Keesi pystyyn?

pretty vacant

Oon tässä kasvatellu keesiäni ja nyt kun se on jo jotain 15cm korkee, en taho saada sitä kunnolla pystyyn. Onko hyviä vinkkejä miten saisin sen pystyyn nopeasti ja niin, että siitä tulee siistin näköinen? Joku puhui täällä aiemin jostain liisteristä..?
Sattusko kukaan tietämään onko Oulussa paikkoja, joissa kuulis punk musaa?

15

12879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.W.M.H.

      Tupeeraat ja vahvaa hiuslakkaa. Oulussa käsittääkseni tällä hetkellä ei niin hyvä tilanne punkkipaikkojen suhteen.

    • sannaink

      silloin kun nuoruudessani 80 luvulla oli punkkareita,niin irokeesit saatiin pystyyn viiksivahalla.

      • S.W.M.H.

        Mulla ei ainakaan pysynyt viiksivahalla kuin sellanen lyhyt keesi pystyssä.


      • penis

        erikeepperillä.. sitä mä käytän :D


    • HÄRSKI

      anna tukan olla rasvanen vaan, ja pistä Wella-lakkaa ja tuperaa. Oulun Lentävässä Lautasessa on keikkoi!

      • pretty vacant

        Okei, kiitti paljon! Pitää joskus sit pyörähtää siellä.


    • pystyyn...

      geelin ja veden sekoitus hiuksiin ja vähän kuivaan föönillä (goldwell trendline funky honey) sit tupeeraus ja sitte geeliä käsiin ja muotoilu ja sitte vaan lakkaa ihan vit*sti!!!!!!!!!!!!!!

    • J.Feldt

      Käyhän joskus Janin järkkäämillä keikoilla Park 57:ssä:

      www.zerominded.com

    • OLKKU

      viiksi,pystytukka ja kulmakarvavahaa löytyy
      ihan kotimasta valmistetta katso www.daliwax.com

    • höö12345

      laitat saippua palan veteen noin 2 päivää ja ku se on pehmenny siellä vesi kupissa, nii hierot sen keesiis ja föönäät pystyyn ja sitte viel vahaa, fööniä, lakaa, fööniä nii keesi pysyy pari viikko pystyssä mutta muista että jos tekee nii hiukset kuivettuu eikä ne oo enää terveet mutta ei siitä mitä haittaakaa oo.

      toine et peset hiukset mänty suovalla ja sit tupeeraat pystyy ja pistät lakkaa.

      • qwenty

        Kuulostaa aika helvetin järeeltä tyyliltä tuo saippua systeemi.
        Kun ihan pelkkä sokeri vesi riittää.
        Mutta sen kuivumiseen menee aika paljon aikaa eli
        fööni on hyvä.

        Paljonko sokeria ja mihin?
        No sokeria käden lämpöiseen veteen niin paljon kunnes se ei enään sekoitu veteen.
        Ja vesi kannattaa laittaa jonkin näköiseen
        pumppu pulloon.
        Muista kammata koko ajan hiuksia kun suihkutat vettä.

        Mutta jos haluaa jonkun pienen keesin se onnistuu ihan normi lakalla ja tarvittaessa tupeeraamalla.


      • Helppoa
        qwenty kirjoitti:

        Kuulostaa aika helvetin järeeltä tyyliltä tuo saippua systeemi.
        Kun ihan pelkkä sokeri vesi riittää.
        Mutta sen kuivumiseen menee aika paljon aikaa eli
        fööni on hyvä.

        Paljonko sokeria ja mihin?
        No sokeria käden lämpöiseen veteen niin paljon kunnes se ei enään sekoitu veteen.
        Ja vesi kannattaa laittaa jonkin näköiseen
        pumppu pulloon.
        Muista kammata koko ajan hiuksia kun suihkutat vettä.

        Mutta jos haluaa jonkun pienen keesin se onnistuu ihan normi lakalla ja tarvittaessa tupeeraamalla.

        http://www.youtube.com/watch?v=BSZQObvltC4 noin vain ja ei kestä kuin joku 10-15 min ja osta seppälästä lakkaa nimeltä proffs se pitää parhaiten....


    • -kiksi-

      mul ittellä on nii paksut hiukset et ei pelkkä geeli pidä. laitan yleensä vahaa aluks ja sit siihe päälle geeliä.

    • mmm

      tää miun yli 20cm keesi pysyy pelkällä tupeerauksella ja hiuslakalla, vaikka miulla onkin paksut hiukset. Lakka pittää olla tosi vahvaa ja paljon. D::

    • Punksnotdead

      Sokerivesi on paras ja helppo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1369
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      318
      991
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe