Hei, mitä mä teen.Kamalin fobiani liittyy tupakkaan ja tuleen, koska lapsuudessani pelkäsin yhtä naapurin pyromaanijätkää.Se poltti uimarantojen pyyhkeet ja vaatteetkin.Siitä jäi tulipelko, mulle.Et se liittyy pahoihin rikollisiin ja kuolemalla leikkimiseen.
Saisko pskyiatriselta apua.En tiedä mitä mä teen.
Äskenkin, käytyäni röökillä, piilotin yhden stenkun kukkaruukun alle ulkona.Ettei se hyökkäis yöllä, kuin UFO..Sisällä kun on kamalat 25 astetta ja en saa nukuttua.
Neuvoja please.
PHOBIAT: STENKUT
PAPAYAMIXXXXX
1
1851
Vastaukset 1
- Ööööööä
Olen perkeleen myöhässä mutta kannattaa mennä jollekki lääkärille puhuu jos et siis oo vielkää päässy irti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes941147Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361112Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 67743
- 25726
- 34718
- 8621
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619