Toyota Corolla Sprinter AE86 maahantuonti

m-h

olisko kenelläkään tietoa minkä hintaseksi tulis tuoda japanista Toyota Corolla AE86, jos hinta on esim: 6500€

22

13570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena2

      Mutta tiedäthän että siellä ratti sijaitsee väärällä puolella autoa... :)

      • m-h

        kyllähän tuo tiedossa on.


      • m-h

        oli kait sielä jonkinlaiset. kiitoksia


    • On hankaluuksia

      Tuontia kannattaa harkita kunnolla. Vaikuttaa kalliilta peltoautoksi, ja rekisteriinhän sitä ei todennäköisesti saa, koska EU-hyväksynnät puuttuvat.

      • m-h

        jaa a ei kyllä ollut tulossa peltoautoksi. vaan semmonen asia ei ollut tiedossa ollenkaan että niistä puuttuu kokonaan EU-hyväksyntä.


      • saa...

        Kilpiin,
        1996 kevät on se paha rajapyykki auton iässä.

        Sitä vanhemmat lähes "heittämällä" kilpiin.


      • Timmy1235

        Kuka idiootti käyttäis legendaarista AE86 peltoautona?


      • Fugu
        Timmy1235 kirjoitti:

        Kuka idiootti käyttäis legendaarista AE86 peltoautona?

        TOTTA!!:D


      • Anonyymi
        Timmy1235 kirjoitti:

        Kuka idiootti käyttäis legendaarista AE86 peltoautona?

        Ei tainnu initial D tai japskidriftaajat olla yhtä tuttuja tuolloin, kun auton hintakin japskeissa ollut 6500 ja nykyään lähemmäs 30k


    • A*C*E

      kontti 1840e
      tulli 10% auton hinnasta
      alvi 22% auton, tullin ja kontin hinnasta..

      eli kalliksi tulee = )

      • wrxigtz

        etpä tainnut laskea iästä aiheutuvia helpotuksia tuohon. yllättäen vuonna 83-85 valmistetusta autosta ei oteta uuden auton alvia.


    • zeizei090

      lento kustannukset sinne ja sitte auto n osto sieltä oli 5000e ja sitte 3000 muut kulut ja verot viel..

    • toijo

      mistä sais uudet umpiot mitkä sopii suomen liikenteeseen jotka sopii samakko valo ae86:seen

      • Tuner

        No eikö niitä perus 7'' umpioita oo biltemat pullollaan? Jos tarvike umpiot ei kelpaa niin ota jostain 323-läppävalo mazdasta. Tai sitten vaan et osta koko autoa jos on peukku keskellä kinnasta :)


    • NippoN16

      Ei kannata ainakaan autoa näkemättä ostaa ja varsinkaan ei kannata olla kuljettamatta sitä itse kotiin päin, tuppaavat kuulemma ottamaan kaikki lisävarusteet autoista laivassa.

      • Vaikka on lähes kuusi vuotta vanha kommentti, niin en malta olla kommentoimatta sitä, että tämä kirjoittaja NippoN16 ei lainkaan ole perillä siitä mistä puhuu!
        Auto kun nykyisin on merikuljetuksen ajaksi lähtösatamassa tapana ajaa 20 jalan konttiin.
        Tällaisen kontin sisäleveys on 230 cm ja pituus n. 600cm. Kantavuuskin n. 20.000 kg.
        Konttiin mahtuu siis jo aika iso auto.
        Sen jälkeen kontin ovet sinetöidään ja ne avataan vasta määräsatamassa tullivalvonnassa.
        Näin, kun tavara tulee EU:n ulkopuolisista maista.


    • Tehnyt monta

      Osta Jenkeistä karvahattu '84-87 SR5. On sama mutta SOHC koneella ja kaasarilla, ja rumpujarrut takana. Sit rakennat GT specseihin. Kaikki GT'n osat käy suoraan.

      • ihkua kiimaa

        oliskohan juttu mennyt jo hieman vanhaksi, 2006 kysytty.


      • ihkua kiimaa kirjoitti:

        oliskohan juttu mennyt jo hieman vanhaksi, 2006 kysytty.

        Mistä saisin tilattua tuon kyseisien auton... Vai saisiko sen jostain suomesta


      • Anonyymi
        Ae86 kirjoitti:

        Mistä saisin tilattua tuon kyseisien auton... Vai saisiko sen jostain suomesta

        Suomesta tuon saaminen on äärimmäisen epätodennäköistä. Tuota autoa on myyty Suomessa Corolla GT -nimellä, ja korimalli on ollut eri. Näitäkään ei tahdo tieliikennekelpoisina löytää. Näistä on rakennettu todella paljon F-sarjan ralliautoja.


    • Anonyymi

      2017 Toyota Proace Pakettiauto 2.0 D-4D Diesel 122 HV, . H1 4d, Manuaalinen 6-vaiht. 20.7.2017 km 183 402 3400 eur halapa pelto auto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe