Moikka!
Ruvettiin tyttö porukassa miettimään että onko sillä jotain merkitystä että kummassa jalassa sitä ketjua pitää. Yksi väitti et jos pitää oikeassa niin on varattu?!? Muut oli et tä! Siis kysymys kuuluu...onko sillä mitään väliäkummassa jalassa sitä korua pitää.???
Nilkkakoru..
11
12142
Vastaukset
- vasemmassa=sinkkunainen
näin se on :)
- tuommoisesta..
Itse en ikinä ole kuullutkaan tuollaisesta asiasta. :)
Mutta oikeassa jalassa pidän nilkkaketjua.
- Neiti_
Siis aivan sama kummassa nilkassa pitää. Oman maun mukaan. Sama se on ranneketjun kanssa ja jopa sormusten. Ei siitä voi päätellä onko "varattu" tai "vapaa".
- ...
Ei sillä ole mtn väliä, noi on taas jtn teinien keksintöjä...
- . . .
En oo ikinä moista kuullut, mulla kyllä sattuu olee oikeessa nilkassa ja olen varattu;)
- kauniimpi
Mulla on aina nilkkaketju läpivuoden vasemmassa nilkassa ja perusteluna on,etä vasen nilkka on hiukan hoikempi kuin oikee ja varpaankynnet on samoin nätimän malliset ja joka on oiken miehiltä kysytty ja mielipide ja se on sama kuin mullakin.
- duudiidaa
Kyllähän nilkkakorut koristavat sekä kesällä, että talvella. Mutta minkä verran miehet käyttävät näitä koruja?
- tosimies.
Nilkkakorut/ketjut ovat hyvin naisellisia ja seksikkäitä... vauuu!! Hienotunteiset sirot kultaketjut nilkassa... huh huh...vaaau! Mies on silloin aika tarkasti syynännyt, mikä pitäisi olla hyvä signaali eli jos mies toteaa "makee nilkkaketju" niin jeeee se on hyvä alku ehkä hyvinkin mielenkiintoiselle jatkokeskustelulle.
- Anonyymi
heh...tää oo miehen kommenttia nähnytkään :DDD
- Anonyymi
Nilkka koru kertoo että mieheni on aisakannataja
- Anonyymi
Minkälainen koru ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341