Piilotteletteko sukkahousuja

Sukkikset

Miehet, annatteko sukkahousujen näkyä ihan vapaasti kengän ja lahkeen välistä vai laitatteko toiset sukat vielä jalkaanne ettei sukkahousut missään tilanteessa näy?

49

6081

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nor

      kyllä minä ainakin annan näkyä

    • paremmat

      kicksit kun antaa näkyä.

    • juice

      kyllä piilottelen. sukkahousujen käyttö ei ole miehille hyväksyttyä.

      • Haista..

        juntti paska.


    • eikujjoo

      Paksummat peittää jo itsessään, eli annan näkyä. Ohuempien kanssa käytän sukkia, vaikka musta koko sukkisten idea kärsiikin, jos ne puetaan paksujen sukkien alle.

      Joskus oon meinannu laittaa tosi ohuet ihonväriset kesäsukkikset ilman sukkia. Niitähän ei edes huomaa, mutta miesten kengät on malliltaan niin umpinaisia, että ne näyttää muutenkin ilman sukkia hölmöltä. Ehkä sen takia miesten paljaita nilkkoja näkee niin harvoin. Sandaaleitten kanssa taas MITKÄÄN sukat ei toimi.
      Pitäis olla joku avonaisempi kenkämalli. Ideoita?

      • Huomio kaikki

        Miehiltä on sukkahousujen käyttö kielletty.PISTE !


      • Vaan
        Huomio kaikki kirjoitti:

        Miehiltä on sukkahousujen käyttö kielletty.PISTE !

        Milläs sä sen estät?


      • Tiina_

        Mieheni harrasti juoksua joskus 80-luvulla. En tuntenut häntä vielä silloin, mutta katselin vähän aikaa sitten anopin kanssa vanhaa valokuvia tuolta ajalta. Kylmään aikaan olleissa juoksukisoissa mieheni käytti shortseja ja mustia sukkahousuja, niinkuin useimmat muutkin juoksijat siihen aikaan.

        Anoppini totesi, että oli se parikymppiselle pojalle ollut vähän vaikeaa alkaa käyttää sukkahousuja. Anoppi haki laatikon, jossa oli mieheni vanhoja urheiluvaatteita. Laatikossa oli shortseja, paitoja, alusvaatteita ja ainakin kymmenet sukkahousut.

        Otin laatikon mukaani, ja yritin houkutella miehen laittamaan nuo sukkahousut jalkaansa, mutta en ole onnistunut siinä ainakaan vielä.


      • Tiinalee
        Tiina_ kirjoitti:

        Mieheni harrasti juoksua joskus 80-luvulla. En tuntenut häntä vielä silloin, mutta katselin vähän aikaa sitten anopin kanssa vanhaa valokuvia tuolta ajalta. Kylmään aikaan olleissa juoksukisoissa mieheni käytti shortseja ja mustia sukkahousuja, niinkuin useimmat muutkin juoksijat siihen aikaan.

        Anoppini totesi, että oli se parikymppiselle pojalle ollut vähän vaikeaa alkaa käyttää sukkahousuja. Anoppi haki laatikon, jossa oli mieheni vanhoja urheiluvaatteita. Laatikossa oli shortseja, paitoja, alusvaatteita ja ainakin kymmenet sukkahousut.

        Otin laatikon mukaani, ja yritin houkutella miehen laittamaan nuo sukkahousut jalkaansa, mutta en ole onnistunut siinä ainakaan vielä.

        sun miehes käyttää noita sukkiksia ?


      • Jorma the big
        Vaan kirjoitti:

        Milläs sä sen estät?

        Sulle ei kaupassa vaikka myytäs sukkahousuja kun oot mies !


      • Tiina_
        Tiinalee kirjoitti:

        sun miehes käyttää noita sukkiksia ?

        Mielestäni sukkahousut on paljon paremman näköiset kuin pitkät kalsarit. Istuu paremmin jalkaan, eikä lökötä mistään. Jotenkin myös tuntuu kiihottavalta ajatukselta, että molemmilla olisi jalassa vain tuollaiset ohuehkot sukkahousut.


      • kleitos
        Tiinalee kirjoitti:

        sun miehes käyttää noita sukkiksia ?

        Tere! Kaikenlaista keskustelamma käytyämme, mutta toi sukkahousujuttu alkoi kiinnostamaan, voisinko minäkin ehkä joskus...


      • Raniel
        kleitos kirjoitti:

        Tere! Kaikenlaista keskustelamma käytyämme, mutta toi sukkahousujuttu alkoi kiinnostamaan, voisinko minäkin ehkä joskus...

        Kyllä sä sukkiksissa viihyt :)


      • n&m
        Tiina_ kirjoitti:

        Mielestäni sukkahousut on paljon paremman näköiset kuin pitkät kalsarit. Istuu paremmin jalkaan, eikä lökötä mistään. Jotenkin myös tuntuu kiihottavalta ajatukselta, että molemmilla olisi jalassa vain tuollaiset ohuehkot sukkahousut.

        kokeilkaa ihmeessä sukkahoususeksiä, on todella kiihoittavaa kun molemmilla on ohuet sukkahousut.


      • uho

        Moi Tiina haluatko kokeilla sukkahoususeksiä mun kanssa oletko mistä päin? laita numerosi niin soitellaan?


    • Ilman saumaa

      Riippuu sukkisten väristä. Opaque malleja
      en peittele ja paksuja talvisukkiksia ei tar-
      vitsekaan peitellä. Joitain oikein ohuita saa-
      tan peitellä. Minä kun pidän väreistä, niin
      vihreät, siniset tai tumman ruskeat ei ole
      ongelma. Punaiset on ehkä hankala väri, mutta
      oranssit ja lilanväriset sukkikset on odotta-
      massa viileämpiä ilmoja. Enkä niitä peittele.

      • smoss

        On näköjään muitakin jotka uskaltavat käyttää värejä! Meitä väriläiskiä on nyt sentään jo kaksi.

        Tilanteen mukaan peittelen sukkiksia. Perheen keskuudessa en peittele, enkä yleensä tuntemattomassa porukassa, ellei sitten pidä näyttää korrektilta tai missä sukkisten näkyminen voi vaikuttaa ihmisten suhtautumiseen minua kohtaan.

        Värejä en peittele, punainen ja pinkki ovat miehillekkin olleet muotia. Löytyy yhdet pinkit opaque sukkikset ja monta muuta väriä, joita käytän vaatetuksen mukaan viileillä ilmoilla. Sukkiksia olen käyttänyt myös sandaalien kanssa, kyllähän naisetkin käyttävät sukkahousuja, ohuita polvisukkia ja stay-up -sukkia sandaalien kanssa! Muita avonaisempia kenkiä miehille ei oikeen olekkaan. Ohuet nilkkasukat ja polvisukat, joita tulee käytettyä miltei päivittäin, annan näkyä myös tilanteen mukaan. Rohkeus on kyllä kasvanut ajan mittaan, eikä enää edes huomaa itse kun vetäsee sandaalit jalkaan ohuiden sukkien tai sukkisten kanssa. Mielestäni se on silloin hyvin luonnollista ja osa normaalia elämää. Kikseistä en tiedä mutta olisko se sitä kun uskaltaa ylittää itsensä ja pelkonsa?!


    • Ei nilkkasukkia

      Mustat Wolford Satin Opaque 50 ei tartte piilotella.
      Mustat Wolford Satin Touch 20 ei tartte piilotella.

      Ja tyylikkäissä sandaaleissa ilman nikkasukkia.
      Saa mukavaa fiilistelyä näkyvistä sukkiksista.
      Ja ei oo kukaan sukkiksista haukkunut.

      Noita Satin Opaque 50 sukkiksia ei edes sukkiksiksi
      huomaa. Ei tuijottelijoita.
      Ja pärjää talvella (ei toki sandaaleissa :) ).

      Satin Touch 20 sukkikset sandaaleissa saavat
      toisinaan katseita. Ei se minua haittaa.
      Saa kivat fiilikset kun kaunis nainen niitä
      tuijottaa. Ja kivat kicksit jos tällä naisella
      on kanssa nätit sukkikset ja minihame (esim.
      jossain kahvilassa/ravintolassa. Silloin pakko
      salaa tuijottaa koko ajan tämän neidon verhoiltuja
      sääriä)!

      Mielestäni sukkisten idea on juuri siinä että ne
      näkyvät.

      T: Nilkkasukat kaappiin

    • mies_

      En piilottele sukkahousujani mutta en myöskään tuo niitä esiin. Paksumpia käytän usein ilman sukkia mutta ohuempien päällä käytän usein sukkia jo ihan senkin takia että ilman niitä menevät turhan helposti kengissä rikki.

      Sukkisteni väri on yleensä musta mutta ainoa väri jota en oikestaan käytä on ihonvärinen. Sukkisten värin haluan olevan linjassa muiden vaatteiden kanssa.

    • xyxyxyxyxyxyxy

      Ei sukkiksissa ole mitään piilotettavaa. Käytän usein shortsien kanssa viileämmillä ilmoilla. Yleensä sukkikseni ovat mustia 50 den sukkiksia. En ole vielä löytänyt värikkäitä paksumpia malleja mutta käytän jos selaiset eteen tulevat.

      Muuten, jos sukkisten käyttö on miehiltä kiellettyä, kuten eräät täällä ovat maininneet niin näyttäkäähän Suomen lain pykälä joka sen kieltää.................

    • sukho

      En piilottele. Annan näkyä ihan vapaasti ja kesällä myös
      käytän shortsien kanssa.
      Enimmäkseen mustia ja ihonvärisiä käytän, mutta
      löytyy muitakin värejä kuten sinisiä.

      • Mies sukkiksissa

        Itsekin olen käyttänyt jonkin verran sukkahousuja shortsien kanssa. Hämmästyttävän vähän muita ihmisiä kiinnostaa, mitä jollakin on päällään.

        Millaisia katseita / kommentteja olette saaneet?


    • ei näin r er er e

      Tää oli varmaan vitsi tää avaus ....

      Vai onko täällä muka MIEHIÄ jotka väittävät käyttävän sukkahousuja.. Ja minkä helvetin takia :D

      Ei saatana :D

      • Amar mies

        Myös Voguen Control top pitää kulkuset paikoillaan.


      • ...

        Minulla on tällä hetkellä ihanat mustat legginsit jaloissa. Myös sukkahousuja ja muita naisten alusvaatteita voin suositella.


    • 3D Norlyn

      En piilottele. Käytän 15-100 paksuisia kelistä riippuen.

    • 40 mies

      Käytän sukkahousuja, enkä piilottele niitä.
      Antaa näkyä ihan vapaasti.

      • Olen käyttänyt yli 10 vuotta sukkiksia ja alkuun piilottelin, mutta nykyään annan näkyä. Ei paljon kiinnosta, jos joku näkee sukkikset shortsien ja sandaalien kanssa. Rohkea pukeutuminen on luonnollista. Ainoa ongelma on värivalikoima. Olen näet karvan alle 180 cm pitkä ja painan karvan yli 100 kg. Useimmiten löytyy
        vain ruskeita, mustia tai epämääräisen harmaita värejä.


      • vaatteista tietävä
        hessusr kirjoitti:

        Olen käyttänyt yli 10 vuotta sukkiksia ja alkuun piilottelin, mutta nykyään annan näkyä. Ei paljon kiinnosta, jos joku näkee sukkikset shortsien ja sandaalien kanssa. Rohkea pukeutuminen on luonnollista. Ainoa ongelma on värivalikoima. Olen näet karvan alle 180 cm pitkä ja painan karvan yli 100 kg. Useimmiten löytyy
        vain ruskeita, mustia tai epämääräisen harmaita värejä.

        Sukkikset sopivat miehelle ihan hyvin - ovat jopa kovin perinteiset -, mutta yleensä ne vain yhdistetään vääriin vaatteisiin. Sukkikset kuuluvat klassiseen aristokraattiseen pukeutumiseen miehillä - eivät mihinkään urheiluvaatteisiin! Ennen aristokraateilla oli sukkisten kanssa polvihousut, peruukit, kädessä keppi. Ne olivat osa arvokasta pukeutumista. Näin sukkikset pääsevät oikeuksiinsa.

        Tässä Aurinkokuningas näyttää mallia sukkahousujen käytöstä: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5f/Louis_XIV_of_France.jpg/250px-Louis_XIV_of_France.jpg

        Mutta jonain urheiluvaatteina??? Ei toimi! Sukkiksissa ei ole mitään urheilullista. Kannattaisi pukeutumisessa miettiä, että MIHIN kukin vaatekappale/kokonaisuus sopii. Esim. puvussa ei kannata urheilla, eikä farkuissa mennä häihin. Vastaavasti sukkikset kuuluvat juhlalliseen, aristokraattiseen tyyliin miehillä.


      • Alfa Uros
        vaatteista tietävä kirjoitti:

        Sukkikset sopivat miehelle ihan hyvin - ovat jopa kovin perinteiset -, mutta yleensä ne vain yhdistetään vääriin vaatteisiin. Sukkikset kuuluvat klassiseen aristokraattiseen pukeutumiseen miehillä - eivät mihinkään urheiluvaatteisiin! Ennen aristokraateilla oli sukkisten kanssa polvihousut, peruukit, kädessä keppi. Ne olivat osa arvokasta pukeutumista. Näin sukkikset pääsevät oikeuksiinsa.

        Tässä Aurinkokuningas näyttää mallia sukkahousujen käytöstä: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5f/Louis_XIV_of_France.jpg/250px-Louis_XIV_of_France.jpg

        Mutta jonain urheiluvaatteina??? Ei toimi! Sukkiksissa ei ole mitään urheilullista. Kannattaisi pukeutumisessa miettiä, että MIHIN kukin vaatekappale/kokonaisuus sopii. Esim. puvussa ei kannata urheilla, eikä farkuissa mennä häihin. Vastaavasti sukkikset kuuluvat juhlalliseen, aristokraattiseen tyyliin miehillä.

        "söpöläiset". Sipsutelkaa sukkapöksyissänne tuonne transvestiittien palstalle. Tämä on MIESTEN muotipalsta...


      • vaatteistä tietävä
        Alfa Uros kirjoitti:

        "söpöläiset". Sipsutelkaa sukkapöksyissänne tuonne transvestiittien palstalle. Tämä on MIESTEN muotipalsta...

        et tainnut olla hereillä historian tunneilla? Sukkiksien käytöstä tunnettu Aurinkokuningas eli Ranskan kuningas Ludvig XIV oli 1700-luvun johtava alfa-uros. Sen jälkeen ei varmaan kellään ole ollut yhtä paljon valtaa eikä naisia. Eivätkä ne naiset olleet mitään räkälän ruusuja, vaan aikansa tavoitelluimpia. Siihen on wanna-be-alfa-uroksilla aika pitkä matka...

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ludvig_XIV#Ludvig_XIV_ja_naiset


    • Ilman saumaa

      piilottele. Vain puvun kanssa pidän sopivia sukkia sukkisten kanssa. Kun ohuet sukkikset
      ei ole tyylikkäät näkyessään nilkasta puvun kanssa.

    • sukkissääret

      Kyllä, nilkkasukat päällä. ne myös säästää sukkiksia hajoamasta jalkaterästä. paksummat menee ilman. kerran lääkärissä käydessä jouduin röntgeniin ja piti ottaa housut pois. Olipa tippatätillä jännä ilme, kun riisuin housut ja alla olikin mustat 20 den sukkahousut.

      • Jorma252525

        Mä kulen sukkahousissa pelkästää ja saan naisilta ihailevii tuijotuksii.


    • Miea1982

      Joskus, joskus en.

    • 40denSukkahousut

      Miksiköhän sukkahousuja pitäisi piilotella??? Piilotteletteko sukkiakin :D

      • SukkisNiilo

        Mä piilotan ne roskapussiin.


    • Miksipitäisi

      En.

    • Pantyhoseman1988

      Kun käytän talvisin tummia 70-100 denisia, en piilottele mutta kun olen jo nuoresta lähtien käyttänyt kotonani ohueita kiiltäviä, kuviollisia ja kiiltävien päällä joskus mustia verkkosukkahousuja joka on todella sexy ja tekee pitkät jalkani vielä paremmannäköiseksi. Läheiseni ovat sen jo hyväksyneet että olen kotona sukkiksissa. Tietenkin naisten osastolta ostan. Tällaiset puristavat tukisukkikset ovat parhaita, silloin en laita edes alushousuja ja ne istuu todella mukavasti. Pierre Cardin ja Immagine Italiana saa edullisesti Tallinnan marketeista. Ja ulkona käytän myös tummia sukkia, silloin kukaan ei tuijota ja ne suojaa myös arvokkaita sukkiksia.

      • KäytänSukkiksia

        Komppaan edellistä, mullakin just noin ja mikäs sieltä lahkeeni sekä kengän välistä pilkoittaa, ettei vaan olisi opaque 40den sukkikset!


      • SukkisNiilo

        No mikäs sieltä lahkeen välistä pilkottaa kuin jorma...


      • PervoRiitta

        Aika tiukkaa tekee sukkiksien lahkeessa.


      • Pantyhoseman1988

        Olin varma että tulee haukkumisia. Who cares. Olen tällä hetkelläkin 40den kiiltävissä sukkiksissa eikä väliä olisinko nainen vai mies. Jalat samanlaisia. Koska olen pitkä mies, ovat jalkani sukkiksissa todella kauneita :)


    • zxcvbzxcvbzxcvb

      Ei sukkiksissa ole mitään piiloteltavaa. Vaate siinä missä muutkin.

    • Joppari

      Ei hemmetti mikä ketju, saa nauraa kunnolla tätä ketjua lukiessa.

      • SukkBöögät

        ootsie kuuleha huumor miehhii :))))


      • Pantyhoseman1988

        Vain laadukkaat sukkahousut ovat myös miehille OK. Se ollut koko ajan että osa miehistä tykkää sukkahousuista. Itse tykkään tällaisista kiiltävistä, puristavista, verkkosukkiksista, ne tekee pitkät jalkani vielä kaunimmaksi. Kaikenlaiset trikoot/morphsuits ja pyöräilyhousut myös ihan OK.


      • Börjeihaaaanaaaaa

        Kyl tääl taas Börjet ja Håkanit kilvan hmmm... ja hmmm....


    • sukkikset

      En enää ! mitä se muille kuuluu vaikka näkyykin ! Mustat kuvio sukkahousut ja farkkuhame

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe