Hei, mitä mä teen.Kamalin fobiani liittyy tupakkaan ja tuleen, koska lapsuudessani pelkäsin yhtä naapurin pyromaanijätkää.Se poltti uimarantojen pyyhkeet ja vaatteetkin.Siitä jäi tulipelko, mulle.Et se liittyy pahoihin rikollisiin ja kuolemalla leikkimiseen.
Saisko pskyiatriselta apua.En tiedä mitä mä teen.
Äskenkin, käytyäni röökillä, piilotin yhden stenkun kukkaruukun alle ulkona.Ettei se hyökkäis yöllä, kuin UFO..Sisällä kun on kamalat 25 astetta ja en saa nukuttua.
Neuvoja please.
PHOBIAT: STENKUT
PAPAYAMIXXXXX
1
1798
Vastaukset
- Ööööööä
Olen perkeleen myöhässä mutta kannattaa mennä jollekki lääkärille puhuu jos et siis oo vielkää päässy irti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422347
- 311843
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251699Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721634- 481576
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060