" kohdalta).
      Takareidet ovat liki selluttomat; saa aika tarkkaan kattoa ja ettiä. Sisäreisien ylhäällä olevat rasvapallot ovat puolet pienemmät :) tosin ovat pieniä mustelmia täynnä, hih, mutta ei se haittaa kerta tää auttaa siihen!

      alin "vatsamakkara" kohta 106cm ->102cm WAU :D
      keskimmäinen "vatsamakkara" 98cm ->91,5cm (pakko olla väärästä paikkaa.. tosin paikkaa vaihtamallakaan en saanut n. samaa tulosta ja olen imuttanut myös sivuiltakin)
      ylin vatsalihas 86cm ->84cm (tästä kohdasta olen erityisen ylpeä ja tyytyväinen; rinnat kaartuvat kauniisti eivätkä päädy läskimakkaraan)

      Eli joka kohdasta oli lähtenyt :D
      En sitten tiedä mikä osuus terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla on ollut, mutta en usko olevan suurta merkitystä kahdelle viikolle.

      Sori oli vähän sekava viesti, mutta oli niin paljon kerrottavaa ja oon niin innoissani =)

      • ###

        hienoo seurata teidän kutistumista, meinaan samaa teen mäkin. Toisaalta tulee tunne, että mittaanko jotenkin väärin tai eri kohdasta kun tuntuu nuo sentit vähenevän, mutta tässä mun tuloksia 2,5 vkon jälkeen. Suluissa se lähtötilanne.

        reidet 54 (58)
        lanne (ratsarien kohdalta) 98 (102)
        maha (navan kohta) 84 (86)
        vyötärö 74 (75)

        aika uskomatonta. Tyytyväisin olen tohon lannemittaan.


    • mursuliini

      Aivan kamala makean nälkä ollut tänään ja on vieläkin. Eikä ole edes nälkä päässyt yllättään koko päivänä kun on syönyt. Tekee vain mieli, erityisesti suklaata.
      Ei mulla ainakaan tää kuppaus ole makean himoa vähentänyt.

      • pallopylly

        mä oon lantion mitannu siitä kohtaa missä on reisissä ne pallot ja sit liu'uttanu mittaa pyllyn päälle että saan kaikista leveimmästä ja isoimmasta kohdasta mitan. reisistä mittaan niiden palleroiden kohdalta. ja vyötärön ihan kapeimmalta kohtaa. ihanaa että tää toimii näin hyvin! mä yritän lopettaa myös tupakan polttoa nyt tässä samalla ja nyt on sellaset himot että tuntuu kyllä että luovutanko kuitenkin... huh huh...


    • kuppaaja3

      onneksi olkoon upeista tuloksista pallopylly,mursuliini ja ###.kyllä on kuppaus kannattanut :)
      mäkin mittaan reidet siitä rasvapallon kohdalta.ajattelin,että koitan tänään imutella niitä reiden rasvapalleroita myös,kun en ole vielä uskaltanut.tai kerran kokeilin,mutta tuli hirmuisesti mustelmia.
      väitetään,ettei kuppaus polta rasvaa,mutta olen alkanut epäillä,että se polttaisi..voisiko muuten lähteä noin paljon senttejä.ajattelin omaa mahaani,jossa ei sellua ollut juurikaan,ja 3 senttiä lähti kuitenkin.rintojen alta on yksi poimu häippässyt,siinä on ihan kun kuoppa.nyt kun vielä saisi loputkin pois,niin olisin iloinen!

      • pallopylly

        selluliitti ole rasvakertymiä ihon alimmissa kerroksissa, tai jostain olen joskus lukenut :) silloinhan kuppaus pakostikin polttaa rasvaa pois ;) aika jännältä tuntuu kun farkut jotka olen ostanut helmikuussa jotka sillon on ollu mulle pikkusen liian tiukat, ei nyt enää todellakaan ole tiukat! lähtee melkein jo jalasta ilman napin ja vetskarin avaamista ;) ja olen saanut myös muilta ihmisiltä palautetta että olen laihtunut! ja myös oma mieheni sen tunnusti eilen että kylläpä olet laihtunut ;) ihanaa kuulla palautteita ihmisiltä eikä vaan itse miettiä että kaippa tuosta on sit vaan muutama sentti lähtenyt :) ja olo on mitä energisin! ja tuntuu että stressin sieto kyky on noussut, vaikka nyt onkin hermostuminen taas helpommin pinnassa tuon tupakan lopettamisen takia.. nyt päätin että joka ilta kuppaan vaikka olisin kuinka väsynyt ja laiska tahansa! haluan nähdä millaisia tuloksia sillä saa aikaan kun jo tuolla satunnaisemmalla kuppauksellakin aika hyviä tuloksia tulee :)


    • kuppaaja3

      katselin juuri,että meitä ei tässä montaa kuppaajaa ole,vaikka jossain vaiheessa tuntui olevan reilusti innokkaita.mietiskelin,että mitäköhän kukkaselle kuuluu.olisi kiva tietää millaisia tuloksia hän saavutti.
      onkohan monella jäänyt kupit kaapin nurkkaan käyttämättä..

      • :-D

        tietysti jos ei ala tuloksia heti näkymään, niin saattaa turhautua...
        Onneks meillä ainakii toimii :-)
        selluttomin säärin elämässä eteenpäin ;-)

        ap


    • kuppauksesta

      kertokaa kuppauksesta minullekin! en ole kuulllut tästä ja INHOAN sellulittiani! kertokaa missä ja miten sen saa pois:)

      • pallopylly

        ... tuo edellinen ketju joka löytyy tosta! sieltä löytyy tosi paljon tietoa! kyse on siis imukupeista joilla kupataan ihoa ja näin päästään selluliitista eroon! edellisestä ketjusta löytyy linkkejä mistä noita kuppeja voi tilata jne... tervetuloa vaan mukaan!! :)


    • mursuliini

      Huh kun tänään oli kuuma päivä; tuli ihan hikiki :p
      Melkein jäi kuppaaminen tänään väliin kuumuuden takia mutta onneksi nyt on jo aika viileetä.

      Viikon päästä tulee pitkän matkan vieraita; saa nähdä huomaavatko he mitään eroa, hih ;)
      Niin ja on myös se viikko aikaa parannella mustelmat :p alkavat muuten vielä kummastella.

      • Kukkanen'

        On tullut pieni tauko kuppailuun, en ole kerennyt imutella joka päivä, vain kerran viikossa. Olin nimittäin etelässä ja nyt on ihana rusketus. Nyt aloitan taas imuttelun säännöllisesti eli kuppailen joka päivä vielä ainakin muutaman viikon. Reidet tuntuu sileämmiltä, mutta miksi pohkeissa ei tapahdu mitään?? Paino on tippunut hiukkasen ja tyhjästä ilmestynyt pömppövatsani alkaa olla lähes entisellään. Mustelmia ei ole enää tullut, vaikka käytän suurinta kuppia.


      • kuppaaja3
        Kukkanen' kirjoitti:

        On tullut pieni tauko kuppailuun, en ole kerennyt imutella joka päivä, vain kerran viikossa. Olin nimittäin etelässä ja nyt on ihana rusketus. Nyt aloitan taas imuttelun säännöllisesti eli kuppailen joka päivä vielä ainakin muutaman viikon. Reidet tuntuu sileämmiltä, mutta miksi pohkeissa ei tapahdu mitään?? Paino on tippunut hiukkasen ja tyhjästä ilmestynyt pömppövatsani alkaa olla lähes entisellään. Mustelmia ei ole enää tullut, vaikka käytän suurinta kuppia.

        tervetuloa takaisin kuppaajien pariin :)iho näyttää varmaan hyvältä,kun on rusketus päällä.itse olen ihan kalkkuna valkoisine jalkoineni.ei ole tullut otettua aurinkoa.kiva kuulla,että maha on alkanut kutistumaan.


    • mursuliini

      ... Eli nyt tarttis keksiä jotain liikuntaa mitä voi tehdä rakot jaloissa (isot vesirakot päkiöiden kohdalla); tuli rakot meinaan molempiin jalkoihin kun kävin lenkillä vanhat lenkkarit jalassa. Juoksu, kävely, pyöräily ja nyrkkeilysäkki treeni ovat hyllytetty abaut 2vk joten nyt ovat hyvät neuvot tarpeeseen!!

      Tiedän ettei tää viesti ei kuulu tänne mutta ajattelin, että josko teillä olis hyviä ideoita :)
      ja liikunta varmaan tehostaa tuota kuppaamisen vaikutusta joten en haluis siihen noin pitkää taukoa.. ehtii vielä laiskistua :p

      • :-D

        selkä-, vatsa- ja ylävartalotreeni onnistuu rakot jaloissakin ;)


      • mursuliini
        :-D kirjoitti:

        selkä-, vatsa- ja ylävartalotreeni onnistuu rakot jaloissakin ;)

        Juu ilman muuta ja se kuuluu muutenkin vakitreeniin; yleensä nyrkkeilysäkki treeni tuo lihastreeni mutta tarttis vielä jotain lisäksi.. Uinti joessa olis kyllä mutta onko se tehokasta, esim. puol tuntia ja kauhois joen poikki eri tyylein...?!


    • kuppaaja2

      On joo mullakin jääny vähä kuppaamiset vähälle, ku on ollu koko kesän niin kovasti töitä, et ei oo jaksanu ees alottaa...mut nyt aattelin ku varmaa kk päästä viim. aikaa töissä vähä helopttamaan, ni otan kyl itteäni niskasta kiinni ja alotan taas kuppailun ja kotona joogailun, ku on tullu painookii pari kiloo lisää :(!! ja vaik ei tuloksii tuliskaa, ni ainakii saa sileämmät paikat..! ja ku alotin kuppailun ja jaksoin vaa sen reilu viikon ja sit ku ei tuloksii näkyny ja luovutin, ni jos nyt vaa sinnikkäästi kuppailis sen 2vko ainakii ja sit alkas vast ehkäpä oottelee jonkii sortin tuloksii..! mut tuntuu ku nyt on muillakii alkanu näkyy tuloksii ku ap:lla ni josko mullakii ois sit viel vähän toivoa :)

    • mursuliini

      Laitoin tässä eilen merkille että sovituskopeissa on erilaiset peilit kuin esim. kotona.. Meinaan vaan, että katoin kämpillä aamulla peilistä imutus-, mustelmatilannetta. Sitten lähdin kaupunkiin ja kävin citymarketissa sovittamassa uusia alusvaatteita.. sovituskopin peilistä katsottuna reisien sellu näytti paaaljon kauheammilta kuin kämpillä katsottuna... kumma juttu. Ihan tavalliset peilit mulla kyllä kämpillä on.. sellaset suorat palapeilit.
      Pöksyt jäi sitten kauppaan :(

      Huomenna olis mittauspäiväkin; jänskittää :p

      • pallopylly

        on huomenna mittaus... tuntuu kyllä että nyt ei oo tapahtunu mitään... mulla jäi taas pari päivää väliin ja sit oli koko viikonlopun kestävät juhlat joissa tuli syötyä aikalailla reippaasti!! tuntuu jopa että olen kasvanut nyt viikon aikana... :( huomennahan sen sitten näkee..


      • kuppaaja3
        pallopylly kirjoitti:

        on huomenna mittaus... tuntuu kyllä että nyt ei oo tapahtunu mitään... mulla jäi taas pari päivää väliin ja sit oli koko viikonlopun kestävät juhlat joissa tuli syötyä aikalailla reippaasti!! tuntuu jopa että olen kasvanut nyt viikon aikana... :( huomennahan sen sitten näkee..

        mulla jää nyt mittaus väliin,kun on tullut pakollinen tauko(menkat iski).ensi viikolla sitten mittaillaan.on tullut mullakin herkuteltua aika lailla,voi hemmetti sentään.ärsyttää kun joka kaupassa on niin älyttömät karkkitiskit.ei voi oikein helposti niitä ohittaa.oon tämmönen sokerihiiri.nyt päätin pitää herkkutaukoa,pakko ettei maha ala kasvamaan takaisin.


      • pallopylly
        kuppaaja3 kirjoitti:

        mulla jää nyt mittaus väliin,kun on tullut pakollinen tauko(menkat iski).ensi viikolla sitten mittaillaan.on tullut mullakin herkuteltua aika lailla,voi hemmetti sentään.ärsyttää kun joka kaupassa on niin älyttömät karkkitiskit.ei voi oikein helposti niitä ohittaa.oon tämmönen sokerihiiri.nyt päätin pitää herkkutaukoa,pakko ettei maha ala kasvamaan takaisin.

        ... tän viikon mittaukset tekemättä.. ensi viikolla uudelleen.. sit oliskin se 4 viikkoa täynnä mut mä kyllä ajattelin että jatkan ainakin viikon vielä.. ja nyt yritän taas kupata koko viikon ;)


      • Nea
        pallopylly kirjoitti:

        ... tän viikon mittaukset tekemättä.. ensi viikolla uudelleen.. sit oliskin se 4 viikkoa täynnä mut mä kyllä ajattelin että jatkan ainakin viikon vielä.. ja nyt yritän taas kupata koko viikon ;)

        Hei! Minä olen kans kuppaillut jo parisen viikkoa. En ole mittaillu itseäni mutta housuista tuntuu että ovat väljemmät. Mitä voidetta käytätte..? Aqualan L tuntuu imeytyvän ihoon että saa olla koko ajan lisäilemässä.


      • pallopylly
        Nea kirjoitti:

        Hei! Minä olen kans kuppaillut jo parisen viikkoa. En ole mittaillu itseäni mutta housuista tuntuu että ovat väljemmät. Mitä voidetta käytätte..? Aqualan L tuntuu imeytyvän ihoon että saa olla koko ajan lisäilemässä.

        mä oon käyttäny extra voidetta mitä saa vain s-marketeista. se on sellanen iso sini-valkoinen pullo ja se on aika riittoisaa! 500 ml maksaa vajaa 2 euroa! mun ei oo tarvinnu lisäillä sitä tai kastella tai muutakaan! yks pullo kesti vähän reilut 2 viikkoa ;)


      • kuppaaja3
        Nea kirjoitti:

        Hei! Minä olen kans kuppaillut jo parisen viikkoa. En ole mittaillu itseäni mutta housuista tuntuu että ovat väljemmät. Mitä voidetta käytätte..? Aqualan L tuntuu imeytyvän ihoon että saa olla koko ajan lisäilemässä.

        minä käyttelen liukuvoidetta.beppy on merkki,ja seksiliikkeistä saapi.kyllä apteekissakin jotain liukkaria on,mutta siitä en osaa sanoa.


    • mursuliini

      Vatsaa on kupattu nyt 3vk, reisiä ja peppua 2vk.
      Ekan viikon jälkeenhän ei ollut senttejä lähtenyt, toinen viikko olikin sitten loistelias ja nyt tulee kolme viikkoa.

      Reidet: ei senttejä
      alin "vatsamakkara" kohta 106cm ->102cm ->100cm
      keskimmäinen "vatsamakkara" 98cm ->91,5cm ->89,5cm
      ylin vatsalihas: ei senttejä

      Mittasin itse ja seisaaltaan joten oli hieman hankala asetella mittanauha suoraan :(
      Reidet kyllä näyttävät vähän vähemmän muhkuraisemmilta mutta aivan kuin ympärysmittaa olis tullut lisää... pakko mitata huomenna uudestaan että onko näin..

      Vatsa on yli puolella pienentynyt ja nyt kehtaa ylpeästi pitää kesätoppia päällä =)
      Peppukin näyttää jotenkin paremmalta (housuissa että ilman) pepun päältä ovat löysät kiinteytyneet aikaslaisesti =)
      Reisien imutukseen tulee loppuviikon tauko; pakko parannella mustelmia taas vaihteeksi :p

      • :-D

        Tosi hyvin lähteny sullakin mitat pienenemään!!!
        Onnee!!!
        Hmmm.... pitäsköhän ottaa taasen lunnon aktiivinen kuppauskuuri? Josko vielä ohenisin ;-)

        ap :-D


      • kuppaaja3

        kivasti on sinulla senttejä lähtenyt :) harmi että minä ja pallopylly ei nyt päästy mittailemaan,mutta ensi viikolla sitten.en enää aio kupata kun vatsaa,mutta sitä sitten 2 kertaa päivässä.


      • mursuliini

        Juu kyllä ne mitat pitivät paikkansa, 0,5-1cm oli mittanauhaan tullut lisää.. saattaa tosin johtua kyykkäämisistäkin.. No oikeastaan sama se noille reisien senteille on kunhan sais vaan sitä sellua vähemmäksi =) Ne rasvapallot on kyl ihan kiitettävästi "lättääntyneet" ja toiseen on pieni kolokin tullut...

        Vatsa näyttää tosin nykysten hassulta (ei pahalta mutta hassulta) keskivatsa on vähän korkeampi ku alimmainen vatsamakkara :p ei se kyllä vaatteiden läpi näy mutta jos seisoo paidatta peilin edessä niin sen kyllä itse huomaa.


      • ###
        :-D kirjoitti:

        Tosi hyvin lähteny sullakin mitat pienenemään!!!
        Onnee!!!
        Hmmm.... pitäsköhän ottaa taasen lunnon aktiivinen kuppauskuuri? Josko vielä ohenisin ;-)

        ap :-D

        heippa, e ole ehtiny mitata kun alkoi työt, mutta kuppaillu olen silloin tällöin edelleen. Mäkin muuten kiinnitin huomiota noihin mahamakkaroihin, kun ovat jotenkin kummallisesti muhkuroilla?? eli täytyy varmaan vaan kupata niitten kumpareitten kohdalta enemmän, muuten kyllä maha pienentynyt paljon.


      • kuppailija*
        mursuliini kirjoitti:

        Juu kyllä ne mitat pitivät paikkansa, 0,5-1cm oli mittanauhaan tullut lisää.. saattaa tosin johtua kyykkäämisistäkin.. No oikeastaan sama se noille reisien senteille on kunhan sais vaan sitä sellua vähemmäksi =) Ne rasvapallot on kyl ihan kiitettävästi "lättääntyneet" ja toiseen on pieni kolokin tullut...

        Vatsa näyttää tosin nykysten hassulta (ei pahalta mutta hassulta) keskivatsa on vähän korkeampi ku alimmainen vatsamakkara :p ei se kyllä vaatteiden läpi näy mutta jos seisoo paidatta peilin edessä niin sen kyllä itse huomaa.

        Aloin kevättalvella syömään masennuslääkettä. Paino nousi tämän myötä n.3kg. Ei auta, vaikka pelkillä hedelmillä eläisi. Paino ON ja PYSYY samana! Kuppauksen aloitin kolme kuukautta lääkkeen aloituksen jälkeen. Mahtaakohan johtua tuosta lääkkeestä kun ei tunnu kuppailu tehoavan??
        Olen 172cm ja 62 kg. Siis melkeinpä hoikka(?), mutta sellua on....


      • pallopylly
        kuppailija* kirjoitti:

        Aloin kevättalvella syömään masennuslääkettä. Paino nousi tämän myötä n.3kg. Ei auta, vaikka pelkillä hedelmillä eläisi. Paino ON ja PYSYY samana! Kuppauksen aloitin kolme kuukautta lääkkeen aloituksen jälkeen. Mahtaakohan johtua tuosta lääkkeestä kun ei tunnu kuppailu tehoavan??
        Olen 172cm ja 62 kg. Siis melkeinpä hoikka(?), mutta sellua on....

        mä söin masennuslääkkeitä noin 2 vuotta ja kiloja kertyi vähän reilu 10 kg... ja selluu siinä samalla aika hirveet määrät... nyt oon osan saanu pois. mut luulen kyllä että kestää kauemmin saada pois niitä kun ne on tullu jostain lääkkeistä. se tulee lääkkeitä syömällä niin pikkuhiljaa ja kauan aikaa että sit sitä ei saa nopeesti pois.. tai näin oon järkeilly itselle sitä. mä lopetin helmi-maaliskuun vaihteessa ja kiloja oon saanu nyt pois 8! vielä olis muutama kilo tavoitteeseen! tsemppiä sulle!


      • peejii

        Kesäloman alettua minäkin aloitin kuppailun. Neljä viikko on siis vierähtänyt ja tulokset ovat ihan mukavat, vaikka välillä löysäilinkin. Kuppauskertoja tuli viikossa 3-5, kerrallaan n. 15 min. Käsittelyssä vyötärön seutu (-4 cm) sekä jenkkakahvat (-4,5 cm), reisiin ja alavatsaan tuli niin kamalat mustelmat, että jätän niiden käsittelyn bikini/shortsikauden mentyä; jenkkamöykkyjen kohdalle tuli myös mustelmia ja alkuun niiden käsittely suorastaan koski mutta nyt ei enää pahemmin satu. Voiteena käytin Yves Rocherin selluliittivoidetta, aloittamani tuubi loppu tänään. Olen melko varma, että jos olisin jaksanut kuppaila joka päivä, enkä olisi mässäillyt ruuan ja oltsin kanssa (painoa oli väillä 3 kg enemmän kuin lomalle jäädessäni) niin tulokset olisivat tämän neljän viikon aikana tulleet vielä paremmiksi mutta tyytyväinen olen näihinkin! Jatkan kuppailu ma-ke-pe aamuisin ennen töihin lähtöä kun ei tämä niin kurjaa hommaa ole ja tuloksiakin näkyy tulevan!


    • sellu

      Nyt olen minäkin sitten tilannut kuppausvälineet... Toivottavasti tulisi tänään postiin (perjantaina tilasin).

      Mittauksia en ole vielä tehnyt, mutta ilmoittelen sitten lähtötilanteen ja 1 viikon tulokset...

      Todella hienoja tuloksia tullut kaikille!!! Toivonmukaan toimisi mullakin. Ajanpuute vähän kyllä mietityttää, mutta jos koittais vaikka aamulla ennen töihin menoa :)

      • henne

        olen tässä nyt pitemmän aikaa lukenut näitä kuppausjuttuja,ja itsekin kuppailut jo useamman viikon.Kärsin sellusta vuosia ja kaikki mahdolliset temput kokeiltu todellakin!Mutta tämä todella on tehnyt IHMEITÄ,sellut on jonkin verran kadonnu ja iho on aivan ihanan kiinteä!!suosittelen kaikille!!!


      • pallopylly
        henne kirjoitti:

        olen tässä nyt pitemmän aikaa lukenut näitä kuppausjuttuja,ja itsekin kuppailut jo useamman viikon.Kärsin sellusta vuosia ja kaikki mahdolliset temput kokeiltu todellakin!Mutta tämä todella on tehnyt IHMEITÄ,sellut on jonkin verran kadonnu ja iho on aivan ihanan kiinteä!!suosittelen kaikille!!!

        että toimii sullakin! mulla ei tunnu enää lähtevän senttejä mutta iho tuntuu ja näyttää niin kiinteältä ja ihanalta ja pitkästä aikaa olo on itsevarmempi vaikka tietenkään kaikkea sellua en ole saanut pois! mutta sehän se on pääasia että olo on parempi! on ihana huomata että ulkoreidet todella näyttää siltä että sellu on lähtenyt sulamaan pois! vielä on pallukat mitkä pitää saada pois ja sit olen todella tyytyväinen! keskiviikkona on taas mittaus. sit katotaan onko senttejä lähteny. vaikka eipä se pääasia ole kunhan jalat näyttää paremmilta! ihanaa lähteä reissuun kun kehtaa olla bikinit päällä!! JEE JEE!!


      • guanabanana
        pallopylly kirjoitti:

        että toimii sullakin! mulla ei tunnu enää lähtevän senttejä mutta iho tuntuu ja näyttää niin kiinteältä ja ihanalta ja pitkästä aikaa olo on itsevarmempi vaikka tietenkään kaikkea sellua en ole saanut pois! mutta sehän se on pääasia että olo on parempi! on ihana huomata että ulkoreidet todella näyttää siltä että sellu on lähtenyt sulamaan pois! vielä on pallukat mitkä pitää saada pois ja sit olen todella tyytyväinen! keskiviikkona on taas mittaus. sit katotaan onko senttejä lähteny. vaikka eipä se pääasia ole kunhan jalat näyttää paremmilta! ihanaa lähteä reissuun kun kehtaa olla bikinit päällä!! JEE JEE!!

        Miten teillä on tehnnut jenkkoihin? Olen muuten ihan hoikka mut jalkoja haluaisin kiinteimmiksi ja jenkat sulamaan ja vaikka valumaan muualle kroppaan mut kunhan ne sais tuosta kerääntymästä. On muuten jännä juttu, että lihasta on jaloissa aika paljon mut se lämpokerroskin on tallella ja sen takia selluinen. Vaikka syön hyvin ja vähähiilihydraattisesti.


    • haluaa kuppailla...

      Kertokaa mitä voiteita läytätte kuppailuun!!! Kaikissa voitteissa mitä olen löytänyt on jotain öljyä. En uskalla aloittaa kuppaamista, kun pelkään että ne menee heti pilalle jos on väärää rasvaa. Liukuvoiteita en tällä hetkellä omista! Apteekista en löytänyt sitä K-Y warming liquid rasvaa...siis mitä voin käyttää?? =(

      • mursuliini

        .. apteekista ostettua valkovaseliinia eikä ole tarvinnut lisätä vettä; kuppauksen jälkeen iho pitää vain karkealla pyyhkeellä/paperilla pyyhkiä.


      • sadre
        mursuliini kirjoitti:

        .. apteekista ostettua valkovaseliinia eikä ole tarvinnut lisätä vettä; kuppauksen jälkeen iho pitää vain karkealla pyyhkeellä/paperilla pyyhkiä.

        Vaikka ohjeissa sanotaan, ettei kannata käyttää öljypohjaista ainetta, olen kyllä käyttänyt hierontaöljyä. Tosi hyvin toimii, kuppauskuppi pitää vaan pestä hyvin käytön jälkeen.


      • pallopylly

        extra rasvaa s-marketista, sini-valkoinen pullo, 500 ml ja maksaa alle 2 euroa


      • Onneton tunari
        pallopylly kirjoitti:

        extra rasvaa s-marketista, sini-valkoinen pullo, 500 ml ja maksaa alle 2 euroa

        Näiden ketjujen agitoimana tilasin itselleni noi kuppausvälineet. Mulla myös selluongelmaa on, lähinnä reisissä, pepussa ja polvissa. Sellu leviää koko ajan, eivätkä iän kertyminen ja masennuslääkitys ainakaan hävitä sitä.

        No, katsotaan, kuinka täällä käy...
        Mieheni varmaan taas ihmettelee, että mitä ihmettä tämä nyt sitten on...No, eipä ole eka kerta.


      • uusi kuppailija
        Onneton tunari kirjoitti:

        Näiden ketjujen agitoimana tilasin itselleni noi kuppausvälineet. Mulla myös selluongelmaa on, lähinnä reisissä, pepussa ja polvissa. Sellu leviää koko ajan, eivätkä iän kertyminen ja masennuslääkitys ainakaan hävitä sitä.

        No, katsotaan, kuinka täällä käy...
        Mieheni varmaan taas ihmettelee, että mitä ihmettä tämä nyt sitten on...No, eipä ole eka kerta.

        Yhtä Lidlin kosteusvoidetta, joka ei todellakaan kuivahda ihan hetkessä ja mulla se on toiminu hyvin! En ollu yhtään tyytyväinen siihen liukuvoiteeseen, jota tilasin kuppien yhteydessä. Ite oon kuppaillu kohta viikon, en joka päivä, mut vähäsen on jo iho kiinteytyny. Ehkä sitten on parempi sanoo, kunhan noi menkat loppuu, koska niitten aikaan turpoon kuin ilmapallo! Senkään takia en oo uskaltanu kuppailla ihan joka päivä, kun jalat ja perse on melkein täynnä pieniä punasia mustelmia=/ Vielä kun laihdutan pari kiloo niin eiköhän kroppa ala olla taas paremmassa kuosissa. Pitää munkin ilmotella, jos tuloksia tulee tolla kuppailulla, paitsi mittanauhan kanssa en meinaa rueta säheltämään vaan ennemmin tarkkailen tilannetta peilistä ja vaatteista.


    • Sellu

      Ensimmäinen kuppailu takana... Eilen hain kupat postista ja heti kotiin koittamaan. Illalla sain juosta 3 tunnin aikana ainakin 7 kertaa vessassa, joten nesteet ainakin lähti liikkeelle ja tuli todella hyvä ja "kevyt" olo. Illalla taas uudestaan :)

      Kysymys kuppauskonkareille:
      Kuppaatteko niin kovaa, että oikein sattuu? Vai niin, että tuntuu mukavalle?

      Näin alkuun kuppasin molemmin tavoin...

    • kuppaaja3

      eikä ollut muutosta edelliseen viikkoon.kuppaan enää siis mahaa,ja vyötärön ympärys on nyt 71 (74).kuppaan mahan 1-2 kertaa päivässä.joku päivä jäi kokonaan väliinkin,mutta ajattelin,ettei se haittaa,kun kuitenkin on näitä kahden kuppauksen päiviä.toivottavasti ensi viikolla olisi tullut tuloksia.vähän kyllä nyt harmitti.

      • pallopylly

        ei ollu tapahtunu mitään muutoksia... paitsi lantio on taas sen 102 mitä se oli alussa. ja vyötärö on pysyny siinä 68 (70) ja reidet 58 (61)
        kyllä mua harmitti kans mut ei voi mitään...
        olen kyllä pienentyny jo ihan mukavasti mutta kyllä tuota vois pienentyä vielä lisää.


      • pallopylly

        ...sulla oli lantio? ja mites jos mittaat sen ihan siitä pyllyn alta mutta niin että ne ylä reisien pallukat tulee mukaan? mulla on siis 102 mut jos en ota pyllyä mukaan niin mulla on 97.. siis mulla on todella pallopylly :)


    • mursuliini

      Eli kuten otsikko sanoo niin jätin tämän viikon mittauksen väliin koska en kerennyt/päässyt kuppaileen viikonlopun aikana; oli näet perhettä kylässä viikonlopun. Muutenkin tuli sunnuntai-ilta/maanantai pidettyä mässypäivää; perhe mässäili koko viikonlopun ja pysyin kyllä jämynä ja söin terveellisempää ruoka kuin he (taisin peräti syödä liian vähän..) mutta sitten kun porukka sunnuntaina lähti niin tapahtu totaalinen romahdus :( pringles, suklaalevy ja hopeatoffee pussi meni :( tuli siis herkuteltua 2pv. Puolustuksekseni voin sanoa että se oli ensimmäinen romahdus 5 kuukauteen.
      Mitäs luulette; näkyykö vaakassa? en oo uskaltanut käydä..

      Nyt kuitenkin kuppailen enää vatsaa ja ehkä sisäreisiä.. Vatsaa pyrin 1-2krt/pv. Eiköhän sitä ens keskiviikkona jotain tuloksia ole...

      • :-D

        kuppaushan on selluliitin siloittumista varten ja oheis"tuotteena" tulee sitten se senttien lähteminen.
        Se ettei senttejä enää lähde (tai ei lähde ollenkaan kokoaikana) ei tarkoita sitä etteikö muhkurat sulaisi.
        Tarkoitan siis ettei pidä liikaa mittanauhaan tuijottaa.

        Olimme viikolla rannalla ja 7v tyttöni ohi käveli nainen jolla oli aika paljon selluliittiä. Tyttö tuli huolestuneen näköisenä sipittämään että mikä tuon tätin jalkoihin on SATTUNUT :-O . Sanoin että se on selluliittiä. Tyttö siihen että tätillekin pitäis käydä sanomassa että ostais siniset kupit netistä :-D

        Kuppailin eilen illalla(taukoa oli melkein pari viikkoa :-S ) ja se oli niin kivaa että aattelin kuppailla jokatoinen päivä ihan vaan unenlaadun parantamiseksi. Rentoutunut olo kuppauksen jälkeen on ihana! Nukuin yön kuin tukki :-)

        ap


      • guanabanana
        :-D kirjoitti:

        kuppaushan on selluliitin siloittumista varten ja oheis"tuotteena" tulee sitten se senttien lähteminen.
        Se ettei senttejä enää lähde (tai ei lähde ollenkaan kokoaikana) ei tarkoita sitä etteikö muhkurat sulaisi.
        Tarkoitan siis ettei pidä liikaa mittanauhaan tuijottaa.

        Olimme viikolla rannalla ja 7v tyttöni ohi käveli nainen jolla oli aika paljon selluliittiä. Tyttö tuli huolestuneen näköisenä sipittämään että mikä tuon tätin jalkoihin on SATTUNUT :-O . Sanoin että se on selluliittiä. Tyttö siihen että tätillekin pitäis käydä sanomassa että ostais siniset kupit netistä :-D

        Kuppailin eilen illalla(taukoa oli melkein pari viikkoa :-S ) ja se oli niin kivaa että aattelin kuppailla jokatoinen päivä ihan vaan unenlaadun parantamiseksi. Rentoutunut olo kuppauksen jälkeen on ihana! Nukuin yön kuin tukki :-)

        ap

        Eilen kuppasin ensimmäistä kertaa. Siitä tuli todella hyvä olo, pakko myöntää. Tosin jotkut kohdat sattui ihan pirusti. Mulle ei tullut isoja mustelmia, mutta semmoisia pieniä mustelmapisteitä pahimpiin sellukohtiin. Ja nehän ei haittaa. Mulla on ap:n kanssa aika samanlaiset lähtömitat, joten mielenkiinnolla seuraan miten tulee mun kroppaan vaikuttamaan. Tosin mulla on paksut reidet ihan lihastenkin takia, jota ympäröi rasvakerros. En niinkään odota senttien katoavan, vaan saavani kauniit linjat ilman muhkuroita.


    • tyhmän kysymyksen

      eli onko se kuppaus auttanut niihin muhkuroihin? Multa ei tarviis mitään hirveitä määriä lähteä senttejä, kunhan iho olisi tasaisempi ja sileämpi. Ja voisihan ne kuppausvehkeet hankkia muutenkin, esim. hieronnan takia.

      • pallopylly

        ...joo niihin sellu muhkuroihin kyllä auttaa! jalat siis näyttää tod paljon sileämmiltä! kandee kokeilla ja ne on kyllä hyvät myös tuohon hierontaan :) mies tykkäsi todella paljon kun hieroin niillä ;)


      • guanabanana
        pallopylly kirjoitti:

        ...joo niihin sellu muhkuroihin kyllä auttaa! jalat siis näyttää tod paljon sileämmiltä! kandee kokeilla ja ne on kyllä hyvät myös tuohon hierontaan :) mies tykkäsi todella paljon kun hieroin niillä ;)

        Nyt kyllä sattuu ja tuntuu jaloissa, eli aika hakattu olo. Millasella paineella te kuppaatte? Mulla joissakin kohdissa sattuu niin paljon, että vedet tulee silmistä, varsinkin nyt toisella kerralla kun jalkoihin sattui jo valmiiksi. Tehooko, jos otan vähän rennomman paineen ja yritän nauttia enkä kiduttaa?
        Jos joku haluaa kommentoida vielä tekniikasta, niin olisin kiitollinen. Mihin suuntaan kuppaatte jenkat? Ja se aika on jäänyt vielä vähän epäselväksi, mulla nyt mennyt yhteensä reide-peppu-vatsa -alueeseen reilu puoli tuntia.


      • utelisin minäkin
        guanabanana kirjoitti:

        Nyt kyllä sattuu ja tuntuu jaloissa, eli aika hakattu olo. Millasella paineella te kuppaatte? Mulla joissakin kohdissa sattuu niin paljon, että vedet tulee silmistä, varsinkin nyt toisella kerralla kun jalkoihin sattui jo valmiiksi. Tehooko, jos otan vähän rennomman paineen ja yritän nauttia enkä kiduttaa?
        Jos joku haluaa kommentoida vielä tekniikasta, niin olisin kiitollinen. Mihin suuntaan kuppaatte jenkat? Ja se aika on jäänyt vielä vähän epäselväksi, mulla nyt mennyt yhteensä reide-peppu-vatsa -alueeseen reilu puoli tuntia.

        ...eli mihin suuntaan olette kupanneet vatsan aluetta ja onko kellään kuppaus vaikuttanut suoliston toimintaan? Siis helpottanut ummetusta? Tuli vain mieleen, että saattaisi vaikuttaa siihenkin.


      • Kukkanen´
        utelisin minäkin kirjoitti:

        ...eli mihin suuntaan olette kupanneet vatsan aluetta ja onko kellään kuppaus vaikuttanut suoliston toimintaan? Siis helpottanut ummetusta? Tuli vain mieleen, että saattaisi vaikuttaa siihenkin.

        auttanut ainakin mulla tosi hyvin. Suoli toimii päivittäin, kun ennen se toimi 1-2 kertaa viikossa. Kuppaillut olen nyt kaksi ja puoli kuukautta. Reidet on sileämmät, mutta MIKSI HEMMETISSÄ pohkeissa ei tapahdu mitään?????? Taukoja on vain yksi viikon mittainen etelän reissun takia, muuten aikas säännöllisesti kuppaillut päivittäin.
        Myös yöuni on syvempää, joten kuppailu jatkuu ;)


      • :-D
        Kukkanen´ kirjoitti:

        auttanut ainakin mulla tosi hyvin. Suoli toimii päivittäin, kun ennen se toimi 1-2 kertaa viikossa. Kuppaillut olen nyt kaksi ja puoli kuukautta. Reidet on sileämmät, mutta MIKSI HEMMETISSÄ pohkeissa ei tapahdu mitään?????? Taukoja on vain yksi viikon mittainen etelän reissun takia, muuten aikas säännöllisesti kuppaillut päivittäin.
        Myös yöuni on syvempää, joten kuppailu jatkuu ;)

        selästä vaakatasossa selkärangasta kylkiin päin.
        Vatsa myöskin vaakatasossa
        tai navasta lähtien suurenevaa ympyrää.
        Pienimmällä kupilla voi imuttaa pystysuoraankin.

        Mulla on aina ollut vähän hidas suoli, mutta kyllä sanoisin että ummetukseenkin on auttanut.

        :-D


    • tassutin

      No niin, olen täällä muutamia viikkoja seuraillut tätä palstaa, ja etenkin kuppaus klubi ketjuja, ja tänään minäkin sitten tilasin omat imuttimet :)
      En millään malttas odottaa, että imuttimet saapuu! Kertokaa mulle jotain vinkkejä alottelijalle, kuinka kauan ensimmäisillä kerroilla kannattaa kuppailla ja minkä kokoisella kupilla? Ja sopiskohan joku kosteuttava "body milk -aloevera" aluksi kuppaamiseen, kun mulla on sellasta varmaa joku litran pullo jota en oo pahemmin käyttäny...Toi on tarkotettu siis vartalovoiteeks, mutta sen imeytyminen kestää niin kauan etten oo sitä "vartalon kostuttamiseen" juuri käyttäny..

      jees, toivottavasti saan kupit mahd. pian ja pääsisin vihdoinki selluista eroo.. Mulla on ongelmana iso pehva ja reidet..myös pohkeista sellua löytyy..vaikka oon norm. painoinen...

      • henne

        Tänään mittasin itseni ensimmäistä kertaa kuppailun alottamisen jälkeen.Viikot on vieriny ja kerran päiväs kuppaillu n.puoli tuntia.Senttejähän oli kadonnu lantiolta ja reisistä yllättävän paljon!Reisistä 5cm ja lantiosta 8cm.Vatsaa en oo enää kuppaillu ku en millää saa sitä kuppia siinä pysymään,mutta vatsa ei mulla ookkaan ongelma.Kuppailu jatkukoon!!!


    • Zeepra

      kuppailtu on ahkerasti. Torstaina kerron ensimmäisen viikon tulokset. En malta oottaa!! Toivon mukaan senttejä ois lähteny. Jalat vaikuttaa jo hieman sileämmiltä. =D

      ISO KIITOS ap:lle kun kerroit omista kuppaus kokemuksista täällä! Muut varmaan yhtyy tähän...

      • :-D

        mukavaa että muillakin toimii hyvin!!!!
        Vähän ensin jännitin tänne mitään laittaa, kun eihän sitä koskaan tiedä toimiiko muilla se mikä ittellä toimii.

        Hienoja tuloksiakin joillain tullut: 8cm!!! on jo kyllä taputusten paikka :-)

        ap :-D , joka jatkaa ylläpidolla kerran viikossa kupaten...satunnaisesti useamminkin ;-)


    • mursuliini

      .. kuppaustuloksiin..? Huomenna olis mittauspäivä mutta sattuipa eilen alkamaan menkat.. Vaikuttaakohan ne mittaustuloksiin..? varmaan ne vähän turvottaa.. :(
      Pari viikkoa sitten pääsin viimeksi mittaileen ja olis kiva tietää tuloksia..

      • lopettaa

        masennuslääkkeen! Tulen varmaan toimeen ilmankin ja haluan sellusta eroon!! Tämän puolen vuoden aikana, jona olen lääketta syönyt, paino on noussut3-4kg ja paikat "löystyny". Ei auta urheilu eikä dieetit.


      • kuppaaja3
        lopettaa kirjoitti:

        masennuslääkkeen! Tulen varmaan toimeen ilmankin ja haluan sellusta eroon!! Tämän puolen vuoden aikana, jona olen lääketta syönyt, paino on noussut3-4kg ja paikat "löystyny". Ei auta urheilu eikä dieetit.

        muutaman vuoden.lieko sitten syy selluliittiin,ja tietysti e-pillerit myös,joita tuli syötyä vuosikaudet.
        kannattaa lopettaa vähitellen ne masennuslääkkeet,ettei tulisi ns. vierotusoireita.itselläni lopetus kesti jotain kuukauden tai kaksi,en ihan tarkkaan muista.jos sinulla ei ole enää oireita,niin kyllähän ne sitten kannattaa lopettaa.toivottavasti kaikki sujuu hyvin!


      • pallopylly
        lopettaa kirjoitti:

        masennuslääkkeen! Tulen varmaan toimeen ilmankin ja haluan sellusta eroon!! Tämän puolen vuoden aikana, jona olen lääketta syönyt, paino on noussut3-4kg ja paikat "löystyny". Ei auta urheilu eikä dieetit.

        jos pystyt lopettaan!! minä lopetin kahden vuoden syönnin jälkeen tänä keväänä! vaikeaa oli! melkein vaikeampaa kuin itse masennus koska noi vierotus oireet oli tosi tosi pahat ja kesti kauan!! melkein 2 kuukautta!! mutta sitten kun niistä pääsi sitten tuli se ahdistus että kun yhtäkkiä mulle tuli tunteet jota ei ollu kahteen vuoteen ollu (ääripää tunteet: tosi vihainen, tosi surullinen, tosi iloinen jne...). Sitten kun niistä kaikista selvittiin niin ai että kun elämä on ollu ihanaa ja helppoa! mulla myös kävi kaikki löysäksi... tuntui että iho ja kaikki vanhentui ja rupesi roikkuun. nyt oon saanu taas vähän kiinteytymään ja hyvä olo jatkuu!! elämä hymyilee!!! :) tsemppiä! ja jos haluat purkaa tuskaisia oloja niin täällä on tyyppi joka kuuntelee!!


    • kuppaaja3

      olen siis aloittanut ylläpitokuppauksen vatsan alueelle pari kertaa viikossa.parempien unien takia haluan jatkaa tätä touhua.ja tietysti siksi,ettei maha vaan ala taas kasvamaan lisää.olisi kiva saada loputkin masusta pois.ehkä sitten taas keväällä alan kuppailemaan päivittäin.vatsalihastreeniäkin pitäisi lisätä.jumpalla olen käynyt nykyään 2-3 kertaa viikossa.aiemmin kävin aina 3 kertaa.on se vaan kumma,että raskauden jälkeen tuosta mahan pömpöstä on niin vaikea päästä eroon.aamulla maha näyttää ihan hyvältä,mutta jo aamupuuron jälkeen alkaa pömpöttää.haluan takaisin lautavatsani!

    • mursuliini

      Vatsaa on kupattu nyt 5vk ja jätin siis viimeviikolla mittauksen tekemättä koska se viikko meni vähän niin ja näin; viikonloppu imuttelematta ja herkuttelupäivä venyi kahteen päivään.

      alin "vatsamakkara" 106cm ->102cm ->100cm ->98,5cm
      keskimmäinen "vatsamakkara" 98cm ->91,5cm ->89,5cm->86cm
      ylin vatsalihas: ei lähtenyt senttejä

      Painokin taas pitkästä aikaa kilolla pudonnut vaikka liikunta on hieman vähentynyt. Terveellistä ruokaa olen kuitenkin syönyt ja joka päivä pientä kalorivajetta tulee.

      Täytyy taas yrittää alkaa reisiä imutteleen kunhan ilmat vähän viilenee; sisälläkin tuulettamisesta huolimatta 25-29 astetta niin ei oikeen jaksa alkaa kuppaileen; alkuinnostusken aikana ei kuumuuskaan haitannut, hih

      • mursuliini

        Olen nyt kuluneen viikon aikana imuttanut vatsaa 2krt/pv; n. tunti heräämisen jälkeen ja myöhään illalla ennen nukkumaan menoa.


      • kuppaaja3
        mursuliini kirjoitti:

        Olen nyt kuluneen viikon aikana imuttanut vatsaa 2krt/pv; n. tunti heräämisen jälkeen ja myöhään illalla ennen nukkumaan menoa.

        ihan uskomattoman paljon sinulta on senttejä lähtenyt.varmasti näkyy vaatteissakin nuo sentit.
        ihanaa että on keksitty näin halpa ja helppo keino senttejen kadottamiseen.


      • pallopylly

        tulokset sinulla!!! ONNEKSI OLKOON! ja niinkuin kuppaaja3:kin sanoi, varmaan näkyy jo vaatekoossakin!!! Ihana asia! :)


      • :-D
        pallopylly kirjoitti:

        tulokset sinulla!!! ONNEKSI OLKOON! ja niinkuin kuppaaja3:kin sanoi, varmaan näkyy jo vaatekoossakin!!! Ihana asia! :)

        Taisitpa vetää pohjat ts imuttaa eniten ittestäs :-D

        Oon ihan äimänä :-) ja taidanpa alkaa kuppailee taas vatsaa jokailta!

        ap


    • Uuskuppari

      Hei, tilaisnpa minäkin nuo kupit ja eilen illalla siten kokeilin. Lähtötilanne on se, että senttejä ei tarvitsisi hirveästi lähteä, mutta muhkurainen iho voisi jäädä historiaan!

      Imuttelu sattui välillä penteleesti, mutta mustelmia ei tullut. Pistin merkille, että eniten sattui niihin kohtiin missä on eniten sellua. Pieni pettymyksen aihe oli se, että niska-hartiaseudun hieronta itseltä ei oikein meinannut onnistua noilla, ajattelin että saan sillä kivasti laukaistua lihasjännityksiä! Mutta yritän kyllä uudelleen, ehkä harjoitus tekee mestarin! Sitten olin huomaavinani, että jouduin juomaan aika lailla enemmän kuin normaalisti, mutta vessassa en kyllä ravannut yhtään enempää. (mihinhän ne nesteet oikein meni..:)) Muuten ei tullut mitäändramaattisia vaikutuksia, ihokaan ei punoittanut kuin ihan välittömästi hieronnan aikana.

      Pari kysymystä tuli mieleen, eli mun ohjeissa luki, että ei vatsan päältä, mutta ketjun ihmiset ovat kuitenkin viesteistä päätellen kupanneet myös vatsaa. Toinen juttu oli, että mites ne menkat vaikuttaa, oletteko jatkaneet niidenkin aikana?

      • :-D

        Mulla on nimittäin ihan kuppausohjekirja jonka tilasin kuppien kanssa yhtäaikaa.
        Jompaankumpaan aiempaan ketjuun oon sieltä kopsannut kuppaussuunnat.

        Menkkojen aikaan oon myöskin kupannut.
        Minun huomioni oli että sinä päivänä kun kuppasin, vuoto oli huomattavasti normaalia suurempi :-S
        En tiedä johtuiko kuppauksesta vai oliko ihan sattumaa?

        ap

        ps. tervetuloa kuppailemaan kanssamme ;-)


      • Uuskuppari
        :-D kirjoitti:

        Mulla on nimittäin ihan kuppausohjekirja jonka tilasin kuppien kanssa yhtäaikaa.
        Jompaankumpaan aiempaan ketjuun oon sieltä kopsannut kuppaussuunnat.

        Menkkojen aikaan oon myöskin kupannut.
        Minun huomioni oli että sinä päivänä kun kuppasin, vuoto oli huomattavasti normaalia suurempi :-S
        En tiedä johtuiko kuppauksesta vai oliko ihan sattumaa?

        ap

        ps. tervetuloa kuppailemaan kanssamme ;-)

        neuvoista, kerron sitten aikanaan miten ovat toimineet. Harmi vaan että nyt on edessä reissua siihen malliin, etten pääse oikein kunnolla aloittamaan. (tai eihän se nyt mikään harmi ole, kiva on lähteä!) Aion kyllä kokeilla nyt parina päivänä ennen lähtöä, että tekniikka tulee tutuksi.


      • on tyytyväinen
        Uuskuppari kirjoitti:

        neuvoista, kerron sitten aikanaan miten ovat toimineet. Harmi vaan että nyt on edessä reissua siihen malliin, etten pääse oikein kunnolla aloittamaan. (tai eihän se nyt mikään harmi ole, kiva on lähteä!) Aion kyllä kokeilla nyt parina päivänä ennen lähtöä, että tekniikka tulee tutuksi.

        lopetettuaan masennuslääkkeet (vaikkei niitä masikseen syönytkään). Paino tippui välittömästi ja pohkeisiin on tullut ns. muotoa!


    • hölmö kuppaaja

      heips, saitte mut sortumaan taas uuteen juttuun.lueskelin juttujanne ja hyvältä kuulosti. nyt oon kuppaillu pari päivää ja miettiny mitä teen väärin, kun en saa sitä "kuppaa" pysymään ihollani. kuuluko sitä liikutella edes takas, vai irrottaa välil ihosta. ku oon yrittäny liikuttaa ja kun viis senttii saan liikutettua, ni johan irtos. oon yrittäny otaaa enemmän ja vähemmän rasvaa, enemmän ja vähemmän imua. mikä avuks??

      • mursuliini

        Tää on varmaan ap:n heiniä vastata tähän ;p

        Olet kokeillut eri määrillä rasvaa; mitä rasvaa muuten käytät?
        Imutehon muuttaminenkaan ei auta mutta oletko kokeillut eri kupilla? Millä kupilla imutat? ja millä alueella tämä irtoaminen aina tapahtuu? vai vain yleisesti?
        Eri alueita kannattaa imutella eri kupeilla, tai ainakin kokeilla että mikä olis paras millekin alueelle.

        Kyllä sitä kuppia tulisi liu'uttaa iholla ja samalla hivenen nostaa.


      • hölmö kuppaaja
        mursuliini kirjoitti:

        Tää on varmaan ap:n heiniä vastata tähän ;p

        Olet kokeillut eri määrillä rasvaa; mitä rasvaa muuten käytät?
        Imutehon muuttaminenkaan ei auta mutta oletko kokeillut eri kupilla? Millä kupilla imutat? ja millä alueella tämä irtoaminen aina tapahtuu? vai vain yleisesti?
        Eri alueita kannattaa imutella eri kupeilla, tai ainakin kokeilla että mikä olis paras millekin alueelle.

        Kyllä sitä kuppia tulisi liu'uttaa iholla ja samalla hivenen nostaa.

        oliskohan tossa perää...oon kyl kupannu ,tai yrittäny kupata niil kahel isommalla, ja aika paljo sil isommal. varsinki pohkeet ei tunnu ollenka onnistuvan ja mahassaki ne tuntuu lipsuvan. pitäsköhän vaan reilusti ottaa ne pienemmät versiot ensin ja suurentaa sit ku haltsais lajin. kokeilempas huomenna niillä pikkuruisimmilla. ku tuntuu, et sinne kupin sisään aina hörppää ilmaa, eikä se pysy siks siin, tai tietenki niin...jos se kupin koko sit vaikuttas...kokeillaan!!!


    • mursuliini

      Eli kuten otsikkokin sanoo niin tässä viimeiset mittaustulokset. Vatsaa imuteltu 1-2 krt/pv.

      alin "vatsamakkara" 106cm ->102cm ->100cm ->98,5cm ->97,5cm
      keskimmäinen "vatsamakkara" 98cm ->91,5cm ->89,5cm ->86cm ->85cm
      ylin vatsalihas: 86cm -> 84cm - ja nyt 83cm (eli tuoltakin lähti pitkästä aikaa taas vähän).

      Eli imuttelua kaikenkaikkiaan 5,5vk.
      Ja tänään siirryn ylläpito kuppaukseen.

      • hölmö kuppaaja

        vähän sul mursuliini on menny hyvin. oot ollu ahkera ja tuloksii tullu. osaatko sano kuin kauan oot kupannu aina kerralla? jos lähtis vaiks muutamaki sentti ni olis hienoo, mut sullaki parhaimmillaa yli kymmenen, tuntuu itestä varmaan upeelta.


      • mursuliini
        hölmö kuppaaja kirjoitti:

        vähän sul mursuliini on menny hyvin. oot ollu ahkera ja tuloksii tullu. osaatko sano kuin kauan oot kupannu aina kerralla? jos lähtis vaiks muutamaki sentti ni olis hienoo, mut sullaki parhaimmillaa yli kymmenen, tuntuu itestä varmaan upeelta.

        Jep, hyvältä tuntuu kun on taas itseensä tyytyväinen =) Eikä siitä keväästä niin kauaa ole; silloin olin aika huonossa kunnossa; väsynyt, stressaantunut töiden takia, löllyä joka paikassa ja muutenkin oli turvonnut olo. Toi turvotus varmaan selittää sen kahden eka viikon hyvät tulokset; vatta oli meinaan ku jalkapallo :-O
        Terveellinen ruokavalio ja liikuntaa 2-3krt/vk yhdistettynä tähän kuppaukseen niin kyllä niitä tuloksia pitääkin tulla :p

        Mietityttää/harmittaa vain kun kukaan ei ole huomannut mitään muutosta tai ainakaan eivät ole sanoneet mitään... Edes perheeni ei huomannut/sanonut mitään kun kävivät viikonloppua viettämässä; viimeksi sentään näin heitä 7-8kk sitten.. *kummastelee* Ovat kai tottuneet minun painon jojoiluun...
        Tiedän kyllä, että pääasia on kun itse tiedän voivani ja näyttäväni hyvältä, mutta mutta... No onneksi armas kultani jaksaa kehua minua aina maasta taivaisiin, hih ;D


      • mursuliini
        hölmö kuppaaja kirjoitti:

        vähän sul mursuliini on menny hyvin. oot ollu ahkera ja tuloksii tullu. osaatko sano kuin kauan oot kupannu aina kerralla? jos lähtis vaiks muutamaki sentti ni olis hienoo, mut sullaki parhaimmillaa yli kymmenen, tuntuu itestä varmaan upeelta.

        Jäi se vastaus sulle antamatta :p

        Alun 2vk imuttelin vatsan, reidet/pepun ( pepun päältä) -alueet; aikaa tähän meni kuitenkin joskus himpun yli tunninkin ja kädet puutuivat totaalisesti. Sitten aloin imutteleen vain vastan seutua; n. 10-15min ja toiseksi isoimmalla kupilla, joskus käytin myös toiseksi pienintä kuppia.


    • vasta-alkaja

      Tietääkö joku, miten saisi nuo kuppaamisessa tulleet mustelmat nopeasti häviämään?

      • :-D

        jotain mustelmavoidetta...en vaan muista sen merkkiä :-S


      • Kukkanen'
        :-D kirjoitti:

        jotain mustelmavoidetta...en vaan muista sen merkkiä :-S

        Viikon kuluttua kolme kuukautta kuppailua takana (päivittäin, paitsi yksi etelänviikko). Tyttäreni sanoi eilen, että "äiti eihän sulla oo selluliittiä melkeen yhtään"! Ja siltä näyttääkin. Pohkeet on vihdoin alkaneet näyttää kiinteiltä ja lähes "lihaksikkailta"? ja reidet on selvästi kiinteämmät ja sileämmät!! JEE!!! En malta lopettaa, vaan jatkan päivittäistä hommelia vielä tovin.
        Paino tippunut 63kg - 59kg, muita mittoja en nyt ehdi etsimään, oiskohan reidet olleet 54cm ja nyt mitta näyttää 53cm. Ei siis paljonkaan senteissä, mutta kiinteytystä on toki tapahtunut. Pituutta mulla on 172cm.
        Kauan on mennyt aikaa, mutta eipä ole mennyt hukkaan. :)


      • pallopylly
        Kukkanen' kirjoitti:

        Viikon kuluttua kolme kuukautta kuppailua takana (päivittäin, paitsi yksi etelänviikko). Tyttäreni sanoi eilen, että "äiti eihän sulla oo selluliittiä melkeen yhtään"! Ja siltä näyttääkin. Pohkeet on vihdoin alkaneet näyttää kiinteiltä ja lähes "lihaksikkailta"? ja reidet on selvästi kiinteämmät ja sileämmät!! JEE!!! En malta lopettaa, vaan jatkan päivittäistä hommelia vielä tovin.
        Paino tippunut 63kg - 59kg, muita mittoja en nyt ehdi etsimään, oiskohan reidet olleet 54cm ja nyt mitta näyttää 53cm. Ei siis paljonkaan senteissä, mutta kiinteytystä on toki tapahtunut. Pituutta mulla on 172cm.
        Kauan on mennyt aikaa, mutta eipä ole mennyt hukkaan. :)

        Ihanaa että vihdoin rupes toimimaan pohkeisiin!!! Olen iloinen sun puolesta! Ja painoakin on lähteny kivasti pois!! Siis tosi hyvin! Mulla on huomenna lähtö etelään :) Sit täytyy alottaa varmaan uudelleen toi kuppaus ;) Tänään kävin sovitus kopissa ja siellä kyllä huomasin eron joka oli valtava! Ei mulla senttejä hirveemmin oo lähteny mut se miten jalat näyttää paremmilta. Peilailin ja ihailin jalkoja ja en meinannu malttaa lähteä ollenkaan pois :) Katsotaan sit miltä näyttää kun saan vielä kunnon rusketuksen kroppaan!


      • :-D
        pallopylly kirjoitti:

        Ihanaa että vihdoin rupes toimimaan pohkeisiin!!! Olen iloinen sun puolesta! Ja painoakin on lähteny kivasti pois!! Siis tosi hyvin! Mulla on huomenna lähtö etelään :) Sit täytyy alottaa varmaan uudelleen toi kuppaus ;) Tänään kävin sovitus kopissa ja siellä kyllä huomasin eron joka oli valtava! Ei mulla senttejä hirveemmin oo lähteny mut se miten jalat näyttää paremmilta. Peilailin ja ihailin jalkoja ja en meinannu malttaa lähteä ollenkaan pois :) Katsotaan sit miltä näyttää kun saan vielä kunnon rusketuksen kroppaan!

        hienoo hienoo!
        Minä aloitin taas kuppailemaan vatsaa päivittäin :-) .
        Reidet ja takamus on ylläpidolla, joten kerta viikkoon riittää niille.

        Joku kyseli miksi kuppi ei pysy iholla...
        Minä kuppailin aluksi toiseksi pienimmällä ja toiseksi suurimmalla eli B ja C kupeilla. Isointa kuppia ei välttämättä saa siirrettyä kunnolla ennenkuin on "tuntuma" hallussa ja se irtoaa sen takia.

        ap :-D


      • mielestä
        :-D kirjoitti:

        hienoo hienoo!
        Minä aloitin taas kuppailemaan vatsaa päivittäin :-) .
        Reidet ja takamus on ylläpidolla, joten kerta viikkoon riittää niille.

        Joku kyseli miksi kuppi ei pysy iholla...
        Minä kuppailin aluksi toiseksi pienimmällä ja toiseksi suurimmalla eli B ja C kupeilla. Isointa kuppia ei välttämättä saa siirrettyä kunnolla ennenkuin on "tuntuma" hallussa ja se irtoaa sen takia.

        ap :-D

        suurin kuppi pysyy parhaiten iholla!
        Ihanaa huomata, että jo kahden viikon kuluttua masennuslääkkeen lopettamisesta näkyy kuppaustuloksia!!! :=)


      • :-D
        mielestä kirjoitti:

        suurin kuppi pysyy parhaiten iholla!
        Ihanaa huomata, että jo kahden viikon kuluttua masennuslääkkeen lopettamisesta näkyy kuppaustuloksia!!! :=)

        eipähän ole lääkkeet masentamassa ;-)

        Ne lääkkeet varmaan jotenkin sitoo nesteitä?
        Muistan kun kaveri joskus söi masislääkkeitä, niin oli semmoinen "pöhöttynyt" niitten aikaan.

        ap


    • pallopylly

      Reissusta on palattu ja tänään alkaa kuppailut uudelleen. aloitan uudelleen sen 4 viikon kuurin koska se meni aiemmin "hieman" pilalle... nyt saa sellut kyytiä, ne mitä on jäljellä! sen olen huomannut että mitat on kuitenkin pysyny samassa mihin jäin, eli senttejä ei ole tullu lisää vaikka en ole kupannu enää varmaan puoleentoista viikkoon!

      eli siis kuppailemaan :)

    • pallopylly

      täällä nykyään tosi hiljaista.. ennen tuli päivittäin viestejä paljon...

      • kukaan teistä

        kokeillu kuppausta kaksoisleukaan tai sellaisen alkuun?
        Voisi toimia, jos imuttaa vatsamakkaratkin pois...???


      • kuppaaja3
        kukaan teistä kirjoitti:

        kokeillu kuppausta kaksoisleukaan tai sellaisen alkuun?
        Voisi toimia, jos imuttaa vatsamakkaratkin pois...???

        on kyllä hiljaista ollut..itse en ole enää jaksanut kuppailla ylläpitokuppausta.täytyy ottaa mittoja,kun muistaa.sitten näkee,onko sentit tulleet takaisin.toivottavasti ei.
        mäkin olen kiinnostunut tietämään tosta kaksoisleuan kuppauksesta.itselläni sellainen on aina ollut,vaikka kuinka hoikassa kunnossa olisi.ärsyttävää!!
        kuppailuintoa kaikille :)


      • rinnat
        kuppaaja3 kirjoitti:

        on kyllä hiljaista ollut..itse en ole enää jaksanut kuppailla ylläpitokuppausta.täytyy ottaa mittoja,kun muistaa.sitten näkee,onko sentit tulleet takaisin.toivottavasti ei.
        mäkin olen kiinnostunut tietämään tosta kaksoisleuan kuppauksesta.itselläni sellainen on aina ollut,vaikka kuinka hoikassa kunnossa olisi.ärsyttävää!!
        kuppailuintoa kaikille :)

        jos kuppailee pienellä kupilla?
        Itselläni on pienet rinnat, mutta imetysten jälkeen kaipaavat pientä kohotusta...... Onko kukaan kokeillut? Mulla ainakin auttanut selluliittiin hyvin!


      • mikä ero on
        rinnat kirjoitti:

        jos kuppailee pienellä kupilla?
        Itselläni on pienet rinnat, mutta imetysten jälkeen kaipaavat pientä kohotusta...... Onko kukaan kokeillut? Mulla ainakin auttanut selluliittiin hyvin!

        vatsan toiminnalla kun kuppailee verrattuna siihen ettei kuppaile?
        Mie kuppaan iltaisin ja seuraavana aamuna suoli suorastaan "lennättää" kaiken ulos. Jos en kuppaa, ei vatsakaan toimi, ehkä kaksi kertaa viikossa.
        Siis jotain vaikutusta aineenvaihduntaan täytyy olla! Myös päänsäryt vähentyneet...Puhumattakaan sellusta ;=)


      • :-D
        mikä ero on kirjoitti:

        vatsan toiminnalla kun kuppailee verrattuna siihen ettei kuppaile?
        Mie kuppaan iltaisin ja seuraavana aamuna suoli suorastaan "lennättää" kaiken ulos. Jos en kuppaa, ei vatsakaan toimi, ehkä kaksi kertaa viikossa.
        Siis jotain vaikutusta aineenvaihduntaan täytyy olla! Myös päänsäryt vähentyneet...Puhumattakaan sellusta ;=)

        ylläpidolla kun ei kirjoituksia enää tule :-) .
        Mulla toimii vatsa huomattavasti paremmin kun kuppailen.
        Kaksoisleukaa mulla ei ole, joten siihen en osaa sanoa mitään. Pienimmällä kupilla varmaan pitäs kupata ja TOSI varovasti. kasvojen ja kaulan alueella on niin herkkä ja ohut iho, että saattaa tulla fritsuja :-D

        ap


      • Kukkanen..
        :-D kirjoitti:

        ylläpidolla kun ei kirjoituksia enää tule :-) .
        Mulla toimii vatsa huomattavasti paremmin kun kuppailen.
        Kaksoisleukaa mulla ei ole, joten siihen en osaa sanoa mitään. Pienimmällä kupilla varmaan pitäs kupata ja TOSI varovasti. kasvojen ja kaulan alueella on niin herkkä ja ohut iho, että saattaa tulla fritsuja :-D

        ap

        eilen aamulla ja illalla. Illalla lenkin jälkeen kokeilumielessä suihkussa. Hyvin toimi! Kastelin ihon, saippuoin ja kuppasin. Ei siis tarvii välttämättä rasvaa. Toimi paremmin kuin ajattelin ja samalla tuli puhdasta. Meni tosi kauan ennekuin alkoi toimimaan pohkeissa, nyt olen tyytyväinen. Pohkeet HUOMATTAVASTI kiinteämmät ja sileämmät, näyttää TOSI kivalta. Myös takapuoli ja reidet sileät. Oon kupannut toukokuun lopusta päivittäin, viikon paussi heinäkuussa etelänmatkan vuoksi sekä muutma yksittäinen päivä jäänyt väliin. Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta on sen arvoista. Nykyisin mulla menee noin 40 min kun kuppailen pohkeet, reidet, takapuolen ja vatsan. 8=))


      • iltana
        Kukkanen.. kirjoitti:

        eilen aamulla ja illalla. Illalla lenkin jälkeen kokeilumielessä suihkussa. Hyvin toimi! Kastelin ihon, saippuoin ja kuppasin. Ei siis tarvii välttämättä rasvaa. Toimi paremmin kuin ajattelin ja samalla tuli puhdasta. Meni tosi kauan ennekuin alkoi toimimaan pohkeissa, nyt olen tyytyväinen. Pohkeet HUOMATTAVASTI kiinteämmät ja sileämmät, näyttää TOSI kivalta. Myös takapuoli ja reidet sileät. Oon kupannut toukokuun lopusta päivittäin, viikon paussi heinäkuussa etelänmatkan vuoksi sekä muutma yksittäinen päivä jäänyt väliin. Vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta on sen arvoista. Nykyisin mulla menee noin 40 min kun kuppailen pohkeet, reidet, takapuolen ja vatsan. 8=))

        kuppaillut suihkussa. Vitsi, että toimii hyvin. Ei edes saippuaa tarvitse välttämättä! Kastelu vaan ja kuppaamaan. Kuppi tarttuu tosi tukevasti, liukuu myös eikä satu. Sanoisin, että paremmin toimii kuin rasvalla! Ja muhkurat (ne viimeisetkin) katoaa ihan silmissä!! Kokeilkaapas!!! :=)) ;=D
        ****Kukkanen****


      • :-D
        iltana kirjoitti:

        kuppaillut suihkussa. Vitsi, että toimii hyvin. Ei edes saippuaa tarvitse välttämättä! Kastelu vaan ja kuppaamaan. Kuppi tarttuu tosi tukevasti, liukuu myös eikä satu. Sanoisin, että paremmin toimii kuin rasvalla! Ja muhkurat (ne viimeisetkin) katoaa ihan silmissä!! Kokeilkaapas!!! :=)) ;=D
        ****Kukkanen****

        paitsi laitan saippuaa :-D .
        En siinä juoksevan veden alla ole, kun se kuppi ei tykkää...ainakin ohjeissa oli niin.

        Lähden pariksi viikoksi reissuun, etelään esittelemään selluttomia sääriäni ;-)

        ap


    • mursuliini

      Oli tuossa vähän taukoa imutuksessa; oli meinaan sellanen vaihe, että kaikki 'terveellinen ja pitäis sitä pitäis tätä ja pitäis tuota' -otti niin kauheesti kupoliin eli päätin sitten pitää kaikesta kalorin laskennasta etc. etc etc. pikku tauon. Masensi vähän kun hommasin itelle oman henkilövaa'an ja eikä sitten kuitenkaan ollut koko kesän aikana paino pudonnut ku 0,5kg vaikka pudotettavaa olis vielä toiset 8kg (8kg siis lähti kevään ja kesän välillä). Onneks sentään pidin huolen, etten tämän breikin aikana lihonnut!

      Nyt siis ylläpito imuttelua; alkuun joka toinen päivä ja viikon parin päästä 1-2kr/vk. Huomasin muuten miten paljon tämä imuttelu vaikuttaa positiivisesti aineenvaihduntaan; breikin aikana vatta hädin tuskin toimi ollenkaan ja nyt kun alotin taas imutteleen niin vatta toimii taas päivittäin =)

      Mitat ovat tällä hetkellä samat kuin mitä viimeiset mittaustulokset olivat eli takas ei ole tullut juurikaan mitään; ehkä milli tai pari oli heittoa. Stepperin polkeminen on kavennuttanut pohkeita 1cm :) vielä yksi 1cm pois niin voin alkaa mettästään kauan himoitsemia saappaita :D

      • mursuliini

        Niin ois kiva kuulla teidän muidenkin kuulumisia..


    • mä vaan

      saako noita kuppeja jostain muualta kun postimyynnistä,ja jos saa...niin mistä?ja mitä maksaa?ja onko tosiaan niin tehokasta kun mitä nää viestit antaa ymmärtää???=)

      • Hitaasti, mutta

        varmasti... Pohkeet muotoutuneet tosi näteiksi eikä reisissä ole enää selluliittia (mikä sana) juuri lainkaan! Ainoastaan kovasti puristelemalla sormet eri asennoissa saa näkyviin aavistuksen muhkuraa :))
        Pyllyssä sitä vielä pikkusen on, mutta kukas sitä katselee, uimarannallakin aina pöksyt jalassa, oma ukko on pahempaakin nähnyt. JEEEEEEEEE!!!!!
        KIIIIIITOOOOOOOS ap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ps.oon kupannut toukokuun viimeisestä päivästä lähtien
        terkuin Kukkanen


      • pallopylly
        Hitaasti, mutta kirjoitti:

        varmasti... Pohkeet muotoutuneet tosi näteiksi eikä reisissä ole enää selluliittia (mikä sana) juuri lainkaan! Ainoastaan kovasti puristelemalla sormet eri asennoissa saa näkyviin aavistuksen muhkuraa :))
        Pyllyssä sitä vielä pikkusen on, mutta kukas sitä katselee, uimarannallakin aina pöksyt jalassa, oma ukko on pahempaakin nähnyt. JEEEEEEEEE!!!!!
        KIIIIIITOOOOOOOS ap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ps.oon kupannut toukokuun viimeisestä päivästä lähtien
        terkuin Kukkanen

        Hyvä kukkanen!!! mun pitäis aloittaa uudelleen, mutta en oo suoraan sanottuna saanut aikaiseksi vielä... pitäis ja pitäis, mut... ehkä vielä joku päivä! mua harmittaa kun mä en voi pohkeita kupata.. mulla on niin pahat suonikohjut.. mut vois kai sitä varovasti kokeilla :)


      • mursuliini
        Hitaasti, mutta kirjoitti:

        varmasti... Pohkeet muotoutuneet tosi näteiksi eikä reisissä ole enää selluliittia (mikä sana) juuri lainkaan! Ainoastaan kovasti puristelemalla sormet eri asennoissa saa näkyviin aavistuksen muhkuraa :))
        Pyllyssä sitä vielä pikkusen on, mutta kukas sitä katselee, uimarannallakin aina pöksyt jalassa, oma ukko on pahempaakin nähnyt. JEEEEEEEEE!!!!!
        KIIIIIITOOOOOOOS ap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ps.oon kupannut toukokuun viimeisestä päivästä lähtien
        terkuin Kukkanen

        Sähän oot jaksanut ahertaa =) Kerro salaisuutesi, mistä sait/saat ispiraatiota jatkaa näin kauan? *zoomaa spottilamppua kohti* kerro kerro :)

        Mie en jaksanut ku 2,5 viikkoa kupata takamusta ja reisiä kun kädet puutuu niin sairaasti.. lie onko sitten voiteessa vikaa ettei tarpeeksi luista... Ja mulla tuli reisiin niin herkästi mustelmia ja kun mustelmien päältä ei saa imuttaa niin aina tulee pitkiä taukoja väliin joten ihan turhaa touhua :(


      • olen tyytyväinen
        mursuliini kirjoitti:

        Sähän oot jaksanut ahertaa =) Kerro salaisuutesi, mistä sait/saat ispiraatiota jatkaa näin kauan? *zoomaa spottilamppua kohti* kerro kerro :)

        Mie en jaksanut ku 2,5 viikkoa kupata takamusta ja reisiä kun kädet puutuu niin sairaasti.. lie onko sitten voiteessa vikaa ettei tarpeeksi luista... Ja mulla tuli reisiin niin herkästi mustelmia ja kun mustelmien päältä ei saa imuttaa niin aina tulee pitkiä taukoja väliin joten ihan turhaa touhua :(

        kuppaustuloksiin!
        Kattelin valokuvia pohkeistani ja myös reisistä, ja ihan OIKEESTI huomaa eron!!
        (Otin valokuvan, kun puristan pohjetta ja sellu näkyy, enää ei näy)
        Mua tähän hommaan motivoi se, että haluan näyttää hyvältä ja liikunnan lisänä kuppaus toimii ainakin. Olen aina ollut hoikka, mutta tuossa joskus kahdenkympin jälkeen sellua alkoi tulla eikä siihen tähän mennessä ole auttanut mikään.Liikunut olen jo vuosia, mutta ei se ole selluun tehonnut. Nyt liikun, kuppaan ja lisänä vielä selluliittivoide!
        Kukkanen


      • jotain haittaa
        olen tyytyväinen kirjoitti:

        kuppaustuloksiin!
        Kattelin valokuvia pohkeistani ja myös reisistä, ja ihan OIKEESTI huomaa eron!!
        (Otin valokuvan, kun puristan pohjetta ja sellu näkyy, enää ei näy)
        Mua tähän hommaan motivoi se, että haluan näyttää hyvältä ja liikunnan lisänä kuppaus toimii ainakin. Olen aina ollut hoikka, mutta tuossa joskus kahdenkympin jälkeen sellua alkoi tulla eikä siihen tähän mennessä ole auttanut mikään.Liikunut olen jo vuosia, mutta ei se ole selluun tehonnut. Nyt liikun, kuppaan ja lisänä vielä selluliittivoide!
        Kukkanen

        jos kuppaa liian kauan (ei kerralla, vaan esim. monta kuukautta päivittäin)??
        Pitäisikö välillä pitää taukoa???


    • tuleva kuppaaja

      Semmottista kysäsen et mitenkäs noi raskaus arvet vaikuttaa tähän kuppaukseen?? Mulla on aika tuoreet arvet eli vielä punaset joten voinko kupata vatsaa laisinkaan??? Toinen kysymys on toi tilaus: Tartteeko tohon s-postiin laittaa muuta ku mitä tilaa ja omat yhteystiedot??? Oon tilaamas naturaidilta.

      • on postimaksu??

        Oliko se jossain 6 egen paikkeilla naturaidilla????


      • :-D
        on postimaksu?? kirjoitti:

        Oliko se jossain 6 egen paikkeilla naturaidilla????

        ja sitten osoitetiedot. Postikulut tais olla sen 6e.
        Tuoreet raskausarvet saattavat olla herkemmät kivulle, joten aloita kuppaus varovasti.

        ap :-D


      • tuleva kuppaaja
        :-D kirjoitti:

        ja sitten osoitetiedot. Postikulut tais olla sen 6e.
        Tuoreet raskausarvet saattavat olla herkemmät kivulle, joten aloita kuppaus varovasti.

        ap :-D

        Kiitoksia! Katotaan miten mun käy näiden sellujen kanssa ja auttaako lihaskipuihin kuinka hyvin :)


    • pallopylly

      Moi!! Millasia tuloksia on tullu teillä ketkä ootte alottanu nyt vähän aikaa sitten? Kiinnostais tietää :) kyllä mäkin varmasti vielä tästä ryhdistyn ja piristyn ja kaivan ne kupit uudelleen tuolta kaapista ja aloitan... tarviis sellasen aikamoisen piristysruiskeen että sitä viittis aloittaa...

    • kyselijä..

      Kysyisin sellaista, että onko ohjeissa mitään listaa sairauksista, jotka ei sovellu kuppaukseen? Jos joku olisi niin ystävällinen, että kertoisi etten tilaisi turhaan kuppausvälineitä.

      • pallopylly

        muuta kuin normaali kuume tai flunssa... sillon ei periaatteessa sais kuppailla, ja sit jos on suonikohjuja niin ei ainakaan niitä kohtia sais kuppailla. ei tainnu muuta olla. niissä ohjeissa kyllä sit on lisää, muistaakseni.. heitin sen sillon pois niin en voi edes luntata.. :)


      • :-D
        pallopylly kirjoitti:

        muuta kuin normaali kuume tai flunssa... sillon ei periaatteessa sais kuppailla, ja sit jos on suonikohjuja niin ei ainakaan niitä kohtia sais kuppailla. ei tainnu muuta olla. niissä ohjeissa kyllä sit on lisää, muistaakseni.. heitin sen sillon pois niin en voi edes luntata.. :)

        ohjekirjaa lukematta muistan että kiellettyä oli jos sulla on
        -syöpä
        -laajentuneet imusolmukkeet
        -vakava sydämen rytmihäiriö
        -suonikohjut (tosin yleensähän ne on säärissä ja siellä taas on harvemmin sellua)
        -raskaus


      • kyselijä..
        :-D kirjoitti:

        ohjekirjaa lukematta muistan että kiellettyä oli jos sulla on
        -syöpä
        -laajentuneet imusolmukkeet
        -vakava sydämen rytmihäiriö
        -suonikohjut (tosin yleensähän ne on säärissä ja siellä taas on harvemmin sellua)
        -raskaus

        teille vastauksista. Taidan tilata heti kuppausvälineet, kun nuo sairaudet ei kosketa minua:)


      • ohjekirja?
        :-D kirjoitti:

        ohjekirjaa lukematta muistan että kiellettyä oli jos sulla on
        -syöpä
        -laajentuneet imusolmukkeet
        -vakava sydämen rytmihäiriö
        -suonikohjut (tosin yleensähän ne on säärissä ja siellä taas on harvemmin sellua)
        -raskaus

        Taas yksi kiinnostunut lisää! =)
        Sitä mietin vaan että onko se ohjekirja tarpeellinen? Käsittääkseni jonkinlaiset ohjeet tulevat myös kuppien mukana, mutta onko riittävät? Kun vähän tiukalla budjetilla elelen.. Kiitos!!!


    • kupposet =)

      Sitten ootellaan et tulevat ja kirjottelen tänne kuhan pääsen kuppailussa vauhtiin.

      • pallopylly

        Tervetuloa mukaan!! Ja tosta ohjekirjasta.. mä en tilannu sitä, ohjeet tulee mukana mut ei oo hirveen kattavat. täältä saa tarvittavat ohjeet mitä tarvitsee! ainakin sillä että lukee noita vanhoja juttuja :)


    • päin

      Jopas teki häijyä!!!! 8#

      Tässä taitaa mennä jokunen päivä kunnes tottuu tähän ja osaa tekniikan. Ainakin oli hiukka hankalaa kuppailla takapuoli...ja kipeetä teki. Noh,tässä kuppailen viikonpäivät ja kertoilen sitten miten mulla homma sujuu ja onko mitään tapahtunu kropalle =)

      HMN

      • tyytyväinen!!

        Pohkeista löysät poissa!!!
        Useimmille ei pohkeisiin löysää eikä sellua tulekaan, vaan mullapa sita OLI. Ei ole enää, eikä oikeestaan reisissäkään eikä pepussa.
        Kyllä kuppaus kannattaa. KIITOS ap vinkistä!
        nimim. lenkkeillyt viitisen vuotta ilman tulosta....
        kuppauksella NÄKYVIÄ tuloksia muutamassa kuukaudessa : )


      • pohkeista
        tyytyväinen!! kirjoitti:

        Pohkeista löysät poissa!!!
        Useimmille ei pohkeisiin löysää eikä sellua tulekaan, vaan mullapa sita OLI. Ei ole enää, eikä oikeestaan reisissäkään eikä pepussa.
        Kyllä kuppaus kannattaa. KIITOS ap vinkistä!
        nimim. lenkkeillyt viitisen vuotta ilman tulosta....
        kuppauksella NÄKYVIÄ tuloksia muutamassa kuukaudessa : )

        lähtenyt jopa kaksi senttiä..............


    • green

      Innostuin lukemastani ja ajattelin heti kokeilla imutusta takareisiini.. Kuppeja ei tietenkään tähän hätään ollut, joten kekseliäänä imutin pyykinpesuaineelle tarkoitetulla kovamuovi pallolla. Imua tuli ja reidet punaiset! Mitäs tuumaatte...? Aion kyllä kiertää alan kaupat ja etsiä oikeat vehkeet...

      • pallopylly

        täällä ollaan taas!! nyt neljä päivää takana ja paremmat fiilikset asiasta kuin ehkä edellisellä kerralla!! nyt intoa on paljon paljon enemmän kuin ekalla kerralla :) mulla on kuntosalin mittaukset parin viikon päästä joten nyt hirveellä tarmolla ja katsotaan miten käy :) kokeilen tätä vähän siihenkin että kuinka nuo prosentit muuttuu kun kuppailee!!
        viime mittauksissa tulokset olivat:
        lantio 102
        vyötärö 70
        rasvaprosentti 25.4%
        pidetään peukkuja että nyt olis jo paljon paremmat!!!


      • on saatu
        pallopylly kirjoitti:

        täällä ollaan taas!! nyt neljä päivää takana ja paremmat fiilikset asiasta kuin ehkä edellisellä kerralla!! nyt intoa on paljon paljon enemmän kuin ekalla kerralla :) mulla on kuntosalin mittaukset parin viikon päästä joten nyt hirveellä tarmolla ja katsotaan miten käy :) kokeilen tätä vähän siihenkin että kuinka nuo prosentit muuttuu kun kuppailee!!
        viime mittauksissa tulokset olivat:
        lantio 102
        vyötärö 70
        rasvaprosentti 25.4%
        pidetään peukkuja että nyt olis jo paljon paremmat!!!

        selluliitit reisistä ja pohkeista veks (pakaroissa vielä ihan vähän) otin taistelutantereeksi kaksoisleuan (ihan pieni, mutta häiritsee mua).
        Katotaan häviääkö!?
        Rutikuivat kasvoni ainakin pitävät hellästä kuppauksesta. Iho on pehmeä ja joustava, ei kuiva. Ja näyttää heleämmältä, siis terveeltä. Nyt kasvoja kupattu vasta kolme päivää aamuin illoin.
        Palaillaan tuloksiin myöhemmin!!!!!!!


      • :-D
        on saatu kirjoitti:

        selluliitit reisistä ja pohkeista veks (pakaroissa vielä ihan vähän) otin taistelutantereeksi kaksoisleuan (ihan pieni, mutta häiritsee mua).
        Katotaan häviääkö!?
        Rutikuivat kasvoni ainakin pitävät hellästä kuppauksesta. Iho on pehmeä ja joustava, ei kuiva. Ja näyttää heleämmältä, siis terveeltä. Nyt kasvoja kupattu vasta kolme päivää aamuin illoin.
        Palaillaan tuloksiin myöhemmin!!!!!!!

        kasvojen,varsinkin kaulan alueen kanssa, ettei tule hirveitä "fritsuja" :-D

        Minä olen kuppaillut silloin tällöin, ehkä noin 1-2kertaa viikossa suihkuun mennessä...jos on ollut aikaa.
        Edelleen reidet ja takamus ovat selluttomat ja sileät. Oli tosi kannattava kuuri tämä kuppaus!

        ap :-D


    • pallopylly

      Onpas täällä tosi hiljaista nykyään!! Ei itsekkään enää tee mieli kirjoittaa kun täällä ei oikeen tapahdu mitään... Onko kaikki jo talviunilla ja kuppaukset unohduksissa vai mistä johtuu... Harmi.. Täältä sai niin paljon positiivista kannustusta kuppailuun ja laihduttamiseen!!

    • HMN

      Noh mulla toi kuppaaminen tyssäs kun sain niin sitkeän flunssan ja sitten tuli kaikenlaista muuta elämään et ajatukset oli jossain ihan muualla kuin kuppauksessa. Nyt olen alottanu uudelleen. Ekan kerran kun alotin niin tuntu tosi raskaalta kupata kaikki paikat kerralla joten teen nyt niin että otan yhen "kohteen" kerrallaan kuppauksen alle,kuppailen sitä niin kauan kuin olen tyytyväinen tulokseen ja sit siirryn ylläpidolle ja otan uuden kohteen tehokuppaukseen. Nyt kuppailen reisiä. Täytyy tos viikon kahen päästä ilmotella onko muutosta tapahtunu.

    • pinta remonttia

      Näistä jutuista isnpiroituneena innolla odottelen liksapäivää jotta saan tilata omat imuttelukamani.
      Olen jo kelannut oikeen ottaa joka viikko kuvat paikoista joita imuttelen jotta oikeen kunnolla näkyy ne imuttelu tulokset.
      Mä oon kans päälle 30 kiloo laihduttanu ,mut silti vaan on toi perse,maha ja reisi alua epätyydyttävän näkönen.
      Joten innolla oottelen saan kumikupit ja pääsen kertomaan tänne tuloksia=)))))

      Kiitos tästä ihanasta ketjusta

      • pinta remonttia

        Tänään kävi mies helsingissä olevasta liikkeestä mulle kuppailu kupit ostamassa ja ukko jopa ton mun perseeni hoiteli...siis kupeilla hih.
        Tosi tehokkaan tuntuista.Vieläkin peffaa kuumottelee ja punoittelee.Mä ostin tuolta sincity seksipuodista sellasta eros merkkistä silikonipohjaista liukkaria ja se toimii tosi hyvin,oikein riittoisaa ja miellyttävää käsitellä.
        Innolla odottelen millaisia tuloksia tulee ja vielä pitäs 4 kiloa saaha painoakin pois.
        Jännää!


    • Möykytpois

      Täällä ollaan myös herätty tähän kuppausinnostukseen :), joten mistäpä saisin tilattua huokeimmalla (ja siihen nähden laadukkaimmat kupit) nuo kuppauskupit? Laitelkaahan hintoja eri firmoista :). Tuo Naturaid taisi ottaa jotain päälle 30€ kupeista postikulut 6€ jos en väärin muista? Ja ilmeisesti Erisanillakin pärjäisi, mitä rasvoihin tulee..? Tai muulla apteekin perusvoiteella.

      • Möykyt pois

        Eli tutkin tässä muhkuroitani :O ja totesin, että minullahan on jonkun verran näkyviä, suht pinnallisia verenpurkautumia reisissä, joten uskallanko testata kuppausta laisinkaan? Olisi harmi jos alkava innostukseni päättyisi tähän :/.


    • Appelsiini ahteri

      Hei,
      Tilasin kupit hintaan 36,5 egee mukana tulee perusohjeet. Eli oikealla tiellä ollaan.

      Te jotka olette tilanneet naturaidin sivuilta niin kirjoititteko vain sähköpostiin mitä haluatte tilata ja postitusosoitteen, vai onko välttämätöntä soittaa tilausnumeroon?

      Itse lähetin jo sähköpostia, mutta en ole vielä varmistusta saanut. Menee todennäköisesti maanantaille vastauksen saaminen.

      Toivottavasti tästä nyt viimein löytyy jotain apua. Sellu on ollut sitkeä seuralaiseni jo vuosia. (ikää 22 vuotta) Aina olen ollut hoikka, ehkä ajoittain hieman pyöristynyt, mutta en peruuttamattomasti. Nyt tarkoitus olisi päästä kesäksi kuntoon. Ruokaremontin olen jo tehnyt, mutta se ei taida yksistään riittää.

      Toivottavasti nuo kupit tulevat mahdollisimman pian, en millään malta odottaa että pääsen liittymään joukkoonne. Toivottavasti saan minäkin hehkuttaa upeita tuloksiani.

      Toivottakaa onnea siskot:) Palstalla tavataan!!!

      • tilauksesta

        Tilasin kupit Naturaidilta viime viikolla ja sain vahvistuksen parissa päivässä ja tänään tuli ilmoitus että voin noutaa ne postista joten suhtkot nopeasti. Tilasin kupit sähköpostilla ja sain myös vahvistuksen sitä kautta. Itselläni on aikalailla sama tilanne kun sinulla,toivotaan että tämä konsti toimii =) !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe