Kasvojen laihtuminen

ei kivaa

Olen laihtunut n. 10 kg ja se on tehnyt vartalostani hyvännäköisen ja tuonut naiselliset muotoni hyvin esiin. Muutama kilo vielä pois ja olen tavoitepainossa. Mutta, mutta... myös kasvoni ovat laihtuneet eikä se ollut toivottavaa koska kasvoni olivat jo ennen laihtumista pitkänmalliset. Onko muilla ollut samaa ongelmaa, siis että kasvot laihtuvat ei-toivotusti? Mitä asialle voi tehdä? Pitäisikö lisätä kalorien määrää ruokavaliossa ja keskittyä vartalon kiinteyttämiseen liikunnan avulla?

Olen huomannut, että monilla on sama ongelma. Kasvot eivät välttämättä kaunistu laihdutuksen aikana, etenkin jos ylipainoa ei ole ollut aivan hirveän paljon.

5

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vain on

Kaikkea ei voi saada. Ei läskiä voi saada juuri sinne minne sitä haluaa, ellei mene plastiikkakirurgille. Muutenhan meillä kaikilla olisi isot tissit, lituskat mahat ja reidet ja muodokkaat pyllyt.

Jos rupeat nyt syömään enemmän, rasvaa kertyy kaikkialle. Liikunta auttaa lihaksiin, mutta se polttaa rasvaa tasaisesti joka puolelta. Eli plus miinus nolla. Joko lisäät painoa kaikkialle tai sitten et minnekään, ja tyydyt laihtuneisiin kasvoihin. Useinhan hieman pyöreillä ihmisillä on kauniit kasvot ja se johtuu ehkä juuri siitä, että lihavuus tuo kaunista pyöreyttä kasvoihin eivätkä kasvot näytä luisilta.

• Möhö

..voin sanoa, että tavoitepainoon päästessä kasvot näyttävät luisevilta aluksi. Mutta sitten, kun aikaa kuluu ja syöt saman verran kuin kulutat, kasvot alkavat näyttää varsin kauniilta. Laihduttaessa voi tosiaan näyttää vähän kurjalta.

• vika
        Möhö kirjoitti:

..voin sanoa, että tavoitepainoon päästessä kasvot näyttävät luisevilta aluksi. Mutta sitten, kun aikaa kuluu ja syöt saman verran kuin kulutat, kasvot alkavat näyttää varsin kauniilta. Laihduttaessa voi tosiaan näyttää vähän kurjalta.

Olen myös ollut aina kapeakasvoinen ja nyt kun olen laihtunut 15 kg, niin kyllä ne poskipäät esille tulee vähän ei toivotulla tavalla ja koska ihmiset katsovat ekana kasvoihin he luulevat minua laihemmaksi kuin olenkaan, tosin myös nuoremmaksikin on veikattu.

• tässäkin

Naisena voi auttaa kampaustyylin vaihtaminen sopivammaksi muuttuneisiin, kaventuneisiin kasvoihin. Hyvä kampaaja kyllä löytää pukevan kampauksen kaikenlaisille kasvotyypeille.

Kampaajalle käynti on myös sopiva "palkinto" laihdutuksen onnistumiselle. Tai kosmetologi jne. Itseensä ja hyvinvointiinsa kannattaa panostaa monipuolisesti!

• tyttövaan.

Kesän aikana laihtunut 7 kg, eikä näy kasvoissa muutakuin kaksoisleuan pienentymisenä. Pyöreäkasvoinen jo pienestä pitäen. Kadehdin pienikasvoisia. Meikkivoidettakin kuluu enemmän :)

Ainoana naamassa näkyy kalpeus, joka johtuu ehkä liian vähästä energiansaannista. Onneksi keholla on silti oma hälytyskellonsa, että koska mennään liiallisuuksiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe