Baaritylytystä

Nonniin,minkäslaista tylytystä muut miehet on saanu naisten puolelta baarielämässä?? Ollaanks mä ja kaverit jotenkin poikkeuksellisen pahoja stupid kana-magneetteja vai sattuuks muillekkin kaikenlaista hauskaa yöelämässä.Esim. la istuskeltiin jätkäporukalla baarissa ja otin viereisestä päydästä tyhjän tuolin itelleni kun siinä ei istunut ketään sillä hetkell' eikä ollu edes istunu koko illan aikana.Ok,kukaan pöydässä istuvista muijista ei sanonu siinä vaiheessa mtn. mut sit n. tunti tosta porukkaan tuli 1 eukko lisää ja muijat alko kinuaan tuolia takas koska se mukamas 'kuului' siihen pöytään.No luonnollisesti minähän en ala kumartelemaan ketään pikku-bimboja ja sanoin et aika vitun hiljasta et tää tuoli lähtee mihinkään mun perseen alta.No eukot alko siinä sit avautumaan jtn. ja me (tai no oikestaan suurimmaksi osaksi vain mä) vittuilin tottakai takas parhaani mukaan.Jossain vaiheessa luulin jo et ne bimbot tajus luovuttaa mut ehei,yks niistä vitun kanoista kävi juoruamassa portsarille et joku jätkä vittuilee hänelle ja poke nakkas meikäläisen mitään kyselemättä pihalle :-) Siis voi vittu mitä meininkiä,voiko tollasta oikeesti tapahtua??

Ja toinen esimerkki.2 kaveria oli baarissa.Toinen on kohtuu uros ja toinen ei sit niinkään uros.No tää uroksempi jutteli parin muijan kanssa ja nämä pyys hänet heidän pöytää istuun.No tottakai kaveri vinkkas sit se toisenkin kaverin samaan pöytään ettei hänen tarvi yksin hengailla seinäruusuna.No eiköhän tää toinen muijista sit heittäny siihen et vittu jos tuo läski ja ruma jätkä tulee tähän pöytään niin hän lähtee meneen samantien.Siis mitä vittua,missä ihmisellä menee pieleen niin pahasti et menee mäläyttään tollasta paskaa ventovieraalle ihmiselle päin naamaa,en voi käsittää.No onneks tää uroksempi kaveri ei hänkään ala katteleen mitään typerien kanojen oikuttelua ja nakkas samantien drinkin se eukon rinnuksile ja molemmat lähti meneen :-) Ois kiva tietää sattuuks tollasia juttuja muillekkin ja kuinka usein?? Siis perkele soikoon joitain eukkoja pitäis oikeesti vähän palauttaa maanpinnalle :-(

42

5606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on aika erikoinen tapa pitää hauskaa baarissa. Tosin harva se viikonloppu törmään kohtalotovereihisi ja mietin, onko niillä oikeasti hauskaa. No, kukin tavallaan.

• Igi-tur

Noista baariblörinöistä on jo niin aikaa, ettei tahdo enään kuvioita muistaa..

Mutta toi drinkin nakkaaminen drinnuksille..luulin, että se olis ollu vain kanojen tapa. Mutta mitä kanat edellä, sitä kukot perässä, kai.

• jööö..

Onhan noi aika tylyjä juttuja, mutta.... Missäs sun käytöstavat on..? Kyl naiselle pitää aina paikka (täs tapaukses se hemmetin tuoli) tarjota! Tolla tyylillä sä et naista saa ;)

• tuhkakuppi-läskiämpäri

Joskus -93: Sanoin moi, akkaporukalta tuli vastaukseksi 'Painu vittuun siitä' ja käännyttyäni pois, tuli kaljat lisäksi päähän. Ihanan mukavaa sakkia, satuin vielä olemaan ykköset päällä ja lähes selvinpäin.

-03: Istuin rauhassa pubissa, yhtäkkiä syliin tärähtää umpikännissä oleva eukko ja rupeaa lipomaan kielellä korvaa. Kehotin ystävällisesti naista poistumaan sylistäni, tämä vetäisi jumalattoman litsarin poskelleni. Poistuin paikalta, vaikka mieli teki vetää eukko kanveesiin.

Ja muutama tuhat pakkia normaalityyliin, eli siis käännetään vain selkä nokka pystyssä. Taustatiedoksi etten ole suohirviön näkoinen, vaan ihan mukiinmenevän näköinen hemmo, 30 nykyään. Ja on niitä positiivisiakin kokemuksia, näitä negatiivisia nyt kysyttiin.

• adrianleewerkuhn

Nää jutut oli mun mielestä äijämäistä toimintaa ehdottomasti parhaimmillaan.

Miehet on jo vuosia tyrkyttäneet naisilla paitsi tuolia myös lompakkoaan, itsekunnioitustaan ja sieluaan.

Sä otit nyt ihan selkeesti sen tuolin takas, sinne minne se kuuluukin. Tapahtuma mielestäni symboloi oivallisesti "miehistä vastaiskua", saattoi jopa olla lähtölaukaus sille...

Ja sit vielä, mun mielestä ainakin kerran illassa on hyvä myös tarkistaa portsarin valppaus ja fyysinen kunto ja sitäpaitsi pihalle lennon voi, niinku sä teit, suorittaa myös tyylikkäästi...Mä olen usein siinä vaiheessa kun olen rähmälläni kadulla, naama ruvella ja asfaltti-ihottumassa viitannut täyteen buukattuun kalenteriini ja armottomaan kiireseen...

Mua on kerran yks mimmi nakannut lasilla ohimoon. Siinä on vieläkin arpi...Pahinta kaikesta on, että se lasi oli vielä tyhjä...Se oli yks mun silloinen naisystävä ja me käytiin ihan normaalia perjantai-iltaista keskustelua parisuhteen kipupisteistä..

Lienee sanomattakin selvää, kuka sai poken taholta kehoituksen joko kävellä tai ns. lentää ulos...Valitsin, tässä tapauksessa, ryhdikkään uloskävelyn...Tosin, niinku aina, se mimmi juoksi mun perään ja sit me painuttii sänkyyn ja siellä sitten askaroitiin koko loppuviikonloppu varsin sovinnollisessa hengessä...

• MÄ NÄIN KUVAS

olet kai yhtä hyvännäköinen kuin älykäskin. Olisi kai ymmärrettävämpää sanoa edellinen toisinpäin, kuten sitä tarkoitan. Hyvä, että lensit pihalle, toivottavasti tuli iso pipi ja veri lensi. Taidat olla oikea sikamies..muutenkin kuin siinä kuvassa. Oikein.

• MÄ NÄIN KUVAS kirjoitti:

olet kai yhtä hyvännäköinen kuin älykäskin. Olisi kai ymmärrettävämpää sanoa edellinen toisinpäin, kuten sitä tarkoitan. Hyvä, että lensit pihalle, toivottavasti tuli iso pipi ja veri lensi. Taidat olla oikea sikamies..muutenkin kuin siinä kuvassa. Oikein.

eipä tullu pipiä kun lähdin ihan suosiolla omin jaloin,toki näytin keskaria koko seurueelle lähtiessä :-) Ja mä en muuten nähny sitä sun kuvaas jtn. siihen asti kunnes näen,fuck you baby!!

• scenaario et poket nakkaa ihmisiä ulos baarista tosta noin vaan kyselemättä toisen / muiden osapuolten kantaa asioihin ollenkaan.Mitenköhän mä voisin kostaa sille vosulle ton kaltoinkohtelun,mä muistan hyvin minkä näköinen se oli ja varmasti se käy paljon siinä samassa baarissa kun tunsi poketkin niin hyvin,oisko arvon herralla mitään kuningasideoita kostoa varten??

• adrianleewerkuhn
        yrmio kirjoitti:

scenaario et poket nakkaa ihmisiä ulos baarista tosta noin vaan kyselemättä toisen / muiden osapuolten kantaa asioihin ollenkaan.Mitenköhän mä voisin kostaa sille vosulle ton kaltoinkohtelun,mä muistan hyvin minkä näköinen se oli ja varmasti se käy paljon siinä samassa baarissa kun tunsi poketkin niin hyvin,oisko arvon herralla mitään kuningasideoita kostoa varten??

Kosto kannattaa aina, mut nolaaminen vielä suloisempaa..

Käy ostamassa jostain sellaset tyyliin 60 ja risat jumbojet kokoiset naisten pölysen harmaat pikkupöksyt.. Ja kun sä näät sen mimmin istumassa baarissa iltaa tyttökavereidensa kanssa...Niin tiputa ne nimettömät kylmästi sen syliin ja sano et: "Nää jäi sulta viime kerralla"...

• adrianleewerkuhn kirjoitti:

Kosto kannattaa aina, mut nolaaminen vielä suloisempaa..

Käy ostamassa jostain sellaset tyyliin 60 ja risat jumbojet kokoiset naisten pölysen harmaat pikkupöksyt.. Ja kun sä näät sen mimmin istumassa baarissa iltaa tyttökavereidensa kanssa...Niin tiputa ne nimettömät kylmästi sen syliin ja sano et: "Nää jäi sulta viime kerralla"...

mä usutan vaan yhen perkeleen uroksen kaverin panemaan sitä kerran ja jättään se sen jälkeen kuin vanhan rukkasen ehkä se vois samalla napata neidistä muutamam alastonkuvan ja nehän vois heilauttaa nettiin :-)

• adrianleewerkuhn
        yrmio kirjoitti:

mä usutan vaan yhen perkeleen uroksen kaverin panemaan sitä kerran ja jättään se sen jälkeen kuin vanhan rukkasen ehkä se vois samalla napata neidistä muutamam alastonkuvan ja nehän vois heilauttaa nettiin :-)

Toi oli hyvä...suoraa toimintaa...Ja sitäpaitsi eiks naiset just tykkääkin huomiosta ja esillä olemisesta..?

• yrmio kirjoitti:

"mä usutan vaan yhen perkeleen uroksen kaverin panemaan sitä kerran ja jättään se sen jälkeen kuin vanhan rukkasen"

-Kieltämättä tuo on aika hyvä, mutta tosin "hiukan" lapsellinen ja julma tapa palauttaa pissis maanpinnalle. Siinäpä näkevät kuka pompottaa ja ketä. (Toimii, nähnyt IRL)

• Revenge.
        yrmio kirjoitti:

scenaario et poket nakkaa ihmisiä ulos baarista tosta noin vaan kyselemättä toisen / muiden osapuolten kantaa asioihin ollenkaan.Mitenköhän mä voisin kostaa sille vosulle ton kaltoinkohtelun,mä muistan hyvin minkä näköinen se oli ja varmasti se käy paljon siinä samassa baarissa kun tunsi poketkin niin hyvin,oisko arvon herralla mitään kuningasideoita kostoa varten??

Silmä silmästä ja kaikki hampaat yhdestä hampaasta....
        Ei muuta kun samalla mitalla takas vaan. Jos joskus näet sen jonku riita tapauksen läheisyydessä, syytä isoon ääneen kyseistä bimboa tai kysäise siltä seuraavalla kerralla isoon ääneen ettei keneltäkään jää kuulematta "joko sä kävit hoidattamassa sen tippurin minkä kuulemma sait kun olit poikien kimppa-kivana....", vetäis ainaki mut noloks ja painuisin poteroon piiloon.

Jos olisin ollut siinä porukassa niin olisin tullut kysymään sulta nätisti sitä tuolia ja palkaksi olisit saanut kunnon pusun poskelle ;) (Olisitko luopunu tuolistas silloin?)

• Revenge. kirjoitti:

Silmä silmästä ja kaikki hampaat yhdestä hampaasta....
        Ei muuta kun samalla mitalla takas vaan. Jos joskus näet sen jonku riita tapauksen läheisyydessä, syytä isoon ääneen kyseistä bimboa tai kysäise siltä seuraavalla kerralla isoon ääneen ettei keneltäkään jää kuulematta "joko sä kävit hoidattamassa sen tippurin minkä kuulemma sait kun olit poikien kimppa-kivana....", vetäis ainaki mut noloks ja painuisin poteroon piiloon.

Jos olisin ollut siinä porukassa niin olisin tullut kysymään sulta nätisti sitä tuolia ja palkaksi olisit saanut kunnon pusun poskelle ;) (Olisitko luopunu tuolistas silloin?)

ei mua oikeasti kiinnosta alkaa kostaan mitään jollekkin yhdentekevälle bimbolle.Ehkäpä oisinkin luopunut,tosin sit oisit saanut musta todennäköisesti riesan koko loppuillaksi ja oisit sit lopulta joutunut kuitenkin tylyttään mua jossain vaiheessa :-)

• ................. :-)
        yrmio kirjoitti:

On se kyllä kumma ettei teillä poijjiilla käy parempi flaksi tuolla maalimasa :) Luulisi että teistä oikein tapeltaisiin.

Itseäni noi jumbomammahousut olisi riemastuttanut suuresti. Olisin kietonut ne heti päähäni ja pitänyt koko illan.

• Revenge.
        yrmio kirjoitti:

ei mua oikeasti kiinnosta alkaa kostaan mitään jollekkin yhdentekevälle bimbolle.Ehkäpä oisinkin luopunut,tosin sit oisit saanut musta todennäköisesti riesan koko loppuillaksi ja oisit sit lopulta joutunut kuitenkin tylyttään mua jossain vaiheessa :-)

Tai sitten et olis ollu riesa... entäs jos mä olisinki ollu kiinni kun purkka tukassa?

No ite olen tällä hetkellä vähän vi**uuntunut yhteen tyyppiin, (haukku pystyyn ihan ilman syytä) ja usko huvikses kosto tulee olemaan suloinen (no ainaki mulle). Olen sitte kait paskiainen, mutta so what ja joka leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön!

• ................. :-) kirjoitti:

On se kyllä kumma ettei teillä poijjiilla käy parempi flaksi tuolla maalimasa :) Luulisi että teistä oikein tapeltaisiin.

Itseäni noi jumbomammahousut olisi riemastuttanut suuresti. Olisin kietonut ne heti päähäni ja pitänyt koko illan.

se että käy flaksi tarkottaa sitä että joutuu nieleen yhtä pillua varten 100 eukolta kilon paskaa niin antaa olla,ei oo sen arvoista.

• Revenge. kirjoitti:

Tai sitten et olis ollu riesa... entäs jos mä olisinki ollu kiinni kun purkka tukassa?

No ite olen tällä hetkellä vähän vi**uuntunut yhteen tyyppiin, (haukku pystyyn ihan ilman syytä) ja usko huvikses kosto tulee olemaan suloinen (no ainaki mulle). Olen sitte kait paskiainen, mutta so what ja joka leikkiin ryhtyy niin leikin kestäköön!

me oltais varmaankin todistettu rakkautemme pimenevässä lämpimässä heinäkuisessa yössä (tai todennäköisesti kuitenkin vaan yritetty) :-)

• Revenge.
        yrmio kirjoitti:

me oltais varmaankin todistettu rakkautemme pimenevässä lämpimässä heinäkuisessa yössä (tai todennäköisesti kuitenkin vaan yritetty) :-)

Niin minäkin luulen että olis vain puheeks jääny, vaikka ensin kovasti pullistelaan niin toispaikan tullen menee PUPU pöksyyn..... ;)

• Jihuuu

Juu, kyl sun yrmku nyt pitäs vähän katsoa peiliin ja miettiä, että minkälaisten mimmien lähistölle päädyt.. No ei vaiskaan! Törppöjä on liikkeellä niin paljon, että niitä taitaa olla aika hankala välttää, nimim. kokemusta on. Eli löytyy miehistäkin niistä, joilta on alkeellisimmatkin käytöstavat hukassa mut hei, se on baarielämää ;)

• Jurripurri

Ite asiassa te hampit joudutte kaikki aina tollaseen turhaan kähinään.

• sanoa

Täytyy sanoa, että on ihan oikein vähän näpäyttää tuonlaisia tolloja akkoja. Onneksi vaikka joka viikonloppu baarissa viihdynkin valomerkkiin, ei ole tullut vastaan kuin pari tapausta:

1. Kävelin baaritiskille ainoaan vapaaseen väliin tilaamaan olutta, niin nainen katseli hetken ja tokaisi: "Luuletko olevas isoki?". Olen käynyt kyllä salilla jo vuosia, mutta en todellakaan mitenkään "pullistele" ja kävele "vesimelonit kainalossa". Siinä se sitten katseli ja vastasin... "En". Ja jatkoin tilaamista.

2. Tapahtui aika vasta. Olin tanssimassa parin tytön kanssa ja takanani oli seurueeseemme kuulumattomia naisia kaksi kappaletta. Tanssin ihan omissa oloissani ja yht'äkkiä naiset alkoivat tönimään. Eka tönäisyn luulin olevan vahinko, vielä toisenkin. Kolmannella kerralla ilmeisesti toinen naisista oli ottanut vauhtia ja tönäisi kun ei muuten saanut minuun liikettä. Käännyin sitten ja kyselin että miksi tönivät, mutta selvää vastausta en saanut, jokin ilmeisesti vitutti vaan. Kävin hakemassa portsarin ja tytöt keskustelivat poken kanssa vähän aikaa ja menivät pihalle. Kyllä poke virnuili minulle sen jälkeen.

Että tämmöistä. Pakostakin törmää vittumaisiin neiteihin / miehiin kun ulkona liikkuu. Itse en ikinä ole mitään vittumaista... eiku olen. Kerran taksijonossa odotin naisystäväni kanssa taksia ja 4 nokkapystyssä bitchiä etuili meitä, meni siis meidän eteeme, vaikka olisimme olleet seuraavia lähtemään. Siinä sitten auoin heille päätä heidän ulkonäöstään ja vaatteistaan ja käyttäytymisestä noin 10 min, ennekuin lähtivät taksiin. Eivät puhuneet mitään, mikä on kyllä ihme. Jälkeenpäin kyllä täytyy sanoa, että tein typerästi.

• viira

Vastaan vaikka naikkonen olen itsekin... Tiedän tapauksia, jotta käskevät miehen painua vit***n ilman kummempaa syytä. Mies on esim. kysynyt miten menee/kehunut ulkonäköä tms. Yhdistävänä tekijänä se, ettei miehen ulkonäkö ole miellyttänyt.

Toinen vakiotylytys on pituuden mittaaminen, eli jos liian lyhyt mies tulee iskemään, todetaan hänelle päin naamaa et sori oot liian lyhyt. Noloin tapaus oli sellainen, että mies oli tulossa kysymään ihan muuta asiaa, oli kaverin kaveri, jota nainen ei entuudestaan tuntenut. Oletusarvona kun nähtävästi on, että kaikki juttelemaan tulevat miehet ovat iskumielessä liikkeessä...

• suomi-bitch ...

käyttäytymistä, ei mitään uutta ...

• "Siis perkele soikoon joitain eukkoja pitäis oikeesti vähän palauttaa maanpinnalle :-( "

- Kyllä. Joskus tulee sellaisia tilanteita, joissa pääsee oikein naatiskellen tyrmäämään, jonkun pikku pissaliisan suuret luulot. Se kivaa, mutta se pitää tehdä asiallisesti, rauhallisesti ja tyylillä.

• j-g

Pari vuotta sitten baarissa ollessa huomasin kolmen hieman yli parikymppisen naisen seurueen, ja heistä erityisesti silmiin pisti hiljaisen oloinen peikkotyttö. 15 minuuttia keräsin rohkeutta ja sen jälkeen lähdin kävelemään tyttärien pöytää päin. Noin kaksi metriä ennen pöytää kaikista eniten laittautunut Paris Hilton -wannabe ilmoitti tylysti:
      -"PAINU VITTUUN!!!!!"
      Mietin että mitä vittua.
      Noin 3 sekunnin patsastelun ja hiljaisen hetken jälkeen tajusin että sen peikkotytön(josta olin kiinnostunut) vieruskaveri luuli että yritän sitä, vaikken edes kerennyt avannut suutani. :D
      Olin jo ilmoittamassa neidille etten ole kiinnostunut hänestä, vaan tuosta söpöstä joka istuu tuossa vieressä. Samalla takaraivoon hiipi kumminkin sellainen vitutus että lähdin vain pois. :|

Yhdet epäsuorat pakit(tyttären kaverilta kuultuna) tuli aikoinaan koska liikuin kuulemma liian rumien naisten seurassa. Tätä ihmettelin kauan aikaa koska tyttö tuntui itsenäiseltä ja fiksulta, eikä sellaiselta joku vertaa jatkuvasti itseään muihin.

Hauskoja on myös ne tilanteet kun känninen eukko sekoaa jollekkin miehelle ja tämän jälkeen portsari käy kyselemättä heittämässä äijän pihalle.
      Mitä vittua.

Ai niin joo, miehissä on tietysti samanlaisia puusilmiä. Tiedän ainakin yhden joka pakit saatuaan haukkuu huoraksi.
      Mitä vittua. Toivottavasti se nainen ymmärtää että pakkien antamisella ja huoralla ei ole mitään yhteyttä.

Vaikka nuo tylytykset voi juuri sillähetkellä harmittaa, on parempi että käy heti ilmi millaisen tyypin kanssa yrittää tutustua. Joskus tuntuu että olisi parempi tutustua humalassa(joo joo riippuu riippuu kuinka kännissä) kun estot ovat kadonneet ja ihmiset ovat rehellisimmillään.
      Tai sitte ei. ;-)

Aaa, huomasin just että tuon "Painu vittuun!" voi ymmärtää monella tavalla. Pitää seuraavalla kerralla kysyä:
      -"Yritäkkö sie iskiä minua?"

• NoJust

...niin huoraksi haukutaan aina. Tai ainakin muistetaan mutista leveästä perseestä (jota mulla EI ole, toivoisin enemmänkin peffaa), ilmeisesti miehet kuvittelevat sen loukkaavan eniten. Mutta hei, jos olet jo kerran yrittänyt, niin turha on itkeä kun maito on jo maassa :)

Epäkohteliaasti ei silti mielestäni saa koskaan antaa pakkeja (esim. tuo "painu vittuun", en voi edes kuvitella sanovani sellaista, kenellekään. ...tai siis on yksi, jolle olen sanonut ja sitä tarkoittanut).
        Ainoat kerrat, jolloin olen joutunut huutamaan kuin laiva (ja silloinkin sen on yleensä hoitanut joku ystävistäni, minä kun en millään henno), ovat niitä, kun tyyppi ei tajua suorasti eikä epäsuorasti ja käy ikäväksi jopa ystävilleni tai käsiksi seurueeni miespuolisiin. Mikähän logiikka siinäkin on takana?
        Jos mies haluaa valloittaa naisen, niin miksi alkaa heti kättelyssä vittuilemaan naisen seurueen muille jäsenille, miehille varsinkin?

• Kärmestys

Pikkubimboja.
      Olisikohan tämä portsari heittänyt sinut pihalle, jos olisit nainen ja se itkuiita olisi ollut mies. Tässä sitä tasa-arvoa taas parhaimmillaan.
      En voi uskoa, että portsari voi olla noin vietävissä. Tietysti isossa miehessä saattoi herätä sellainen alkukantainen suojelija, kun pikkuiita tuli nyyhkyttämään pahaa oloa.
      Tuo on pikkujuttu, mutta epäoikeudenmukaista kohtelua. Ennemminkin ärsyttää tuollaiset portsarit.

• on tullu

Joskus kaksi humalaista neitiä aloitti ravintolassa soittamaan suutaan viereisestä pöydästä (istuin heihin selin ja join illan ensimmäistä oluttani). Neidit olivat ihan siistin näköisiä nuoria naisia. Ensin en tajunnut, että minulle puhuttiin. Sitten kun toinen huudahti kovempaa jotain, käännyin katsomaan että mikä siellä nyt on. No siitähän se haistattelu kiihtyi. Siis täysin tuntemattomilta. Noh, sanoin siihen vaan jotain että 'joo-joo-vai-niin', puistelin päätäni ja käännyin jatkamaan oluen juontiani.

Siinä silmänräpäyksessä toinen naisista hyppäsi ylös, huusi jotain haista vittua ja läppäsi meikäläistä takaraivoon niin, että juuri hörppäämäni oluet lensi pöydälle. Käännyin ympäri ja vedin ns. liikkuvat taakse, mutta hillitsin sitten itseni. Häivyin siitä sitten mitään sanomatta baaritiskin kautta, josta otin parit paperit kuivatakseni paidanrinnukseni. Täytyy sanoa, että hädin tuskin naama punaisena pystyin hillitsemään itseni ja kävelemään ulos. Jos kyseessä olisi ollut mies, niin täysillä olisin laittanut tauluun, tuli mitä tuli. Pokelle noista on yleensä turha puhua, ne on vähän ammattinsa ja sukupuolensa puolesta naisten puolella. Niin monella tapaa maailma on naisten :)

• W42

Ehkä tuollainen käytös on tietyillä paikkakunnilla yleisempää? Olin itse vuosia sitten Helsingissä baarissa. Joku mies heitti miulle (sanoi) jonkun heiton ja otti samantien pari askelta taakse. Mie en todellakaan haistattele vieraille vaikka heidän ehdotukset ei kiinnostaisikaan, saatikka antaisin lämärin? Silloin miehen käytös kummastutti ja nauratti. Nyt luettuani tämän ketjun ymmärrän täysin. Hänhän vain varautui pahimpaan kun oli uskaltautunut juttelemaan. Minä ainankin menen baariin juttelemaan, vieraidenkin kanssa ja pitämään hauskaa. Ei kaikkien tarvitse olla potentiaalista aviomies (tai pano, niinkuin toiset tuntuu kaipaavan) ainesta ollakseen hauskaa juttuseuraa. Kohteliaisuus kunniaan. Puolin ja toisin.

• Pata kunnossa

On se kumma mitä kaikkea se leipä elätää!
        Itse naisena jos käyttäytyisin noin sais kyllä vetää keskelle pataa, olisin ansainnut sen!
        Sitä se vapaa kasvatus vissiin teettää....
        Onneks kaikki ei ole samanlaisia kuin mainitsemasi neidit.

• MMies

Viimeksi lauantaina kohtasin taas pari käytöskoulun reputtanutta naikkosta. Lähestyin kohteliaasti naisseuruetta ja kysyin olisiko kenelläkään disperiniä heittää, kun kaverilla oli pää kipeä. Kysymystä loppuun kuuntelematta tuli vastaus: "EI O PAINU VITTUUN"...Onneksi pöydässä istui yksi Nainen, joka ystävällisesti antoi buranan ja pelasti täten kaverini illan. Mutta joo, yleistä käytöstä tuntuu olevan.

• SA.

Olitkos sä se läski ja ruma jätkä josta ne puhui?

• mikalo

Se olit sä.

• SA.
        mikalo kirjoitti:

Se olit sä.

Mä olen komea ja hoikka. yrmio ja sä olette lihavia ja rumia, joten se oli jompikumpi teistä.

• vili

voi noin koomisesti käydä. naisilla on eri oikeudet tietyissä tilanteissa, jossa on poke "järkeilemässä". naisille tapahtuvat ovat maagisia tapauksia, tilanteita ja vaativat yleensä tarkan dekkari selvityksen. äijät kertoo vastaavasti esim. viisikybästen ämmien kähmimisestä....ja vastaus on. kestä se kuin mies tai sellaista tapahtuu, se on vittumaista.

• tympeä tyyppi

*Eräissä opiskelijabileissä (baarissa), olin menossa juttelemaan yhden tuttuni kanssa. Niinpä jouduin hiukan pujottelemaan matalilla penkeillä istuvien ihmisten vierestä. Yksi tyttö, jonka ulkonäöltä tunsinkin, sanoi "hypi nyt vittuun siitä!". En ollut tehnyt mitään, mikä olisi oikeuttanut tuon.

*Kerran pari naista puhtaasti ilkeyttään jekuttivat minua yhdessä tapahtumassa. Hengasivat kanssani ja juttelivat, ja toinen niistä teeskenteli kiinnostunutta. Sitten ehkä tuntia myöhemmin hävisivät vähäksi aikaa, jonka jälkeen tulivat kaveriporukalla vittuilemaan, että luulinko tosiaan, että olisin kelvannut? Luulinko tosiaan, että kiinnostin sitä naista? Oli siinä kyllä sen toisen naisen poikaystäväkin mukana...

*Eräs kaverini halusi "iskeä" erästä ulkonäöltä tuntemaani tyttöä kerran, kun olimme baarissa. Siis leikillään iskeä (=testata omaa kelpaamistaan), koska tyyppi oli varattu eikä pettämässä. No jotain juttelivatkin siellä. Tulos: seuraavan kerran kun näin tuon ulkönäöltä tuntemani tytön, se sanoi kavereilleen tarkoituksellisen kovaan ääneen jotain tyhmästä ja ääliöstä. Siis tarkoituksena oli, että minä kuulin...

*Kerran tanssilattialla yritin lähestyä yhtä naista, menin juttelemaan sille, mut se ei vastannut. Jäin tanssimaan siihen viereen. Kun otin vähän ajan päästä tuopin pöydältä käteen, ja hörpin siitä hiukan varmuutta tanssiessani, nainen vaivihkaa törkkäsi tuopin syliini. Olisi mulle riittänyt ihan pelkkä ei:kin, olisin ymmärtänyt sillä.

• tympeä tyyppi

varsinkin sellaisia tapauksia, missä nainen on baarissa sähissyt mulle jotain epäselviä loukkauksia, mutta tuossa oli nämä omituisimmat.

• tympeä tyyppi
        tympeä tyyppi kirjoitti:

varsinkin sellaisia tapauksia, missä nainen on baarissa sähissyt mulle jotain epäselviä loukkauksia, mutta tuossa oli nämä omituisimmat.

Oli sen verran tyly temppu, että vois kertoa. Sain kivestä päähän yhtenä vappuna. Onneksi ei käynyt pahemmin, kuhmu vain tuli. Heittäjä oli mies. Mutta kuulin naisen äänellä sanotun "heitä tota!" siitä porukasta, josta kivi tuli. Kiitos vaan sillekin naiselle.

• tympeä tyyppi kirjoitti:

Oli sen verran tyly temppu, että vois kertoa. Sain kivestä päähän yhtenä vappuna. Onneksi ei käynyt pahemmin, kuhmu vain tuli. Heittäjä oli mies. Mutta kuulin naisen äänellä sanotun "heitä tota!" siitä porukasta, josta kivi tuli. Kiitos vaan sillekin naiselle.

killinä kun tuli otettua myllyä kaupungilla jonkun urpon kanssa ja jätkän 'muijakaveri' kilju siinä vieressä kurkkusuorana tyyliin 'hyvä,vedä sitä kunnolla turpaan' muuta vastaavaa paskaa kävi kyllä muutaman kerran mielessä et vittu jos tästä jätkästä selvitään kunnialla niin seuraava osuma lepää ton eukon leukaperissä :-) Mä oon monesti leikitellyt ajatuksella siitä et mitähän siitä seurais jos naiset sais vaikka viikoksi jonkun sortin supervoimat et pärjäisivät miehille,lätty lätisis siihen malliin et heikompaa hirvittäis :-)

• yrmio kirjoitti:

killinä kun tuli otettua myllyä kaupungilla jonkun urpon kanssa ja jätkän 'muijakaveri' kilju siinä vieressä kurkkusuorana tyyliin 'hyvä,vedä sitä kunnolla turpaan' muuta vastaavaa paskaa kävi kyllä muutaman kerran mielessä et vittu jos tästä jätkästä selvitään kunnialla niin seuraava osuma lepää ton eukon leukaperissä :-) Mä oon monesti leikitellyt ajatuksella siitä et mitähän siitä seurais jos naiset sais vaikka viikoksi jonkun sortin supervoimat et pärjäisivät miehille,lätty lätisis siihen malliin et heikompaa hirvittäis :-)

"killinä kun tuli otettua myllyä kaupungilla jonkun urpon kanssa ja jätkän 'muijakaveri' kilju siinä vieressä kurkkusuorana tyyliin 'hyvä,vedä sitä kunnolla turpaan' "

- Kerran eräs tuntematon nainen alkoi yllättäen hysteerisenä huutaa tuttavalleni heti, kun astuimme baariin sisään, että "Pidä näppis erossa, saatanan runkka yms..". Seuraavaksi paikalle ilmaantui naisen miesystävä uhoamaan, sitten siirryttiinkin portsarin avustuksella ulkotiloihin jatkoille.

- Tuttavani yritti saada "Urhoollisen" poikaystävän uskomaan, että emme ole koskaan ennen edes nähneet hänen naistaan (naisen kiljuessa taustalla mitä ihmeellisimpiä syytöksiä). Sen jälkeen kerroimme omat mielipiteemme tämän naisen käyttäytymisestä.

- Tästähän "urhoollinen" poikaystävä pillastui ja yritti pari kertaa lyödä, jonka jälkeen tuttavaltani paloi pinna. Poikaystävältä murtui nenä ja hieman muitakin ruhjeita kertyi esim. asfaltti-ihottumaa, revenneitä vaatteita yms. Lopulta tuttavani kysyi naiselta:"Meni tämä nyt juuri niin kuin toivoit... Vai?"

• Öövini

Ei voi muuta sanua.

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      375
      1874
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1708
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      72
      912
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      898
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      724
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      688
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      54
      688
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      683
    Aihe