inhoan sukulaisiani

ärsyyntynyt!!!!

inhoan ja vielä kerran inhoan heitä... ´saatanan, sekaantunjat ja selkäänpuukottajat...ei tässä auta kuin vaihtaa asuinpaikkaa ja kertoa puhelimitse kautta vain ja ainoastaan hyvät asiat...
ensin ollaan sympaattisia ja ymmärtäväisiä, luotat heihin ja kerrot arkoja asioita..kohta puhelinlangat kuumina soitellaan ja juorutaan kaikki kertomasi asiat ja paisutellaan ja kohta huomaat olevasi musta lammas ja syrjinnän kohde..vittu..

no, annan heille sen ilon että saavat paskaläjät tuntea omaa paremmuuttaan oman rikkinäisten asioiden takia..saatanan kusipäät

4

1600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krantti lissu

Asiat vain ovat noin.
      Et ole ainoa joka tuntee sukulaistensa takana päin puhumiset loukkaavina.
      Se vaan on niin.

Aina se joka ei ole paikalla on puheen aiheena,aina mehevät jutut juorutaan .
      Se vaan menee niin.

Ota opiksesi.
      Pärjäät paremmin kun et juttele aroista asioistasi sukulaisillesi,koska nyt tiedät ettei asiat jää kahden keskiseksi.

Mielestäni tuollaisesta ei kannata väleään katkaista koska se on aivan normaalia,kaikki eivät vaan saa koskaan tietää että heidän asiansa on kaikkien tiedossa jo.

• "miisu

en ihan inho,mutta jotenkin vaan on sellainen paha olo,kun omat sukulaiset ovat mukana ns.juorukerhossa.
      Minulla vaan sellainen juttu,että minun exä kerää minusta kaikenlaista tietoa.Jopa se,missä minä liikun ja kenen kanssa ja mitä ylipäätänsä teen,tuntuu olevan hänelle ensiarvosen tärkeä.Vaikka ollaan erottu!!Sen takia en edes siskolleni pysty enää paljokaan kertomaan omista henk.koht elämästä.
      Ja kaiken kukkuraksi,jotenkin äxä sai myös työkaverini mukaan siiheen juorukerhoon,hankkii häneltä tietoa.Ei hanki enää,kun pidän asiat vaan omana tietona.Taitaa olla ressukkalla aikamoinen infokatkos!
      Näin ne sukulaiset ja ystävät joskus puukottaa.Luulis ,että meillä jokaisella on tarpeeksi omia huolia,ei tarvis mennä hankaloittamaan toisten elämä!
      Tsemppia!

• kuin

olisin omasta elämästäni lukenut!!! Paitsi että me ei olla tiettyjen sukulaisten kanssa puhuttu sanaakaan kuuteen vuoteen. Ja tuskin tullaan puhumaankaan... kerran yritin asioita selvittää, mutta kovin jäi yksipuoliseksi.

• Anonyymi

Sanonta 'suku on pahin pitää kirjaimellisesti paikkansa.Minulla oli suuri osa fb-kavereista sukulaisia,nyt olen kolmea lukuunottamatta irtisanonut heidät kaikki ja päätös oli oikea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe