Puntoon paikkamaalia

mistä löytyy

Mistähän löytäisin pk seudulta autotarvikeliikkeen josta saisin paikkamaalia puntooni siis sellaisen kynsilakkapurkkisysteemin. Vuosimalli on jotain 2000 tai 2001 ja väri on sellainen metallihohto sininen. Mistään ei löydy värikoodimerkintää ainakaa siitä kohtaa missä sen manuskan mukaan pitäisi olla.

4

3136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene suoraan Deltaan

kulkematta lähtöruudun kautta. Ne tod.näk. näkevät koneeltaan mikä on oikea värikoodi kun kerrot autosi rekkarin. Ainakin omani kohdalla kävi noin, mutta Puntoni on tosin vain vuoden vanha. Peruspunainen maksoi 8,60 euroa. Varmasti nyhtävät ainakin kympin sinulta koska tarvitset metalliväriä.

• sutipullo

Fiatin värikoodi löytyy takaluukusta, hopeinen lätkä. Itse hakisin värit tuolta http://www.coravari.fi tai katsoisin lähellä olevan jälleenmyyjän. Automaaliliike tai laadukas maalaamo, jolla asiaan riittää intoa, on paras paikka korjausvärin ostoon. Samalla saat asiaan tarvittaessa opastusta.
      Pääsääntöisesti merkkiliikkeet ovat huonoin (ja kallein) vaihtoehto maalihankintoihin.

• ; )

DELTA-AUTOSTA niitä saa ja maksaa 10-15€

• hewa

Hyvän värin saa myös Biltemasta, iso Spray purkki laadukasväri,olen käyttänyt jo vuosia OK. Väri numero vain, takaluukun hopea tarrasta. Löytyy Metallina ja tavallisina väreinä. Tietty värit heittää jonkin verran, Fiigen väri kun tahtoo ajan myötä vähän päivettyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe