Mistähän löytäisin pk seudulta autotarvikeliikkeen josta saisin paikkamaalia puntooni siis sellaisen kynsilakkapurkkisysteemin. Vuosimalli on jotain 2000 tai 2001 ja väri on sellainen metallihohto sininen. Mistään ei löydy värikoodimerkintää ainakaa siitä kohtaa missä sen manuskan mukaan pitäisi olla.
Puntoon paikkamaalia
4
3070
Vastaukset
- mene suoraan Deltaan
kulkematta lähtöruudun kautta. Ne tod.näk. näkevät koneeltaan mikä on oikea värikoodi kun kerrot autosi rekkarin. Ainakin omani kohdalla kävi noin, mutta Puntoni on tosin vain vuoden vanha. Peruspunainen maksoi 8,60 euroa. Varmasti nyhtävät ainakin kympin sinulta koska tarvitset metalliväriä.
- sutipullo
Fiatin värikoodi löytyy takaluukusta, hopeinen lätkä. Itse hakisin värit tuolta http://www.coravari.fi tai katsoisin lähellä olevan jälleenmyyjän. Automaaliliike tai laadukas maalaamo, jolla asiaan riittää intoa, on paras paikka korjausvärin ostoon. Samalla saat asiaan tarvittaessa opastusta.
Pääsääntöisesti merkkiliikkeet ovat huonoin (ja kallein) vaihtoehto maalihankintoihin. - ; )
DELTA-AUTOSTA niitä saa ja maksaa 10-15€
- hewa
Hyvän värin saa myös Biltemasta, iso Spray purkki laadukasväri,olen käyttänyt jo vuosia OK. Väri numero vain, takaluukun hopea tarrasta. Löytyy Metallina ja tavallisina väreinä. Tietty värit heittää jonkin verran, Fiigen väri kun tahtoo ajan myötä vähän päivettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281518- 371421
- 681233
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541169- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255981Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198976- 73921
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106828