On tällähetkellä:Smiley,labret,ja nenässä ;D.labret ja smiley itsetehtyjä.Ja korvissa 7 ja 4.ite tehtyjä. On ollut: Napa(itsetehty),sivulla labret(it),korvissa useita(it),nenässä aikaisemmin (it).
Itselläni
13
2274
Vastaukset
- reikä
Tosi epämiellyttävän näköisiä ne kaikki lävistykset yleensä.Kulmissa ,nenässä,kielessä ja missä sitten lieneekin.Punoittavia reikiä,vähän venähtäneitä tai tulehtuneita,turvonneita tai muuten vastenmielisen näköisiä.Räkää ,sylkeä,jotain visvaa näkee aina niiden ympärillä.Sitten niitä hiplatataan usein.Kielessä ne näyttää olevan tosi hankalia kun se kieli vatkaa koko ajan siellä suussa.Joissakin työpaikoissa ne täytyy poistaa työajaksi. Reijästä sylkivaahto tunkee ulos.Aika paha.En sano enempää.
- Aika ihhoa
Meillä on töissä yksi lävistetty nainen. Sillä on niitä läväreitä suun ympärillä jotain 5-6 kipaletta. Etovaa. Ruoka tarttuu niihin reikiin ruokiksella, ja ne rei'ät tulehtuu. Tulee rupea ja koko suun ympärystä on kokoajan punainen ja turvonnut. Hyi - ihan kuin jostain kauhufilmistä. Ei tekisi ihan heti suudella moista 'kaunotarta'.
- paweeeyy
Aika ihhoa kirjoitti:
Meillä on töissä yksi lävistetty nainen. Sillä on niitä läväreitä suun ympärillä jotain 5-6 kipaletta. Etovaa. Ruoka tarttuu niihin reikiin ruokiksella, ja ne rei'ät tulehtuu. Tulee rupea ja koko suun ympärystä on kokoajan punainen ja turvonnut. Hyi - ihan kuin jostain kauhufilmistä. Ei tekisi ihan heti suudella moista 'kaunotarta'.
ei nää oo mitää häirinny vaik onki. mut en uskaltas tehä esim kulmaa ku voi halvautua puol naamaa. että sellasta. sitä paitsi smileyn tekeminen on paljo turvallisempaa kun monen muun lävistyksen. että sellasta.
- Se_Paivansade
paweeeyy kirjoitti:
ei nää oo mitää häirinny vaik onki. mut en uskaltas tehä esim kulmaa ku voi halvautua puol naamaa. että sellasta. sitä paitsi smileyn tekeminen on paljo turvallisempaa kun monen muun lävistyksen. että sellasta.
Kulmakorua laittaessa on aika hiton pieni mahdollisuus saada se puoli naamasta halvaantuun, ellei sitä korua laita jonnekin ohimon tietämille. Ite tein kummankin kulman, eikä mitään ongelmia, mutta kuten sanoin aiemmissa, smileya en ite laittais, kun sitä laittessa on riski liian suuri valtimoon osumisessa.
- Anonyymi
Se_Paivansade kirjoitti:
Kulmakorua laittaessa on aika hiton pieni mahdollisuus saada se puoli naamasta halvaantuun, ellei sitä korua laita jonnekin ohimon tietämille. Ite tein kummankin kulman, eikä mitään ongelmia, mutta kuten sanoin aiemmissa, smileya en ite laittais, kun sitä laittessa on riski liian suuri valtimoon osumisessa.
Siis mikä ihmeen valtimo muka kulkee ylähuulen frenulumissa? Eihän se ole kuin ihopoimua. Kunnon injektioneula ja koru valmiiks, eipä ole itselläni mitään tapahtunut vaikka kolmatta kertaa jo laitettu itse.
- Se_Paivansade
No eipä tuossa vielä paljoa ole. Mutta smileyn itsetekemistä en olisi suositellu. Omanikin laitoin ihan liikkeessä, kun en viittiny alkaa arpoon mistä sen korun laittaa, niin ettei puhkois isoa verisuonta.
- LumottuKakara
Toivottavasti mua ei haukuttas tästä tietämättömyydestä mutta mikä on smiley?
- Se_Paivansade
LumottuKakara kirjoitti:
Toivottavasti mua ei haukuttas tästä tietämättömyydestä mutta mikä on smiley?
Smiley tulee ylähuulen alla sijaitsevaan jänteeseen horisontaalisesti kiinni. Vaikea lävistys, koska se on todella herkkä kasvaan pois, itellä lähti niin käymään ja jouduin ottaan sen pois,mutta sit kun jänne oli uudestaan parantunu, niin laitoin sen liikkeessä uudetaan paikalleen.
http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A60706/high/bmepb302307.jpg
tuossa on kuva smileysta - oona
Se_Paivansade kirjoitti:
Smiley tulee ylähuulen alla sijaitsevaan jänteeseen horisontaalisesti kiinni. Vaikea lävistys, koska se on todella herkkä kasvaan pois, itellä lähti niin käymään ja jouduin ottaan sen pois,mutta sit kun jänne oli uudestaan parantunu, niin laitoin sen liikkeessä uudetaan paikalleen.
http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/A60706/high/bmepb302307.jpg
tuossa on kuva smileystaMitä ihmiset ovat kommentoineet teille smileysta? Itse haluaisin ottaa smileyn ja kaikki tuttuni joille olen aikeistani kertonut ovat sanoneet jotain tyyliin "missä se on kiinni?! Ällöttävää!" ... :|
- NAKKISAURUS
oona kirjoitti:
Mitä ihmiset ovat kommentoineet teille smileysta? Itse haluaisin ottaa smileyn ja kaikki tuttuni joille olen aikeistani kertonut ovat sanoneet jotain tyyliin "missä se on kiinni?! Ällöttävää!" ... :|
Nää lävistykset on mielipide asioia! Itelläni on 8 korvissa ja ottamassa oon Smilytä ja Huulikorun! Ittelläni ikää on vasta 12v, mut tiiän sen, et liiottelette hiema. Näis läväreis ei oo mtn pahaa. Limaa tarttuu myös kieleen ja huuleen vaikkei oliskaa mtn lävistystä -.-
Kattokaa jo peiliin ja haukkukaa omaa babyfacea siellä.. toi saattaa olla joittenkimielestä loukkaavaa, ku jotkut tulee keskustelupalstoilel haukkumaan toisten innostusten kohdetta !
Nyt saan täst lantaa niskaa, mut miettikää eka 2 kertaa mitä sanotte. Jos ootte sitämieltä saatte olla, mut pitäkää suunne kiinni ! Tunnen monta jolla on huulissa 5, smiley, nenäkoru, kulmakoru ja kielikoru korvakoruja monta, ei ihminen siitä muutu, jos sillä on lävistyksiä koko naamatäynnä! - ksdoajfpgrfbisghn
NAKKISAURUS kirjoitti:
Nää lävistykset on mielipide asioia! Itelläni on 8 korvissa ja ottamassa oon Smilytä ja Huulikorun! Ittelläni ikää on vasta 12v, mut tiiän sen, et liiottelette hiema. Näis läväreis ei oo mtn pahaa. Limaa tarttuu myös kieleen ja huuleen vaikkei oliskaa mtn lävistystä -.-
Kattokaa jo peiliin ja haukkukaa omaa babyfacea siellä.. toi saattaa olla joittenkimielestä loukkaavaa, ku jotkut tulee keskustelupalstoilel haukkumaan toisten innostusten kohdetta !
Nyt saan täst lantaa niskaa, mut miettikää eka 2 kertaa mitä sanotte. Jos ootte sitämieltä saatte olla, mut pitäkää suunne kiinni ! Tunnen monta jolla on huulissa 5, smiley, nenäkoru, kulmakoru ja kielikoru korvakoruja monta, ei ihminen siitä muutu, jos sillä on lävistyksiä koko naamatäynnä!puhut todella asiallisesti, hyvin ja vahvasti ikääsi nähden.
- haisul-i
Mun mielestä lävistyksessä ei ole mitään pahaa. Ihminen saa tehä itelleen just niinko ite haluu jos kokee ittensä kauniiksi/komeaksei sen avulla. Mun mielestä on hyvä että nykyään joillakin työpaikoilla Suomessa hyväksytään jotain läväreitä, esim. kulmalävistyksestä ei yleensä ole mtn haittaa. Jotkut hyväksyy myös jonkun nätin huulilävistyksen (tapilla yleensä).
Itelläni on tällä hetkellä huuli, kieli ja korvassa 3mm venytys :) - miep vaan
madonna oikeella puolella,9mm venytys oikeessa korvassa ja oli keskellä alahuulta. :) Mut ei huolta,lisää tulossa,seuraavaks vertical alahuulen keskelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840