inhoan sukulaisiani

ärsyyntynyt!!!!

inhoan ja vielä kerran inhoan heitä... ´saatanan, sekaantunjat ja selkäänpuukottajat...ei tässä auta kuin vaihtaa asuinpaikkaa ja kertoa puhelimitse kautta vain ja ainoastaan hyvät asiat...
ensin ollaan sympaattisia ja ymmärtäväisiä, luotat heihin ja kerrot arkoja asioita..kohta puhelinlangat kuumina soitellaan ja juorutaan kaikki kertomasi asiat ja paisutellaan ja kohta huomaat olevasi musta lammas ja syrjinnän kohde..vittu..

no, annan heille sen ilon että saavat paskaläjät tuntea omaa paremmuuttaan oman rikkinäisten asioiden takia..saatanan kusipäät

4

1786

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krantti lissu

Asiat vain ovat noin.
      Et ole ainoa joka tuntee sukulaistensa takana päin puhumiset loukkaavina.
      Se vaan on niin.

Aina se joka ei ole paikalla on puheen aiheena,aina mehevät jutut juorutaan .
      Se vaan menee niin.

Ota opiksesi.
      Pärjäät paremmin kun et juttele aroista asioistasi sukulaisillesi,koska nyt tiedät ettei asiat jää kahden keskiseksi.

Mielestäni tuollaisesta ei kannata väleään katkaista koska se on aivan normaalia,kaikki eivät vaan saa koskaan tietää että heidän asiansa on kaikkien tiedossa jo.

• "miisu

en ihan inho,mutta jotenkin vaan on sellainen paha olo,kun omat sukulaiset ovat mukana ns.juorukerhossa.
      Minulla vaan sellainen juttu,että minun exä kerää minusta kaikenlaista tietoa.Jopa se,missä minä liikun ja kenen kanssa ja mitä ylipäätänsä teen,tuntuu olevan hänelle ensiarvosen tärkeä.Vaikka ollaan erottu!!Sen takia en edes siskolleni pysty enää paljokaan kertomaan omista henk.koht elämästä.
      Ja kaiken kukkuraksi,jotenkin äxä sai myös työkaverini mukaan siiheen juorukerhoon,hankkii häneltä tietoa.Ei hanki enää,kun pidän asiat vaan omana tietona.Taitaa olla ressukkalla aikamoinen infokatkos!
      Näin ne sukulaiset ja ystävät joskus puukottaa.Luulis ,että meillä jokaisella on tarpeeksi omia huolia,ei tarvis mennä hankaloittamaan toisten elämä!
      Tsemppia!

• kuin

olisin omasta elämästäni lukenut!!! Paitsi että me ei olla tiettyjen sukulaisten kanssa puhuttu sanaakaan kuuteen vuoteen. Ja tuskin tullaan puhumaankaan... kerran yritin asioita selvittää, mutta kovin jäi yksipuoliseksi.

• Anonyymi

Sanonta 'suku on pahin pitää kirjaimellisesti paikkansa.Minulla oli suuri osa fb-kavereista sukulaisia,nyt olen kolmea lukuunottamatta irtisanonut heidät kaikki ja päätös oli oikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      114
      3681
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1651
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1518
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1376
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1363
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      24
      1232
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      913
    8. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      14
      890
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      113
      842
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      809
    Aihe