Juanes

Zero-Z

Mitä mieltä olette Juanesista? Minun mielestä sen jotkut biisit on huippuja, mutta taas jotkut täytää p:tä

18

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

Ihan surkeaa musiikkia.Kaikki biisit samanlaisia eikä kummoinen ääni.En ymmärrä mikä tässä miehessä/musiikissa muka on niin hienoa.

• maitotyttö

Olin juaneksen keikalla hki:n jäähallissa ja ukko veti sellaisen setin ettei paremmasta väliä :)
      Mulla ainakin polvet notkahteli ja niin tuntui tekevän muillakin,katsojia oli monesta eri ikäluokasta ja sukupuoleen katsomatta.
      juanes on valovoimainen esiintyjä ja osaa ottaa yleisönsä,vilpittömästi,sellaisella karismalla että,oksat pois ja pala latvaa....

Siihen ei moni pysty.
      Juanes Rulaa!!!!!!!!!!!!!!!

• Jenttuli

mahtava! Minä olin myös Helsingissä keikalla. Tosi hyvä meininki oli! Juanesia ei kannata arvostella, ellei ole kuunnellut muita kappaleita kuin niitä, jotka soivat radiossa. Juanes on kaiken lisäksi ihana persoona.
        Hänen laulunsa eivät kerro mistään lanteitten keinuttelusta, vaan oikeasta elämästä. Rankan nuoruuden jälkeen hän on kirjoittanut siitä lauluja. Juanesilla on kirsikkana kermakakun päälle vielä upea ääni. Livenä laulaa todella hyvin, ei nuotin vierestä. Hän on myös ihan eri maata kuin joku Ricky Martin tai Shakira.
        Juanes osaa keikoillaan ottaa yleisön haltuunsa ja kaikkien tekee mieli tanssia. Kannattaa lukea tämän päivän hesarista Kulttuuri-osiosta artikkeli keikasta! Myös Me Naiset- lehdessä oli kiinnostava juttu. Juanes ei halua olla mikään seksisymboli. Ajatelkaas. Jokaisella kuitenkin omat mielipiteensä.

• aat
        Jenttuli kirjoitti:

mahtava! Minä olin myös Helsingissä keikalla. Tosi hyvä meininki oli! Juanesia ei kannata arvostella, ellei ole kuunnellut muita kappaleita kuin niitä, jotka soivat radiossa. Juanes on kaiken lisäksi ihana persoona.
        Hänen laulunsa eivät kerro mistään lanteitten keinuttelusta, vaan oikeasta elämästä. Rankan nuoruuden jälkeen hän on kirjoittanut siitä lauluja. Juanesilla on kirsikkana kermakakun päälle vielä upea ääni. Livenä laulaa todella hyvin, ei nuotin vierestä. Hän on myös ihan eri maata kuin joku Ricky Martin tai Shakira.
        Juanes osaa keikoillaan ottaa yleisön haltuunsa ja kaikkien tekee mieli tanssia. Kannattaa lukea tämän päivän hesarista Kulttuuri-osiosta artikkeli keikasta! Myös Me Naiset- lehdessä oli kiinnostava juttu. Juanes ei halua olla mikään seksisymboli. Ajatelkaas. Jokaisella kuitenkin omat mielipiteensä.

akoilla taitaa kostua pöksyt juanesia katellessa. musiikki on viheliäistä rämpytystä.

• ja näin
        aat kirjoitti:

akoilla taitaa kostua pöksyt juanesia katellessa. musiikki on viheliäistä rämpytystä.

Pera jälleen kerran osoitti ÄÖ:nsä olevan max 70!

• numerossa
        Jenttuli kirjoitti:

oli juttu Juanesista? haluaisin nähdä jutun:)

• ...palsta

Juanesilla on siis oma keskustelupalsta että sinne vois kirjoittaa hänestä.

• mizupizu

itse en ainakaan löytänyt täältä tuomoista juanes palstaa.. ja mitä siitä vaikka tänne kirjotetaanki juanesista?? se on hyvä artisti!!

• suomi24:ssä

• näköinen

kamajeppe ei minua paljon kiinnosta :(

• paras vitsi

Mitäköhän sun peilistäs näkyy? Prinsessa Ruusunen? :)

• lollyGIRLS
        paras vitsi kirjoitti:

Mitäköhän sun peilistäs näkyy? Prinsessa Ruusunen? :)

VASTATKAA JOS TIEDÄTTE:JUANESIN SÄHKÖPOSTII,PUHELIN NUMEROO,TAI JOTAIN MILLÄ SAIS JUANESIIN YHTEYTTÄ??

• *HehHeh*
        lollyGIRLS kirjoitti:

VASTATKAA JOS TIEDÄTTE:JUANESIN SÄHKÖPOSTII,PUHELIN NUMEROO,TAI JOTAIN MILLÄ SAIS JUANESIIN YHTEYTTÄ??

Oikeesti, luuletko sä, että noin suositulle tyypille olis jokin puhelinnumero/s-postiosoite saatavilla??? Milloin se ehtis tehdä töitä (= uusia biisejä & olla kiertueella), jos se vaan vastailis puhelimeen.
        Ademas (sitä paitsi), jos mulla ois sen numero/s-postiosoite, niin en taatusti antais kenellekään! LOL

• pi--
        *HehHeh* kirjoitti:

Oikeesti, luuletko sä, että noin suositulle tyypille olis jokin puhelinnumero/s-postiosoite saatavilla??? Milloin se ehtis tehdä töitä (= uusia biisejä & olla kiertueella), jos se vaan vastailis puhelimeen.
        Ademas (sitä paitsi), jos mulla ois sen numero/s-postiosoite, niin en taatusti antais kenellekään! LOL

oot aika paska!!!!!!!!jäkä jäkä..et mistään EES TULIS SAAMAAN SEN OSSAA TAI NUMEROO!!!!!SIKA!!

• :) :) :D
        pi-- kirjoitti:

oot aika paska!!!!!!!!jäkä jäkä..et mistään EES TULIS SAAMAAN SEN OSSAA TAI NUMEROO!!!!!SIKA!!

Käyks kateeks? :D

• taas..

ei kiinnosta liian sliipatut ja huolitellut metroseksuaalimiehet!
        Juanes on just hyvä tuollaisena; miehekäs, mutta samalla tosi symppis! (luetun, kuunnellun ja katselun perusteella)PERFECT MAN!

• Ramon P.

Vain keskinkertaisuudet onnistuvat aina. Juanes on tavallinen jätkäpoika, joka tekee sellaista musiikkia, mikä sattuu huvittamaan. Menestys on hänelle varmaan yhtä iso arvoitus kuin muillekin. (täytyykin laittaa jotain ko. tyypin musaa soimaan..)

• ei ole keskinkertaisuus

Kun pistää kaikkensa (= sielunsa & sydämensä) työhönsä (= musiikkiinsa, niin menestyy.
        vrt. lastenkotipoika Jonne Aaron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe