Väitän, että nettideittailu toimii monella profiilin laittaneella ehkä tiedostamattaan itseään vastaan.
Ensin pannaan profiili, jonka jälkeen omilla vaatimuksilla tehdään kumppanin löytyminen todennäköisesti mahdottomaksi. Lopuutuloksena ihmetellään mikä minussa on vikana ja mikseivät kelpoisuusehdot täyttävät edustajat kuitenkaan vastaa.
Tällainen suuri henkilömassa ja vaihtoehtojen määrättömyys saavat aikaan ihmisten rajun profiloitumisen. Lopputulokseksi jää arjalainen meininki. Profiileista tulee markkina-arvon omaavia. Omaa tilannetta verrataan toiseen kysyen jäänkö voitolle.
Lapsi menee pesuveden mukana.
Olennaisin unohtuu; rakkaudelle ei onneta mahdollisuutta. Miettikää elävää elämää ympärillänne ,-kaksi ihmistä voivat arjessa kohdata milloin ja missä tahansa. Eikä, heidän tarvitse epäillä vaan he tietävät heti että tämä se on. Osui ja upposi! Luottaminen nettiin tuhoaa tämän mahdollisuuden.
Täällä ilmeisesti on arkoja ihmisiä. He menettävät kohtalon lahjan -sattuman mahdollisuuden omassa elämässään omilla valinnoillaan. Ihastutaan tai ei -pelkkiin kuviin.
Kerää rohkeutta olla ennakkoluuloton ja rohkea. Siitä palkitaan muiden ollessa arkoja.
Oletko arjalainen?
4
610
Vastaukset
- Viisas mies
Kuvittele tilanne, jossa edessäsi on 100 miehen miespopulaatio. Koska olet lukenut prinsessa satuja ja Glooriaa koko ikäsi, keksit mitä ihmeellisempiä kriteerejä itsellesi, "koska olet sen arvoinen".
Jäljelle jää 1 kaikista profiileista.
Menet treffeille tämän kanssa. Ja vaikka sekä mies että nainen ovat kummatkin 190 cm, hoikkia, urheilullisia, akateemisia, tienaa yli 51 000 euroa, matkustelee, ovat sporttisia, katseekestäviä jne. niin juttu ei välttämättä luista ollenkaan. Mikä takaa sen että juttu luistaa ja tulee hyvin toimeen keskenään jos molemmat ovat urheilullisia ja pitkiä ja akateemisia? Ainoa järkevä tapa netissä on pitää laajat kriteerit, jotta saa niin monta treffiä aikaiseksi että mukava ihminen löytää. Treffejä pitäisi olla joka viikolle ainakin yksi, jotta voi kuvitella löytävänsä jonkun. Jos treffejä on yksi vuodessa, sinusta kasvaa koiranputkia ennen kuin löydät itsellesi puolison.
Pointti: ei kannata laittaa heti ensialkuun liian rajaavia kriteerejä, vaan on järkevää kiristää kriteerejä tapaamisten jälkeen.- hilavitkutin-deittikone
'ei kannata laittaa heti ensialkuun liian rajaavia kriteerejä, vaan on järkevää kiristää kriteerejä tapaamisten jälkeen.'
Pahoin pelkään täällä Suomi24:ssa olevien profiilien takana piilevän suurelta osin juuri näitä sarrrrrrrrjadeittaajia, jotka ovat pikkuhiljaa hiivanneet hakutasonsa kuuhun. Ja takaisinhan ei oteta vaikka ammuttaisiin, tuloksen näkee tuolla treffien puolella. - Viisas mies
hilavitkutin-deittikone kirjoitti:
'ei kannata laittaa heti ensialkuun liian rajaavia kriteerejä, vaan on järkevää kiristää kriteerejä tapaamisten jälkeen.'
Pahoin pelkään täällä Suomi24:ssa olevien profiilien takana piilevän suurelta osin juuri näitä sarrrrrrrrjadeittaajia, jotka ovat pikkuhiljaa hiivanneet hakutasonsa kuuhun. Ja takaisinhan ei oteta vaikka ammuttaisiin, tuloksen näkee tuolla treffien puolella.Musta vaan on parempi pitää kriteerit matalana ja käydä monille treffeillä ja torjua treffien jälkeen, kuin se että omat kriteerit ovat niin korkealla ettei mitään treffejä edes tule.
On nimittäin mahdollista treffeillä havaita joku tyyppi ihan kivaksi, vaikka se ei täydellinen olekkaan. Jos rajaa kaikki paitsi täydellisen pois kriteereillään ilmoituksessaan, tätä kivaksi havatsemisen mahdollisuutta ei ole ja silloin on suuri vaara ikisinkkuuntua. >ei kannata laittaa heti ensialkuun liian >rajaavia kriteerejä, vaan on järkevää kiristää >kriteerejä tapaamisten jälkeen
Kokeilin joskus sellaista ihan hyvikseni, että laitoin hiusteni väriksi tummanruskeat ja sen seurauksena sivuillani käytiin ainakin 5-10x normaalia enemmän!
että sellaista, nyttemmin olen jo poistanut profiilini kokonaan, enkä kyllä aio enään takaisin sitä laittaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673