Aina jokin menee pieleen!!

Kaunotar..

Siis uskomatonta, aina joku asia menee pieleen eikä treffeistä kehity mitään sen suurempaa. En ole koskaan seurustellut, mutta treffeillä olen käynyt vaikka kuinka monen miehen kanssa viimeisen kolmen vuoden aikana. Olen kaunis, fiksu ja mukava mutta aina jokin asia tuntuu menevän pieleen. Ihan käsittämätön tuuri!

Treffeillä olen käynyt muutaman miehen kanssa baarista ja sokkotreffejäkin olen kokeillut. Olen tavannut mukavia ihmisiä, mutta kunnolla ei ole koskaan kolahtanut. Mulle on myös usein käynyt niin, että mies vaikuttaa todella kiinnostuneelta aluksi, mutta sitten esim. lakkaa vastaamasta viesteihin. Tänäkin kesänä olen käynyt treffeillä noin viiden miehen kanssa, joista yksi lopetti tapailun henkilökohtaisen perhekriisin takia ja toinen muutti yllättäen toiselle puolelle Suomea. Näistä treffeistä varmaan 3 olivat sokkotreffit ja ihan positiivisia kokemuksia, että suosittelen kyllä. Vielä näin helsinkiläisenä, kun seuraa saa helposti. Onko muilla käynyt näin huono tuuri? Mä nyt olen vasta 19v, että ei mulla siinä mielessä mikään hätä ole. Monilla varmasti sama tilanne vielä vuosienkin päästä. Koen hyväksi asiaksi sen, että olen jo näin nuorena alkanut etsiä aktiivisesti ja olen varma, että se tuottaa tulosta ennen pitkää. Hauskaa kesää kaikille!

Ps. Olen sitä mieltä, että etsivä löytää. Jos seurustelukumppanin löytämisen eteen ei tee mitään, niin saa odottaa helposti vuosikausia ilman että mitään tapahtuu.

11

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunotar-kakkonen

      Ihan tutut tunteet. Homma vaan mutkistuu mitä enemmän ikää tulee.Vaikka tässä onkin pitkääkin suhdetta jo takavasemmalla, niin uuden kumppanin etsiminen on todella suuren työn takana.Voin vain kuvitella mitä se on ihmisillä, jotka eivät ole avoimia ja ulospäin suuntautuneita. Treffeille kyllä pääsee helposti, mutta se kolahdus on tosi kiven takana.Nyt itsellä sen verran toivoa ilmassa, että kerrankin on kolahtanut jo ihan ensi katseesta, mutta tämä alun epävarmuus on ihan järkyttävää.Voi kun miehet sanoisi suoraan, jos joku nainen niitä todella kiinnostaa. Vaikea on lukea toisen ajatuksia...Ja hankalaa on kun pitäisi vielä aluksi olla "vähän vaikeasti tavoiteltava" ja toisaalta sitä haluaisi soitella/tekstailla toiselle vaikka päivittäin, jotta kuulisi sitä ihanaa miehistä ääntä. Voih.

    • Niiskuneiti21

      Aivan sama täällä. Sinkkuutta takan kolme vuotta. Siinä ajassa useat treffit koettu ja sydämen menetyskin.. Huoh.. Elämäni mies.. (tunteet molemminpuoleisia) vuosien mittainen farssi, joka sai päätöksen kun näin hänet tässä hiljattain ja hän esitteli tyttöystävänsä. Ainakin nyt tiedän, ettei häneen minulla ole mahdollisuuksia. Jotenkin vain kasvoimme erillemme vaikka nämä vuodet tunsimme samoin ilman mitään vakavempaa.

      Mutta kaikki nämä eivät ole johtaneet mihinkään. Ikävää, mutta totta. Tässä kolmen vuoden aikan on todellakin saanut tutkiskella itseään ja sitä, mitä haluaa.

      En tiedä, olenko oikeas etsinyt seuraa. Olen vain halunnut tutustua uusiin ihmisiin. Ja mikä sen kivempaa kuin lähteä sokkotreffeille. Ja koskaan ei pidä kieltäytyä jonkun ihmisen treffiehdotuksesta.

      Niin, ehkä tuo on juuri hankalaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja samalla olla superkiinnostunut. Miehistä kun ei kovinkaan helposti ota selvää. Mutta tiedä sitten, saako meistä naisistakaan kovin selvää.. =) Ne on niitä naisten juttuja ne.. Olis kiva lyödä fiksut päämme yhteen ja pohtia tosissaan..

      • -Sinkkuneiti-

        Olen itsekin helsinkiläinen, nätti 24-vuotias nainen ja kokenut täsmälleen samoja asioita kuin te. Sokkotreffeillä miehet vaikuttavat kiinnostuneilta ja yllättyneiltä, miten näin kaunis nainen on eksynyt sokkotreffeille, kun luulisi muutenkin löytävän seuraa. Treffien päätteeksi mies saattaa ehdottaa, että menisimme joku päivä syömään tai leffaan, mutta sitten ei enää kuulukaan mitään. Olen käynyt vuosien varrella useiden kymmenien miesten kanssa sokkotreffeillä ja lähes aina on sama. Toisia treffejä ei vain tule.

        Mikä ihme helsinkiläisiä ja tamperelaisia miehiä vaivaa?! Ilmoituksissaan sanovat, että haluavat löytää kumppanin, mutta sitten eivät edes vaivaudu pyytämään toisile treffeille, vaan menevät joka kerta uuden naisen kanssa. Ihan kuin he odottaisivat naista, johon rakastua ensi silmäyksellä. Minä ainakin ihastun kunnolla tutustumisen jälkeen, enkä odotakaan mitään ihme tunnelatausta ensitreffeillä.


      • Stadinkundi21
        -Sinkkuneiti- kirjoitti:

        Olen itsekin helsinkiläinen, nätti 24-vuotias nainen ja kokenut täsmälleen samoja asioita kuin te. Sokkotreffeillä miehet vaikuttavat kiinnostuneilta ja yllättyneiltä, miten näin kaunis nainen on eksynyt sokkotreffeille, kun luulisi muutenkin löytävän seuraa. Treffien päätteeksi mies saattaa ehdottaa, että menisimme joku päivä syömään tai leffaan, mutta sitten ei enää kuulukaan mitään. Olen käynyt vuosien varrella useiden kymmenien miesten kanssa sokkotreffeillä ja lähes aina on sama. Toisia treffejä ei vain tule.

        Mikä ihme helsinkiläisiä ja tamperelaisia miehiä vaivaa?! Ilmoituksissaan sanovat, että haluavat löytää kumppanin, mutta sitten eivät edes vaivaudu pyytämään toisile treffeille, vaan menevät joka kerta uuden naisen kanssa. Ihan kuin he odottaisivat naista, johon rakastua ensi silmäyksellä. Minä ainakin ihastun kunnolla tutustumisen jälkeen, enkä odotakaan mitään ihme tunnelatausta ensitreffeillä.

        Eipä mua ole treffeille pyydetty ja jos oon ollu niin muutamaan kertaan on jäänyt, paitsi kerran olen suhteen löytäny ja silloinkaan muija ei rakastanu mua sanojensa mukaan vaikka sänkyyn kelpasin...no jooh, mitä pienistä, game over. Ulkonäöllä tai luonteella ei ole osuutta asiassa..


      • Stadinkundi21 kirjoitti:

        Eipä mua ole treffeille pyydetty ja jos oon ollu niin muutamaan kertaan on jäänyt, paitsi kerran olen suhteen löytäny ja silloinkaan muija ei rakastanu mua sanojensa mukaan vaikka sänkyyn kelpasin...no jooh, mitä pienistä, game over. Ulkonäöllä tai luonteella ei ole osuutta asiassa..

        Itse olen kans käynyt ihan sokkotreffeillä ja hauskoja hetkiäkin ollut. Mutta sitten jos oikeasti haluaa muutakin kuin peti seuraa niin naiset tuntuu säikähtävän sitä ja juoksevat karkuun :) Sänkyyn kyllä kelpaa :D

        Eiköhän se vielä sellainenkin nainen löydy joka uskaltaa panostaa suhteeseen. Vai löytyykö ?


      • Kaunotar-kakkonen
        FNN kirjoitti:

        Itse olen kans käynyt ihan sokkotreffeillä ja hauskoja hetkiäkin ollut. Mutta sitten jos oikeasti haluaa muutakin kuin peti seuraa niin naiset tuntuu säikähtävän sitä ja juoksevat karkuun :) Sänkyyn kyllä kelpaa :D

        Eiköhän se vielä sellainenkin nainen löydy joka uskaltaa panostaa suhteeseen. Vai löytyykö ?

        Suurin osa haluaa tietenkin suhteeseen. Eiköhän sitä etsitä yleensäkin sitä oikeaa. Se on vaan kumma tuo kemia, se joko kolahtaa tai sitten ei.Itse en näe pahana, vaikka kokeileekin seksiä heti alkuun, siinähän sen näkee "kolahtaako". Kyllä seksi on todella tärkeä asia parisuhteessa, eli sitä sutinaa pitää olla alusta alkaen, että jaksaa toista sitten vuodesta toiseen. Mutta sitten se miten jatkot...se on mun mielestä miehestä kiinni.Pitäisi ehdotella jatkotapaamisia yms, eihän sitä muuten millään voi tutustua toiseen paremmin. Ja jos toinen heittäytyy passiiviseksi (vaikka näyttäisikin olevan kiinnostunut) on se kuitenkin toiselle merkki, ettei kiinnosta tarpeeksi ja sitten homma jää siihen. Niin, tästähän voi olla montaa mieltä, mutta kyllä se kuitenkin on mies, jonka lopullista aloitetta jatkojen suhteen nainen odottaa.Joten FNN onko sinun taktiikkasi väärä?


      • Mies 26v stadista
        -Sinkkuneiti- kirjoitti:

        Olen itsekin helsinkiläinen, nätti 24-vuotias nainen ja kokenut täsmälleen samoja asioita kuin te. Sokkotreffeillä miehet vaikuttavat kiinnostuneilta ja yllättyneiltä, miten näin kaunis nainen on eksynyt sokkotreffeille, kun luulisi muutenkin löytävän seuraa. Treffien päätteeksi mies saattaa ehdottaa, että menisimme joku päivä syömään tai leffaan, mutta sitten ei enää kuulukaan mitään. Olen käynyt vuosien varrella useiden kymmenien miesten kanssa sokkotreffeillä ja lähes aina on sama. Toisia treffejä ei vain tule.

        Mikä ihme helsinkiläisiä ja tamperelaisia miehiä vaivaa?! Ilmoituksissaan sanovat, että haluavat löytää kumppanin, mutta sitten eivät edes vaivaudu pyytämään toisile treffeille, vaan menevät joka kerta uuden naisen kanssa. Ihan kuin he odottaisivat naista, johon rakastua ensi silmäyksellä. Minä ainakin ihastun kunnolla tutustumisen jälkeen, enkä odotakaan mitään ihme tunnelatausta ensitreffeillä.

        Minulle kelpaisi kyllä, mutta on vaikea päästä treffeille. Itse olen aidosti kiinnostunut, mutta yleensä toinen osapuoli ei ole ollut. Toinen osapuoli ei ole kiinnostunut siksi koska sain heistä käsityksen että heti ekalla tapaamisella pitäisi ihastua täysillä. Niin ei vain käy, ei ainakaan mulle. Oli miten hyvännäköinen tahansa, niin ensin pitää oppia tuntemaan, ite en muuten edes ihastu.


      • Kaunotar-kakkonen kirjoitti:

        Suurin osa haluaa tietenkin suhteeseen. Eiköhän sitä etsitä yleensäkin sitä oikeaa. Se on vaan kumma tuo kemia, se joko kolahtaa tai sitten ei.Itse en näe pahana, vaikka kokeileekin seksiä heti alkuun, siinähän sen näkee "kolahtaako". Kyllä seksi on todella tärkeä asia parisuhteessa, eli sitä sutinaa pitää olla alusta alkaen, että jaksaa toista sitten vuodesta toiseen. Mutta sitten se miten jatkot...se on mun mielestä miehestä kiinni.Pitäisi ehdotella jatkotapaamisia yms, eihän sitä muuten millään voi tutustua toiseen paremmin. Ja jos toinen heittäytyy passiiviseksi (vaikka näyttäisikin olevan kiinnostunut) on se kuitenkin toiselle merkki, ettei kiinnosta tarpeeksi ja sitten homma jää siihen. Niin, tästähän voi olla montaa mieltä, mutta kyllä se kuitenkin on mies, jonka lopullista aloitetta jatkojen suhteen nainen odottaa.Joten FNN onko sinun taktiikkasi väärä?

        Itse asiassa olen miettinyt asiaa, ja itse taidan olla välissä liian suora ja hyökkäävä. Seksi ekalla kertaa nyt ei tosiaan ole mikään rike tai pahe sillä näkee fyysissen puolen kyllä. Tarkoitin lähinnä sitä että kaikki ei uskalla heittäytyä mukaan. Ehkä se johtuu myös siitä että olen itsevarma ja suora puheinen.

        Alkavat pelkäämään että voisi oikeasti tykätä minusta ja ei uskalla sitten antaa homman mennä eteenpäin. Tälläiset on suurinosa vastauksista mitä saan kun kysyn että nähdäänkö uudestaan että tiedä sitten onko se persoona vai vääriä naisia :) Mitä sä oot mieltä.....


      • Kaunotar-kakkonen
        FNN kirjoitti:

        Itse asiassa olen miettinyt asiaa, ja itse taidan olla välissä liian suora ja hyökkäävä. Seksi ekalla kertaa nyt ei tosiaan ole mikään rike tai pahe sillä näkee fyysissen puolen kyllä. Tarkoitin lähinnä sitä että kaikki ei uskalla heittäytyä mukaan. Ehkä se johtuu myös siitä että olen itsevarma ja suora puheinen.

        Alkavat pelkäämään että voisi oikeasti tykätä minusta ja ei uskalla sitten antaa homman mennä eteenpäin. Tälläiset on suurinosa vastauksista mitä saan kun kysyn että nähdäänkö uudestaan että tiedä sitten onko se persoona vai vääriä naisia :) Mitä sä oot mieltä.....

        Varovaisuus kannattaa aina. Hidas tutustuminen tunnustellen, mutta siis se yhteydenotto pitää olla oikeanlainen, jotta toinen ei säikähdä liikaa. Se "tykkääminen" on monella vaan hiljalleen syttyvä asia.JA sekin täytyy huomioida, jos toiselle ei ole tullut sitä "kolahdusta" eli kannattaa väistää, jos toista alkaa ahdistaa.Ongelma on siis se, miten kaksi toisistaan tosissaan kiinnostunutt kohtaa.Se on niin monen asian yhtälö.Elämä ei ole helppoa.


      • helppoa!
        Kaunotar-kakkonen kirjoitti:

        Varovaisuus kannattaa aina. Hidas tutustuminen tunnustellen, mutta siis se yhteydenotto pitää olla oikeanlainen, jotta toinen ei säikähdä liikaa. Se "tykkääminen" on monella vaan hiljalleen syttyvä asia.JA sekin täytyy huomioida, jos toiselle ei ole tullut sitä "kolahdusta" eli kannattaa väistää, jos toista alkaa ahdistaa.Ongelma on siis se, miten kaksi toisistaan tosissaan kiinnostunutt kohtaa.Se on niin monen asian yhtälö.Elämä ei ole helppoa.

        En vain käsitä miksi asiat pitää tehdä niin monimutkaisesti, ei elämä nyt niin vaikeaa ole!


      • Kaunotar-kakkonen kirjoitti:

        Varovaisuus kannattaa aina. Hidas tutustuminen tunnustellen, mutta siis se yhteydenotto pitää olla oikeanlainen, jotta toinen ei säikähdä liikaa. Se "tykkääminen" on monella vaan hiljalleen syttyvä asia.JA sekin täytyy huomioida, jos toiselle ei ole tullut sitä "kolahdusta" eli kannattaa väistää, jos toista alkaa ahdistaa.Ongelma on siis se, miten kaksi toisistaan tosissaan kiinnostunutt kohtaa.Se on niin monen asian yhtälö.Elämä ei ole helppoa.

        ottaisin vaarin alemmasta kommentista, ei tehdä asiasta vaikeaa koska silloin ollaan solmussa. Mutta näinhän ei tapahdu kuin elokuvissa. Miten itse sitten kaunotar etenet treffeille jne lähdetäänkö testaan miten meille käy :D LOL


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe