"rumat" miehet

"kaunis"nainen

päätin lopettaa keskustelun ja jatkuvan purnaamisen siitä kuinka miehet valittaa ettei kauniille naisille kelpaa tavallinen tai jopa "ruma'" mies. tässä minun tarinani, miksi "haen" ns. komeaa miestä.
ihastuin ihan tavallisennäköiseen , hieman ylipainoiseen mieheen. hän oli hauska kaverina ja hyvä laittamaan ruokaa. ihastuimme ja aloimme seurustelemaan. mies alkoi muuttumaan pikku hiljaa siitä mukavasta ja hauskasta ruikuttajaksi! kuinka minä olen niin kaunis, hyvä kroppainen ja hän on vaan tällainen läski jne.. paljastui,että sen kaiken hauskan takana olikin kamalan huono itsetunto. yrittikö sillä sitten peitellä sitä totuutta. ei siinä auttanut vakuuttelut ettei sinussa ole mitään vikaa jne. mies alkoi sitten laihduttaa ja saikin painoa alas, mutta ei halunut harrastaa liikuntaa. seksistäkään ei tullut mitään suorituspaineiden takia.ja itsensä mollaaminen ja läskien puristelut ja niiden esitteleminen minulle alkoi ärsyttämään. pistin poikki suhteen. näin vain on minun kokemukseni, että miehet jotka eivät pidä huolta itsestään, heillä on huono itsetunto. en minäkään ole aina ollut mikään "misu", mutta halusin muutosta ja tein sen myös. nyt olen itsevarma ja seksikäs, mutten kkuitenkaan mikää ylpeä "bitch".kyllähän miehetkin jaksaa aina muistuttaa miten kaunis ja seksikäs hyvän itsetunnon omaava nainen on. minulle ei siis varsinaisesti hyvä ulkonäkö ole tärkeintä vaan että pitää huolta itsestään, puhtaat, siistit vaattet, tukka kammattuna muuttaa jo paljon ulkonäköä. älkääkä miehet unohtako hymyä!!

29

4415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se menee

      olen samaa mieltä, itsestään saa niin hyvän näköisen kuin itse haluaa

      • rumapärstämies

        Naamalle ei voi kaikkea tehdä. Tai ainakin se maksaa ja paljon. Mulla on kaikki nuo muut asiat kunnossa ja se itsetuntokin, mutta ei ole silti natsannut...


      • vaikuttaa..
        rumapärstämies kirjoitti:

        Naamalle ei voi kaikkea tehdä. Tai ainakin se maksaa ja paljon. Mulla on kaikki nuo muut asiat kunnossa ja se itsetuntokin, mutta ei ole silti natsannut...

        Pukeutumistyyli ja hiukset vaikuttavat aika paljon. Tai parta.


      • ole kondiksessa niin
        vaikuttaa.. kirjoitti:

        Pukeutumistyyli ja hiukset vaikuttavat aika paljon. Tai parta.

        ei siinä paljoa vaatteetkaan auta, ellei satu pitämään mustanaamiota tyylikkäänä...


      • parta...
        ole kondiksessa niin kirjoitti:

        ei siinä paljoa vaatteetkaan auta, ellei satu pitämään mustanaamiota tyylikkäänä...

        voi pelastaa paljon. Ja mustanaamio on tyylikäs :)


      • itkut markkinoilla
        rumapärstämies kirjoitti:

        Naamalle ei voi kaikkea tehdä. Tai ainakin se maksaa ja paljon. Mulla on kaikki nuo muut asiat kunnossa ja se itsetuntokin, mutta ei ole silti natsannut...

        vaikka on miehenä tosi kaunis ja komea, kun ei ole supliikkimiehiä ja hiljainen luonne, joskin tuttujen kesken puhelias ja iloinenkin. Muuten elämään vakavasti suhtautuva. Ei ole kukaan kiinnostunut!


    • Ei ymmärrä

      Täh?

      • nainen...

        kun täällä palstalla on valitettu ettei naisille kelpaa "ruma" mies. päätin siis omalta osaltani päättää keskustelun tähän kun saanu haukkuja osakseni ettei minulle kelpaisi kukaan. selkis?


      • Ei ymmärrä
        nainen... kirjoitti:

        kun täällä palstalla on valitettu ettei naisille kelpaa "ruma" mies. päätin siis omalta osaltani päättää keskustelun tähän kun saanu haukkuja osakseni ettei minulle kelpaisi kukaan. selkis?

        Rumat siis purnaavat kun kauniit eivät huoli ja kauniit purnaavat kun rumilla on huono itsetunto. Joo, nyt selkis... Juu, ei sitä ketä tahansa kannata ottaa...


    • tehty ...

      kauaskantoinen loppupäätelmä? Voe hyvää päivää ..

      • mies vastaa

        Alkuperäiseltä kirjoittajalta on tainnut unohtua se että ihmiset ovat yksilöitä. Yksi pisara ei vielä merta tee, joten miksi yleistää ?


    • Tavan mies

      No nyt tekis mieli kysyä että mitäköhän siellä päässä liikuu mutta en nyt taida kysyä kuitenkaan. Siis törmäsit yhteen huonon itsetunnon omaavaan tavalliseen mieheen ja se kun ei natsannut niin nyt sitten päätit vaan pitäytyä komeiden seurassa. No onneksi olkoon. Toivotaan että sinulle nyt portit aukenee. Jäi vain mietityttämään että joko tämä oli aikas huono provo tai sitten... no, jääköön sanomatta.

    • kylla aikalailla

      teinitekstiltä. kirjoittaja on varmaankin 16-18, sen verran jäi tuosta tekstistä aikuismaisuutta puuttumaan.

      • En ruma minäkään

        Rakastunut ihminen näkee kumppaninsa kauniina, oli kasvot tai kroppa millainen tahansa. Mutta pariutuneita seuratessa, huomaa että lähes jokaisella on ns. itsensä näköinen kumppani. Ja jos jokainen löytää itsensä näköisen kumppanin jota rakastaa, pysyy kummankin itsetunto oikeassa balanssissa. Karu totuus. Mä en voisi kuvitella seurustelevan miehen kanssa joka olisi nk. komea, koska se musertaisi minun itsetuntoni pikkuhiljaa, enkä kykenisi terveeseen parisuhteeseen enää sen jälkeen. Vaikkakaan en omasta mielestäni ole yhtään ruma. Pitää vaan löytää se mies joka on samaa "tasoa". Ja tämä luokittelu ei tarkoita että parhaimman näköiset ovat ykkösluokkaa, vaan kaikki luokat omassa sarjassaan parhaita, ja kauniita :)


      • perkele26
        En ruma minäkään kirjoitti:

        Rakastunut ihminen näkee kumppaninsa kauniina, oli kasvot tai kroppa millainen tahansa. Mutta pariutuneita seuratessa, huomaa että lähes jokaisella on ns. itsensä näköinen kumppani. Ja jos jokainen löytää itsensä näköisen kumppanin jota rakastaa, pysyy kummankin itsetunto oikeassa balanssissa. Karu totuus. Mä en voisi kuvitella seurustelevan miehen kanssa joka olisi nk. komea, koska se musertaisi minun itsetuntoni pikkuhiljaa, enkä kykenisi terveeseen parisuhteeseen enää sen jälkeen. Vaikkakaan en omasta mielestäni ole yhtään ruma. Pitää vaan löytää se mies joka on samaa "tasoa". Ja tämä luokittelu ei tarkoita että parhaimman näköiset ovat ykkösluokkaa, vaan kaikki luokat omassa sarjassaan parhaita, ja kauniita :)

        Jos sitä aina ihastuu ulkonäköön ensiksi...sisäisesti voi olla iha ok. Ainut etten ole supliikkimiehiä...


      • naikkonen..
        perkele26 kirjoitti:

        Jos sitä aina ihastuu ulkonäköön ensiksi...sisäisesti voi olla iha ok. Ainut etten ole supliikkimiehiä...

        totta hitossa sitä ulkonäköön ekaks kiinnittää huomion ennenku juttelemaan lähtee, sitä ei voi kieltää kukaan ei edes miehet. ihan turhaan te täällä naisia haukutte. eikös tuo ketjun aloittanut nainen kertonut ihastuneensa miehen luonteeseen,. ei ulkonäköön.mies vain muuttui ruikuttajaksi. tuskin hän nyt sitä tarkoittaa että vain ja ainoastaan komeat kelpaavat hänelle. lopettakaa miehet jo se kiroaminen ja valitus! perkele!


      • SUPLIIKKIMIES26
        naikkonen.. kirjoitti:

        totta hitossa sitä ulkonäköön ekaks kiinnittää huomion ennenku juttelemaan lähtee, sitä ei voi kieltää kukaan ei edes miehet. ihan turhaan te täällä naisia haukutte. eikös tuo ketjun aloittanut nainen kertonut ihastuneensa miehen luonteeseen,. ei ulkonäköön.mies vain muuttui ruikuttajaksi. tuskin hän nyt sitä tarkoittaa että vain ja ainoastaan komeat kelpaavat hänelle. lopettakaa miehet jo se kiroaminen ja valitus! perkele!

        Tulihan se jonkun suusta kuultua että kyllä nuo immetkit katsovat sitä ulkonäköä,vaikka meitä poja kolleja aina moititaan siittä,että silmät ovat jalkovälissä!


    • KatseenkestäväBlondi

      Samanlainen tilanne mulla. Olen kivanäköinen ja fiksu nainen, hyvän itsetunnon omaava. Seurustelen huonon itsetunnon omaavan tavallisen näköisen miehen kanssa. Tutulta kuullostaa nuo jutut (mm.seksin suhteen). Saa nähdä miten kauan tätä jaksaa, joku raja minullakin. Voi käydä loppujen lopuksi kuin sinulle. Vaikka toisesta tykkääkin, mitä tahansa ei jaksa pitemmän päälle, jos muutosta ei tule.

      • kelaa sitä;)

        mietippä sitä.


      • vähän ...
        kelaa sitä;) kirjoitti:

        mietippä sitä.

        olisi huonompi itsetunto, ei huolehtisi itsestään enää, jättäisi opiskelut kun toisella on alempi koulutustaso, vaihtaisi työpaikkaa jos tienaa enemmän kuin mies... ??

        Just. On joskus asioita, joiden eteen ei kannata nähdä liikaa vaivaa.


    • Rotunainen

      Olen ihan hyvännäköinen nainen ja minä en taas puolestani huolisi itselleni sellaista komeaa pelimiestä, joka vain etsii itselleen lisää "sulkia" hattuunsa. Etsin tavallisen näköistä, kunnollista, hyvällä itsetunnolla varustettua miehistä miestä.

      Huomautettakoon heti, että olen jo yli 40-vuotias eli en enää ihan mikään pikkutyttönen. Vaikka viimeksi yökerhossa käydessäni jouduinkin kinaamaan iästäni 26-vuotiaan miehen kanssa, joka väitti kivenkovaa olevansa vanhempi kuin minä. Hänen sanottuaan ikänsä jouduin sitten sanomaan hänelle hänen olevan aivan liian nuori minulle.

      Kunpa löytyisi sellainen kiva, omillaan toimeentuleva, fiksu, ymmärtäväinen ja hellä mies, joka haluaisi jakaa elämänsä tasa-arvoisessa parisuhteessa kanssani, niin olisin tosi onnellinen.

      Itse olen parisuhteissani kokenut puolestani sairaalloista mustasukkaisuutta, kun mies ei usko kaltaiseni naisen voivan pitää itsestään. Sekin merkki huonosta itsetunnosta. Silti tavallinen mies kiinnostaa yhä enemmän kuin komea. Mies saa olla minun puolestani ruma ja lihavakin, kun vaan on muuten kiva, kiltti ja hyvä.

      • Kyllä huomaa tekstistä että on aikuinen nainen kyseessä. En silti lähde ketään haukkumaan jokainen hakee sellaista seuraa kun itse haluaa etsiä. Jotkut komeaa pelimiestä jotkut tavista jollekkin millään ulkonäöllä ei ole väliä. Meitä on moneksi.

        Mulle kelpaisi tavallinen nätti tyttö :)


      • M33-tavis

        Mukavan aikuista luettavaa. Voi kun ajatusmaailmasi olisi tavallista jo 20-ja-rapiat alkaen, elämä olisi helpompaa. Vaan ei. Tätä haluaisin kommentoida:

        'Itse olen parisuhteissani kokenut puolestani sairaalloista mustasukkaisuutta, kun mies ei usko kaltaiseni naisen voivan pitää itsestään.'

        Osittain syypäitä ovat nämä pelinaiset, jotka ovat käyttäneet ulkonäköään armotta hyväksi. Sinut luultavasti samaistetaan heihin ja epäluottamuslause on valmis. Valitettavasti suuri osa todella kauniista naisista ulosmittaa etunsa loppuun asti ja vaihtaa miestä heti kun jokin ei sovi pirtaan. Joudut siis kärsimään lajitoveriesi itsekkyydestä, kuten myös komeat miehet. Valitan.


      • tavis-tyttö 30
        M33-tavis kirjoitti:

        Mukavan aikuista luettavaa. Voi kun ajatusmaailmasi olisi tavallista jo 20-ja-rapiat alkaen, elämä olisi helpompaa. Vaan ei. Tätä haluaisin kommentoida:

        'Itse olen parisuhteissani kokenut puolestani sairaalloista mustasukkaisuutta, kun mies ei usko kaltaiseni naisen voivan pitää itsestään.'

        Osittain syypäitä ovat nämä pelinaiset, jotka ovat käyttäneet ulkonäköään armotta hyväksi. Sinut luultavasti samaistetaan heihin ja epäluottamuslause on valmis. Valitettavasti suuri osa todella kauniista naisista ulosmittaa etunsa loppuun asti ja vaihtaa miestä heti kun jokin ei sovi pirtaan. Joudut siis kärsimään lajitoveriesi itsekkyydestä, kuten myös komeat miehet. Valitan.

        Voisikohan tuosta samasta ongelmasta, johtua se. että tavallisen näköiset tavis-miehet haluavat
        lopettaa suhteen heti kun huomaavat ettei toinen ole ulkonältään ihan petolinnun näköinen muttei mikää kaunotarkaan, vaan tavis-tyttö omasta mielestään. Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan. Vaan tuo tavis-tyttö haluaisi mielummin tuon tavis-miehen huomion.


      • tavis-tyttö 30 kirjoitti:

        Voisikohan tuosta samasta ongelmasta, johtua se. että tavallisen näköiset tavis-miehet haluavat
        lopettaa suhteen heti kun huomaavat ettei toinen ole ulkonältään ihan petolinnun näköinen muttei mikää kaunotarkaan, vaan tavis-tyttö omasta mielestään. Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan. Vaan tuo tavis-tyttö haluaisi mielummin tuon tavis-miehen huomion.

        Nämä on kyllä täysin maku kysymyksiä mistä toinen pitää tai hakee. Jos katsoo ulkonäköö niin yleensä se silloin hakee sitä kaunista tai komeaa naista tai miestä. Jos jotain sisältöä tai syvempää niin välttämättä ulkonäkö ei merkkaa josko ei pahaksi ole ;) Mutta mielipide kysymyksiä minusta ja kaikilla on oikeus valita.


      • M33-tavis
        tavis-tyttö 30 kirjoitti:

        Voisikohan tuosta samasta ongelmasta, johtua se. että tavallisen näköiset tavis-miehet haluavat
        lopettaa suhteen heti kun huomaavat ettei toinen ole ulkonältään ihan petolinnun näköinen muttei mikää kaunotarkaan, vaan tavis-tyttö omasta mielestään. Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan. Vaan tuo tavis-tyttö haluaisi mielummin tuon tavis-miehen huomion.

        'Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan.'

        Miehet katsovat aina. Mutta jos itse tuossa treffeillä tavismiehen kanssa ollessasi flirttailet takaisin tuolle lihaksikkaalle miehelle, kyllä tavis ottaa onkeensa ja katsoo olevansa vain ponnahduslauta. Jos yleensä olet tuon urheiluhullun huomannut, ei huomiosi tainnutkaan olla keskittynyt tavikseen ?


      • unbelievable
        M33-tavis kirjoitti:

        'Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan.'

        Miehet katsovat aina. Mutta jos itse tuossa treffeillä tavismiehen kanssa ollessasi flirttailet takaisin tuolle lihaksikkaalle miehelle, kyllä tavis ottaa onkeensa ja katsoo olevansa vain ponnahduslauta. Jos yleensä olet tuon urheiluhullun huomannut, ei huomiosi tainnutkaan olla keskittynyt tavikseen ?

        Eihän kukaan ihminen ole pelkkä naama tai mieli, vaan kokonaisuus. Ja kukaan ei jaksa viettää elämäänsä pelkän naaman kanssa, jos ei muuta irtoa, eikä pelkän mielen kanssa, jos ei koe henkilöä puoleensavetäväksi.

        Ja onneksi ihmisillä on hyvin erilaisia makuja, niin että eiköhän jokainen löydä oikean ja tiedä mitä haluaa. Tai sitten ei löydä, mutta tärkeintä että tietää mitä haluaa, eikä tyydy itselle huonoon vaihtoehtoon.

        Miten voitte olla noin pikku sieluisia, että moititte jos joku ei pidä jostakin tai haluaa jotakin? Eiväthän he teille tuputa noita ihannepuolisojaan, vaan itselleen kaipaavat! Jokainen voi etsiä juuri niin komeaa tai kaunista pakettia kuin haluaa, tai lyhyttä tai pitkää, tai laihaa tai lihavaa. Ettehän te kai anna toisten valita itsellenne autoa, taloa tai vaatteitakaan? Pitää kai itse pystyä omiin päätöksiin, on tiedettävä mikä sopii itselle ja elettävä itse niiden ratkaisujen kanssa.


      • tavis- tyttö 30
        M33-tavis kirjoitti:

        'Suhde päättyy jo ekoilla reffeillä, jos joku lihaksikas urheiluhullu-mies sattuu vilkaisemaan.'

        Miehet katsovat aina. Mutta jos itse tuossa treffeillä tavismiehen kanssa ollessasi flirttailet takaisin tuolle lihaksikkaalle miehelle, kyllä tavis ottaa onkeensa ja katsoo olevansa vain ponnahduslauta. Jos yleensä olet tuon urheiluhullun huomannut, ei huomiosi tainnutkaan olla keskittynyt tavikseen ?

        En harrasta flitrtailua kenenkään kanssa,mutta katson kyllä ympärilleni. Pakkohan se on huomata, jos toinen tulee keikistelemään lihaksia siihen ihan viereen. Mulla ei ratkaise ukonäkö eikä valta tai asema vaan se että meillä molemilla kemiat sopii yhteen. Se, että voin arvostaa toista ihan omana itsenään ja hän pystyy arvostaman minua omana itsenäni.

        tosin tavis-miehen kiinostuksen kohde on voinut lopahtaa siihen, että olen kertonut huolehtivani myös iäkkäistä sukulaisistani.


    • Huuhaata kaikki

      ei saa naista. Siis ns. rumat siitä ei ole kysymys, vaan siitä naisten kohdalla, että kohtaako ne kemiat eli sekstailu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe