KULMAKORUSTA

reinis

mullon ollu 8 kuukautta tappi kulumas, ja mä ajattelin laittaa renkaan ny. siis tää tappi on kasvamas ulos, ja laitan sitte ku se on ummes. eli onko jollaki kulumas rengas? jokkut sanoo et se ei kasva heleposti ulos. onko totta? eikö se repiä? onko sen kaas häjy nukkua? kertokaa jotaki, jos jollaki kulumas rengas on. kiitos :>

4

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvaa

helpommin ulos kui tappi.
      rengas myös tartuu helpommin jononkin, joka aiheuttaa repeämisen.

• Laurushka

Laitoin kulmaan renkaan tässä pääsiäisenä. Mulle on kyllä immeiset sanoneet että kyllä sekin kasvaa suht helposti pois, mutta mulla ei vielä ainakaan mitään merkkejä siitä ole, toisaalta se on kyllä vielä aika uusi.

Alussa se nukkuminen on kyllä hieman hankalaa kun yrittää koko ajan varoa ettei se vaan käänny tai painu tma :D Mutta kun se on vähän parantunut niin ei sitä edes enää huomaa.

Inhottavinta on kyn se on parantunut jo sen verran että se löystyy ja heiluu, mutta ei sekään tässä vaiheessa vielä ole ongelma:D

Ja sehän on hieno, joten siitä vaan:D:D

• ollut

kulmassa ohut kultarengas ja hyvin voi : )

• Möme

se, kasvaako koru ulos kulmasta, riippuu henkilöstä eikä korusta. jos koru kasvaa ulos, entisen reiän kohdalle tulee arpikudosta, jolloin seuraavan reiän uloskasvaminen on vähemmän todennäköistä - mahdollista se kuitenkin on. Voi käydä niinkin, että vasta kolmannella kerralla reikä jää pysyväksi. En tiedä vaikuttaako tähän ikä, kasvaako nuorilla henkilöillä koru helpommin pois kulmasta.

Itselläni on kaksi kulmakorua, kumpikaan ei ole aiheuttanut mitään haittaa, ei ole tarttunut mihinkään kiinni eikä iho ole koskaan repeytynyt. Nukkuessa ei vaikuta mitenkään. Joskus renkaat (toinen on vähän pienempi) menevät sisäkkäin ja jäävät jumiin, mutta pienellä säädöllä irtoavat kyllä toisistaan. ;-)

Ainoa haitta, jonka olen näinä vuosiina huomannut, on se, että uimalaseja ei tahdo saada tiiviisti siihen silmään, jossa kulmakorut on. Korut kun jäävät vähän tiivisteen väliin. Mutta muuten elämä kulmakorun tai parin kanssa on mukavaa, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe