miksi miehet?

törkeää

näin 40 naisena olen tavannut 4 miestä tuolta treffeiltä ja voin kertoa että minua oksettaa heidän käytöksensä.lipevää.taputtelua.jo ensi tapaamisella.
eikö teillä yli 40 miehet ole mitään tapoja.?
kun tapaatte teille täysin ventovieraan ihmisen.
ja tapaamisen jälkeen.olen saanut tekstareita heiltä .jossa kysytään tavataanko uudestaan.

no ei koskaan. olen vastannut. niimpä olen saanut kahdelta heiltä haukut.koska olen liian vaativa..miesten suhteen. no olenhan minä. käytös on numero 1.luonne.2 pukeutuminen 3.ulkonäkö 4 jne.
jos se on liian vaativaa? niin olkoon.

onneksi on elämää ilman 24.

17

2132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YYYYYYYYYYYYY

MYÖS IKÄRYHMÄSTÄ 30

• yx-mies

Itse en ainakaan käytäydy noin, tosin en ole ollutkaan kuin kahden ihmisen kanssa trefeillä.
      Molemmilla kerroilla on toivotettu hyvät jatkot

Mutta molemmilta on tullut flirtiin kutsu jonkin ajan kuluttua, en ole kyllä vastannut kun aluksi ei ollut kiinostusta.

Vai miten olisi pitänyt menetellä?

• törkeää

vastata flirtti kutsuun jos ei toinen ihminen kiinnosta..ei kaikista tarvitse tykätä saati rakastua kun kerran näkee.
        elämä on vaihtoehtoja täynnä.
        mieluummin katsoa kun katua.

• ...mutta et ymmärrä antaa? :)

Riippuu vähän millaisia signaaleja annat ja kuinka hyvin ehtii ennen tapaamista oppia tuntemaan. Täysin tuntemattoman hipelöinti ei tosiaankaan anna hyvää kuvaa ihmisestä. Tosin enpä taitaisi loukkaantua vaikka minua vähän taputeltaisiin, riippuu tietysti kuka ja missä tilanteessa...

• törkeää

ensi tapaamisella heti pehvasta kiinni kokeilla onko löysät perät vai ei?
        no joo kuka mistäkin tykkää.sinä näköjän siitä:))

no ei kait sitä voi tuppisuuna istua jos ihmisen eka kertaa näkee.

vaan mielestäni on törkeää.kun mies aukastessaan ravintolan ovea. taputtaa pehvaan ihan kun jo omistaisi minut.

ällöä sanon minä.eikä siinä kaikki.

se että annoinko ymmärtää.on ihan eri asia ymmärränkö antaa:)))

• törkeää kirjoitti:

ensi tapaamisella heti pehvasta kiinni kokeilla onko löysät perät vai ei?
        no joo kuka mistäkin tykkää.sinä näköjän siitä:))

no ei kait sitä voi tuppisuuna istua jos ihmisen eka kertaa näkee.

vaan mielestäni on törkeää.kun mies aukastessaan ravintolan ovea. taputtaa pehvaan ihan kun jo omistaisi minut.

ällöä sanon minä.eikä siinä kaikki.

se että annoinko ymmärtää.on ihan eri asia ymmärränkö antaa:)))

...että pidän siitä - sekä antaa että ottaa. Siksi olikin vähän yllätys minulle kun kaikki ei tykkääkään siitä. Ehkä en vain osaa? No, ainakin osaan nauttia siitä kun minua kosketellaan, sopii minulle niin päin ihan hyvin. :)

• törkeää
        elin_tilaa kirjoitti:

...että pidän siitä - sekä antaa että ottaa. Siksi olikin vähän yllätys minulle kun kaikki ei tykkääkään siitä. Ehkä en vain osaa? No, ainakin osaan nauttia siitä kun minua kosketellaan, sopii minulle niin päin ihan hyvin. :)

tärkeämpiä asioita parisuhteessa.antaa ja ottaa..(sama se on kun kaupan kassalla annat egejä ja otat ostoksesi kassiin::)))
        mut en minä kyllä missään ravintolassa anna.
        mut se antamisesta.ja saamisesta.

älä masennu:)) kyllä sinä osaat.
        ainakin kirjoittaa tänne.
        ja luulen että myös muutakin:)))

• törkeää kirjoitti:

tärkeämpiä asioita parisuhteessa.antaa ja ottaa..(sama se on kun kaupan kassalla annat egejä ja otat ostoksesi kassiin::)))
        mut en minä kyllä missään ravintolassa anna.
        mut se antamisesta.ja saamisesta.

älä masennu:)) kyllä sinä osaat.
        ainakin kirjoittaa tänne.
        ja luulen että myös muutakin:)))

Paljon mukavampi ottaa ja antaa kahden kesken, baarissa kaiken kansan nähden saattaa alkaa ujostuttaa... Tarkemmin ajateltuna se antaminen on vähintään yhtä mukavaa kuin saaminen silloin kun tietää, että se toinen osapuoli haluaa saada...

Kiitos! Yritän oppia lisää... :)

• törkeää
        elin_tilaa kirjoitti:

Paljon mukavampi ottaa ja antaa kahden kesken, baarissa kaiken kansan nähden saattaa alkaa ujostuttaa... Tarkemmin ajateltuna se antaminen on vähintään yhtä mukavaa kuin saaminen silloin kun tietää, että se toinen osapuoli haluaa saada...

Kiitos! Yritän oppia lisää... :)

oikeassa olet elämä on opettelemista niin sinulla kun minulla.
        ja etenkin kahden kesken ihmisillä.jossain missä kukaan ei näe.

eihän kimppakiva ole kivaa.eihän?
        ääh nyt menee jutut jo liian pitkälle. no onneksi en ole kirjoittanut omalla reck.nick.

vaan parempi piilossa.kaukana katala maailma.

• törkeää kirjoitti:

oikeassa olet elämä on opettelemista niin sinulla kun minulla.
        ja etenkin kahden kesken ihmisillä.jossain missä kukaan ei näe.

eihän kimppakiva ole kivaa.eihän?
        ääh nyt menee jutut jo liian pitkälle. no onneksi en ole kirjoittanut omalla reck.nick.

vaan parempi piilossa.kaukana katala maailma.

...voi olla kivaa ihan yksinkin kun on hyvä mielikuvitus :))

Juu, parempi mennä nukkumaan ennen kuin heittäytyy jutut liian levottomiksi...

• törkeää
        elin_tilaa kirjoitti:

...voi olla kivaa ihan yksinkin kun on hyvä mielikuvitus :))

Juu, parempi mennä nukkumaan ennen kuin heittäytyy jutut liian levottomiksi...

pidä hauskaa yksin kimppa kivassa.
        mut eihän yksin o kivaa.pitää olla kimpassa.ehkä joskus:)
        anna mielikuvitukselle siivet:)

no jutut on juttuja.

• rusalka

Minähän en lähe taputeltavaksi minnekään raflaan. Ensinnäkin mies on sitte ihka erilainen livenä kuin, jossain esittelyissä...

Tuntuu äärimmäisen vaikealta lähteä eteenpäin tässä tapaamisessa. Minäkin varmaan annan ymmärtää vaikka mitä...sitten se käslaukku viuhuu.
      Kyllä olen aatellut ihan vaan rauhassa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen täällä palstoilla...lueskella hänen kirjoittamia juttujaan tms. arkistosta sun muualta galleriasivuilta.

Chattikin on nykyään vaikeeta, kun siellä roikkuu käteenvetäjiä.

• ...pitäähän sitä antaa ymmärtää kaikenlaista, muuten saattaa loppua mielenkiinto... Ja jossain vaiheessahan se riski on otettava ja tavattava, jos haluaa päästä eteenkin päin.

Tässähän iskee vainoharhaisuus - kuinkahan moni syväluotaa minunkin tekstejäni, mitkä enimmäkseen ovat vähän mitä sattuu. Ei ainakaan anna kovin paljoa vinkkejä siitä millainen oikeasti olen.

• törkeetä

chattia .meseä kyllä.aikanaan olin chatissa aina joskus vaan niihinkin kyllästyy.
        ja kuten sanoit mikä on ällömpää kun kirjoittaa jotain netti seksiä, kuka mistäkin nauttii
        no en nyt sentään käsilaukulla ala huiskia mutta sanon kyllä .mikä minua miellyttää naisena mikä ei ja pehvaan taputtelu vento vieraalta on jotain mitä en siedä.

• rusalka
        elin_tilaa kirjoitti:

...pitäähän sitä antaa ymmärtää kaikenlaista, muuten saattaa loppua mielenkiinto... Ja jossain vaiheessahan se riski on otettava ja tavattava, jos haluaa päästä eteenkin päin.

Tässähän iskee vainoharhaisuus - kuinkahan moni syväluotaa minunkin tekstejäni, mitkä enimmäkseen ovat vähän mitä sattuu. Ei ainakaan anna kovin paljoa vinkkejä siitä millainen oikeasti olen.

siitäkin miten usein tai monta kertaa joku käy galleriasivullani. ;)

En minä aio mitään seurantaa pitää, mutta jos jonkun jutut jää mieleen, siittä voi jotain syntyäkin.

Tämä on ihan kuin liikkuis ravintolassa pöydästä toiseen ja yrittäis tuppautua johonkin seurueeseen. Ihan miten vaan voi tulkita tämän. On tiettyjä keskusteluryhmiä ym. On erilaisia teemoja. Tässä vaan liikutaan niin laajalla ihmisryhmän joukossa ja pitkällä aikavälillä. Kait pitäis itse tarkkaan miettiä millä perusteella mihinkin porukkaan soluttautuu, juu.

Meinaa minulla ainakin alkaa muuttua koko prosessi ihan ajanvietteeksi milloin milläkin motiivilla.

Ei sen kummempaa syväluotausta, samanlaista etsimistä kuin livessäkin. Yhtälailla sattumankauppaa tai harhailua, tuloksellista tai turhauttavaa.

• rusalka kirjoitti:

En minä aio mitään seurantaa pitää, mutta jos jonkun jutut jää mieleen, siittä voi jotain syntyäkin.

Tämä on ihan kuin liikkuis ravintolassa pöydästä toiseen ja yrittäis tuppautua johonkin seurueeseen. Ihan miten vaan voi tulkita tämän. On tiettyjä keskusteluryhmiä ym. On erilaisia teemoja. Tässä vaan liikutaan niin laajalla ihmisryhmän joukossa ja pitkällä aikavälillä. Kait pitäis itse tarkkaan miettiä millä perusteella mihinkin porukkaan soluttautuu, juu.

Meinaa minulla ainakin alkaa muuttua koko prosessi ihan ajanvietteeksi milloin milläkin motiivilla.

Ei sen kummempaa syväluotausta, samanlaista etsimistä kuin livessäkin. Yhtälailla sattumankauppaa tai harhailua, tuloksellista tai turhauttavaa.

...jos alkaa lueskella jonkun aktiivisen kirjoittajan tekstejä. Jotta jotain tolkkua saa, pitää lukea myös aiheen muut viestit...

Juu, tuurillahan se löytyy jos on löytyäkseen. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. (Heh, luulin jo päässeeni eroon noitten kuluneitten fraasien käytöstä... mutta näköjään vanha koira ei opi uusia temppuja :))

• rusalka
        rusalka kirjoitti:

Minulla on tietenkin mahdollisuus vaikuttaa informaation laatuun. Minähän tietenkin pyrin kirjoittamaan sellaisia viestejä, jotka asiakokonaisuuksia eikä mitään viihdettä ja 'iskulauseita'. Paitsi, että höpöttäminen on kivaa sinä myös paljastuu tahattomasti semmoisia asioita, joita ei välttämättä tule ajatelleeksi.

Tuolla yhdessä vaiheessa oli armotonta vääntöä ja silloin oli kivaa kirjoittaa vertauskuvallisesti. Mulla keino etäännyttää asiat ja sitten, kun tällä symbolitasolla keskustellaan, toinen paljastaa semmoista mitä haluankin ehkä koittaa kepillä jäätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe