olen ollut sängyssä n. 100 miehen kanssa elämäni aikana..no en ole tarkempaan laskenut....haluaisin olla rehellinen nykyiselle poikaystävälleni mutta en ilkeä kertoa että että minulla on ollut niin monta seksikumppania "hurjina sinkkuvuosina" hmm..pitää olla kait vain hiljaa kun tulee aiheesta puhe, en halua valehdellakaan..olen kyllä uskollinen jos seurustelen..se on kai ihan turn off jos naisella on ollut "enemmän kuin 3" seksikumppania vai mitä miehet?
liian monta
15
1240
Vastaukset
- sen sanoit
Jos saisin tietää että tyttöystävälläni on ollut noin monta kumppania niin jättäisin aivan saman tien. Mitä enemmän, sen pahempi, näin kunnollisen miehen näkökulmasta.
- Sinnuli
Kuinkas monta vuotta "neiti" on? Aattelin vain, että kun jaat ns. seurusteluaikasi vuodet luvulla, niin montakos siitä saat esim. per kuukausi. No, onnekis meilläpäin ei ole tapana laskea, mutta tämä ei tarkoita sitä, mitä just aattelit...
- naturan demanto
Ongelma ei asiassa ole seksikumppanien määrä vaan se että niistä joutuu kärsimään nykyisyydessäkin. Jos olet kerännyt kokemuksesi jossain Taka-Vinku-Intiassa niin sitten ihan se ja sama, mutta jos olet sekstaillut omalla paikkakunnallasi niin silloin niihin exiin törmää väistämättä seillä sun täällä. Ei ole kivaa kun entiset panokumppanit tekstailee vähän väliä seksiehdotuksiaan ja baarissa saa miettiä että keidenhän kaikkien kanssa se on näistäkin ukoista ollut. Kerran laskin baarissa olevan samaan aikaan naisen 5 entistä hoitoa. Todella kiusallista tuntea olevansa vain yksi rivi loputtomalla listalla, kun haluaisi kuitenkin tuntea olevansa se yksi ja ainutkertainen.
- Kristoffer Kreipas
Selvitänpä hiukan mikä siinä voisi olla ongelma.
Kuvitellaan, että ikähajonta on ollut 10v. Siis nuorin on ollut 10 vuotta nuorempi kuin vanhin. Kaikki asuvat samalla kaupungissa/kylässä, jossa on noin 10000 asukasta.
Silloin 100 partneria olisi 6,7% kaikista miehestä 10 vuoden ikäluokassa. Toisin sanoen esim. paikallisessa kapakassa jossa olisi noin 200 25-35 vuotiasta miesasikasta olisi olisi viisitoista entistä "panoasi". Ei kovin miellyttävä ajatus, viettää aikaa tuollaisessa baarissa. - eri asia
Kristoffer Kreipas kirjoitti:
Selvitänpä hiukan mikä siinä voisi olla ongelma.
Kuvitellaan, että ikähajonta on ollut 10v. Siis nuorin on ollut 10 vuotta nuorempi kuin vanhin. Kaikki asuvat samalla kaupungissa/kylässä, jossa on noin 10000 asukasta.
Silloin 100 partneria olisi 6,7% kaikista miehestä 10 vuoden ikäluokassa. Toisin sanoen esim. paikallisessa kapakassa jossa olisi noin 200 25-35 vuotiasta miesasikasta olisi olisi viisitoista entistä "panoasi". Ei kovin miellyttävä ajatus, viettää aikaa tuollaisessa baarissa.kymmenen tuhannen asukkaan pikku kylässä, kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on jo miljoona asukasta.
- 0,67%
eri asia kirjoitti:
kymmenen tuhannen asukkaan pikku kylässä, kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on jo miljoona asukasta.
eli 1,5 miestä ravintolassa? tuohan on sitten jo saavutus....lajissaan
meniköhän pilkut oikein? - .......
0,67% kirjoitti:
eli 1,5 miestä ravintolassa? tuohan on sitten jo saavutus....lajissaan
meniköhän pilkut oikein?Puolesta miljoonasta sata on 0,0002 %
- parittaja pate
oletkos hyvinkin tienannut noina "villeinä vuosina" ?
aika paljon olet kerennyt ellet sitten ole 50-60 vuotias neiti.
meinaan harva maksullinen nainenkaan taitaa noin kovaan suoritukseen pystyä.....
voip olla että menisit kiertoon aika nopeasti.....
sanotaan näin että normaali varmaan on 35-40 vuotiaalle ihmiselle 20-30 eri kumppanina (seksikertoja voi olla vaikka miljoona) mutta kyllä se jotain kertoo jos alkaa olla 100 niin siinä on aika railakkaasti persettä jaettu...tai kyrpää....ei paljon ole valikoitu eikä mietitty. - adrianleewerkuhn
Mikä on liian monta ja mikä taas liian vähän.., mutta kieltämättä saattaisi olla parempi, ettet kovin tarkkaan erittelisi nykyiselle poikaystävällesi seksikumppaneidesi määrää..
Mutta ton suhteen olet mun mielestä väärässä, että mies muka ehdottomasti nykyään odottaisi mitään neitsyt madonnaa vierelleen..
Suhteessa menneisyyskin on puolin ja toisin hyväksyttävä, on se sitte millainen tahansa..
Mä en kyllä edes, uuteen mimmiin tutustuessani, haluu sen kummemmin tai välttämättä mitään tilitysstooria sen menneisyydestä kuullakkaan..
Ja koska mä haluun varsin usein melkein kaikkien naisten kanssa sänkyyn...On musta aika idioottimaista, jos mä kävisin jollekin mimmille valittamaan , että sä olet ollut liian monen kanssa hetekkaa heiluttamassa... - lääninsonni
Jakorasiat - ei kiitos.
- vielä.
Richartti kirjoitti:
Onks mun vaimo nyt puhkinaitu, ku me ollaan harrastettu seksii yli 1000 kertaa?
Ainaskin ennen sanottiin että sitä jää aina hevoskuorma hautaankin. Ei siis syytä huoleen, ei se käyttämällä lopu.
Aloittajan kysymykseen sanoisin, että useimmat miehet eivät kestä ajatusta siitä että naisella on ollut muitakin. Se on itsetunnosta kiinni, jostain kumman syystä tulee tuollaisia kommentteja kuin tässä edellä. Ilman perustelua siis laukaistaan että ei jakorasioille. Se vain tarkoittaa sitä, että mies ei luota itseensä.
Mitä sinä kuvittelet tällaisella rehellisellä avautumisella menneisyydestäsi saavuttavasi?
Ei tarvitse valehdella eikä vaieta. Kysymyksen voi aina kiertääkin.
Ps. Toivoisitko sinä, että kysyessäsi poikaystäväsi rehellisyyden nimissä kertoisi sinulle vaikkapa fantasioivansa sm:stä äitisi kanssa? Kyllä teillä sitten varmaan olisi rakkaudentäyteinen symbioosi...- MMies
Mitä vittua? Senkus olet rehellisesti oma itsesi ja jos toinen ei `kestä` sitä, niin menkööt. Se on sinun elämäsi ja sinä elät sen niin kuin haluat ja kestät seuraamukset myös. Niin makaa kuin petaa ja tätä rataa ja sen edestään löytää minkä taakseen jättää ja pälä pälä. Mutta pääpointti on se, että olet itsellesi rehellinen- vaikka sitten joutuisit valehtelemaan nykyiselle kumppanillesi menneisyytesi. Ja miten se on rehellisyyttä on sitten taas toinen juttu kokonaan.
- suunnilleen saman verran
Ajalla n, 17-35 eli onhan siinä melkein 20 vuotta.
Ei noista miehelle kannata mitään sanoa. mitä hyötyä siitä olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673