Tatuointi sormeen?

Walker

Onko tatska sormeen (sormus) jotenkin outo kun niitä ei paljoa näy?

Itseäni kiinnostaisi ottaa sellainen, mahtaako se onnistua? Vai onko siinä jotain pervoa symboliikkaa, kun niitä ei kerran paljoa näy?

4

1522

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi

Mun muutamalla kaverilla on sormeen tatuoitu "sormus" eivätkä ole ainakaan sanoneet, että niissä olis jotain taikaa tms. Oon kuullu, että jotkut tatuoi kihla- ja vihkisormuksetkin...

• Hukka

Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää symboliikkaa. Lähinnä uskoisin sormitatuointien vähyyden johtuvan näistä seikoista:

1. Liian pieni alue. Pikkuruiset tatuoinnit eivät oikein näytä miltään. Lisäksi viivat levenevät ajan myötä jonkin verran, joten liian lähekkäin tehdyt viivat yhdistyvät, joten pikkutarkasta tuherruksesta tulee helposti pelkkä tumma läikkä.

2. Liian näkyvä paikka. Tämä maailma on kumminkin vielä jokseenkin konservatiivinen, joten liian näkyvällä paikalla olevat tatuoinnit saattavat haitata sosiaalista kanssakäyntiä joissain tilanteissa. Ja kädet nyt ovat näkyvillä melkein tilanteessa kuin tilanteessa.

3.Vihki/kihlasormuksena liiankin pysyvä. nykyään kun ei kovin helpolla uskota tähän "kunnes kuolema erottaa" -osioon. Eli mitäpä sitten jos/kun homma menee pieleen.

Siinäpä muutama.
      Lisänä ehkä vielä se toisarvoisempi syy, että kaikki eivät muutenkaan käytä sormuksia eivätkä siksi myöskään ajattele sellaisen tatuoimista.

• tattoo

..tehnyt muutaman kuvan sormiin, lähinnä siinä on se vaikeus että ne ei näy kovinkaan hyvin ja toisaalta kämmenpuolelle väri ei oikeestaan tartu ollenkaan, ja asiakkaat sanovat sattuvan aika paljon, vaikakin kipu on toissijainnen seikka näissä hommissa...

• Tatsattu

..itselläni on tatsa. Ja vähän muuallakin niitä on. Mutta eipä niitä paljoo näy enkä sillä usko olevan mitään symboliikkaa.

Sen tosin voin sanoa että sormiin tehtävä tatsa sattu huomattavasti enemmän kun esim ristiselkään joka sekin on arka paikka kun on selkärangan päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      74
      1287
    2. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      112
      1212
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1204
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      51
      935
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      883
    6. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      810
    7. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      203
      798
    8. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      149
      742
    9. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      28
      736
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      727
    Aihe